quote:
Ja want iedereen met lang haar is meteen een altoquote:Op zondag 26 april 2009 21:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Alto!!!![]()
(sorry dat moest even gezegd worden)
Heb je honger?quote:Op zondag 26 april 2009 21:57 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ja want iedereen met lang haar is meteen een alto
Tot je ellebogen? Dan vind ik dit geen duidelijke foto dan.quote:Op zondag 26 april 2009 22:15 schreef A-mineur het volgende:
Mijn haar is tot mn ellebogen, dat is lang... dit zijn gewoon een paar wilde stekels.
Mijn ware identiteit hoeft niet bekend te zijn op fokquote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Tot je ellebogen? Dan vind ik dit geen duidelijke foto dan.
Sorry, ik dacht dat je de TS was.quote:Op zondag 26 april 2009 22:33 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Mijn ware identiteit hoeft niet bekend te zijn op fok(nee dit is geen kloon)
Dat vind jij. D'r is niks mis met lang haar, zolang het er niet vies uitziet ofzo. Later word je vanzelf kaal! ( de meesten)quote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef Westerling het volgende:
Millimeteren.
Lang haar is niks.
En iets korter gaat moeilijk worden, want je hebt van dat hollandse dunne haar en daar begin je dan weinig meer mee.
Ik blij dat ik daar geen last van heb.
Da's nogal makkelijk om zelf te doenquote:Op zondag 26 april 2009 22:39 schreef JaimyvanStee het volgende:
Mocht het millimeteren worden, is het zelf te doen of moet ik tochmaar een vriend laten komen?
Zo'n opmerking getuigt van een hoog intellectquote:Op zondag 26 april 2009 23:13 schreef defibrillator het volgende:
Niet millimeteren, dat is voor mensen met een laag intellect. Doe er gewoon minder gel in, of kom je net uit het zwembad?
Ja ik kwam daar net het zwembad uitquote:Op zondag 26 april 2009 23:13 schreef defibrillator het volgende:
Niet millimeteren, dat is voor mensen met een laag intellect. Doe er gewoon minder gel in, of kom je net uit het zwembad?
Dank je.quote:Op zondag 26 april 2009 23:13 schreef defibrillator het volgende:
quote:
Wel effe foto's van posten danquote:Op zondag 26 april 2009 23:24 schreef JaimyvanStee het volgende:ik zie je fobo, gewaagt. Welk standje is dat? Als de stemmen zo blijven denk ik dat ik t zodadelijk zelf ga proberen, zover de achterkant lukt dan
jaquote:
Ligt eraan of je goeie tondeuse hebt of niet.quote:Op zondag 26 april 2009 23:29 schreef JaimyvanStee het volgende:
ja
Moet ik eerst het langste met de schaar afknippen?
Kan me een jaar geleden herrineren een vriend van me ging zichzelf millimeteren en kwam er niet doorheen met zijn tondeuse
Dat was 6mm geloof ik, probeerden het eerst zelf met een body trimmerquote:Op zondag 26 april 2009 23:24 schreef JaimyvanStee het volgende:
[..]ik zie je fobo, gewaagt. Welk standje is dat? Als de stemmen zo blijven denk ik dat ik t zodadelijk zelf ga proberen, zover de achterkant lukt dan
Boeit datquote:Op zondag 26 april 2009 23:36 schreef JaimyvanStee het volgende:
Welk standje is niet te kort en niet te lang?
Het went heel snel. Geef het 2 daagjes en het is de normaalste zaak van de wereld.quote:Op maandag 27 april 2009 00:26 schreef JaimyvanStee het volgende:
Oke het is klaar nu, het is iets korter dan verwacht want het kapje deed raar dus moest het zonder opzet stukje dus ik lijk nu net een...... crimineel.
Had net mn vriendin gebeld en ze was zoals ik al verwachte not amused
Als ik nu in de spiegel kijk herken ik mezelf niet meer terug, dus ben wel een beetje bang voor de reacties van mensen
Het voelt wel lekker trouwens.
Ik zal zometeen even een fotootjes maken..
quote:Op maandag 27 april 2009 00:26 schreef JaimyvanStee het volgende:
Oke het is klaar nu, het is iets korter dan verwacht want het kapje deed raar dus moest het zonder opzet stukje dus ik lijk nu net een...... crimineel.
Had net mn vriendin gebeld en ze was zoals ik al verwachte not amused
Als ik nu in de spiegel kijk herken ik mezelf niet meer terug, dus ben wel een beetje bang voor de reacties van mensen
Het voelt wel lekker trouwens.
Ik zal zometeen even een fotootjes maken..
Ik vind het je goed staan, beter dan dat lange haarquote:Op maandag 27 april 2009 11:04 schreef JaimyvanStee het volgende:
Een voordeel, hoef mn haar niet meer te doen
Twee vrienden lachten me uitquote:Op maandag 27 april 2009 11:09 schreef Brandwacht het volgende:
[..]
Zeker in de zomer is dat heerlijk. Is dit zonder opzetstukje ? daar lijkt het zo lang voor.
Ga je het nu kort houden of weer lang laten groeien ?
Heb je al reacties gehad van je omgeving ?
Dat dacht ik ook eigenlijk. Zeker bij blond haar zou je dan al snel helemaal kaal lijken.quote:Op maandag 27 april 2009 11:09 schreef Brandwacht het volgende:
Is dit zonder opzetstukje ? daar lijkt het zo lang voor.
T was een soort achterbaks goedkoop ding, ben blij dat ie t deed en dat ik geen ongelijke stukken hebquote:Op maandag 27 april 2009 11:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook eigenlijk. Zeker bij blond haar zou je dan al snel helemaal kaal lijken.
Zal wel aan de tondeuse liggen.
quote:Op maandag 27 april 2009 11:14 schreef JaimyvanStee het volgende:
Als ik het nu laat groeien, krijg je dan geen pleeborstel hoofd?
En net had je er nog spijt vanquote:Denk dat ik t of zo laat, of gewoon kort...
Dan had je 't moeten afmaken met een scheerapparaatquote:Op maandag 27 april 2009 11:17 schreef JaimyvanStee het volgende:
T was een soort achterbaks goedkoop ding, ben blij dat ie t deed en dat ik geen ongelijke stukken heb
Ja heb er ook spijt van maar kan het nu toch niet meer terugdraaien, ben meer bang voor de reactie en aanstarende mensen dan dat mn lange haar weg is..quote:Op maandag 27 april 2009 11:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]. Daarom is laten groeien ook altijd nogal irritant... duurt weer een tijd voordat het weer werkbaar is en gel weer effect heeft. Meestal hou ik 't dan van achteren en opzij telkens gemillimeterd totdat 't bovenop langer is, en dan pas in z'n geheel laten aangroeien. Verschilt misschien ook wel van hoofd tot hoofd.
[..]
En net had je er nog spijt van.
whaha, je vriendin is de baas in de relatie?quote:Op maandag 27 april 2009 11:42 schreef JaimyvanStee het volgende:
Me vriendin is boos op me en wil een hartig woordje met me spreken
Dumdumdumdummmmmmm
okequote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef JaimyvanStee het volgende:
Mn vriendin is alweer weg en heeft het uitgemaakt!
Ben er goed ziek van!!!!!!!!!!
Das een grapje toch?quote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef JaimyvanStee het volgende:
Dreigde m'n vriendin ook al mee toen ik aangaf dat ik eens iets anders wilde.quote:
Van deze?quote:Op maandag 27 april 2009 12:02 schreef Lienekien het volgende:
Is dit topic eigenlijk een lemming?
Het is geen simpele gleuf, ik hield van dr!quote:Op maandag 27 april 2009 12:09 schreef -skippybal- het volgende:
Whehe, leuke wending!
Maar is natuurlijk weer nep, en zo niet, dan heb je toch niks aan zo'n simpele gleuf.
quote:Op maandag 27 april 2009 12:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van deze?
Wat als je vriendin een ´vlot, kort en pittig´ kapsel wil?
Daar is dan ook snel verandering in gekomen!quote:Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef JaimyvanStee het volgende:
[..]
Het is geen simpele gleuf, ik hield van dr!
Dus je houdt niet meer van dr? Tegenwoordig zijn mensen snel over hun relatie heen zeg. Duurt nog geen kwartierquote:Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef JaimyvanStee het volgende:
[..]
Het is geen simpele gleuf, ik hield van dr!
En dus heb je maar naar d'r geluisterd?quote:Op maandag 27 april 2009 12:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dreigde m'n vriendin ook al mee toen ik aangaf dat ik eens iets anders wilde.
* Lastpost heeft ook lang haar.
Lollers. Maargoed, lang haar.quote:Op maandag 27 april 2009 12:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dreigde m'n vriendin ook al mee toen ik aangaf dat ik eens iets anders wilde.
* Lastpost heeft ook lang haar.
quote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef JaimyvanStee het volgende:
quote:Op maandag 27 april 2009 12:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
* Trashcanman heeft het er allemaal af laten snoeien en niemand die kwaad werd
Nou nee, ik wilde het sowieso lang houden (het is geen porum bij mij, dat korte haar) maar er iets totaal anders mee, heb alleen nog geen flauw idee wat.quote:Op maandag 27 april 2009 12:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En dus heb je maar naar d'r geluisterd?![]()
* Trashcanman heeft het er allemaal af laten snoeien en niemand die kwaad werd
Hij's fijnquote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef JaimyvanStee het volgende:
quote:Op maandag 27 april 2009 12:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nou nee, ik wilde het sowieso lang houden (het is geen porum bij mij, dat korte haar) maar er iets totaal anders mee, heb alleen nog geen flauw idee wat.![]()
Ik ben het type dat iets júist gaat doen als velen afkeurend reageren op een idee, heerlijk tegendraads.
BWHAHHAHAHAHHAHAHHAHAAHquote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef JaimyvanStee het volgende:
Please, vertel me dat jullie 15 zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 16:55 schreef JaimyvanStee het volgende:
Ben vanmiddag naar mn vriendin gegaan om te vragen wat de reden precies was.. Uiteindelijk zei ze dat ze gewoon geschokken was omdat ze dacht dat ik een grapje maakte dat ik het zou millimeteren. Maargoed uiteindelijk weer goedgemaakt, en ze vind het trouwens wel lekker aaien![]()
![]()
18quote:Op maandag 27 april 2009 17:22 schreef defibrillator het volgende:
[..]
Please, vertel me dat jullie 15 zijn.
Het was meer een uit de hand gelopen discussie, zij begon over dat ik het eerst moest overleggen, toen zei ik dat zij haar eigen kapsel ook gewoon uitkiest, en toen was ze beledigt en hoefde t van haar niet meer als ik zo 'agressief' reageer.quote:Op maandag 27 april 2009 16:59 schreef Steve het volgende:
Je gaat het toch niet uitmaken omdat je even schrikt?
Ik dacht eerst even dat het BVO was trouwens toen ik die foto zag.
Het ging niet persé om het haar, maar om ik reageerde op haar..quote:Op maandag 27 april 2009 19:08 schreef saaw het volgende:
Heel origineel inderdaad, je relatie van anderhalf jaar uitmaken om een paar cm haar
Dat zie je wel vaker als het zomer wordt.... Heerlijk kort haar, ik wil niets anders meer!!!quote:Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef JaimyvanStee het volgende:
Trouwens gaat een vriend van me er vanavond ook aan geloven..
Het wordt nog een trend hierzo
ziet er goed uitquote:Op maandag 27 april 2009 10:49 schreef JaimyvanStee het volgende:
[ afbeelding ]
Heb me mond er weggelaten vanwege een operatie van vrijdag, ziet er vaag uit door gaasjes enz..
Nu moet ik eigenlijk wel weer bruin worden zoals op die foto van een jaar geleden
Trouwens, sorry voor slechte kwaliteit, moest het met de cam doen want heb geen fotocamera meer![]()
Ik heb eigenlijk best spijt, vind t niet echt geslaagt jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
ye en jef?quote:Op maandag 27 april 2009 19:20 schreef ch0c0mel het volgende:
wat een plot twist maar waar is Ludo gebleven?
Wat heb ik hiermee te maken?quote:Op maandag 27 april 2009 19:20 schreef ch0c0mel het volgende:
wat een plot twist maar waar is Ludo gebleven?
Imo staat gemillimeterd bij jou beter. Althans het ziet er verzorgd uit.quote:
Vind het voor een jongen anders behoorlijk lang.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:36 schreef Dwan het volgende:
Dats toch niet langsorry hoor maar spaar nog maar even door voor echt lang haar
wil je graag kudows voor de hardcore lengte van je haar ofzo?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:36 schreef Dwan het volgende:
Dats toch niet langsorry hoor maar spaar nog maar even door voor echt lang haar
Leg eens uit.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
wacht ff. kaal is minder werk dan lang haar? dacht het nie....
Lang haar toch echt meer, áls je het verzorgt.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
stoppels wegscheren, insmeren, etc., gaat best veel werk inzitten
En dan heb je de komende dagen hoef je niet meer weg te scheren. Bij lang haar moet je dagelijks aan het werk gaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
stoppels wegscheren, insmeren, etc., gaat best veel werk inzitten
nou ja.. elke dag scheren ... heb al hekel aan me baard weg te halen ... laat staan een heel hoofd. nee dank je. Lang haar. Kam doorheen. ready.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:00 schreef L.no het volgende:
[..]
En dan heb je de komende dagen hoef je niet meer weg te scheren. Bij lang haar moet je dagelijks aan het werk gaan.
Oh, zo'n type ben je. Dan maakt het niet zoveel uit als je lang of kort haar hebt.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
nou ja.. elke dag scheren ... heb al hekel aan me baard weg te halen ... laat staan een heel hoofd. nee dank je. Lang haar. Kam doorheen. ready.
dank jequote:Op zondag 3 mei 2009 13:11 schreef JayJayy het volgende:
[..]
inhoudelijk sterk, goed gebracht, onderbouwing schort weinig aan. Top post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |