ja dat denk ik dus wel want ik zie het ookquote:Op zondag 26 april 2009 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zie je dat alleen als je al betaald hebt via ideal?
als je dus ff 1 minuut de tijd neemt om het zelf te controleren zie je dat ik gelijk heb. Je kunt inderdaad ook vragen om anderen het te laten controleren als het boven je pet gaat..quote:Op zondag 26 april 2009 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar niemand ziet dat hier staan, en er komt iemand vers binnen en het blijft zo staan?
Whatever.
Voor het verlengen moet je een code invoeren die geliëerd is aan je abonnement.quote:Op zondag 26 april 2009 18:42 schreef galiegalder het volgende:
[..]
nee, afsluiten kan via IDEAL OF via BELLEN
chanel heeft 't nu ook, ruud ook. Het werkt bij sommige, bij sommige niet.quote:Op zondag 26 april 2009 18:45 schreef Leandra het volgende:
Kan wel wezen, maar niemand ziet dat hier staan, en er komt iemand vers binnen en het blijft zo staan?
Whatever.
Hier idem, daarom mijn reactie.quote:Op zondag 26 april 2009 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb een account, en met de beste wil van de wereld werkt 't bij mij niet. Heb al 3x opnieuw ingelogd en gedaan wat je zei.
Dat weten de mensen die betaald hebben niet want we weten niet wat degenen die niet betaald hebben zien.quote:Op zondag 26 april 2009 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zie je dat alleen als je al betaald hebt via ideal?
dat ging bij mij ook door mn hoofdquote:Op zondag 26 april 2009 18:47 schreef Lene het volgende:
Bij mij staat het er ook gewoon hoor.. dat je kunt bellen en smsen voor credits en abo-verlenging..
Hoe kom je in hemelsnaam aan 2400+ credits
Dat had ik dus gedaan, en er komt dus niets.quote:Op zondag 26 april 2009 18:46 schreef galiegalder het volgende:
[..]
als je dus ff 1 minuut de tijd neemt om het zelf te controleren zie je dat ik gelijk heb. Je kunt inderdaad ook vragen om anderen het te laten controleren als het boven je pet gaat..
Waar moet je die code dan intikken..Ha ha grrrrr wat een paniekquote:Op zondag 26 april 2009 18:45 schreef Chanel5 het volgende:
OF BEL: Je kunt bellen naar 09094445444
Als code moet je 000620 invoeren.
Je ontvangt dan elke minuut 5 credits.
Als je 6 minuten belt,
krijg je een abonnements-verlenging van 25 dagen. OF SMS: SMS bunker naar 7478 voor 9 credits .
Het systeem zal een aantal sms'jes van ¤ 1.5 versturen tot er een bedrag van ¤ 8 betaald is.
In de laatste SMS zit de code die je kan gebruiken
om 9 credits te activeren op je account. Vul de verkregen code hier in:
links beneden staat het ook, meer credits kopenquote:Op zondag 26 april 2009 18:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat denk ik dus wel want ik zie het ook
rechtsbovenin...meer credits kopen....aanklikken en dan als je naar beneden scrolt zie je dat staan
Leandra, je hebt gelijk...quote:Op zondag 26 april 2009 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had ik dus gedaan, en er komt dus niets.
Overigens blijkt dat de code die ingevoerd moet worden voor iedereen anders is, dus dat schiet nog weinig op en gaat alleen maar over het bijkopen van credits.
Ik zit al te denken, ik kán het natuurlijk proberenquote:Op zondag 26 april 2009 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb een account, en met de beste wil van de wereld werkt 't bij mij niet. Heb al 3x opnieuw ingelogd en gedaan wat je zei.
doei pietekequote:Op zondag 26 april 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moet nu weg, ben blij dat 't iig bij een paar mensen werkt. Dat bevestigd dat galiegalder niet iemand is die ons naar een oscuur nummer laat bellen.
Thanx voor alle hulp, hoop dat 't bij iedereen werkt later op de avond.
Ah ok. Balen!quote:Op zondag 26 april 2009 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens blijkt dat de code die ingevoerd moet worden voor iedereen anders is, dus dat schiet nog weinig op en gaat alleen maar over het bijkopen van credits.
kijk nou eens.. svpquote:Op zondag 26 april 2009 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Da's knap... Ik kom op 7,50 en dan 9 euro bij 5 respectievelijk 6 sms'jes...quote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef galiegalder het volgende:
Het systeem zal een aantal sms'jes van ¤ 1.5 versturen tot er een bedrag van ¤ 8 betaald is.
maar als je uberhaupt nog niet hebt kunnen betalen dan krijg je dat dus niet te zien, zodra je daarop klikt krijg je het venster dat je abo is verlopen en dat je op KOOP moet klikken om te betalen via ideal.quote:Op zondag 26 april 2009 18:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
links beneden staat het ook, meer credits kopen
Ik niet, bijna wel, maar Leandra dus wel.quote:Op zondag 26 april 2009 18:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop niet dat Marrije dat nummer uit die cap heeft gebeld.
Anders heeft ze credits aan een andere account zitten betalen.
Oepsquote:Op zondag 26 april 2009 18:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop niet dat Marrije dat nummer uit die cap heeft gebeld.
Anders heeft ze credits aan een andere account zitten betalen.
quote:Op zondag 26 april 2009 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
OepsZal even controleren of ik er al credits bij heb
Lowkey dusquote:Op zondag 26 april 2009 18:54 schreef kevin2008 het volgende:
Blijft een beetje onduidelijk. Kan ik nu wel of niet met sms of gsm
streams kopen? Ik heb geen ideal, maar wel paypal, creditcard, sms, gsm.
(Lijkt me toch een beetje 'lowkey' als je alleen met ideal kan betalen?!)
I know dearquote:Op zondag 26 april 2009 18:57 schreef galiegalder het volgende:
[..]
streaming koop je met bellen of ideal, dat zijn de opties.
Joh, kennelijk weet je zelfs dat dingen alleen beschikbaar zijn voor mensen die al streams gekocht hebben.quote:
Ik heb mezelf wel aangemeld maar nog geen streams gekocht, omdat het bij veel mis ging.quote:Op zondag 26 april 2009 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
deissy...je hebt toch ook al jezelf aangemeld en streams gekocht...of zit ik nu mis
Nope, ik bel nix, zeker geen 0900 nr wat iemand die net geregistreerd is hier toevallig post, ik had me echter al wel geregistreerd en ik zag nergens iets over 0900 nrs.quote:Op zondag 26 april 2009 18:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik niet, bijna wel, maar Leandra dus wel.
Ik bel ook niet voor je het weet heb je S.y aan de lijnquote:Op zondag 26 april 2009 19:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik bel nix, zeker geen 0900 nr wat iemand die net geregistreerd is hier toevallig post, ik had me echter al wel geregistreerd en ik zag nergens iets over 0900 nrs.
quote:Op zondag 26 april 2009 19:02 schreef Laysa het volgende:
storing!!!!de server van ideal is overbelast wegens een overvloed van aanvragen op abbonnementen...
![]()
staat op home
Inmiddels ook voor je betaald hebt, dus dan heb je er ook wat aan dat je met 6 minuten bellen ook streams kunt kopenquote:Op zondag 26 april 2009 19:01 schreef happyme28 het volgende:
Maar wel een beetje krom dat je de bel-optie pas krijgt al je dus al met Ideal betaald hebt. Je kunt bij het aanschaffen niet kiezen tussen bellen of I deal.
anyway, bij ons is het gelukt en we hebben inderdaad een andere code dan hierboven genoemd.
Je moet overigens goed opletten op welk knopje je drukt want voor je het weet ben je een zooitje credits pleiten
Dat dus, beetje jammer idd dat het de eerste keer via ideal moet..quote:Op zondag 26 april 2009 19:01 schreef happyme28 het volgende:
Maar wel een beetje krom dat je de bel-optie pas krijgt al je dus al met Ideal betaald hebt. Je kunt bij het aanschaffen niet kiezen tussen bellen of I deal.
anyway, bij ons is het gelukt en we hebben inderdaad een andere code dan hierboven genoemd.
Je moet overigens goed opletten op welk knopje je drukt want voor je het weet ben je een zooitje credits pleiten
Postbank? ING zul je bedoelenquote:Op zondag 26 april 2009 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Bij mij deed Ideal het gewoon, alleen zoek ik nog steeds naar Postbank![]()
En nu?
staat er al de hele dagquote:Op zondag 26 april 2009 19:02 schreef Laysa het volgende:
storing!!!!de server van ideal is overbelast wegens een overvloed van aanvragen op abbonnementen...
![]()
staat op home
Hier ook!quote:Op zondag 26 april 2009 19:13 schreef Dementor het volgende:
Het aanschaffen van een abonnement ging hier in één keer goed.
Bij mij ook, dus ik zie de problem not.quote:Op zondag 26 april 2009 19:13 schreef Dementor het volgende:
Het aanschaffen van een abonnement ging hier in één keer goed.
Zo ZOU het idd moeten kunnen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:13 schreef Leandra het volgende:
Okay dan, dan nog maar een keer wat die Sir Galahad probeerde te vertellen, maar waar ze de website kennelijk nog niet helemaal op hebben aangepast:
Ga naar de bunkerwebsite
Klik vervolgens op "Meer credits kopen?"
Daar zie je een 0900 nr staan waaronder een code staat die je moet invoeren.
Deze code is gelijk aan het user ID wat in je bevestigingsmail stond.
Als je 6 minuten met dit nr belt krijg je 25 streamdagen.
Zo zou het dus wel moeten werken voor mensen die geen Ideal hebben.
[disclaimer]Als het niet klopt zoals hierboven beschreven dan bemoei ik me er niet meer mee [/disclaimer]
Ja dat weet ik wel, ik heb ook al vaak genoeg ge-MIJNING-t, maar ik moet er gewoon ff aan wennenquote:
zie het nu, dankjequote:Op zondag 26 april 2009 19:13 schreef Leandra het volgende:
Okay dan, dan nog maar een keer wat die Sir Galahad probeerde te vertellen, maar waar ze de website kennelijk nog niet helemaal op hebben aangepast:
Ga naar de bunkerwebsite
[disclaimer]Als het niet klopt zoals hierboven beschreven dan bemoei ik me er niet meer mee [/disclaimer]
ja is ws een kort lijstjequote:Op zondag 26 april 2009 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Kunnen we daar dan geen topic over maken: Bij wie het allemaal vlekkeloos ging.
Mwah zou dat echt iets toevoegen?quote:Op zondag 26 april 2009 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Laat mij een screenshot maken.....dat gaat niet vlekkeloos, veel gevloek enzo en dat er tegen me wordt gezegd...dat heb je toch al vaker gedaan? ja daaag, 1x in tig maanden, nou dan vergeet ik dat hoor. Maar dit ging vlekkeloos jaquote:Op zondag 26 april 2009 19:17 schreef Deisyy het volgende:
dat geeft mij een deja-vu gevoelquote:Op zondag 26 april 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mwah zou dat echt iets toevoegen?
Het ging mij er meer om ook even te laten weten dat het wel goed kan gaan, ze lezen namelijk mee.
Er zijn wel meer topics die niets toevoegen, het was ook meer een garpjequote:Op zondag 26 april 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mwah zou dat echt iets toevoegen?
Het ging mij er meer om ook even te laten weten dat het wel goed kan gaan, ze lezen namelijk mee.
Maar dan kost het dus 1,50 euro duurderquote:Op zondag 26 april 2009 19:13 schreef Leandra het volgende:
Ga naar de bunkerwebsite
Heeeeeeeeej!quote:Op zondag 26 april 2009 19:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar dan kost het dus 1,50 euro duurder
Het cappen lukte mij de afgelopen dagen ook niet, terwijl het tijdens DGK geen probleem was.quote:Op zondag 26 april 2009 19:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Laat mij een screenshot maken.....dat gaat niet vlekkeloos, veel gevloek enzo en dat er tegen me wordt gezegd...dat heb je toch al vaker gedaan? ja daaag, 1x in tig maanden, nou dan vergeet ik dat hoor. Maar dit ging vlekkeloos ja
nopequote:
Ik heb volgens mij wel een bouwvakkersdecolleté of wat richting camera gehad bij het vegen en het (koel-)kastjes en dergelijke van luxe en voedsel ontdoen. Men zat me te fokken over wel of geen streams online, en na zoveel jawel's en nee hoor's raak ik confuusquote:
Ik klik op meer credits kopen maar dan zie ik dus geen 0900 nr. Alleen dat standaardvenster met KOOP om via ideal de streams te kopen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:13 schreef Leandra het volgende:
Ga naar de bunkerwebsite
Niet alleen bij het verrichten van die werkzaamheden hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel een bouwvakkersdecolleté of wat richting camera gehad bij het vegen en het (koel-)kastjes en dergelijke van luxe en voedsel ontdoen. Men zat me te fokken over wel of geen streams online, en na zoveel jawel's en nee hoor's raak ik confuus.
Dat maakt mij echt helemaal niks meer uit, als ik maar streams hebquote:Op zondag 26 april 2009 19:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar dan is het dus 1,50 euro duurder
quote:Op zondag 26 april 2009 19:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat maakt mij echt helemaal niks meer uit, als ik maar streams heb
Ook geen code dus?quote:Op zondag 26 april 2009 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik klik op meer credits kopen maar dan zie ik dus geen 0900 nr. Alleen dat standaardvenster met KOOP om via ideal de streams te kopen.
Maar er staan verschillende nummers in die bevestigingsemail, welke is het precies?
Jij bent me ook aan het fokken hè?quote:Op zondag 26 april 2009 19:30 schreef Dementor het volgende:
Niet alleen bij het verrichten van die werkzaamheden hoor.
Linksonderin, onder account staat koop credits. die moet je hebben en dan staat je id nr er ook gelijk bij welke je moet invoeren als je beltquote:Op zondag 26 april 2009 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik klik op meer credits kopen maar dan zie ik dus geen 0900 nr. Alleen dat standaardvenster met KOOP om via ideal de streams te kopen.
Maar er staan verschillende nummers in die bevestigingsemail, welke is het precies?
D'r zijn ook Fokkers die het wat minder breed hebben..........................quote:Op zondag 26 april 2009 19:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat maakt mij echt helemaal niks meer uit, als ik maar streams heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |