Ik vind het je goed staan, beter dan dat lange haarquote:Op maandag 27 april 2009 11:04 schreef JaimyvanStee het volgende:
Een voordeel, hoef mn haar niet meer te doen
Twee vrienden lachten me uitquote:Op maandag 27 april 2009 11:09 schreef Brandwacht het volgende:
[..]
Zeker in de zomer is dat heerlijk. Is dit zonder opzetstukje ? daar lijkt het zo lang voor.
Ga je het nu kort houden of weer lang laten groeien ?
Heb je al reacties gehad van je omgeving ?
Dat dacht ik ook eigenlijk. Zeker bij blond haar zou je dan al snel helemaal kaal lijken.quote:Op maandag 27 april 2009 11:09 schreef Brandwacht het volgende:
Is dit zonder opzetstukje ? daar lijkt het zo lang voor.
T was een soort achterbaks goedkoop ding, ben blij dat ie t deed en dat ik geen ongelijke stukken hebquote:Op maandag 27 april 2009 11:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook eigenlijk. Zeker bij blond haar zou je dan al snel helemaal kaal lijken.
Zal wel aan de tondeuse liggen.
quote:Op maandag 27 april 2009 11:14 schreef JaimyvanStee het volgende:
Als ik het nu laat groeien, krijg je dan geen pleeborstel hoofd?
En net had je er nog spijt vanquote:Denk dat ik t of zo laat, of gewoon kort...
Dan had je 't moeten afmaken met een scheerapparaatquote:Op maandag 27 april 2009 11:17 schreef JaimyvanStee het volgende:
T was een soort achterbaks goedkoop ding, ben blij dat ie t deed en dat ik geen ongelijke stukken heb
Ja heb er ook spijt van maar kan het nu toch niet meer terugdraaien, ben meer bang voor de reactie en aanstarende mensen dan dat mn lange haar weg is..quote:Op maandag 27 april 2009 11:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]. Daarom is laten groeien ook altijd nogal irritant... duurt weer een tijd voordat het weer werkbaar is en gel weer effect heeft. Meestal hou ik 't dan van achteren en opzij telkens gemillimeterd totdat 't bovenop langer is, en dan pas in z'n geheel laten aangroeien. Verschilt misschien ook wel van hoofd tot hoofd.
[..]
En net had je er nog spijt van.
whaha, je vriendin is de baas in de relatie?quote:Op maandag 27 april 2009 11:42 schreef JaimyvanStee het volgende:
Me vriendin is boos op me en wil een hartig woordje met me spreken
Dumdumdumdummmmmmm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |