De vraag is of het wel Big Boss is... In een interview met Famitsu gaf Kojima de hint dat het net iets anders ligt en dat we goed naar zijn embleem op zijn muts moesten kijken...quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Soort MGS3, maar dan met de engine van MGS4 zou best tof zijn!
Eurogamer geeft hem een 5/10.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:51 schreef Tumble het volgende:
zojuist Fuel voor 33 euro besteld bij the Hut
voor dat bedrag wil ik weleens een gok wagen en kijken of het wat is.
heb ik ook gelezen ja maar ik ben het vaak niet eens met eurogamer ik kan me vaker vinden in de review's van IGN.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eurogamer geeft hem een 5/10.
http://www.eurogamer.net/articles/fuel-review
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Review...of beter gezegd ode aan Demon's Souls
Als je daar als hardcore gamer niet van hyped raakt, weet ik het ook niet meer!
Blu-ray importeren gaat denk ik niet goed neequote:Op woensdag 27 mei 2009 11:36 schreef Dragorius het volgende:GODVER
Ik bestel vanuit de VS een vet Blu-Ray pakket (voor de kenners > Wrestlemania XXV + action figures) maar begin ineens te twijfelen.... Is de Ps3 nu regiovrij voor films? Games wel, maar blu-ray? Dus ff google-en en ja hoor... Regio-geneuzel ook op Blu-Ray films
Is daar niks tegen te doen nog? Ik ben echt bang dat ik er geen reet mee kan straks, dat zou echt ver**** zijn....![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:36 schreef Dragorius het volgende:GODVER
Ik bestel vanuit de VS een vet Blu-Ray pakket (voor de kenners > Wrestlemania XXV + action figures) maar begin ineens te twijfelen.... Is de Ps3 nu regiovrij voor films? Games wel, maar blu-ray? Dus ff google-en en ja hoor... Regio-geneuzel ook op Blu-Ray films
Is daar niks tegen te doen nog? Ik ben echt bang dat ik er geen reet mee kan straks, dat zou echt ver**** zijn....![]()
Tip van de dag:quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:36 schreef Dragorius het volgende:
GODVER
Cancelen die hap. Zou je bij die troep sowieso moeten doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:36 schreef Dragorius het volgende:GODVER
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tip van de dag:
http://bluray.liesinc.net/
Er zijn maar 2 CoD's voor de PS3 en dat zijn deel 3 en 4. 4 is verreweg de beste van de tweequote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef Darkzell het volgende:
Welke Call of Duty is puur alleen qua single-player nou de beste voor de PS3? Ik heb er na COD1 op de PC geen één meer gespeeld en heb eigenlijk wel weer eens zin in een goede shooter.
En deel 5 dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:37 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 CoD's voor de PS3 en dat zijn deel 3 en 4. 4 is verreweg de beste van de twee
Ach, verrek. Je hebt gelijkquote:
Blu-Ray-lezer voor je PC kopen en de regiocode veranderen is wellicht een optie?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Wat een gezeur dat regio-gebeuren. Dat het met DVD's was ok, maar tegenwoordig....
Sony is er wss ook niet blij mee, de games zijn iig regiovrij..maarja...
Thanks for the info guys....dan gaan we maar andere manieren zoeken voor die Blu-Ray (aangezien ik het pakket vrijdag binnenkrijg op het werk, is niet meer te cancellen)
Gamefrontquote:- Für die 'Game Archives' wird es in Zukunft einige Ankündigungen geben. In den 'Game Archives' werden in Japan PlayStation-Klassiker im PlayStation Network veröffntlicht.
- Normua ist nicht mehr mit Final Fantasy XIII (PS3, Xbox 360) beschäftigt. Derzeit wird nur noch an Werbung, Sychronisation und am Design gefeilt.
- Derzeit arbeitet Nomura an Final Fantasy Versus XIII (PS3) und Final Fantasy Agito XIII (PSP).
- Das Kampfsysten von Final Fantasy Agito XIII geht jetzt in eine etwas andere Richtung, wie man es aus den bisher gezeigten Szenen kennengelernt hat.
- Von Parasite Eve: The 3rd Birthday (PSP) ist die Eröffnungssequenz bereits spielbar.
- Viele der Final Fantasy Versus XIII-Entwickler (PS3) im Team haben auch schon an Final Fantasy VII (PS) mitgearbeitet.
- Im Moment testet das Team das Kampfsystem und die Oberwelt-Karte von Final Fantasy Versus XIII (PS3). Außerdem schaut man sich die Tag- und Nachtzeiten in den Städten an.
- Zu Final Fantasy XIII (PS3, Xbox 360) soll es auf der E3 ein neues Video geben.
http://www.yesasia.com/gl(...)3-0-0-0-en/info.htmlquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:58 schreef Sala-adin het volgende:
Wie weet waar ik voor een degelijke prijs een witte sixaxis D3 joystick kan kopen?
PSXshop kost hij 69,99
Thanks, ga denk ik COD4 maar eens oppikken. De speelduur boeit me ook niet zo heel veel zolang het de uren die het duurt maar gewoon adrenaline-pompend-vet is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:56 schreef Waag-hals het volgende:
Ben ik met je eens. Al die 2e wereldoorlog troep de hele tijd... En Vietnam...
Ik weet alleen niet of de single play van COD5 leuk is. Die van COD4 was heel gaaf, maar veel te kort. Ook KZ2 is geen aanrader wat dat betreft, al heb je daarbij wel Singleplay+bots.
Anders kiezen voor een horror-shooter als Condemned?
ZOMG HYPE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Waanzinnig!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Het duurt alleen maar 2,5 uur, dan heb je het uitgespeeld. Zou ik toch voor een gave singleplay shooter gaan. Ze zijn er zat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Thanks, ga denk ik COD4 maar eens oppikken. De speelduur boeit me ook niet zo heel veel zolang het de uren die het duurt maar gewoon adrenaline-pompend-vet is.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ZOMG HYPE!!!!!!!!!!!!!!!!!
laat ze nou maar eens opschieten met FFXIII...
Ik vond het echt een heerlijke game! Ik irriteer me alleen echt dood aan het feit dat als ik crash vaak zo kut word terug gezet, dus tegen een auto of muur aan. Framedrops heb ik niet zo veel last van gehad eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef Platina het volgende:
Dat je het sowieso nog zo lang vol houdt met dat spel! Ik heb het uitgespeeld op 45% nu zoiets. Maar heb het wel gehad! Vind het niet erg fijn spelen voor een arcade racer, vergeleken met Burnout.
en op den duur beginnen de framedrops ook erg irritant te worden.
Overdrijven is ook een kunst....quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:43 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Het duurt alleen maar 2,5 uur, dan heb je het uitgespeeld. Zou ik toch voor een gave singleplay shooter gaan. Ze zijn er zat.
InFamous binnen vanuit de treinquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:01 schreef RedemptioN het volgende:
tvp vanuit de trein...
Hd Ready is ook een goede keuze, ook veel scherper en mooier beeld!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ach ik had bij de launch ook een 80cm CRT TV![]()
Was prima te doen hoor, pas als je een FullHD tv neerzet weet je wat je gemist hebt
[..]
Sorry![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Blu-ray importeren gaat denk ik niet goed nee
Tvp
Zekers, maar ik doe altijd 10 jaar met een tv, dan moet je het gelijk goed doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:13 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Hd Ready is ook een goede keuze, ook veel scherper en mooier beeld!
De echte hardcore gamer is hier al maanden hyped vanquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mijn idee ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Zekers, maar ik doe altijd 10 jaar met een tv, dan moet je het gelijk goed doen
Big Boss verschijnt op Kojima teaser site, MGS 5 confirmed?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:05 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MGS,.............. 5 ? Als ik het plaatje met die nummer 5 mag geloven?
God, als ze nou eens trophies in 4 patchen, kan ik daar eindelijk aan beginnenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:05 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speel het gewoon zonder trophies.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
God, als ze nou eens trophies in 4 patchen, kan ik daar eindelijk aan beginnen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:05 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier,... een ballon,...!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie wel meer dan een '5' of 'PS3'![]()
Gekke fanboys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |