abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 april 2009 @ 22:59:54 #201
164283 Luco
Buongiorno!
pi_68408389
Louis van Gaal die z'n Ajax'95 speech herhaalt in Alkmaar
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_68408454
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:59 schreef Luco het volgende:
Kansloos inderdaad
  zondag 26 april 2009 @ 23:01:58 #203
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_68408464
Nou ik weet weer genoeg, wat een kutzooi.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 26 april 2009 @ 23:05:22 #204
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_68408558
Aardig gekke wedstrijd, zonde van het puntverlies. Maar nog altijd hebben we de beste kaarten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 26 april 2009 @ 23:07:41 #205
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_68408633
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:44 schreef RayMania het volgende:
Wel verschrikkelijk arrogant hoe hij die penalty nam.
Dat is Ajax en daar hou ik onwijs van; lef
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_68409212
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:05 schreef M0NTANA het volgende:
Aardig gekke wedstrijd, zonde van het puntverlies. Maar nog altijd hebben we de beste kaarten.
Nou we hadden de 2e plek al in handen kunnen hebben.... dat is wat het zo irritant maakt... op het moment supreme lukt het niet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_68409291
Ik denk wel dat Van Basten met name in verdedigend opzicht zijn spelers niet beter kan maken... hopelijk kan Frank de Boer daar nog een belangrijkere rol in gaan spelen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_68409384
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:07 schreef XDo het volgende:

[..]

Dat is Ajax en daar hou ik onwijs van; lef
Ja dat is wel zo, als hij erin zat dan vond iedereen het prachtig. Dat weet ik zeker.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_68409573
Van Gaal
pi_68409598
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:29 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:

[..]

Ja dat is wel zo, als hij erin zat dan vond iedereen het prachtig. Dat weet ik zeker.
Natuurlijk, zo is voetbal. En daarom heb ik het Suarez nu al vergeven
We are living in a material world, and I am a material girl
  zondag 26 april 2009 @ 23:35:39 #211
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_68409614
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:34 schreef Rumille het volgende:
Van Gaal
Verder dan de beste van Nederland zal hij iig met AZ niet komen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_68409663
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Verder dan de beste van Nederland zal hij iig met AZ niet komen
Ach, ik zie ze nog best wel leuk presteren volgend seizoen. Vanwege de ranking zullen ze de poule niet overleven, maar een herhaling van het UEFA Cup seizoen in 2004/2005 (toch?) zie ik nog wel gebeuren. Hopelijk kan Ajax ook een mooie Europese prestatie neerzetten.
  zondag 26 april 2009 @ 23:39:18 #213
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_68409714
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:37 schreef Rumille het volgende:

[..]

Ach, ik zie ze nog best wel leuk presteren volgend seizoen. Vanwege de ranking zullen ze de poule niet overleven, maar een herhaling van het UEFA Cup seizoen in 2004/2005 (toch?) zie ik nog wel gebeuren. Hopelijk kan Ajax ook een mooie Europese prestatie neerzetten.
2004-2005 ja.

Ik vond die speech in ieder geval te gênant voor woorden.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_68409737
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:39 schreef StarGazer het volgende:

[..]

2004-2005 ja.

Ik vond die speech in ieder geval te gênant voor woorden.
Inderdaad. Heel geforceerd. Ook wel typisch dat al die supporters bij elke vragende stop van van Gaal (de beste van...?) Amsterdam riepen.
pi_68409830
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:40 schreef Rumille het volgende:

[..]

Inderdaad. Heel geforceerd. Ook wel typisch dat al die supporters bij elke vragende stop van van Gaal (de beste van...?) Amsterdam riepen.
Inderdaad . Ze zijn zelfs met ons bezig bij de huldiging van hun eigen club, geweldig toch
pi_68409862
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:43 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Inderdaad . Ze zijn zelfs met ons bezig bij de huldiging van hun eigen club, geweldig toch
Ach, ergens begrijp ik het wel. Ajax heeft Feyenoord en PSV, maar wie heeft AZ?
  zondag 26 april 2009 @ 23:45:54 #217
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_68409894
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:43 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Zo geweldig vind je dat vast niet.
pi_68410076
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:44 schreef Rumille het volgende:

[..]

Ach, ergens begrijp ik het wel. Ajax heeft Feyenoord en PSV, maar wie heeft AZ?
AZ heeft Ajax. Maar niemand heeft AZ
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_68410219
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:59 schreef Luco het volgende:
Hehe. Inderdaad
  maandag 27 april 2009 @ 00:02:53 #220
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_68410319
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:58 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Hehe. Inderdaad
Een beetje sneu is het wel he
pi_68410343
Van Basten.
pi_68410354
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:43 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik kan heel objectief naar Ajax kijken hoor. Ik vind niet dat Suarez een schwalbe heeft gemaakt vandaag.
(Trouwens, ook al maakt Suarez 100 schwalbes in een wedstrijd, een scheids hoort dat gewoon te zien en dat is het voor mij ook meteen rood, maar dat is een hele andere discussie!)
Bovendien helpt het ook als je een situatie vanuit een andere camerapositie bekijkt. Dan zie je bijvoorbeeld toch dat hij wordt vastgehouden o.i.d.
Kun jij uberhaupt de positieve dingen van Suarez wel zien of zie je alleen 'de schwalbekoning Suarez'?
Bij de eerste pingel was het een schwalbe van suarez. Fout van de scheids werd weggewimpeld door de scheids zelf door te zeggen dat hij de pingel voor Cvitanich gaf, maar heb net de uitgebreide beelden bij Studio Voetbal langs zien komen en er was nauwelijks tot geen sprake van vasthouden. Schwalbe dus. Hij gaf hem voor suarez, maar probeerde terug te krabbelen door te zeggen dat Cvitanich belachelijk werd vastgehouden en zowat het hemd van het lijf gescheurd. De beelden bewijzen het tegendeel.

En of ik iets positiefs kan zien, jawel dat kan ik. En voor al die azijnpissers die mij graag afzeiken moeten ze al mijn posts maar is teruglezen want ik heb het al vaker gezegd. Hij heeft het niet nodig, het is namelijk een geweldige voetballer zonder deze ongein. Ik heb echter het idee dat er iets niet goed in zijn kop zit af en toe. van Basten lult dat kromme recht door te zeggen dat hij 'onnavolgbaar' is. Ik ben eerder bang dat het gewoon een soort kortsluiting is waardoor hij de realiteit verliest. Maar buiten zijn schwalbes en zoals vandaag schandalige overtreding is het een prachtige voetballer die je altijd ziet werken en wonderschone acties in huis heeft.

Overigens zag ik hetzelfde bij Sneijder. Precies hetzelfde gedrag, maar op een of andere manier stopte hij daarmee een maand of 7, 8 voor hij weg ging bij ajax. En toen werd het de Sneijder de Sneijder die we met zijn allen graag zien zien: een goede speler.

Just my 50 ct's. Ik bedoel het serieus al wordt het helaas niet door iedereen hier zo opgevat. Maar prut voor die mensen, lekker gaar laten koken.
pi_68410373
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:58 schreef Blight het volgende:

[..]

Hee, bedankt man. Ja, Pieter is een goede gozer hoor. Laatst ook weer erg met hem gelachen in het home, tijdens het maandelijkse avondje hartenjagen met de grote jongens van de KNJB. Pieter heeft dat dekselse kaartspelletje nog niet echt in de vingers maar als we hem af en toe eens laten winnen dan staat daar wel iets mooi's tegenover, zoals je vandaag hebt kunnen zien. Volgende week krijgen we als het goed is in de 63e minuut een buitenspelgoal. We spreken je dan graag weer om je op de hoogte te houden van onze lobby bij de arbiters van Nederlandse velden.

Groetjes,

Teddy.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68413644
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:57 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ja vond dat ook wel fijn dat Verthongen weer speelde, maar begreep niet waarom Oleguer gewisseld werd. Aangezien hij een van de "leiders" is van ajax.
De scheids had Suarez een bitch slap moeten verkopen voor het verprusten van die penalty.
pi_68413669
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Totaal onnodig zelf weer uit de hand gegeven. De eerste helft kom je door een dramatische Emanuelson 1-0 achter, waar ook een twijfelende Vermeer echt schuld heeft aan die goal. Verdedigers centraal stonden ook niet helemaal lekker. Maar die eerste helft is echt een schande van formaat weer, zeker in eigen huis. Volgens mij was er na 36 min de eerste bal tussen de palen, een rollertje.

Die bal kan je geven dat je eruit gelopen wordt OK. Maar dat je Schaars zoveel tijd geeft dat hij die bal kan geven dat is toch Ajax aan te rekenen. Als je iemand niet met het gezicht naar het doel wil zien aan de bal is hij het wel. Waar waren de spelers van Ajax.
  maandag 27 april 2009 @ 08:40:50 #226
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_68413682
quote:
Op maandag 27 april 2009 08:38 schreef Chadi het volgende:

[..]

De scheids had Suarez een bitch slap moeten verkopen voor het verprusten van die penalty.
Dát had nou de 'leider' in het elftal bij Ajax moeten doen....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_68413891
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk wel dat Van Basten met name in verdedigend opzicht zijn spelers niet beter kan maken... hopelijk kan Frank de Boer daar nog een belangrijkere rol in gaan spelen
Verdedigen begint voorin. Daar moet je het de tegenstander al moeilijk maken om een bal goed in te spelen. Bij ons lopen de aanvallers een beetje half te verdedigen. En voor je het weet zit er ene gat tussen d elinies van 40 meter. Als je voorin verdedigt moet je gewoon goede afspraken hebben waar je de tegenstander op pakt. meestal bepaalt een centrale speler dat . Je kan het ook afspreken van te voren. Van we zakken 30-40 meter in en pakken ze 20 meter voor de eigen helft aan. Zo hou je het veld klein.

Goede ploegen kunnen een tegenstander op de 16 van de tegenstander al proberen vast te zetten en als het niet lukt zakt iedereen mee en worden ze opgehouden ergens midden cirkel. Als Ajax vooruit verdedigt en een aanvaller hapt kan de tegenstander zo door lopen naar Vermeer. De andere twee aanvallers staan altijd te kijken van hee hij loopt je voorbij ... terwijl ze zelf geen ruk doen om te helpen.

Ajax verdedigt met 7 man en valt aan met 6 man . Ze voetballen nooit met 11 man.
  maandag 27 april 2009 @ 09:10:57 #228
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68414063
Ik snap niet dat je met 5 man achterin blijft spelen bij 1-1, als je MOET winnen. Als ze nu hadden verloren was de situatie nog steeds hetzelfde geweest. Als je 2 snelle verdedigers achterin laat om die ene (!) spits in de gaten te houden, dan kan de rest toch mee naar voren?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_68414193
Goed, wat zal er gaan veranderen in de technische staf? Want zoals het antwoord van Van Basten overkwam, deed het me een beetje denken aan de situatie Vermeer/Stekelenburg. Een 'beslissing die moet worden genomen' en meer van dat.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 27 april 2009 @ 09:25:30 #230
53851 BoNi
pi_68414328
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:10 schreef Damzkieee het volgende:
Ik snap niet dat je met 5 man achterin blijft spelen bij 1-1, als je MOET winnen. Als ze nu hadden verloren was de situatie nog steeds hetzelfde geweest. Als je 2 snelle verdedigers achterin laat om die ene (!) spits in de gaten te houden, dan kan de rest toch mee naar voren?
En dan nog meer hoge ballen in de handen van Romero?
Het was nu al te druk voorin waardoor de spelers van Ajax niet meer de ruimte kregen om hun spel te spelen. Uit ellende werd iedere bal maar hoog voorgeslingerd en er was dus niemand die hier iets mee kon.
De ballen in de voeten van Suarez, Sulejmani en Cvitanich zorgden voor stukken meer gevaar en massaal naar voren stormen had hierbij zeker niet geholpen.
Er had natuurlijk een bal gelukkig goed kunnen vallen, maar als Ajax 'gewoon' zijn eigen spel was blijven spelen was de kans op een doelpunt groter geweest dan wanneer er blind naar voren werd gerost vermoed ik.
Schitterend!
pi_68414762
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:04 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Bij de eerste pingel was het een schwalbe van suarez. Fout van de scheids werd weggewimpeld door de scheids zelf door te zeggen dat hij de pingel voor Cvitanich gaf, maar heb net de uitgebreide beelden bij Studio Voetbal langs zien komen en er was nauwelijks tot geen sprake van vasthouden. Schwalbe dus. Hij gaf hem voor suarez, maar probeerde terug te krabbelen door te zeggen dat Cvitanich belachelijk werd vastgehouden en zowat het hemd van het lijf gescheurd. De beelden bewijzen het tegendeel.

En of ik iets positiefs kan zien, jawel dat kan ik. En voor al die azijnpissers die mij graag afzeiken moeten ze al mijn posts maar is teruglezen want ik heb het al vaker gezegd. Hij heeft het niet nodig, het is namelijk een geweldige voetballer zonder deze ongein. Ik heb echter het idee dat er iets niet goed in zijn kop zit af en toe. van Basten lult dat kromme recht door te zeggen dat hij 'onnavolgbaar' is. Ik ben eerder bang dat het gewoon een soort kortsluiting is waardoor hij de realiteit verliest. Maar buiten zijn schwalbes en zoals vandaag schandalige overtreding is het een prachtige voetballer die je altijd ziet werken en wonderschone acties in huis heeft.

Overigens zag ik hetzelfde bij Sneijder. Precies hetzelfde gedrag, maar op een of andere manier stopte hij daarmee een maand of 7, 8 voor hij weg ging bij ajax. En toen werd het de Sneijder de Sneijder die we met zijn allen graag zien zien: een goede speler.

Just my 50 ct's. Ik bedoel het serieus al wordt het helaas niet door iedereen hier zo opgevat. Maar prut voor die mensen, lekker gaar laten koken.
Cut the crap. Je ziet ze vliegen. Cvitanisch werd wel degelijk vast gehouden.
  maandag 27 april 2009 @ 09:48:46 #232
52871 Blight
Supersized.
pi_68414768
Ik weet dat dit onderwerp ook elke week opnieuw wordt aangesneden, maar ik denk dat het ook belangrijk is dat Ajax nu eindelijk eens gaat kijken of ze de ploeg medisch beter kunnen beheren. Het is tijd dat er eens goed gekeken wordt naar de workload in het trainingsprogramma, de voorzieningen en hoe deze in verhouding staan met de verwachte wedstrijdomstandigheden, hoe de eet- en leefpatronen van de Ajacieden in elkaar steken, enzovoorts. De huidige selectie is lang niet altijd het probleem. Zolang de fitheid van de spelers in orde is en we dus niet elke week drie nieuwe spelers in de ziekenboeg mogen verwelkomen, is Ajax echt wel in staat om prijzen te winnen. Zeker als we volgend jaar ook nog eens spelers terug krijgen zoals Jan Ari van der Heijden en Donald. De basis van Ajax is uitstekend, de (overige) jeugd moet de incidentele blessure opvangen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_68414830
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:48 schreef Chadi het volgende:

[..]

Cut the crap. Je ziet ze vliegen. Cvitanisch werd wel degelijk vast gehouden.
Z'n shirt werd bijna uitgetrokken. Ik zat precies op een lijn op de tribune. Het was een honderd procent terechte pingel. Ik snap juist niet zo goed dat er geen beelden van waren/zijn.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 27 april 2009 @ 09:52:29 #234
53851 BoNi
pi_68414856
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:48 schreef Blight het volgende:
Ik weet dat dit onderwerp ook elke week opnieuw wordt aangesneden, maar ik denk dat het ook belangrijk is dat Ajax nu eindelijk eens gaat kijken of ze de ploeg medisch beter kunnen beheren. Het is tijd dat er eens goed gekeken wordt naar de workload in het trainingsprogramma, de voorzieningen en hoe deze in verhouding staan met de verwachte wedstrijdomstandigheden, hoe de eet- en leefpatronen van de Ajacieden in elkaar steken, enzovoorts. De huidige selectie is lang niet altijd het probleem. Zolang de fitheid van de spelers in orde is en we dus niet elke week drie nieuwe spelers in de ziekenboeg mogen verwelkomen, is Ajax echt wel in staat om prijzen te winnen. Zeker als we volgend jaar ook nog eens spelers terug krijgen zoals Jan Ari van der Heijden en Donald. De basis van Ajax is uitstekend, de (overige) jeugd moet de incidentele blessure opvangen.
Op dit moment valt het qua blessures toch erg mee? De twee laatste gevallen (Emanuelson en Oleguer) waren niet zo ernstig en werden veroorzaakt door een tegenstander.
Schitterend!
  maandag 27 april 2009 @ 09:52:35 #235
164283 Luco
Buongiorno!
pi_68414859
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:51 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Z'n shirt werd bijna uitgetrokken. Ik zat precies op een lijn op de tribune. Het was een honderd procent terechte pingel. Ik snap juist niet zo goed dat er geen beelden van waren/zijn.
Omdat elke camera op Suarez gericht is als hij in de 16 loopt
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_68414863
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:25 schreef BoNi het volgende:

[..]

Het was nu al te druk voorin waardoor de spelers van Ajax niet meer de ruimte kregen om hun spel te spelen. Uit ellende werd iedere bal maar hoog voorgeslingerd en er was dus niemand die hier iets mee kon.
De ballen in de voeten van Suarez, Sulejmani en Cvitanich zorgden voor stukken meer gevaar en massaal naar voren stormen had hierbij zeker niet geholpen.
Er had natuurlijk een bal gelukkig goed kunnen vallen, maar als Ajax 'gewoon' zijn eigen spel was blijven spelen was de kans op een doelpunt groter geweest dan wanneer er blind naar voren werd gerost vermoed ik.
AZ kon in de eigen 16 blijven omdat ze het voor de verdediging met 3 man af konden. Geen enkele verdediger kwam er langs aan de ZIJKANTEN daar was zat ruimte.
  maandag 27 april 2009 @ 09:54:20 #237
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68414897
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:25 schreef BoNi het volgende:

[..]

Als je al met 1 mannetje bij Romero gaat staan is het al een stuk gevaarlijker. Overigens had Cvitanich volgens mij een prima kopkans?
29.10 Novastar HMH
pi_68414898
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:52 schreef Luco het volgende:

[..]

Omdat elke camera op Suarez gericht is als hij in de 16 loopt
De media leven nog steeds in de overtuiging dat Suarez die penalty heeft versierd. Dus dat zegt alweer genoeg.
  maandag 27 april 2009 @ 09:57:13 #239
53851 BoNi
pi_68414957
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:54 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Als je al met 1 mannetje bij Romero gaat staan is het al een stuk gevaarlijker. Overigens had Cvitanich volgens mij een prima kopkans?
Heb je ook geteld hoeveel (mislukte) voorzetten daar tegenover stonden?
Schitterend!
  maandag 27 april 2009 @ 09:58:00 #240
52871 Blight
Supersized.
pi_68414987
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:52 schreef BoNi het volgende:

[..]

Op dit moment valt het qua blessures toch erg mee? De twee laatste gevallen (Emanuelson en Oleguer) waren niet zo ernstig en werden veroorzaakt door een tegenstander.
Nu valt het mee, maar over het hele seizoen gezien was het weer niet al te best.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_68415049
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:54 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Je had gewoon de zijkanten op moeten zoeken Jaliens stapte telkens uit naar Sulejmani nou dan loop je daar achterom als Vermaelen zijnde om dan de naar binnen lopende spelers te bedienen en het daar uit te spelen.

Maar ja ik heb het al vaker beweerd. Ik vind hem niet de slimste voetballer. Met zijn fysieke kwaliteiten zou hij er veel meer uit kunnen halen als ie wat slimmer zou voetballen.
pi_68415109
Zwart uitshirt!
  maandag 27 april 2009 @ 10:05:10 #243
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_68415142
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:03 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Zwart uitshirt!
Was al min of meer verwacht maar toch
Jawel, je keek.
pi_68415178
Hehe, leuk die teller
  maandag 27 april 2009 @ 10:07:30 #245
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68415192
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:57 schreef BoNi het volgende:

[..]

Heb je ook geteld hoeveel (mislukte) voorzetten daar tegenover stonden?
Van recht vooruit lukt het ook niet als er 7 man in 2 lijnen staat te verdedigen, dan maar hopen dat die voorzetten goed vallen lijkt me?
Bij Heracles precies zo tegen PSV. Vanaf de flanken het meeste gevaar, maar die voorzet valt nét niet goed telkens.
29.10 Novastar HMH
pi_68415227
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:05 schreef jna het volgende:

[..]

Was al min of meer verwacht maar toch
Idd, nu nog 2 uur en 50 min. wachten op t volgende detail !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  maandag 27 april 2009 @ 10:11:45 #247
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68415289
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:51 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik geloof je graag, echter zijn er geen beelden om je betoog te staven. Op je blauwe ogen dan maar vertrouwen?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68415316
Ik heb ook geen beelden gezien, snap dan ook niet dat ik zo aangevallen wordt. BEWIJS mij dat het een pingel was, maar dat kunnen jullie niet. Dus is het geen pingel, simpel.

Op alle beelden die ik heb gezien (en ook nog eens 3 maal!!) op TV was geen vasthouden of trekken te zien. Lijkt me sterk dat je dat dan van de tribune wel zag, of wilde je het graag zien?
pi_68415377
quote:
AMSTERDAM - Urby Emanuelson weet nog niet of hij volgend seizoen ook voor Ajax speelt. De linkerflankspeler van Ajax gaat de komende periode kijken wat de club met hem wil, waarna hij over zijn toekomst zal gaan nadenken. "Het is de vraag of ik ‘Miki’ volgend seizoen op de bank kan houden."

Twijfels
Na afloop van de tumultueuze Ajax-AZ, waarin Urby Emanuelson licht geblesseerd naar de kant werd gehaald, spreekt hij over zijn toekomst in Amsterdam. Blijft hij? Emanuelson, schuchter lachend: "Dat weet ik niet. Daar kan ik nu geen antwoord op geven." Voor iemand als Emanuelson - altijd open en eerlijk tegen de pers - is het een antwoord met een verhaal.

Hij gaat desgevraagd verder: "Je weet natuurlijk nooit wat er op je pad komt. Wat ik zeg, het is nu aan mij om te kijken wat Ajax met je wil. Zodra je daar duidelijkheid over hebt kan je een beetje gaan nadenken over komend seizoen." Als één van de weinige spelers maakt Emanuelson al lang deel uit van de eerste selectie. Toch twijfelt hij. Waarom? "We hebben allemaal kunnen zien dat er in aanvallend opzicht heel veel goede spelers rondlopen."

Miki de dwarsbomer?
"Zoals het er naar uitziet zal ik de concurrentiestrijd met Miki (Miralem Sulejmani red.) aan moeten gaan. Dan is het afwachten of jij daar als winnaar uit gaat komen. Daar heb je ook een tikkie geluk bij nodig. We gaan het seizoen evalueren en dan zien we wel wat er gaat gebeuren. Of ik de concurrentiestrijd niet aan wil gaan? Natuurlijk wil ik dat wel. Dat is iets wat bij een ploeg als Ajax hoort. Het enige verhaal is dat Miki wel voor heel veel geld gehaald is. Dan is het de vraag of het mogelijk is hem op de bank te houden. Dat speelt natuurlijk wel mee."

Over de wedstrijd met AZ was Emanuelson duidelijk. "Ik heb nog nooit zo’n tweede helft meegemaakt. Er is zoveel gebeurd in het laatste half uur, daar kan je gerust een boek over schrijven."
Urby is een beetje een triest verhaal. Verdedigend niet sterk genoeg, veel te licht voor het middenveld maar komt goed uit de voeten als linkerspits. Ik denk alleen dat Sulejmani meer potentie op die positie heeft en ook nog eens sterker is in de afronding/scorend vermogen. Emanuelson is een geweldige speler, maar waar moet je hem neer zetten?
quote:
AZ, Feyenoord en ajax kijken met veel interesse naar de ontwikkeling van het Finse talent Kari Arkivuo. Dagblad De Stentor meldt dat scouts van de topclubs de Fins international al een aantal keer aan het werk hebben gezien bij Go Ahead Eagles.

‘Een concreet bod van een club hebben we niet gehad,’ zegt voorzitter Hans de Vroome tegen de krant. ‘Maar het klopt dat er opmerkelijk veel belangstelling lijkt te zijn voor Kari. Ook van topclubs.’

Arkivuo staat sinds de winterstop onder contract bij de huidige nummer zeven in de Jupiler League. De aanvallende middenvelder kwam op voorspraak van Jari Litmanen naar Nederland. Hij speelde hiervoor bij het Noorse Sandefjord, waarmee hij naar de Noorse eerste divisie promoveerde.
Ik weet dat we wel wat oudere spelers kunnen gebruiken, maar deze jongen is al 25 en speelt in de Jupiler League. Weet niet of je daar nou blij van moet worden.
  maandag 27 april 2009 @ 10:17:00 #250
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_68415406
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:13 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb ook geen beelden gezien, snap dan ook niet dat ik zo aangevallen wordt. BEWIJS mij dat het een pingel was, maar dat kunnen jullie niet. Dus is het geen pingel, simpel.

Op alle beelden die ik heb gezien (en ook nog eens 3 maal!!) op TV was geen vasthouden of trekken te zien. Lijkt me sterk dat je dat dan van de tribune wel zag, of wilde je het graag zien?
Beter kijken schele.
Je ziet z'n arm in een hoek van 90 graden naar beneden, hangend aan z'n shirt.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')