Ribas post al sinds november 2008 hier mee heurquote:Op maandag 27 april 2009 08:42 schreef Spooky4u het volgende:
Tof verslag Danny
Heb je Ribas ook nog uitgelegd hoe een toetsenbord werkt, of heb je alleen vertelt wat het is?
En toch moest ie het aan Danny vragenquote:Op maandag 27 april 2009 09:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ribas post al sinds november 2008 hier mee heur.
was een opmerking van Danny, toen Ribas naar de pc wees en vroeg wat het was, reageerde Danny heel droog met: "dat is een toetsenbord"quote:Op maandag 27 april 2009 09:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ribas post al sinds november 2008 hier mee heur.
Da's helemaal niet waar. Hij noemt ook negatieve punten bij mensen.quote:Op maandag 27 april 2009 10:17 schreef Oksel het volgende:
Je bent wel echt over IEDEREEN positief Danny.. komt erg nep over. Zou wel heel toevallig zijn dat je iedereen of aardig vind, of nog aardiger vind dan je dacht.
Ah, vergeef mij mijn n00bness ;Pquote:Op maandag 27 april 2009 09:36 schreef Rijpie het volgende:
[..]
was een opmerking van Danny, toen Ribas naar de pc wees en vroeg wat het was, reageerde Danny heel droog met: "dat is een toetsenbord"
Ik heb de mensen natuurlijk maar kort meegemaakt. In die korte periode was er niemand bij waar ik op basis daarvan een hekel zou hebben. Dat betekent niet dat elke persoonlijkheid me ligt, maar wel dat ik op basis van 2 dagen geen punten heb gevonden waarop ik een hekel aan ze zou moeten hebben. Daarvoor zou je toch langer met elkaar om moeten gaan, of zouden er direct erg diepe gesprekken of opmerkelijke gedragingen naar voren moeten komen.quote:Op maandag 27 april 2009 10:17 schreef Oksel het volgende:
Je bent wel echt over IEDEREEN positief Danny.. komt erg nep over. Zou wel heel toevallig zijn dat je iedereen of aardig vind, of nog aardiger vind dan je dacht.
Haha ja zeg dat wel, ik dacht wel eens, je kunt net zo goed een camera op de redactie zetten als je wilt zien hoe mensen in extreme omstandigheden 'overleven'..quote:Op maandag 27 april 2009 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tof verhaal, gister in de Bunker geweest en kan 't verhaal over de tomeloze energie van de crew alleen maar beamen
. Ze slapen amper, zien er inmiddels niet meer uit maar ze gaan door uit enthousiasme
.
en hij lijkt op Warrick van CSIquote:Op maandag 27 april 2009 11:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Haha ja zeg dat wel, ik dacht wel eens, je kunt net zo goed een camera op de redactie zetten als je wilt zien hoe mensen in extreme omstandigheden 'overleven'... Ik wist by the way niet dat Alcido (lastige naam om te onthouden als je in een PSV stad zit) de man was van Mariell! Echt een superaardige gozer op wie stress echt geen effect lijkt te hebben.
ik was geloof ik de enige niet-roker en van mij mogen ze lekker hun gang gaanquote:Op maandag 27 april 2009 13:27 schreef Stefan het volgende:
Ik vond het alleen asociaal dat er zoveel gerookt werd. Weet niet of er NIET rokers waren maar dit was gewoon aso.
Laat ik het dan zo zeggen, het kwam aso over op mij.quote:Op maandag 27 april 2009 13:33 schreef Danny het volgende:
[..]
ik was geloof ik de enige niet-roker en van mij mogen ze lekker hun gang gaan
(en toen ik nog rookte rookte ik meer dan Roel).
Ah, ik zie dat de mediahype ook jouw beeldvorming heeft aangetast inmiddels. Dat magquote:Op maandag 27 april 2009 13:36 schreef Stefan het volgende:
Laat ik het dan zo zeggen, het kwam aso over.
Als iedereen rookt zal er vast en zeker niemand problemen mee hebben. Het was iig bekend dat er gerookt mocht worden. Heb verder niemand toestemming horen vragen of het ok was anderen asociaal te noemenquote:Maar wellicht hebben ze netjes gevraagd of iemand er een probleem mee had, dat weet ik niet.
Dat is omdat hij graag gehoord wil worden en wil laten merken dat hij overal verstand van heeft en alles heeft meegemaaktquote:Wat me trouwens opviel aan Bart, als iemand een verhaal vertelde ging er zelf meteen overheen met een eigen anekdote.
Dat meende ik er ook uit op te maken, maar op mijn vervolgvraag herhaalde hij eigenlijk wat hij al gezegd had en dus snapte ik 't nog niet helemaal en had toen zoiets van lamaarzittedanquote:Overigens was 1 verhaal wel boeiend en die snapte ik niet helemaal. Had Endemol nou Willibrord Frequin zelf in de tuin neergezet en filmden ze een week later alleen de sprong ergens rond Almere?
Nee, nee. Ik ben altijd al alergisch geweest (astmatisch bronchites) en ik stel het altijd zeer op prijs als men het vraagt. Overigens zeg ik er NOOIT wat van als ik bij anderen op bezoek ben, niet bij klanten en niet bij vrienden. Want dan ben ik op bezoek en is het aan mij of ik er wil zijn. Vraagt men of ik er last van heb dan zeg ik eerlijk ja.quote:Op maandag 27 april 2009 13:48 schreef Danny het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat de mediahype ook jouw beeldvorming heeft aangetast inmiddels. Dat mag
Sowieso mis ik de relevantie van dit hele verhaal, ook binnen deze context.quote:Op maandag 27 april 2009 10:17 schreef Oksel het volgende:
Het was voor mij leuk de 'bekende' gezichten voorbij te zien komen en de verhalen te horen. Ik ben niet zo'n starstruck iemand en als Brad Pitt hier morgen voor de deur staat om zijn nieuwe film te promoten sla ik die net zo hard dicht als wanneer er een student voor de honderdste keer probeert mij te laten overstappen naar Nuon, maar het zijn in dit geval gezichten die ik vaak weken of maandenlang heb gevolgd en het is interessant om dan te horen waarom ze meededen, hoe ze het ervaren hebben en hoe het er zo nu en dan achter de schermen aan toe ging. Alleen omdat ik 10 jaar persoonlijk entertainment voorbij heb zien komen was dit voor mij al een leuk weekendquote:Op maandag 27 april 2009 16:01 schreef D. het volgende:
Leuk verslag om te lezen. Lijkt me een leuke ervaring voor je te zijn geweest.
En als Knor nu open doet? Misschien trapt ze jou er dan wel uit.quote:Op maandag 27 april 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
en als Brad Pitt hier morgen voor de deur staat om zijn nieuwe film te promoten sla ik die net zo hard dicht
Dat was ook precies waar ik op doeldequote:Op maandag 27 april 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
Alleen omdat ik 10 jaar persoonlijk entertainment voorbij heb zien komen was dit voor mij al een leuk weekend
ik denk eerder door de kou. van rook heb ik geen last.quote:Op maandag 27 april 2009 19:43 schreef tonja het volgende:
Ik vond het leuk om af en toe te kijken dit weekend.
Lelijk hoestje heb je trouwens Danny. Of kwam dat door het gerook?
Varkensgriepje wellicht?quote:Op maandag 27 april 2009 23:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk eerder door de kou. van rook heb ik geen last.
Zo hé, moeten we je nu bedankenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:48 schreef Maanvis het volgende:
O vergeten te melden, nav je verblijf in Der Bunker heb ik maar eens een PIMP abo 1jaar aangeschaft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |