quote:Op zondag 26 april 2009 21:33 schreef muay-toy het volgende:
Ik verwacht een heel turn van Tifanny, meer zeg ik niet.
quote:Op zondag 26 april 2009 22:04 schreef s0ul1991 het volgende:
John Cena vs Edge
Swagger vs Christian
Shane, HHH, Batista vs Orton, Ted Dibiase en Cody Rhodes
Jeff Hardy vs Matt Hardy
Chris Jericho vs Ricky Steamboat
CM Punk vs Kane
quote:Op zondag 26 april 2009 22:04 schreef Tazmaniac het volgende:
haha dont tell me its petje guy
correctquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~~Everything Louder Than Everyone Else~~
Ik moet hem nog heul downloaden maar ik gok dat dit @Edge isquote:
uhm./..yeah...quote:Ik moet hem nog heul downloaden maar ik gok dat dit @Edge is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
AGAIN?quote:Op maandag 27 april 2009 18:59 schreef Wessiej het volgende:
Backlash is dus baas, ik heb gelijk, AGAIN.
Beat that.
Nee, als WM25 suckte had ik geld naar je overgemaakt, ik vond het tofquote:Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
AGAIN?
WM25 suckte
Backlash is tot nu toe erg ok idd![]()
Good call
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je nu alleen kijkt naar de lijst van injured/part time/vakantie blijven er maar weinig over trouwens zeg
Nog maar even in spoiler voor zekerheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een Backlash spoiler die niet goed op TV te zien was:
http://2.bp.blogspot.com/(...)s1600-h/IMG_9220.JPG![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Backlash was ganz geil
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op maandag 27 april 2009 23:45 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:01 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:- At Sunday's Professional Championship Wrestling event in Arlington, Texas, former TNA performer Lance (Rock) Hoyt announced that he had signed a WWE deal. Hoyt trained with PCW, and was given a celebration and tribute video at the show.
Credit: Pwinsider.com
QFT, van hoger niveau dit keer. Het was weer (afgezien van het Shane-moment, ik vind hun feud wel een beetje meeeeh op dit moment) erg goed qua worstelentertainment!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:06 schreef kidkash19 het volgende:
nou ja ik vind een Raw waar :
- MVP zn eerste test in de main event scene krijgt (en best slaagt vind ik)
- Kofi/Kendrick een leuke korte high paced match hebben
- Santina weer redelijk entertainend is
- Orton/MVP een goede match hebben die (jammer genoeg) onderbroken word door kendoshots van Shane met een leuke reactie van het publiek
wel goed, zo goed waren de Raws niet de afgelopen weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ouch. D'r zijn zoveel shows nu dat mensen de show op vrijdag avond gaan skippen? Hopen dat het deze week beter is wantquote:Smackdown on 4/24 did a shockingly low 1.6 rating and 2.7 million viewers. The show was headlined by Shane McMahon & Batista vs. Cody Rhodes & Ted DiBiase. I don’t think you should overreact to a single bad number for a weekly show until a pattern emerges.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
hahahaha geweldige actie.. ze was 60 dagen geschorst voor een backstage incident met Khan.. vond ze zeker niet zo netjes dat beide Knockouts de schuld kregenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Roxxi heeft haarzelf gefuture endavored
TNA Knockout Roxxi just posted the following on her Twitter page at http://twitter.com/RoxxiNikki:
"I would like to wish TNA the best in their future endeavors!"
Wat was er dan gebeurd?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hahahaha geweldige actie.. ze was 60 dagen geschorst voor een backstage incident met Khan.. vond ze zeker niet zo netjes dat beide Knockouts de schuld kregen
Weet niet precies maar Roxi had Khan een blauw oog geslagen (or the other way around) na een onderlinge ruziequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:16 schreef Cubeforc3 het volgende:
Teveel shows, alle shows zijn vol met recaps van andere shows, etc.
Ik had het dus verkeerdquote:Vince McMahon said that WWE is looking into creating a Wednesday night TV program. He feels that it would not be overexposure due to the huge number of TV stations available & that being on TV every weeknight would make it easier for the fans to follow along with the storylines or catch up if they miss any of the TV shows.
Sad, ik vind het nu al te veel, ECW en Superstars kijk ik meestal samen in een kwartier. Anders wordt het gewoon te veel al, elke dag is te veel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke Smackdown (68/100)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Impact was schitterendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder was Impact erg leuk weer![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door Tazmaniac op 05-05-2009 22:07:15 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Credit: James and Pwinsider.com
I just wanted to add one thing to the Raw off air report, and it is why I am now a HUGE John Cena fan.
Sitting near us was a group of three guys that like to show how "smart" they are, and then especially in the dark match were giving it to Cena, being loud and vulgar, constantly standing and flipping him off. There were a lot of kids around and some parents in front of me even said they kind of hoped Cena would come over and punch them out.
After the match, Cena did come over (they were second row) so they started yelling and flipping him off more. So, Cena got a cameraman to come over and take his picture smiling and posing with them in the background. Everyone was laughing (except those guys, who were even more pissed off, which was great). Cena sure is a class act all the way.
Cenaquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:32 schreef kidkash19 het volgende:
Ik denk dat Morrison zn arsenaal aan acrobatische moves nog moet opengooien, als hij dat doet dan kan hij aardig ver komen als face. Hij is al begonnen met een dropsault in ieder geval
- Hij heeft de looks die vrouwen leuk vinden
- Attitude die mannen wel leuk vinden + de moves
- Al redelijk gevestigd qua titels ook dus word serieus genomen
Normaal ben ik geen fan van flippydippy moves maar dit is wel alleraardigst
en iCena meer en meer...eerst op WM en nu dit....awesome.
[..]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Guess who's backMoest kijken omdat ik dacht zal wel TNA zijn, maar alsnog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
quote:This past Monday night's ediiton of Raw drew a final 3.3 cable rating, which is down drom a 3.4 draw.
quote:This past Tuesday night's edition of ECW, finished with a 1.1 cable rating, which is down from a 1.2 draw.
Nog niet op TV trouwens. Maar bij FCW.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Moest kijken omdat ik dacht zal wel TNA zijn, maar alsnog:
[ afbeelding ]
En da's dan weer niet terug te kijkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nog niet op TV trouwens. Maar bij FCW.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nog niet op TV trouwens. Maar bij FCW.
Ik weet zijn beste kompanen niet, maar waren dat faces of heels?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:05 schreef kidkash19 het volgende:
hahahahahahahahahaha ja zo kan je het ook bekijken
Ik zeg rond de 8 maanden na zn return....
ok speciaal voor jullie dan Sherlock Holmes gespeeld...fotos zijn crappy maar ja jullie doen het er maar mee:P
Was een 6 man tag trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:1. Don't worry, it will grow back fine... just cut it down and stop bleaching it dummy. Now your natural color will be seen as a "new look" and you will experience refreshed marketability. Take some brand new all natural 8x10's at Wal-Mart and work it girl!
2. Remember you can always bleach your hair again back to the "classic look" to boost your self esteem for a week. If you ever get cancer from the dye, just ask Dawn Marie to sell her unwashed panties through Wrestlers Rescue to help pay for the medical bills.
3. If your just coming off TV, then your used to the schedule. Always starve yourself before every appearance and pig out at your favorite fast food restaurant afterwards. Nothing new. Eating disorders and binging cycles are totally normal and healthy. It's a Diva's way of life, 4-life.
4. If you haven't done so already, you need to go **** either Scott Levy, Batista or Ric Flair before he dies. Do a few lines of coke with them too. It makes for a great tell all shoot and high self worth.
5. The wrestling convention circuit is 10x200. The same 10 money marks will book you and the same 200 losers will show up each time. Milk 'em for all they are worth cause it's all you got left. Virgil will be at every show so you might as well get to know him too. And yes, he is a real creep.
6. Appearing at 3 Flea Markets per week is officially known as "doing a tour". Congrats on the success!
7. Letting men touch your breasts for an extra $5 during photo-ops is an excellent business strategy.
8. If the photo-op printer ever stalls and delays, just give them an index card with your own lip prints on it. It will make their day that you were soooo selfless, giving and thoughtful of their patience.
9. It's perfectly normal to refer to other human beings as "fans", "clients" and "followers" but to their face- always call them "friend".
10. Always smile and play nice with the co-workers you haven't seen in 5 years. These are your "best friends in the whole world"....somehow? That's how the wrestling family illusion rolls on.
11. Treat the disabled extra nice. Them pockets are deep with Social Security money and they spend like mad at the gimmick table.
12. You will never draw like Trish Stratus, you will never look like Trish Stratus and you will flat out never be Trish Stratus... but don't ever stop trying hun'.
13. But yes, I know you are still a big star... right in your head.
14. Even if you got fired, always say that you left "on your own terms" or because of an "undisclosed dispute". This will always make you appear above the business.
15. Always say that a WWE return is "right around the corner" and "never say never" when you know damn well they wouldn't take you back if you begged.
16. When the going get's tough, selling your used tampons on eBay is a great way to make some additional cash.
17. I know the crows feet and wrinkles are building up. It's ok, no one is going to seriously book your used up, worn out ass after age 45 anyway. It's now time to assume the Moolah role.
18. There's nothing wrong with forever living in the past. Tammy Sytch still lives in 1996, and look there's nothing wrong with her.
19. Why have any normal relationships? You can have every lonely pervert from Philadelphia to Oakland lusting after you. Being emotionally unstable is F U N!
20. Remember that Jesus forgives you for all of your sins, so everything listed above is A-OK. Just rinse and repeat.
In closing: Yes this is one sad life but hey it's all you know.... so do it like a professional!
Stel....je hebt tickets gekocht a 65 dollar voor deze house show, hoe pissig ben je dan dat je de grotere sterren niet hebt gezien én je krijgt maar 5 matches voorgeschoteld? (waarvan niet één interessant is ongeveer)quote:According to TNA, Shark Boy (Dean Roll) was sent home from the show as he was running a fever and not feeling well.
(1) Eric Young beat Kiyoshi.
-- Brutus Magnus issued an open challenge to anyone in the locker room that TNA management could find. B.G. James made a surprise appearance and ran off Brutus.
(2) Knockouts champion Angelina Love beat ODB to retain the Knockouts Title. Angelina's second title defense went the same way as last night in Knoxville. She scored a roll-up with a hook of the tights that referee Rudy Charles didn't see. "ODB spanks Rudy for his incompetence."
(3) Sheik Abdul Bashir beat Consequences Creed.
(4) Abyss beat Kip James with the Black Hole Slam.
(5) TNA tag team champions Team 3D (Brother Ray & Brother Devon) & Jeff Jarrett beat Beer Money, Inc. (James Storm & Robert Roode) & Booker T. Tonight, Roode took a slam through a table instead of Storm, who took the fall last night. Team 3D win the pin for the win.
quote:I'd just like to say that I considered going to a TNA house show being held in my general area, until I realized that the seats are virtually the same price I paid to go to RAW earlier this year. Does this strike anybody else as odd, or is it just me? $40 per seat for 2nd level seats at RAW, $37 per seat for 2nd level seats at a TNA house show. Counting the gas money, it would be substantially more expensive. If they add a show in Spokane, I think I might go, but I'm still a bit surprised at the prices.
quote:They had a PPV up over here and I saw front row and I believe it was close to if not more than a $100. I had trouble selling the tickets and the common complaint was that it was similar price to WWE events and was only a measly TNA event.
quote:The first time they ever came to Des Moines they had I believe Kurt Angle v. Christian Cage as the main event, they had Samoa Joe, AJ, Tomko, Abyss, pretty much everyone who you wanted to see live in 2007 was there. The only problem was it was held at a venue that holds maybe 1,000 people, and tickets were $65, and that wasn't front row that was like 6th row. Never did go, never did hear if the turn out was any good....BUT, the big difference between the first time and the last time is that the first time they actually had radio ads, they had t.v. spots 3-4 weeks in advance.
en dan willen ze ook nog een PPV doen in een arena met 25000 plaatsen terwijl ze de laatste x dat ik iets zag over PPV buys ze niet eens in de buurt van 20.000 kwamen nationaal.....quote:Wow. They do five matches on a house show, and not a single one sounds interesting.
I'm really regretting having dropped $45 on that house show next month.
Heb je al meerdere tattoo'squote:Op maandag 11 mei 2009 10:42 schreef Dragorius het volgende:
Off-topicig...ben ik raar/kansloos als ik een Rated R Superstar tat wil laten zetten?
Het heeft voor mij meer betekenis dan enkel "Edge", maar mede door z'n boek en de manier waarop ik de dingen de laatste tijd anders ben gaan zien, heeft het veel voor me betekend. Dat klinkt raar, omdat je sports entertainment + way of life misschien niet als logische combo ziet, maar voor mij is dat wel zo.
P.s. > Waarom zijn de shows ineens zo goed geworden? Post-Backlash goodness
Nee, mijn vrouwtje is van mening dat ik dit zelf moet wetenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb je al meerdere tattoo's?
En hoe ben je na zijn boek dingen anders gaan zien, ik heb zijn boek ook gelezen en heb geen motivatie om hem op mijn arm te printen, koop een mooi t-shirt van hem
En je krijgt billenspank van de vrouw des huizes.
Ik zou het dan wellicht in een andere tattoo imlanten, zoals ik wel een een soort rattlesnake zag op iemand zijn arm met daaronder 3:16. Ja wij weten waarover het gaat maar de rest niet. Als je dan volgas dit erop knalt:quote:Op maandag 11 mei 2009 10:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouwtje is van mening dat ik dit zelf moet weten![]()
Nou, zijn boek was meer de spreekwoordelijke druppel op een positieve manier. Het komt er op neer dat ik teveel de dingen op zijn beloop had laten gaan de afgelopen tijd (lees: jaren) en nu pas inzie dat, als ik het niet zelf doe, er ook niks zal gebeuren. Als een soort van reminder (en omdat ik het logo gewoon ubervet vind!) wil ik dit dan ook zo doen.
Damn, wat een psychologisch geneuzel
Hehe, het is dan ook puur voor mezelf bedoeld, als een ander niet weet wat het is, jammer danquote:Op maandag 11 mei 2009 10:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zou het dan wellicht in een andere tattoo imlanten, zoals ik wel een een soort rattlesnake zag op iemand zijn arm met daaronder 3:16. Ja wij weten waarover het gaat maar de rest niet. Als je dan volgas dit erop knalt:
[ afbeelding ] Tja.
Maar als het zelf je ding is en het helemaal geniaal vindt verwacht ik alleen dat je plaatjes afterwards plaatst
Zal ik dan gewoon zo'n microfoon van Kennedy op mijn arm gooienquote:Op maandag 11 mei 2009 10:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hehe, het is dan ook puur voor mezelf bedoeld, als een ander niet weet wat het is, jammer dan![]()
Uiteraard, indien geplaatst (ik heb nu nog geen idee wanneer) dan worden de pics geplaatst. Ben er dan te trots op om het niet te showen
Je kunt ook op je pielemans een microfoon inktenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zal ik dan gewoon zo'n microfoon van Kennedy op mijn arm gooien
Wanneer het uitgemolken is, Summerslam dus met een Steel Cage match.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je kunt ook op je pielemans een microfoon inkten![]()
Wanneer is trouwens die Legacy vs. McBoring feud voorbij?
Ja, maar de eerste 2/3 shows was het ook echt Raw vs Smackdown, ECW vs Raw etc. Nu is het gewoon 1 match voor Raw, 1 voor ECW en 1 voor Smackdown. Terwijl het hele concept van Superstars was dat het brand tegen brand zou zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:24 schreef kidkash19 het volgende:
Is meer een matchup scherm dan iets anders volgens mij, vind het wel een kick iets moet ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Luck is for losers
Mja, maar in vorige jaren waren de ratings nog nooit ZO laag. Ook niet tegen de playoffs.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:16 schreef Wes_FR het volgende:
Playoffs.. die vernietigen sowieso alles wat er tegenover staat.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:49 schreef Wessiej het volgende:
Ook vraag ik mij het volgende af, ik zit elke dag in de trein naar Amsterdam, en bij Amsterdam Sloterdijk zie ik altijd een brug waar gigantisch met graffiti opstaat: BENOIT. Daarachter staat nog iets, maar ik kan het nooit zien, iemand een idee?
Hoelaat, dan kom ik naast je zittenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:18 schreef Wes_FR het volgende:
Ik ga toevallig morgen met de trein naar Amsterdam Sloterdijk, zal dus eens opletten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eventjes Smackdown bekijken!
edit:
Smackdown:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door MusiqueArtistique op 15-05-2009 17:31:15 ]~~Everything Louder Than Everyone Else~~
[ Bericht 20% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 16-05-2009 10:38:43 ]
GAWD ik weet niet eens wat de card is zover loop ik achterquote:Op maandag 18 mei 2009 13:03 schreef Dragorius het volgende:
Woohoo Judgment Day staat er al zo goed als helemaal op, straks binnenhalen, morgen pas kunnen kijken helaas....Ben benieuwd!
Oh en Wessiej, nu mis ik je preview
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~~Everything Louder Than Everyone Else~~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leuk op wwe.com een filmpje van ESPN over Raw die misschien niet doorgaat volgende week. De interviewer van Vince...Coach![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw was ok, beter dan de laatste tijd.Ik las dat Vince WWF zei ipv WWESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leuk op wwe.com een filmpje van ESPN over Raw die misschien niet doorgaat volgende week. De interviewer van Vince...Coach
Ik loop een week achter dus het postaantal verminderd al met 80%quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat is het stil hier zeg
Maar goed, met de kwaliteit van de WWE de laatste tijd is dat ook niet zo vreemd. ECW was ook weer enorm saai
GAWD nu beginnen aan smackdown dan, laatste week niet zo veel zin in ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:01 schreef MusiqueArtistique het volgende:
zorg dan eens dat je weer bij bent
Werkt primaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:54 schreef postmortum het volgende:
hoi allemaal , ik had even een vraagje ik wilde iets bestellen op de site van de wwe. hebben jullie hier ervaringen mee? Het lijkt erop dat ze zich wel heel erg indekken tegen de douane kosten etc.
wilde ook gewoon betalen , maar rekenen ze echt 35 euro verzendkosten ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Werkt prima
Had het zonder kosten, levering was binnen 3 dagen hier.
En jij als belastingmedewerker mag de douane kosten niet zo onderduiken hé
Mjeh, ik dacht 20 euro. Maar gewoon paar artikelen doen, kom je goedkoop uit.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
wilde ook gewoon betalen , maar rekenen ze echt 35 euro verzendkosten ?
Nicely done.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:25 schreef postmortum het volgende:
valt mee ik wil een t-shit van Edge en een t-shirt van Christian kopen
QFT.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:41 schreef kidkash19 het volgende:
Ben een beetje worstelmoe geworden eerlijk gezegd, de opbouw naar WM was eigenlijk heel goed maar WM zelf en de dingen erna zijn echt heel teleurstellend, hoop dat ze het snel weer oppikken.
Heb nu gewoon moeite om shows te downloaden als ik eerlijk ben
Volgens mij heeft Cryme Tyme ook al een jaar lang recht op een championship matchquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:11 schreef kidkash19 het volgende:
Zo vreemd dat ze dingen die nog geen half jaar tot een jaar geleden gewoonweg vergeten daar bij de WWE
Bijvoorbeeld de 6 man tag op SD!....zijn Morrison en Cryme Tyme nu ineens de grootste vrienden terwijl ze nog niet zo heel lang geleden aan het feuden waren en elkaar belachelijk maakten op WWE.com
Sinds Januari 2006 al ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Cryme Tyme ook al een jaar lang recht op een championship match
Welkom vader renwan ^O^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest was erg leuk
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:
SmackdownScherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest was erg leuk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, genoeg voor vandaag.. de rest moet morgen maar
Tot nu toe een 3 1/4 star PPVAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Je hebt werk, nicely done.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Er zitten 2 WWE fans bij mij op werk die TNA haten kwam ik pas achter
Welluk?quote:
Luck is for losers
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:35 schreef kidkash19 het volgende:moest ik ook erg om lachen ja. Ben toch nog meer fan van Orton namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
[ Bericht 13% gewijzigd door Cubeforc3 op 26-05-2009 19:11:30 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TNA Sacrifice: It's Don West, Mike Tenay at ringside en TNA > WWE atmdie eerste match
damn zeg. Heerlijke match
goed begin, ben benieuwd naar de rest. Heel Don West word steeds grappiger trouwens
[ Bericht 24% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 26-05-2009 20:55:36 ]
[ Bericht 7% gewijzigd door renwan op 26-05-2009 21:20:45 ]Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ditquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TNA Sacrifice: It's Don West, Mike Tenay at ringside en TNA > WWE atmHeerlijke match
En dit. Don West was grappig én irritant tijdens de Daniels - Suicide matchquote:Heel Don West word steeds grappiger trouwens
Nicely done.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:19 schreef kidkash19 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Credit: PWInsider.com
Mr. Kennedy suffered what was said to be some form of wrist injury last night on RAW while taking an RKO from Randy Orton. There's no word yet on how serious the injury. However, nobody this morning believed he would be missing any significant ring time.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:36 schreef Dragorius het volgende:GODVER
Ik bestel vanuit de VS een vet Blu-Ray pakket (voor de kenners > Wrestlemania XXV + action figures) maar begin ineens te twijfelen.... Is de Ps3 nu regiovrij voor films? Games wel, maar blu-ray? Dus ff google-en en ja hoor... Regio-geneuzel ook op Blu-Ray films
Is daar niks tegen te doen nog? Ik ben echt bang dat ik er geen reet mee kan straks, dat zou echt ver**** zijn....![]()
Dat is wel weer mooi...op woensdag (vorige week) besteld, en op vrijdag stonden ze al aan de deur..maarja.. ik werk gewoon doordeweeks en mijn vriendin ook.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Mocht je het niet meer kunnen annuleren:
op E-Bay gooien en hopen dat iemand hem voor een redelijke prijs overneemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ECWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door The_Crippler op 27-05-2009 14:25:09 ]"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
Ik heb een trolly chinese ps3, waar kwam de blu-ray vandaan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:46 schreef Dragorius het volgende:
Wordt dus een enkeltje e-bay voor mij blu-ray vrees ikDe action figures hou ik dan maar wel.
WWE Shop zelf. De aanbieding > $40 voor Blu-Ray (2 disc) + HBK/Austin figures.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb een trolly chinese ps3, waar kwam de blu-ray vandaan?
Dat is wel gruwelijk lelijk men, succes met de verkoop!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is wel weer mooi...op woensdag (vorige week) besteld, en op vrijdag stonden ze al aan de deur..maarja.. ik werk gewoon doordeweeks en mijn vriendin ook.
Wel klote, had er al zin in om het toch in Blu-Ray nog een keer op te zetten. Een losse Blu-Ray speler is geen optie (daar heb ik die ps3 voor, ffs ... )
Als je gewoon niet spoiled hoeft er ook niet gezeikt te worden. Er staat trouwens nog steeds een spoiler van jou gewoon open en bloot (het is nu "woensdag middag" volgens "de regels" dus laat maar) maar je andere spoilers stonden er niet 1 minuut hoor. Hoe moeilijk is die tag nouquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:56 schreef kidkash19 het volgende:
Had het dezelfde minuut al weggehaald omdat ik het al doorhad.....maar goed zeiken over spoilers is de trend hier nou eenmaal.
Ga dan niet het topic in als je de show nog niet gezien hebt, doe ik ook namelijk
Remi hoeishet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:56 schreef kidkash19 het volgende:
Had het dezelfde minuut al weggehaald omdat ik het al doorhad.....maar goed zeiken over spoilers is de trend hier nou eenmaal.
Ga dan niet het topic in als je de show nog niet gezien hebt, doe ik ook namelijk
Gaat nu Breaking Point heten. En word een submission PPV waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:53 schreef wc-eend het volgende:
?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Gaat nu Breaking Point heten. En word een submission PPV waarschijnlijk.
Volgens mij is er ook een poll geweest op de WWE site dus het is niet zo dat het zomaar even beslist is volgens mijquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zucht, wat is het daar achter bij hun? Iemand roept wat in de pauze en ze denken meteen, diezelfde dag invoeren, publiceren en alles. En later veranderen we wel alles...
SAVE US Triple H!quote:- Vince McMahon and his creative team currently feel that the quality of the Monday Night RAW is strong. Vince wants there to be differences in the content between his various TV shows, and one company source sees silver lining in this by pointing out that SmackDown is able to have such quality wrestling because RAW is Vince’s sports entertainment variety show. The problem, is that RAW is the company’s flagship show and is usually how the general public judges the company.
This week’s episode of RAW was mostly straight from Vince McMahon, to the point that one source says he essentially dictated the direction of the show to the creative team.
For months now, some colleagues have been crediting Triple H and Shawn Michaels for trying their best to weed out some of the campy stuff Vince and lead writer Brian Gewirtz produce. Even people who don’t like HHH backstage are saying that he should soon be taking the reigns from Vince as the creative head of the company. Triple H is seen as the most likely candidate for the job due to his family ties, but sources within the company also acknowledge that Triple H does have a good understanding of what the fans want and who their target audience really should be.
Triple H has been at the recent RAW shows, but one backstage observer notes that he isn’t as emotionally attached or involved in the show when he’s not wrestling. In other words, he might be saving his ideas for when he returns to television.
Kthx, ik begin morgen weer met TNA.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Foley is champ en gek geworden, en co-owner van TNA. Dus dat alleen al is het al waard om te kijken. Verder is/was Team 3D bezig met een tag team toernooi. Motor City Machine Guns willen weten wie Suicide is, ze dachten Daniels, maar die bleek het dus niet te zijn (leuke speling op internet sites ook trouwens) Kong will Angelina Love vermoorden. En boven alles hebben we een geniale heel Don West
En er komen allemaal namen terug ook nog eens
Zoiets dacht ik alquote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:57 schreef renwan het volgende:
Omfg!
Breaking News!
Ik besef me net he, dat ik weet wie Brahma is! Ik ken!!! hem!![]()
GAWD run for your life. Net zoals ik erachter kwam dat Paxlie 2 straten achter mij werk, en wij nu elke dag maar broodjes halen. HUILEN MET DE PET OP ZEG IK JE.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:57 schreef renwan het volgende:
Omfg!
Breaking News!
Ik besef me net he, dat ik weet wie Brahma is! Ik ken!!! hem!![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
GAWD run for your life. Net zoals ik erachter kwam dat Paxlie 2 straten achter mij werk, en wij nu elke dag maar broodjes halen. HUILEN MET DE PET OP ZEG IK JE.
Waar wekt uwe in Den Haag, zie ik je wellicht eensquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]Ik had al een vermoeden, wist dat er 1/2 hier ook uit Den Haag kwamen. Wist alleen niet meer wie. Wel een enorm toeval zeg.
njet meer.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
GAWD run for your life. Net zoals ik erachter kwam dat Paxlie 2 straten achter mij werk, en wij nu elke dag maar broodjes halen. HUILEN MET DE PET OP ZEG IK JE.
Njet? Niet lunchen vandaag dus, sad. Wanneer weer @ oude plek?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
njet meer.
Nu 15 minuten verderop, mits lopend. Met de motor alsnog 1 minuut
Drievlietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waar wekt uwe in Den Haag, zie ik je wellicht eens.
donderdag gok ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Njet? Niet lunchen vandaag dus, sad. Wanneer weer @ oude plek?
Kthx ik spicey chicken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
donderdag gok ik.
Zometeen ff richting de Nieuwmarkt wandelen
Maar wat gebeurt er dan, jij doet de draaimolen en hij de frietkar?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:25 schreef renwan het volgende:
Ik zie brahma! *zwaai*
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er dan, jij doet de draaimolen en hij de frietkar?
Stiekem toch samen met Herr Chinees gelunchedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik wou @ BB, maar rij stond al bij de brillenzaak, dus no thx, kthx.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Stiekem toch samen met Herr Chinees gelunched
Niet in Leidsestraat geweest ouwe, msn is hier trouwens kaduuk dus beter installeer je skype om te kunnen chattenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik wou @ BB, maar rij stond al bij de brillenzaak, dus no thx, kthx.
Albert Heijn, sad galore. Volgende keer melden P
Ik eis een wet dat kennedy fans elkaar niet mogen afzeikenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die schommel die over de kop gaat? Awesomequote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik eis een wet dat kennedy fans elkaar niet mogen afzeiken
Stond bij een hippe breakdance en hij bij een uit de kluiten gewassen schommel
Niet over de kop, maar bijnaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die schommel die over de kop gaat? Awesome
WWE ratings gaan achteruit, denk dat er binnenkort weer iets gebeurt waarvan iedereen WAAAAAAAAT gaat doen, al blijft het daarna slecht
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Impact
TNA > WWE weer deze week. Hopelijk zien we het terug in de ratings. FuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Wat een bazen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Er zitten 2 WWE fans bij mij op werk die TNA haten kwam ik pas achter
[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 30-05-2009 12:51:43 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Valt nog mee, dacht dat je een post van 3 paginas zou doen hoe blij je wasquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:26 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zeg niks................................niks
![]()
![]()
![]()
quote:A Small update on Kennedy's Release -
Posted on 5.30.2009 by Kerrie | � Comments (24) Ken is physically 100 percent healthy, and very optimistic about his future in the business. More details will follow.
Vond hem in het begin wel leuk, feud met Taker was leuk maar naarmate zn carriere vorderde en iedereen hem zo overdreven begon te bejubelen werd hij voor mij steeds minder.quote:It is being reported that Randy Orton & Kennedy had words backstage after RAW went off the air, it wasn't heated, but that Orton told him he had to be careful out there so he wouldn't injure anyone in the ring. There wasn't any other complaints backstage.
Taker feud was fantastisch, zon beetje alles op Smackdown wat hij deed was geweldig. Zeker toen hij die roll had toen hij steeds meer world champions versloeg en iedere week daarover kwam braggen. Het blijft een MITB winnaar/US Champion. En top mid-card/bijna main eventer met veel potentie die ze wegsturen. Dat hij zoveel pech heeft kan hij zelf ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:53 schreef kidkash19 het volgende:
Vond hem in het begin wel leuk, feud met Taker was leuk maar naarmate zn carriere vorderde en iedereen hem zo overdreven begon te bejubelen werd hij voor mij steeds minder.
Elke x als hij een kans kreeg raakte hij geblesseerd of werd hij geschorst, ook zn uitspraken over steroids deden hem geen goed toen. Genoeg potentie dat is 1 ding wat zeker is maar ja dan moet je dus wel gezond blijven, kans is natuurlijk groot dat hij ooit terugkomt, hij is nog relatief jong ook.
1 van de redenen ja. De laatste druppel. WWE is zo bagger op het moment, en dan daar bovenop ontslaan ze een persoon waar toch best veel mensen enorme fan van zijn. (veel internet misschien, maar ook redelijk veel casuals) Ze hebben hem ook de hele tijd toen hij injured was gehouden/film laten maken/promoties doen over de hele wereld/return beetje gehyped. Hij is schijnbaar niet gewond. (staat op zijn officiele site)quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:53 schreef kidkash19 het volgende:Wel grappig dat je Kennedy als 1 van de redenen geeft om de WWE te skippen na 8 maanden Kennedy niet gezien te hebben.
WWE is op dit moment inderdaad niet zo heel goed, deze Raw sloeg ook nergens op maar SD! en ECW maken gelukkig heel veel goed (SD! vooral deze week)
Uit al die matches was alleen de main event interessant eigenlijk. Vooral die laatste 3 waren erg matig. En een matige promo tussendoor met geen reactie van het publiek. Nee Smackdown viel ook tegen in het geheel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:40 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vond hem ook mooiKijk dat zijn originele ideeen met dingen die elke show normaal gebeuren, ik denk dat het zijn eigen idee was aangezien hij veel input heeft in zn feuds.
*spoiler*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |