quote:Op zondag 26 april 2009 21:33 schreef muay-toy het volgende:
Ik verwacht een heel turn van Tifanny, meer zeg ik niet.
quote:Op zondag 26 april 2009 22:04 schreef s0ul1991 het volgende:
John Cena vs Edge
Swagger vs Christian
Shane, HHH, Batista vs Orton, Ted Dibiase en Cody Rhodes
Jeff Hardy vs Matt Hardy
Chris Jericho vs Ricky Steamboat
CM Punk vs Kane
quote:Op zondag 26 april 2009 22:04 schreef Tazmaniac het volgende:
haha dont tell me its petje guy
correctquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~~Everything Louder Than Everyone Else~~
Ik moet hem nog heul downloaden maar ik gok dat dit @Edge isquote:
uhm./..yeah...quote:Ik moet hem nog heul downloaden maar ik gok dat dit @Edge is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
AGAIN?quote:Op maandag 27 april 2009 18:59 schreef Wessiej het volgende:
Backlash is dus baas, ik heb gelijk, AGAIN.
Beat that.
Nee, als WM25 suckte had ik geld naar je overgemaakt, ik vond het tofquote:Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
AGAIN?
WM25 suckte
Backlash is tot nu toe erg ok idd![]()
Good call
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je nu alleen kijkt naar de lijst van injured/part time/vakantie blijven er maar weinig over trouwens zeg
Nog maar even in spoiler voor zekerheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een Backlash spoiler die niet goed op TV te zien was:
http://2.bp.blogspot.com/(...)s1600-h/IMG_9220.JPG![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Backlash was ganz geil
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op maandag 27 april 2009 23:45 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:01 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:- At Sunday's Professional Championship Wrestling event in Arlington, Texas, former TNA performer Lance (Rock) Hoyt announced that he had signed a WWE deal. Hoyt trained with PCW, and was given a celebration and tribute video at the show.
Credit: Pwinsider.com
QFT, van hoger niveau dit keer. Het was weer (afgezien van het Shane-moment, ik vind hun feud wel een beetje meeeeh op dit moment) erg goed qua worstelentertainment!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:06 schreef kidkash19 het volgende:
nou ja ik vind een Raw waar :
- MVP zn eerste test in de main event scene krijgt (en best slaagt vind ik)
- Kofi/Kendrick een leuke korte high paced match hebben
- Santina weer redelijk entertainend is
- Orton/MVP een goede match hebben die (jammer genoeg) onderbroken word door kendoshots van Shane met een leuke reactie van het publiek
wel goed, zo goed waren de Raws niet de afgelopen weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ouch. D'r zijn zoveel shows nu dat mensen de show op vrijdag avond gaan skippen? Hopen dat het deze week beter is wantquote:Smackdown on 4/24 did a shockingly low 1.6 rating and 2.7 million viewers. The show was headlined by Shane McMahon & Batista vs. Cody Rhodes & Ted DiBiase. I don’t think you should overreact to a single bad number for a weekly show until a pattern emerges.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
hahahaha geweldige actie.. ze was 60 dagen geschorst voor een backstage incident met Khan.. vond ze zeker niet zo netjes dat beide Knockouts de schuld kregenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Roxxi heeft haarzelf gefuture endavored
TNA Knockout Roxxi just posted the following on her Twitter page at http://twitter.com/RoxxiNikki:
"I would like to wish TNA the best in their future endeavors!"
Wat was er dan gebeurd?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hahahaha geweldige actie.. ze was 60 dagen geschorst voor een backstage incident met Khan.. vond ze zeker niet zo netjes dat beide Knockouts de schuld kregen
Weet niet precies maar Roxi had Khan een blauw oog geslagen (or the other way around) na een onderlinge ruziequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:16 schreef Cubeforc3 het volgende:
Teveel shows, alle shows zijn vol met recaps van andere shows, etc.
Ik had het dus verkeerdquote:Vince McMahon said that WWE is looking into creating a Wednesday night TV program. He feels that it would not be overexposure due to the huge number of TV stations available & that being on TV every weeknight would make it easier for the fans to follow along with the storylines or catch up if they miss any of the TV shows.
Sad, ik vind het nu al te veel, ECW en Superstars kijk ik meestal samen in een kwartier. Anders wordt het gewoon te veel al, elke dag is te veel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke Smackdown (68/100)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Impact was schitterendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder was Impact erg leuk weer![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door Tazmaniac op 05-05-2009 22:07:15 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Credit: James and Pwinsider.com
I just wanted to add one thing to the Raw off air report, and it is why I am now a HUGE John Cena fan.
Sitting near us was a group of three guys that like to show how "smart" they are, and then especially in the dark match were giving it to Cena, being loud and vulgar, constantly standing and flipping him off. There were a lot of kids around and some parents in front of me even said they kind of hoped Cena would come over and punch them out.
After the match, Cena did come over (they were second row) so they started yelling and flipping him off more. So, Cena got a cameraman to come over and take his picture smiling and posing with them in the background. Everyone was laughing (except those guys, who were even more pissed off, which was great). Cena sure is a class act all the way.
Cenaquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:32 schreef kidkash19 het volgende:
Ik denk dat Morrison zn arsenaal aan acrobatische moves nog moet opengooien, als hij dat doet dan kan hij aardig ver komen als face. Hij is al begonnen met een dropsault in ieder geval
- Hij heeft de looks die vrouwen leuk vinden
- Attitude die mannen wel leuk vinden + de moves
- Al redelijk gevestigd qua titels ook dus word serieus genomen
Normaal ben ik geen fan van flippydippy moves maar dit is wel alleraardigst
en iCena meer en meer...eerst op WM en nu dit....awesome.
[..]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Guess who's backMoest kijken omdat ik dacht zal wel TNA zijn, maar alsnog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
quote:This past Monday night's ediiton of Raw drew a final 3.3 cable rating, which is down drom a 3.4 draw.
quote:This past Tuesday night's edition of ECW, finished with a 1.1 cable rating, which is down from a 1.2 draw.
Nog niet op TV trouwens. Maar bij FCW.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Moest kijken omdat ik dacht zal wel TNA zijn, maar alsnog:
[ afbeelding ]
En da's dan weer niet terug te kijkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nog niet op TV trouwens. Maar bij FCW.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nog niet op TV trouwens. Maar bij FCW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |