abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68410647
verder..
  maandag 27 april 2009 @ 00:19:50 #3
236335 neen
schone schijn
pi_68410696
Dit is de juiste.
het lijkt niet wat het is
pi_68410698
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:12 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Nog hoger eindigen? Grap zeker

PSV kan zeker als team opereren. Maar dat heeft weinig met voetbalkwaliteiten te maken. Het waren toch ook vooral de fouten van Ajax die ervoor zorgden dat PSV won.

Heb je Heracles - PSV gister nog gezien?
Jazeker, PSV had het duidelijk moeilijk op het kunstgras. De messcherpe counters (wat toch een kwaliteit is, zie ook AZ) zorgden dan toch nog voor de drie punten. Verder achterin weinig weggegeven, al had Piposon de clown het weer erg moeilijk. Die schrikt echt van iedere bal die op hem afkomt.

Maar "kutteam", zeker niet.
Tenminste houdbaar tot: zie deksel
pi_68410711
Mooie uitzending vandaag. Eindelijk eens een keer over Ajax. Werd tijd.
pi_68410712
Hier maar verder dan.
sig verwijderd door FA
  maandag 27 april 2009 @ 00:21:22 #7
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68410729
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:20 schreef De_kromme het volgende:
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_68410740
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:07 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

waarom haat je psv zo erg?
wat hebben ze jou misdaan

Ik haat geen enkele club.

Behalve Roda
Noot noot.
pi_68410748
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:19 schreef showmelove het volgende:

[..]

Jazeker, PSV had het duidelijk moeilijk op het kunstgras. De messcherpe counters (wat toch een kwaliteit is, zie ook AZ) zorgden dan toch nog voor de drie punten. Verder achterin weinig weggegeven, al had Piposon de clown het weer erg moeilijk. Die schrikt echt van iedere bal die op hem afkomt.

Maar "kutteam", zeker niet.
Messcherpe counters idd. Het waren geloof ik ook de enige twee aanvallen van PSV. Voor de rest was het Heracles dat de klok sloeg. PSV werd gewoon overklast. Je moet de vergelijking met AZ er niet bij halen. Die spelen bewust afwachtend, PSV deed dit enkel omdat ze de kwaliteit missen.
pi_68410753
Correctie; hier is van Gaal's speech daadwerkelijk te zien:

http://www.dumpert.nl/med(...)b/zijn_de_beste.html

AJAX!!!!!
pi_68410755

[ Bericht 32% gewijzigd door Prosac op 27-04-2009 00:24:43 (beetje minder mag ook wel) ]
pi_68410809
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:22 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Messcherpe counters idd. Het waren geloof ik ook de enige twee aanvallen van PSV. Voor de rest was het Heracles dat de klok sloeg. PSV werd gewoon overklast. Je moet de vergelijking met AZ er niet bij halen. Die spelen bewust afwachtend, PSV deed dit enkel omdat ze de kwaliteit missen.
Nee hoor, omdat Europees voetbal al definitief binnen was liepen ze iets minder hard dan anders, zo werkt dat. En kunstgras he

Effectiviteit is een goede kwaliteit imho.
pi_68410813
AZ had het maar lastig met dat kutteam in Eindhoven.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 27 april 2009 @ 00:25:39 #14
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_68410819
Ik vond het eerlijk gezegd wel eindelijk weer eens een uitzending die een beetje het kijken waard was. Hugo kwam weer eens een keertje los, toch een paar leuke steekjes naar Van Basten kunnen uitdelen. Wel jammer dat ze het niet over de trieste boycot van Van Gaal hebben gehad. Daar had Hugo ook wel zijn mening over mogen ventileren; zie zijn column in het AD (maar de NOS was zeker bang voor een nog langere boycot van Van Gaal).
  maandag 27 april 2009 @ 00:27:26 #15
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68410850
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:25 schreef Veerboot het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd wel eindelijk weer eens een uitzending die een beetje het kijken waard was. Hugo kwam weer eens een keertje los, toch een paar leuke steekjes naar Van Basten kunnen uitdelen. Wel jammer dat ze het niet over de trieste boycot van Van Gaal hebben gehad. Daar had Hugo ook wel zijn mening over mogen ventileren; zie zijn column in het AD (maar de NOS was zeker bang voor een nog langere boycot van Van Gaal).
had ook wel verwacht dat ze het over Hugo vs Gaal zouden hebben, maar bij VI zal de Van Gaal bashing denk ik wel doorgaan.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_68410864
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:20 schreef De_kromme het volgende:
Nooit geweten dat Marco van Basten zo assertief uit de hoek kon komen, een echte persoonlijkheid.
  maandag 27 april 2009 @ 00:31:19 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68410919
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:25 schreef Veerboot het volgende:
Het zou gepaster zijn geweest als de NOS solidair was met die cameraman, en gewoon zou aankondigen Van Gaal te boycotten naar aanleiding van zijn agressieve onprofessionele en kinderachtige gedrag.

Ronald Koeman was wederom waardeloos. De Arie Haan van deze generatie en geen idee waarom hij telkens gevraagd wordt voor dit soort programma's of als analist, want hij heeft er echt de ballen verstand van.

Jammer ook dat ze niet VEEL kritischer waren over de arbitrage vanmiddag, maar goed...

En van Basten vond Emanuelson vanmiddag goed spelen. Tja...(!)
pi_68410954
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:25 schreef mcyodogg het volgende:
AZ had het maar lastig met dat kutteam in Eindhoven.
Lastig zeker, maar AZ heeft ze verslagen.
  maandag 27 april 2009 @ 00:36:40 #19
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68411012
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:31 schreef Yi-Long het volgende:
En van Basten vond Emanuelson vanmiddag goed spelen. Tja...(!)
Dat is dezelfde man die Denneboom selecteerde voor Oranje en Vink goed vond fluiten vanmiddag.
Alsof ook maar iemand in Nederland die kwakzalver nog serieus neemt.
pi_68411034
Al bekend wie er volgende week te gast is?
pi_68411047
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:36 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat is dezelfde man die Denneboom selecteerde voor Oranje en Vink goed vond fluiten vanmiddag.
Alsof ook maar iemand in Nederland die kwakzalver nog serieus neemt.
inderdaad die Marco maakt precies dezelfde fouten als bij Nederland. Haalt weer spelers erbij waar Ajax 0,0 mee opschiet.
pi_68411073
Met van basten wordt ajax in geen 10 jaar kampioen, dat weten alle voetbal kenners.
Hij maakt geen ploeg beter, hij maakt geen spelers beter, hij maakt geen club beter, hij maakt verkeerde beslissingen

- Cruyff wegsturen bij ajax
- bakkirsjoglu
- aisatti
- vermeer
- sno
- sjoelemani
- emmanuelson de hoer van het elftal
- johhny van het schip de aars likker van van basten
- die ene knul die tegen fc groninge ineens in de spits stond, zogenaamd de verassing v/d avond

- 3 of 4 verdedigers achterin laten staan tegen 10 az spelers die met 1 spits spelen
Nothing to see here, carry on
pi_68411130
Ajax gaat met van Basten de eerste 2/3 jaar geen kampioen worden mischien naar 4 jaar dat ze weer eens een kans maken. Maar eerder niet daar is van Basten gewoon te onervaren voor.
  maandag 27 april 2009 @ 00:48:45 #24
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68411242
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:40 schreef RijstNatie het volgende:
Met van basten wordt ajax in geen 10 jaar kampioen, dat weten alle voetbal kenners.
Hij maakt geen ploeg beter, hij maakt geen spelers beter, hij maakt geen club beter, hij maakt verkeerde beslissingen

- bakkirsjoglu
- aisatti
- vermeer
- sno
- sjoelemani
- die ene knul die tegen fc groninge ineens in de spits stond, zogenaamd de verassing v/d avond

- 3 of 4 verdedigers achterin laten staan tegen 10 az spelers die met 1 spits spelen
Aissati is gewoon fantastisch. De fout van Van Basten was dat hij hem de eerste wedstrijd tegen Roda JC niet liet spelen (terwijl ze JUIST in die wedstrijd een speler als Aissati heel hard nodig hadden), zodat hij bij de reserves moest meedoen en daar langdurig geblesseerd raakte...

Sulejmani is geen slechte speler (zeer goed zelfs), maar de fout die Van Basten daarmee maakt is dat hij hem zelden gewoon op zijn normale positie laat spelen. Een bekende Van Basten fout dus eigenlijk.
pi_68411277
quote:

- bakkirsjoglu
- aisatti
- vermeer
- sno
- sjoelemani

Nee PSV gaat het wel ver schoppen met deze spelersgroep.

Brechet, Danko, Isaksson (over een clown gesproken), Amrabat, Knuft Doedelzak, Pieters, Mendez, Ola.

Om je vingers bij af te likken inderdaad.

pi_68411285
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:33 schreef showmelove het volgende:

[..]

Lastig zeker, maar AZ heeft ze verslagen.
Dat dacht Danny Koevermans toch anders over
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68411297
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Aissati is gewoon fantastisch. De fout van Van Basten was dat hij hem de eerste wedstrijd tegen Roda JC niet liet spelen (terwijl ze JUIST in die wedstrijd een speler als Aissati heel hard nodig hadden), zodat hij bij de reserves moest meedoen en daar langdurig geblesseerd raakte...
Willem II.

Voor de rest sluit ik mij aan bij je verhaal.
  maandag 27 april 2009 @ 00:52:23 #28
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68411321
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Ajax gaat met van Basten de eerste 2/3 jaar geen kampioen worden mischien naar 4 jaar dat ze weer eens een kans maken. Maar eerder niet daar is van Basten gewoon te onervaren voor.
Zover zou ik niet willen gaan. Ajax heeft eigenlijk gewoon een ontzettend goede selectie, en stel dat Aissati dit seizoen niet langdurig geblesseerd was geweest, dan hadden ze echt nog wel wat meer punten gepakt dan nu het geval is geweest.
Van Basten is wel de zwakste schakel in het geheel, maar soms word je ondanks een zwakke schakel toch gewoon kampioen. Gewoon de juiste mannetjes op de juiste posities zetten (Emanuelson dus op de tribune), en dan speelt Ajax gewoon weer top 3 volgend seizoen, en kan het gewoon kampioen worden. Dit seizoen heeft Van Basten teveel aangekut met verkeerde spelers op verkeerde posities, en veels te veel wisselingen etc. Hij zal zeggen dat het door de blessures komt, maar dat is maar gedeeltelijk waar.
  maandag 27 april 2009 @ 00:53:18 #29
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68411338
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Willem II.

Voor de rest sluit ik mij aan bij je verhaal.
Shit, was het Willem II die eerste wedstrijd!? Damn... geen idee hoe ik dan op Roda kwam...
Thanks voor de verbetering
pi_68411358
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Brechet, Danko, Isaksson (over een clown gesproken), Amrabat, Knuft Doedelzak, Pieters, Mendez, Ola.

volgens mij ging de uitzending over ajax en van basten
dat psv geen top meer is wisten we 2 jaar geleden al.
maar bij psv gebeuren geen idiote dingen die bij ajax wel gebeuren.
daar bedoel ik de beslissingen van van basten mee
pi_68411373
quote:
3 of 4 verdedigers achterin laten staan tegen 10 az spelers die met 1 spits spelen
Van alle domme opmerkingen die jij in één post samen weet te plaatsen, was dit toch wel de grootste.
pi_68411387
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Shit, was het Willem II die eerste wedstrijd!? Damn... geen idee hoe ik dan op Roda kwam...
Thanks voor de verbetering
Yep.

Meteen al een valse start.
  maandag 27 april 2009 @ 00:56:30 #33
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68411388
quote:

[..]

PSV heeft ook een prima selectie. Eigenlijk zelfde verhaal als met Ajax: PSV had het halve seizoen een trainer die niet goed wist wat hij met dit materiaal aanmoest. De kwaliteiten van deze PSV-selectie liggen overduidelijk op het aanvallende en creatieve vlak, dus logischerwijs(!) besloot Stevens vrij defensief en laf en negatief te spelen...

Als PSV gewoon vanaf het beging van het seizoen met Danko en Koef naast elkaar in de spits zou hebben gespeeld, en Afellay centraal erachter, dan waren ze makkelijk top 3 geeindigd en hadden die 2 spitsen er samen wel een stuk of 40 goals ingelegd (Koef ong. 25, en Danko ong. 15)
  maandag 27 april 2009 @ 00:57:53 #34
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68411415
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:55 schreef Emimich het volgende:

[..]

Van alle domme opmerkingen die jij in één post samen weet te plaatsen, was dit toch wel de grootste.
Was wel triest om te zien hoor, Ajax met een man meer, constante druk op AZ-helft in de laatste 10 minuten en je zag de 4 verdedigers gewoon op een lijn staan met hun handen in de zij.
pi_68411432
quote:

[..]

Nou, ajax doet het zo goed?

Precies.
  maandag 27 april 2009 @ 01:00:50 #36
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68411461
Het meest treurige aan die 3-4 verdedigers die achterin bleven staan: Even later stond Lens (geloof ik) toch weer 1-op-1 met Vermeer(!) Tja....(!) ')
pi_68411474
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:58 schreef uwbftp het volgende:

[..]

Nou, ajax doet het zo goed?

Precies.
Zeg ik dat dan ergens? Nee.
pi_68411491
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:55 schreef Emimich het volgende:

[..]

hoezo dan?
  maandag 27 april 2009 @ 01:16:38 #39
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68411669
Ik vond Hugo een beetje vervelend.
  maandag 27 april 2009 @ 01:19:26 #40
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68411714
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:16 schreef Grulez het volgende:
Ik vond Hugo een beetje vervelend.
Hoezo? Ik ben blij dat er eens iemand kritische vragen stelt die het voetbalpubliek ook heeft...
Als een trainer/coach beslissingen neemt die eigenlijk moeilijk te begrijpen zijn, of je ziet geen enkele progressie, dan mag je daar toch vragen over stellen of hij daar een uitleg/verklaring voor heeft!? Dat is toch de taak van een journalist!?
pi_68411757
Denk dat de uitzending wel wat opgefleurd kan worden met reacties uit hun eigen topic hier.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_68411798
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:00 schreef Yi-Long het volgende:
Het meest treurige aan die 3-4 verdedigers die achterin bleven staan: Even later stond Lens (geloof ik) toch weer 1-op-1 met Vermeer(!) Tja....(!) ')
(!)
pi_68411803
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:57 schreef Kopbal het volgende:
Was wel triest om te zien hoor, Ajax met een man meer, constante druk op AZ-helft in de laatste 10 minuten en je zag de 4 verdedigers gewoon op een lijn staan met hun handen in de zij.
Ja, de enige reden dat iedereen hier die domme opmerking plaatst, is omdat die commentator daar ook wat over zei. De commentator zei het nota bene bij een doeltrap van Romero die ook uiteindelijk rond de middellijn kwam.

Maar nee, al die slimme mensen op FOK die hadden nog 2 extra mensen voorin gezet en het nog iets drukker gemaakt zodat er meer kansen gecreëerd zouden worden want het was overduidelijk dat Ajax dát op het laatst niet meer lukte.
pi_68411820
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:28 schreef showmelove het volgende:

[..]

Nooit geweten dat Marco van Basten zo assertief uit de hoek kon komen, een echte persoonlijkheid.
Dit moet cynisch zijn. Anders..
pi_68411857
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:26 schreef Imperatore het volgende:

[..]

Dit moet cynisch zijn. Anders..
pi_68411870
Het jammere aan Hugo is dat hij altijd zo opportunistisch is.. van Perez inderdaad stond hij volgens mij destijds nog achter het besluit om hem te laten gaan.
Brett Holman
pi_68411889
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:25 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ja, de enige reden dat iedereen hier die domme opmerking plaatst, is omdat die commentator daar ook wat over zei. De commentator zei het nota bene bij een doeltrap van Romero die ook uiteindelijk rond de middellijn kwam.

Maar nee, al die slimme mensen op FOK die hadden nog 2 extra mensen voorin gezet en het nog iets drukker gemaakt zodat er meer kansen gecreëerd zouden worden want het was overduidelijk dat Ajax dát op het laatst niet meer lukte.
shit
marco moet toch gewoon die 2 achterin naar voren schuiven, niks wisselen ofso.
je ziet toch soms ook de keeper bij een corner uitkomen?

je wilt toch alles eraan doen om te winnen?
al had je 10 verdedigers, lens was toch niet te stoppe
beetje alles of niets effect creeren
jij bent de enige die tevreden is met een gelijkspel
  maandag 27 april 2009 @ 01:36:10 #48
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68411911
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:19 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hoezo? Ik ben blij dat er eens iemand kritische vragen stelt die het voetbalpubliek ook heeft...
Als een trainer/coach beslissingen neemt die eigenlijk moeilijk te begrijpen zijn, of je ziet geen enkele progressie, dan mag je daar toch vragen over stellen of hij daar een uitleg/verklaring voor heeft!? Dat is toch de taak van een journalist!?
Dat wel, maar hij deed teveel zijn best om het te zijn. Je kon zien dat hij het zich van tevoren had voorgenomen om eens extra kritisch te zijn. Daardoor schiet van Basten in de verdediging en vertelt hij mss juist minder. Je hoeft hem ook niet in zn kont te kruipen, maar een Hugo in normale modus had al volstaan.
  maandag 27 april 2009 @ 01:38:31 #49
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_68411938
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Yep.

Meteen al een valse start.
Dat vergeet ik nooit meer. Ik zat toen in Las Vegas en kreeg smsje van een vriend van me dat PSV uit bij Utrecht met 0-5 had gewonnen. Toen had ik er nog wel vertrouwen in.
pi_68411947
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:38 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dat vergeet ik nooit meer. Ik zat toen in Las Vegas en PSV had toen uit bij Utrecht met 0-5 gewonnen. Toen had ik er nog wel vertrouwen in.
1-5
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')