Zonder die vrije trap had het nog best lastig kunnen worden hoor. AZ was niet, qua inzet in ieder geval, minder tegen Twente als tegen Ajax vorige week.quote:
Daar is Van Basten weer eindverantwoordelijk voor om ze te motiveren hoor. Maar dat kan je verder bespreken in het Ajax-topic met me als je wilt.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:57 schreef Blawh het volgende:
Snap dat gebash op van Basten gedeeltelijk wel, maar het probleem lijkt me toch grotendeels de mentaliteit van de spelers. Ongelooflijk om het op zo'n belangrijk moment opnieuw af te laten weten.
Zou ie net als Theo Maassen wat gejatte trofeeen gaan teruggeven zo?quote:
Tuurlijk, maar ik denk dat gewoon bij bepaalde spelers niet weg te halen is. Is niet voor niets al jaren een probleem.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef Rots het volgende:
[..]
Daar is Van Basten weer eindverantwoordelijk voor om ze te motiveren hoor. Maar dat kan je verder bespreken in het Ajax-topic met me als je wilt.
Zou eens tijd worden dat het om de gast draait.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wtf, ga nou niet de hele uitzending rond de gast bouwen. Tering.
Inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wtf, ga nou niet de hele uitzending rond de gast bouwen. Tering.
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zou ie net als Theo Maassen wat gejatte trofeeen gaan teruggeven zo?
ik vind van niet. Oh, je bent sarcastisch.quote:
Dan moet je de rotte appels eruit snijden.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik denk dat gewoon bij bepaalde spelers niet weg te halen is. Is niet voor niets al jaren een probleem.
Ik dacht al, leuk een actie voor Koevermans.quote:
Nou, bij die andere goal zag hij de bal komen en dook gewoon de andere kant op.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:57 schreef Rots het volgende:
Sjek denkt aan opzet van Romero.![]()
![]()
![]()
Typische ajacied weer, wat een mafkees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |