abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 26 april 2009 @ 23:18:34 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68408970
Zo, terug en alle COS'sen bijgelezen en ik moet zeggen dat de reacties hier me meevallen tot nu toe. Heb eigenlijk geen enorm negatieve dingen gelezen en dat is mooi meegenomen. Ik had verwacht dat ik compleet afgefikt zou worden, maar goed, ik moet nog een paar jaar natuurlijk

Anyway; vrijdag aangekomen om 19:15 en naar binnen geloodst. Heb even staan praten met CopyCat en Dementor en Maanvis en meneer Recourt, die mij kennelijk kent - en wat best een geschikte kerel is zo op eerste kennismaking (kan me niet herinneren 'm ooit ontmoet te hebben namelijk). Ook Mariell ontmoet die ik voorzichtige excuses voor mijn speurneuzenactie heb aangeboden, met de kanttekening dat als ik de foto's niet had gevonden iemand anders dat wel had gedaan. (overigens lijkt haar man op Warrick Brown uit CSI, onderweg naar huis schoot het me te binnen)
Ze zag er moe uit, zoals iedereen van de crew, maar ze hebben zich de afgelopen weken dan ook compleet kapotgewerkt en ik hoop echt dat ze vanavond en morgen nog een beetje rust kunnen krijgen en goed uit kunnen slapen.

Eenmaal beneden gingen we, zoals jullie hebben gezien, een verjaardagsliedje zingen voor John de Mol, waarvan het onwaarschijnlijk is dat hij kijkt overigens, en was er taart (waarvan ik vanwege mijn dieet niet heb gegeten). Na ook Iteejer en Jumparound (die ik al sinds de - ik meen - 2 jaar FOK! meet in 2002 niet meer had gezien) te hebben gespot en nog met wat anderen te hebben gesproken vertrokken de meesten en werd het wat rustiger. Alleen Huub kwam nog even drie minuten langs, maar die was clearly not amused dat zijn little white lie was uitgelekt. En ja, hij is nog kleiner dan iedereen al dacht . Of zijn aanwezigheid daar bedoeld moest zijn om mijn ongelijk aan te tonen weet ik niet, maar if so is even je neus tien minuten laten zien natuurlijk niet hetzelfde als daadwerkelijk langskomen en een gesprek aangaan. Maar goed, enough about that. Claire zag er prima uit trouwens en heeft een pracht van een buik en ik wens ze allebei het allerbeste toe (want ook Huub is best een goeie gozer imo).

Dan de mensen die er waren of langskwamen:
Roel Hofman. Schilder en een ontzettend aardige kerel en eigenlijk ook een beetje een steunpilaar of sorts, omdat wij allebei een beetje een vreemde eend in de bijt zijn/waren, als enige niet-reallifesoap deelnemers. De namecalling hier op FOK! vind ik jammer, maar goed, zo zijn FOK!kers nu eenmaal. Persoonlijk vond ik hem in ieder geval bijzonder sympathiek en we konden heerlijk samen kankeren op de kou, de saaiheid, dat het drie uur duurt om koffie te zetten en dat we naar huis wilden. En hij is van oorsprong ook nog eens Rotterdammer, dus dat klikt al snel dan.

Bart Spring in 't Veld:
Mja, Bart is een aardige gozer met een grote bek en veel weinigzeggende anekdotes die hij vaak herhaalt. Weet hij ook wel denk ik. Had niet direct de behoefte te melden dat zijn kaak ECHT niet sterker is dan een blok gewapend beton, noch in een aantal andere discussies. Soms is het verstandiger je mond te houden (sorry Bart ). Verder mag ik Bart wel trouwens. Hij heeft zich toch mooi de pestpleuris gewerkt om de boel op tijd af te krijgen en dat betweterige; och, dat doet de oude BB1 tijden toch wel herleven.

Johan Vlemmix:
Ik heb me werkelijk de pleuris gelachen om zijn verhaal over de plastent, poeptuit en de grafische interpretatie van een bijna-fataal ongeluk tijdens te land, ter zee en in de lucht 1989. De man is een karikatuur an sich, maar lang zo vervelend niet als ik dacht. Was zaterdag al vroeg weg en is nooit meer teruggekomen en ik kan alleen maar blij zijn dat hij niet aan zingen is toegekomen

Jaap:
Mja, terror/geen terror, hoed/geen hoed. Hij wil serieus genomen worden in televisieland, min of meer net als Huub, maar krijgt die kans niet. Wil niet begrijpen dat het na 15 maanden lastig is een ingeprent beeld zomaar even kwijt te raken, zwelgt in zelfmedelijden, maar vertelt wel een - in mijn ogen - goudeerlijk verhaal over zijn motieven. Wat mij betreft verdient hij die kans, maar die gaat hij natuurlijk niet krijgen als hij zich als terror jaap blijft profiteren. Hij zal imo gewoon weer Jaap Amesz moeten worden en de hele gimmick achter zich moeten laten. Verder heb ik mijn mening over Jaap wel aangepast. Het is volgens mij best een goeie gozer.

Remco Bastiaanse:
De danser met het Marc-Marie Huybrechts stemmetje die zichzelf graag hoort praten, en dan ook vooral graag over zichzelf praat en met namen van BN'ers strooit. Geen onaardige gozer en zegt zo nu en dan best zinnige dingen, maar je moet er geen uren naar moeten luisteren. Lang niet zo vervelend als hier geroepen wordt imo.

Ribas:
Mja, die kende ik nog niet. Zijn oprechte verbazing over het feit dat hij werd ondertiteld terwijl hij Nederlands sprak was aandoenlijk, zijn verhaal over een geit die voor z'n neus werd geslacht door z'n oom was redelijk ongepast met een vegetariër aan tafel. We zullen het houden op een cultuurverschil. Heb hem niet zo heel lang meegemaakt. Is wel een beetje een patser, maar heeft volgens mij weinig kwaad in de zin.

Jeroen & Milica (BB6):
Heb BB6 nauwelijks gevolgd (heb volgens mij de eerste drie dagen gekeken en daarna niet meer), en kende ze niet echt. En misschien had dat zo moeten blijven. Jeroen houdt van enorm opvallende horloges die het niet doen, Milica is lief, maar echt blond. Geen van beiden onaardig zo op het eerste gezicht, maar beiden te 'gemaakt' om interessant te zijn. Had ook het idee dat ze liever niet waren gekomen, en dat hadden ze misschien ook beter niet kunnen doen. Zouden blijven slapen, maar taaiden alsnog af.

Annette:
Annette werd in BB neergezet als onverstaanbare huilebalk. in werkelijkheid vond ik het gewoon een tof wijf die eigenlijk eens bij Yvonne op de koffie zou moeten gaan, want het zijn wel een beetje soortgelijke types qua gezelligheid. Ik heb me geen moment aan haar geërgerd, hoewel het kokhalzen bij Ribas' geitslachtverhaal misschien wat overdone was

Ruud:
Bij elk woord ga ik tien jaar terug in de tijd. Die man verandert volgens mij nooit en heeft volgens mij geen kwaad botje in zijn lichaam. Verspreekt zich heel vaak en komt wat dommig over, maar is beslist niet dom en ik verdenk hem ervan de 'onhandigheid' deels als gimmick aan te wenden. Hoe dan ook is het de meest markante persoon uit 10 jaar reality shows wat mij betreft en ik heb me kostelijk vermaakt.

Roel:
Nadat hij behoorlijk negatief begon en ik op het punt stond die discussie uitvoeriger aan te gaan, begon hij toch opeens een best leuk gesprek, eigenlijk net nadat ik meldde dat de meningen over de reacties op FOK! en de mensen aldaar weleens kunnen verschillen. Had ik toch nog bijna een felle discussie gehad (het gedoe van Bart aan het begin, met zijn telefoonles, vond ik te kinderachtig om op in te gaan).

Dido:
Ik was destijds geen groot fan van Dido zover ik me kan herinneren, maar ik vond 't een aangename verrassing. De screencaps hier doen haar geen recht. Ze zag er in mijn ogen juist BETER uit dan vier (?) jaar geleden, en iemand die op basis van uitlatingen van FOK! haar eigen zwakke punten onder ogen durft te zien en daaraan wil werken verdient wel wat respect. De naïviteit waar ze zelf al over sprak is een minpuntje, maar hej, we kunnen niet allemaal internetgoeroe's zijn

Jammer dat het we naar bed werden gestuurd, want volgens mij had het nog best gezellig kunnen worden gisteren.

De crew die daar aan het werk is verdient niets dan respect. Die lui hebben in de 2 1/2 dag dat ik er was zo goed als non-stop gewerkt met een tomeloze energie. Ik ken ze niet allemaal van naam, en ga dan ook geen enkele naar noemen, maar ik wil ze wel allemaal langs deze weg bedanken voor de hartelijke manier waarop ik werd ontvangen, hoe er voor ons werd gezorgd en eenvoudigweg hoe alles is geregeld. Wat dat betreft niets dan complimenten. Iedereen, ook ikzelf, (heeft) onderschat hoe ontzettend veel werk er in zit en de berichten over hoe onprofessioneel de streams en de bunker zijn zijn zeer onterecht. Er zit een professionele redactie van mensen die genoeg ervaring, inzicht en inzet hebben. En dat er zo nu en dan een foutje gemaakt wordt? Hell, dat gebeurde bij BB en DGK (om maar even twee uitersten te noemen) ook.

Ow, en ik heb me prima vermaakt. Ik doe het beter in kleine groepen dan in grote groepen, en ik had het idee dat ik in veel gesprekken niet veel te zoeken had omdat dat herinneringen waren die ex-rls deelnemers deelden met elkaar of ervaringen die ze met elkaar uitwisselden. Het is niet mijn plaats daartussen te gaan zitten, vind ik. Al met al vond ik het best zwaar om daar te zitten zonder luxe (ik ben kennelijk gehecht aan een snelle bak koffie, internet wanneer ik maar wil etc), maar vond ik veel van de verhalen - vooral die van zaken die zich achter de schermen afgespeeld hebben - erg interessant en was het vooral een trip down memory lane, waarbij ik live 10 jaar Real Life Soap geschiedenis voorbij heb zien komen.

Al met al heb ik geen onaardige personen gezien afgelopen weekend. In hoeverre ze een act opvoerden voor de camera weet ik natuurlijk niet, want ik ken ze niet, maar op basis van afgelopen weekend ben ik over niemand negatief.

Hoe dan ook; ik heb me uitstekend vermaakt - al leek dat soms misschien anders
En ik ga zeker nog een een bakkie doen binnenkort als de echte deelnemers erin zitten!
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin zondag 26 april 2009 @ 23:23:57 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68409179
Overigens zijn er bijna 8000 posts geplaatst in het bunkerforum sinds vrijdagavond en da's behoorlijk wat
De pageviews op FOK! bleven met gemiddeld rond de 3 miljoen per dag ongeveer gelijk. Weinig nieuwe aanwas dus, maar al met al een geslaagd weekend. Jammer dat er niet echt streamverslagen zijn getikt, maar ik begreep dat het geluid zo nu en dan te wensen over liet.
pi_68409350
Leuk om te lezen, positief. Als kijker kijk je anders tegen dingen aan en boeit het gewoonweg niet of er veel inzet is van de crew, het moet gewoon vermakelijk zijn.
Ik heb me vrijdagavond gewijd om het even te volgen, kijken of het vermakelijk was. Toen vond ik dat niet. Vandaag was ik dus mooi te laat om nog een graantje mee te pakken van de streams en heb Bart alleen nog een grafkist zien neerzetten op een koffertje.
Ik hoop dat het een succes gaat worden en de 15.000 kijkers op gaat leveren. Zo te lezen heb jij je dus wel vermaakt, als dat ook overkomt op de kijkers en niet alleen de RLS verslaafden, dan komt het vast wel goed.
  Admin zondag 26 april 2009 @ 23:32:20 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_68409500
Leuk verslag! En het was een waar genoegen deze dagen te volgen!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 26 april 2009 @ 23:33:34 #5
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68409542
Over de namecalling van Roel, ik denk dat het ook komt omdat men hem niet kent, niet de oprechte interesse heeft te weten wie het is, een paar keer engnek voorbij ziet komen en daar dan lekker makkelijk in mee gaat. Wat dit betreft geldt dat voor mij in elk geval wel. Ik heb geen uitgesproken mening over de man, vind zn schilderwerkje wel mooi, maar verder gaat mn mening niet en dan is het meekletsen over engnek wel makkelijk.
pi_68409567
Leuk verslag! En goede les voor je medeFOK!kers, dat mensen in het echt vaak niet zo zijn als dat ze zich profileren in de media.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  PR/Manusje van alles zondag 26 april 2009 @ 23:35:36 #7
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_68409612
Het was ook lastig om een gesprek goed te kunnen volgen. Je kreeg steeds kleine vlagen mee. leuk om je indruk zo te lezen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_68409624
Het was ook leuk om jou eens te ontmoeten.
  Admin zondag 26 april 2009 @ 23:40:14 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68409747
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Leuk verslag! En goede les voor je medeFOK!kers, dat mensen in het echt vaak niet zo zijn als dat ze zich profileren in de media.
ow, maar ik heb ook altijd uitgesproken meningen als ik iemand op een stream zie of op tv hoor. Op dat moment baseer ik die mening op wat ik zie. Dat doe ik nu ook, alleen heb ik nu de mogelijkheid gehad vanuit een ander perspectief te kijken.

Overigens staat niet mijn avatar op mijn arm getatoëerd, maar staat mijn tatoeage in mijn avatar. De tattoo heb ik al een jaar of 15 namelijk, lang voordat FOK! überhaupt bestond. Morgen ga ik de uncle fester fotosoep trouwens als avatar instellen, want die vind ik ge-ni-aal
  zondag 26 april 2009 @ 23:40:23 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68409753
leuk verslag . Vond het erg leuk toen je tegen jaap in ging over sensatiezoekerij. Af en toe vond ik het jammer dat ik niet aanwezig was daar want ik was het heel vaak met je eens, en je kon wel wat bijval gebruiken bij die jaknikkliek .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68409809
Why?
  zondag 26 april 2009 @ 23:42:23 #12
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_68409810
Ik moet eerlijk zeggen dat ik -mede door een vriendin en kindloos weekendje- redelijk veel heb kunnen volgen. In plaats van de gebruikelijke achtergrond muziek, waren nu de gesprekken mijn stilte verdrijvers.
Jouw analyse over de gasten komt wel redelijk overeen met mijn idee over hen. Ik moet zeggen dat ik jou waardeerde omdat je als een van de weinige, je zelf niet het liefst hoorde praten. Je was niet bezig om de aandacht naar je toe te trekken. Hulde daarvoor. Alhoewel hulde? In mijn optiek eigenlijk vrij normaal.

Respect trouwens voor je eerlijke verslag hierboven. Geen kontenlikkerij of geslijm maar gewoon zeggen wat je vindt en denkt over de gasten.

Of ik het allemaal verder ga volgen? Denk het niet. Maar dit weekendje poppekast kijken, beviel me prima. Hoe saai soms ook.
  zondag 26 april 2009 @ 23:47:21 #13
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68409935
Had een uurtje of 2 gekeken maar damned hoe heb jij het met jaap en zijn 15 (of hoeveel waren het er?) pagina's aan weblog vol kunnen houden ! Op de helft van zijn verhaal ben ik afgehaakt.
A little knowledge is a dangerous thing.
  zondag 26 april 2009 @ 23:47:42 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68409942
Geweldig verslag!

Boks!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 26 april 2009 @ 23:49:52 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68409995
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:40 schreef Danny het volgende:
Morgen ga ik de uncle fester fotosoep trouwens als avatar instellen, want die vind ik ge-ni-aal
  zondag 26 april 2009 @ 23:50:38 #16
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
  zondag 26 april 2009 @ 23:50:51 #17
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_68410028
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:40 schreef Danny het volgende:

[..]

Morgen ga ik de uncle fester fotosoep trouwens als avatar instellen, want die vind ik ge-ni-aal
Iemand een idee waar die staat?
  zondag 26 april 2009 @ 23:56:58 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68410198
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:53 schreef Marrije het volgende:
Ik zie opeens een oud-collega!

Knarf!
pi_68410199
Danny, goed verslag! Die ervaring nemen ze je niet meer af; tof dat je dit gedaan hebt. Straks weer lekker in je eigen bed Ik vond het leuk om de afgelopen dagen mee te kijken
pi_68410407
Nou Danny je kent mij niet maar ik heb me hier inmiddels ook maar eens aangemeld inplaats van alleen maar lezen
Maar het was leuk om je op de streams te zien.
Je was op de streams naar mijn zus en mijn mening wat stil maar er waren daar genoeg die het hoogste woord hadden
Het was gewoon echt leuk om te zien en cool dat je daar was.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
  maandag 27 april 2009 @ 00:18:06 #21
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68410650
Je hebt je kranig gehouden Danny,die anderen kletsten er wat op los en jij wat stiller maar als je iets zei was het raak.Wat ik alleen mis is aanhef Huub..Hij wordt terloops genoemd in een zinnetje terwijl bij de anderen hun naam potificaal boven hun deelnameverhaaltje staat En hij was er maar heel even maar zoals Huub lacht lacht niemand
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68410657
dankjewel voor de normale persoon in de bunker dit weekeind, vond het heerlijk de losse uurtjes op te vullen met beetje kijken en met knor praten via de chat. mijn beeld van jou was al nooit negatief maar is nu zelfs nog positiever geworden dan dat het al was!
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_68410742
Leuk verslagje, maar wie was nu die meneer met die kale kop?
  maandag 27 april 2009 @ 00:24:41 #24
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68410795
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuk verslagje, maar wie was nu die meneer met die kale kop?
Heb je heel de week voor om dat uit te zoeken
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68410914
Leuk verslag Danny

m.b.t. je opmerking over de verslagen: Dat lag waarschijnlijk inderdaadaan het geluid. Niet de kwaliteit van het geluid, maar dat er (voor de stream-kijkers) ogenschijnlijk willekeurig werd geswitched tussen beeld en bijbehorende microfoon-focus. Voor mijn gevoel ging de regie meer uit van welke beelden interessant waren, dan van proberen gesprekken te volgen (of in ieder geval op een dood punt om te schakelen.)

Dat is in mijn ogen een puntje waar ze nog even op moeten letten. Liever 1 compleet (afgerond) gesprek dan 2 halve.

Verder viel het me voor de relatief korte tijd dat ik heb gekeken voor 100% mee. Zeker gezien de tijd waarin alles vande grond is getild is er goed werk verricht, en is het resultaat qua opzet vele malen minder amateuristisch dan ik verwacht had.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_68411048
zoals je zelf mooi deed bij het eten: Respect.
pi_68411055
leuk verslagje
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_68411129
Danny , leuk verslag !
Vond jou het erg goed doen daar tusen de mensen die elkaar wel al kende en hun ervarigen konden delen .
Ondanks dat paste je er erg goed tussen en paste jij je erg goed aan
Loslaten, is het ultieme houden van.
  † In Memoriam † maandag 27 april 2009 @ 00:44:06 #29
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_68411141
Danny
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_68411472
Cool verslag! Ik kan me ook bijna altijd wel vinden in jouw oordeel over de mensen die er waren.

Maareuh, wat vond je van Robert Schulte (ondanks zijn korte verschijning)?
pi_68411493
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:01 schreef BobbyRond het volgende:
Cool verslag! Ik kan me ook bijna altijd wel vinden in jouw oordeel over de mensen die er waren.

Moet jij niet gaan slapen om morgen fris en fruitig te verschijnen?
Ron Paul 2012
pi_68411552
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:03 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Moet jij niet gaan slapen om morgen fris en fruitig te verschijnen?
Ja zou op zich wel moeten tukken ja, maar ik moet nog wat SPSS analyses afmaken
pi_68411612
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:06 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

Ja zou op zich wel moeten tukken ja, maar ik moet nog wat SPSS analyses afmaken
dat kan niet een maandje wachten??
  maandag 27 april 2009 @ 01:22:26 #34
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68411764
leuk verslag

grappig te zien dat een internet reputatie kan leiden tot interessante vooroordelen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_68411807
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:12 schreef Rijpie het volgende:

[..]

dat kan niet een maandje wachten??
Noop, het moet ingeleverd worden als ik (hopelijk) nog in de bunker zit. Mijn groepsgenoten schrijven het hele rapport als ik alle analyses doe...

Best een aardige deal dacht ik zo
pi_68411826
Die hele bunker doet me niets, maar de OP was leuk om te lezen .
pi_68412186
Waarom is FOK eigenlijk zo nauw verweven met dit project?
pi_68412258
quote:
Op maandag 27 april 2009 02:01 schreef Emimich het volgende:
Waarom is FOK eigenlijk zo nauw verweven met dit project?
Ik heb geen idee?
  maandag 27 april 2009 @ 03:11:52 #39
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68412562
oew ik schrok al ...dacht ... nu krijgen we 11 blaadjes vol van Danny

mooi verslag !
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  maandag 27 april 2009 @ 04:15:25 #40
104871 remlof
Europees federalist
pi_68412784
Leuk verslag, ik heb helaas te weinig kunnen zien, maar deel je mening over Vlemmix
pi_68412810
Truste lui en tot morgen!
pi_68412816
quote:
Op maandag 27 april 2009 04:15 schreef remlof het volgende:
Leuk verslag, ik heb helaas te weinig kunnen zien, maar deel je mening over Vlemmix
Johan is een echte baas.
  Admin maandag 27 april 2009 @ 08:32:15 #43
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68413579
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:01 schreef BobbyRond het volgende:

Ik heb hem volgens mij al eens eerder gezien op tv ofzo, of misschien dat hij weleens door BCC is ingehuurd om de mensen een peptalk te geven, I really don't remember), maar ik heb niet zoveel met dat soort mensen die menen de wijsheid in pacht te hebben. Ik vergelijk ze meestal met helderzienden en dat soort volk. Ze zeggen vooral wat je wilt horen, trappen wat open deuren in en halen karaktereigenschappen aan die in elk mens zitten om je zodoende in een 'wow, hij weet waar hij over praat' stemming te krijgen, waarna je aan z'n lippen gekluisterd hangt.
Het zal vast een aardige kerel zijn, maar ik vond 't heerlijk hoe Jaap 'm in een minuut of twee min of meer liet toegeven dat hij een halve charlatan is die zichzelf een trucje heeft aangeleerd.
Kwam ook een beetje glad op me over, maar heb 'm te kort meegemaakt om een echte mening te vormen over of ik 'm wel of niet sympathiek vindt, en - als ik 'm sympathiek zou vinden - of dat dan door zijn persoonlijkheid komt om omdat hij goed gebruik maakt van zijn trucje.

Bij BCC hadden we een verkooptrainer waar iedereen helemaal lyrisch over was. Ik vond 't een glad mannetje die zijn trucje dermate goed beheerste dat hij er goed geld mee had leren verdienen. Leuk voor hem, maar iemand is niet sympathiek omdat hij kan goochelen met woorden natuurlijk. Ik vind dergelijke mensen vaak erg onecht overkomen, zo ook die Robert Schulte.
  Jubileum moderator maandag 27 april 2009 @ 08:34:12 #44
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68413601
Leuk verslag Danny
Ik heb af en toe eventjes meegekeken en vond dat je gewoon jezelf was in de Bunker, zij het soms wat stilletjes.
Wist iedereen eigenlijk wie je was? Al die rls-deelnemers?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Admin maandag 27 april 2009 @ 08:40:24 #45
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68413674
quote:
Op maandag 27 april 2009 08:34 schreef Lois het volgende:
Leuk verslag Danny
Ik heb af en toe eventjes meegekeken en vond dat je gewoon jezelf was in de Bunker, zij het soms wat stilletjes.
Wist iedereen eigenlijk wie je was? Al die rls-deelnemers?
Wie ik was wist helemaal niemand. Bijna iedereen wist wel wat FOK! was
Roel en Dido hebben trouwens woord gehouden en zijn dezelfde nacht nog aan het posten geweest in COS zag ik (en gezien hoe laat ze daarmee begonnen hebben ze nog aardig hard gereden om thuis te komen )
  Nerd met benen maandag 27 april 2009 @ 08:41:30 #46
18073 miss_bleu
pi_68413693
gaaf om zo jouw verslag terug te lezen. Ik heb er weinig van kunnen zien en als ik ging kijken vond ik het niet zo bijzonder boeiend dat ik bleef hangen. Maar we zullen zien de komende tijd
pi_68413700
Tof verslag Danny
Heb je Ribas ook nog uitgelegd hoe een toetsenbord werkt, of heb je alleen vertelt wat het is?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 27 april 2009 @ 09:21:13 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68414260
quote:
Op maandag 27 april 2009 08:42 schreef Spooky4u het volgende:
Tof verslag Danny
Heb je Ribas ook nog uitgelegd hoe een toetsenbord werkt, of heb je alleen vertelt wat het is?
Ribas post al sinds november 2008 hier mee heur .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68414455
Het was leuk om naar je te kijken Danny.
Lijkt me een aparte gewaarwording, dat iedereen die kijkt, je een beetje gaat kennen en niet vice versa
pi_68414523
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En toch moest ie het aan Danny vragen
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_68414535
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

was een opmerking van Danny, toen Ribas naar de pc wees en vroeg wat het was, reageerde Danny heel droog met: "dat is een toetsenbord"
  maandag 27 april 2009 @ 09:41:48 #52
202348 Susi
Temple of Love
pi_68414621
Was ook leuk om te kijken
pi_68414937
Uncle Fester!

Tof verslag.
Ja, die met de ballen in de bek.
  † In Memoriam † maandag 27 april 2009 @ 09:56:32 #54
135305 beequeen
Lost.
pi_68414941
Leuk verslag Danny, thanx.

Is het daar echt maar 13 graden? Brrrrrrr.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 27 april 2009 @ 10:17:41 #55
58560 Oksel
Gezellig.
pi_68415432
Je bent wel echt over IEDEREEN positief Danny.. komt erg nep over. Zou wel heel toevallig zijn dat je iedereen of aardig vind, of nog aardiger vind dan je dacht.
  maandag 27 april 2009 @ 10:18:35 #56
58921 Day
You can fly!
pi_68415447
Danny, bedankt voor je verslag! Leuk om te horen hoe het was van iemand die er echt bij zat.
Kan prima begrijpen dat je af en toe stil was, je argumenten daarvoor zijn prima te volgen, zou hetzelfde hebben. Enne....je bent een échte Rotterdammer!

[ Bericht 0% gewijzigd door Day op 27-04-2009 10:24:29 ]
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_68415473
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:17 schreef Oksel het volgende:
Je bent wel echt over IEDEREEN positief Danny.. komt erg nep over. Zou wel heel toevallig zijn dat je iedereen of aardig vind, of nog aardiger vind dan je dacht.
Da's helemaal niet waar. Hij noemt ook negatieve punten bij mensen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 27 april 2009 @ 10:26:07 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68415630
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:36 schreef Rijpie het volgende:

[..]

was een opmerking van Danny, toen Ribas naar de pc wees en vroeg wat het was, reageerde Danny heel droog met: "dat is een toetsenbord"
Ah, vergeef mij mijn n00bness ;P
Een gedicht over Maanvis
  Admin maandag 27 april 2009 @ 10:53:08 #59
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68416419
quote:
Ik heb de mensen natuurlijk maar kort meegemaakt. In die korte periode was er niemand bij waar ik op basis daarvan een hekel zou hebben. Dat betekent niet dat elke persoonlijkheid me ligt, maar wel dat ik op basis van 2 dagen geen punten heb gevonden waarop ik een hekel aan ze zou moeten hebben. Daarvoor zou je toch langer met elkaar om moeten gaan, of zouden er direct erg diepe gesprekken of opmerkelijke gedragingen naar voren moeten komen.
Als een Ribas meteen agressief zou doen zou ik meteen een hekel aan hem hebben gehad. Dat is niet gebeurt. Het zou nooit een vriend van me kunnen worden omdat de karakters daarvoor teveel verschillen, maar op basis van die halve dag is hij me niet erg negatief opgevallen. En dat geldt voor iedereen.
pi_68416596
Tof verhaal , gister in de Bunker geweest en kan 't verhaal over de tomeloze energie van de crew alleen maar beamen . Ze slapen amper, zien er inmiddels niet meer uit maar ze gaan door uit enthousiasme .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  maandag 27 april 2009 @ 11:07:14 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68416802
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tof verhaal , gister in de Bunker geweest en kan 't verhaal over de tomeloze energie van de crew alleen maar beamen . Ze slapen amper, zien er inmiddels niet meer uit maar ze gaan door uit enthousiasme .
Haha ja zeg dat wel, ik dacht wel eens, je kunt net zo goed een camera op de redactie zetten als je wilt zien hoe mensen in extreme omstandigheden 'overleven'.. . Ik wist by the way niet dat Alcido (lastige naam om te onthouden als je in een PSV stad zit) de man was van Mariell! Echt een superaardige gozer op wie stress echt geen effect lijkt te hebben.
Een gedicht over Maanvis
pi_68416811
straks ff lezen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Admin maandag 27 april 2009 @ 11:15:33 #63
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68417035
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Haha ja zeg dat wel, ik dacht wel eens, je kunt net zo goed een camera op de redactie zetten als je wilt zien hoe mensen in extreme omstandigheden 'overleven'.. . Ik wist by the way niet dat Alcido (lastige naam om te onthouden als je in een PSV stad zit) de man was van Mariell! Echt een superaardige gozer op wie stress echt geen effect lijkt te hebben.
en hij lijkt op Warrick van CSI
pi_68417108
Kun je niet met je nieuwe vriend Roel iets van een prijsvraag doen met als prijs een mooi schilderij van zijn hand? Hij heeft een schitterend plaatje achtergelaten in de bunker iig
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 27 april 2009 @ 12:05:17 #65
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_68418401
Mister Danny,

Verslag met plezier gelezen. Positief en objectief en prettig geschreven.

Ik wou dat meer mensen hun mond hielden als ze weinig toe te voegen hebben aan een gesprek. Ik snap dat heel goed waarom je (zoals je zelf al aangaf) niet zo nodig de boventoon moest voeren. Respect.

Volgens mij ben je een kerel met beide beentjes stevig op de grond; ik vind dat wel prettig bij mensen.

Was aangenaam verrast. *thums-up-smiley* (bij gebrek aan de mogelijkheid om smileys te gebruiken).
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_68419469
Leuk verslag om te lezen Danny
  maandag 27 april 2009 @ 13:11:33 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_68420201
Leuk verslag

En die nieuwe avatar
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_68420389
ik heb naar je gegluurt afgelopen dagen was leuk om te zien soms d8 ik bart hou is ff je mond dicht toen jaap kwam nam jaap het over en dan zeggen ze dat vrouwen kletskousen zijn nou d8 het ff niet

ik zo niet kunnen nog geen half daggie in zo een bunker dus dat je het gedaan heb ....
  maandag 27 april 2009 @ 13:21:49 #69
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68420556
goed verhaal
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 27 april 2009 @ 13:27:46 #70
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68420754
Jouw analyse van de gasten, zo kwamen ze ook over op de streams. Bart is een duracelkonijntje die gewoon doorpraat over de meest onzinnige theorieen ook als er niemand luistert. En als hij naar iemand luistert is hij midden in een gesprek ineens weg. Als je dat met een emmer zout neemt is het best vermakelijk soms.

Ruud en Annette vond ik een leuk stel, Ruud is al 10 jaar zichzelf en schnabbelt nog steeds. Tof.

Jaap heb ik medelijden mee dat ie zo dik is, nog dikker dan eerst. zo zal hij niet lang leven en ik hoop dat hij wat meer vrede met zichzelf kan hebben want dat heeft ie niet. Zijn troonrede heb ik niet aangehoord.

Dido was erg leuk en eerlijk.

De schilder was idd gewoon lekker zichzelf. In het nieuwsbericht vrijdag had ik eerst staan dat het Rudolf was

Ik vond het alleen asociaal dat er zoveel gerookt werd. Weet niet of er NIET rokers waren maar dit was gewoon aso.
pi_68420836
leuk verslag danny , enne goed van je dat je nog ff over brian hebt gezegd wat de meeste fokkers denken !

Admin maandag 27 april 2009 @ 13:33:50 #72
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68420978
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:27 schreef Stefan het volgende:

Ik vond het alleen asociaal dat er zoveel gerookt werd. Weet niet of er NIET rokers waren maar dit was gewoon aso.
ik was geloof ik de enige niet-roker en van mij mogen ze lekker hun gang gaan
(en toen ik nog rookte rookte ik meer dan Roel).
  maandag 27 april 2009 @ 13:36:21 #73
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68421053
Jezus Christus wat een oeverloos lulverhaal zeg
Intelligent, but fucked up.
  maandag 27 april 2009 @ 13:36:53 #74
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68421069
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:33 schreef Danny het volgende:

[..]

ik was geloof ik de enige niet-roker en van mij mogen ze lekker hun gang gaan
(en toen ik nog rookte rookte ik meer dan Roel).
Laat ik het dan zo zeggen, het kwam aso over op mij.

Maar wellicht hebben ze netjes gevraagd of iemand er een probleem mee had, dat weet ik niet.

Wat me trouwens opviel aan Bart, als iemand een verhaal vertelde ging er zelf meteen overheen met een eigen anekdote. Overigens was 1 verhaal wel boeiend en die snapte ik niet helemaal. Had Endemol nou Willibrord Frequin zelf in de tuin neergezet en filmden ze een week later alleen de sprong ergens rond Almere?

[ Bericht 0% gewijzigd door Stefan op 27-04-2009 13:43:54 ]
  Admin maandag 27 april 2009 @ 13:48:48 #75
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68421444
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:36 schreef Stefan het volgende:

Laat ik het dan zo zeggen, het kwam aso over.
Ah, ik zie dat de mediahype ook jouw beeldvorming heeft aangetast inmiddels. Dat mag
quote:
Maar wellicht hebben ze netjes gevraagd of iemand er een probleem mee had, dat weet ik niet.
Als iedereen rookt zal er vast en zeker niemand problemen mee hebben. Het was iig bekend dat er gerookt mocht worden. Heb verder niemand toestemming horen vragen of het ok was anderen asociaal te noemen
quote:
Wat me trouwens opviel aan Bart, als iemand een verhaal vertelde ging er zelf meteen overheen met een eigen anekdote.
Dat is omdat hij graag gehoord wil worden en wil laten merken dat hij overal verstand van heeft en alles heeft meegemaakt
quote:
Overigens was 1 verhaal wel boeiend en die snapte ik niet helemaal. Had Endemol nou Willibrord Frequin zelf in de tuin neergezet en filmden ze een week later alleen de sprong ergens rond Almere?
Dat meende ik er ook uit op te maken, maar op mijn vervolgvraag herhaalde hij eigenlijk wat hij al gezegd had en dus snapte ik 't nog niet helemaal en had toen zoiets van lamaarzittedan
  maandag 27 april 2009 @ 13:52:16 #76
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68421565
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:48 schreef Danny het volgende:

[..]

Ah, ik zie dat de mediahype ook jouw beeldvorming heeft aangetast inmiddels. Dat mag
Nee, nee. Ik ben altijd al alergisch geweest (astmatisch bronchites) en ik stel het altijd zeer op prijs als men het vraagt. Overigens zeg ik er NOOIT wat van als ik bij anderen op bezoek ben, niet bij klanten en niet bij vrienden. Want dan ben ik op bezoek en is het aan mij of ik er wil zijn. Vraagt men of ik er last van heb dan zeg ik eerlijk ja.
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 16:01:36 #77
18653 crew  D.
pi_68426387
Leuk verslag om te lezen. Lijkt me een leuke ervaring voor je te zijn geweest.
Ook leuk dat we een beetje een idee hebben kunnen krijgen wie Danny is.
  maandag 27 april 2009 @ 17:32:03 #78
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68429587
quote:
Sowieso mis ik de relevantie van dit hele verhaal, ook binnen deze context.

Hij heeft wat BBN'ers ontmoet (en dat is nog zacht uitgedrukt), that's it. Maar misschien is het gewoon oprecht enthousiasme, wie zal het zeggen?

En ach... het is zijn forum he?
  Admin maandag 27 april 2009 @ 17:38:08 #79
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68429756
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:01 schreef D. het volgende:
Leuk verslag om te lezen. Lijkt me een leuke ervaring voor je te zijn geweest.
Het was voor mij leuk de 'bekende' gezichten voorbij te zien komen en de verhalen te horen. Ik ben niet zo'n starstruck iemand en als Brad Pitt hier morgen voor de deur staat om zijn nieuwe film te promoten sla ik die net zo hard dicht als wanneer er een student voor de honderdste keer probeert mij te laten overstappen naar Nuon, maar het zijn in dit geval gezichten die ik vaak weken of maandenlang heb gevolgd en het is interessant om dan te horen waarom ze meededen, hoe ze het ervaren hebben en hoe het er zo nu en dan achter de schermen aan toe ging. Alleen omdat ik 10 jaar persoonlijk entertainment voorbij heb zien komen was dit voor mij al een leuk weekend
  maandag 27 april 2009 @ 17:40:11 #80
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68429813
Hee... er is een reactie van me verdwenen
  maandag 27 april 2009 @ 18:00:43 #81
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68430365
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:38 schreef Danny het volgende:

en als Brad Pitt hier morgen voor de deur staat om zijn nieuwe film te promoten sla ik die net zo hard dicht
En als Knor nu open doet? Misschien trapt ze jou er dan wel uit.
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 18:17:30 #82
18653 crew  D.
pi_68430778
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:38 schreef Danny het volgende:

Alleen omdat ik 10 jaar persoonlijk entertainment voorbij heb zien komen was dit voor mij al een leuk weekend
Dat was ook precies waar ik op doelde

Ik krijg jeuk van shownieuws waar ze doen alsof het interessant is welke saus Jantje bij zijn friet (nee, geen patat ) neemt enkel omdat Janje in één of andere soap heeft meegedaan. Of omdat Jantje iemand kent die in een soap heeft meegedaan.
  maandag 27 april 2009 @ 19:43:44 #83
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_68433479
Ik vond het leuk om af en toe te kijken dit weekend.
Lelijk hoestje heb je trouwens Danny. Of kwam dat door het gerook?
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  Boks-Chick maandag 27 april 2009 @ 23:08:21 #84
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68442787
Leuk om te lezen allemaal
lolwut
  Admin maandag 27 april 2009 @ 23:49:17 #85
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68444232
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:43 schreef tonja het volgende:
Ik vond het leuk om af en toe te kijken dit weekend.
Lelijk hoestje heb je trouwens Danny. Of kwam dat door het gerook?
ik denk eerder door de kou. van rook heb ik geen last.
  dinsdag 28 april 2009 @ 00:06:19 #86
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_68444812
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:49 schreef Danny het volgende:

[..]

ik denk eerder door de kou. van rook heb ik geen last.
Varkensgriepje wellicht?
  dinsdag 28 april 2009 @ 02:02:06 #87
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_68447111
Heej Danny, ik was een van de mensen die jou op iemand vonden lijken en idd was uncle fester een daar van . Tof dat jij dat cool vind .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  maandag 4 mei 2009 @ 15:48:55 #88
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68657928
O vergeten te melden, nav je verblijf in Der Bunker heb ik maar eens een PIMP abo 1jaar aangeschaft .
Een gedicht over Maanvis
  maandag 4 mei 2009 @ 15:53:00 #89
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68658067
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:48 schreef Maanvis het volgende:
O vergeten te melden, nav je verblijf in Der Bunker heb ik maar eens een PIMP abo 1jaar aangeschaft .
Zo hé, moeten we je nu bedanken ?
A little knowledge is a dangerous thing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')