Heeeeeeeeej!quote:Op zondag 26 april 2009 19:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar dan kost het dus 1,50 euro duurder
Het cappen lukte mij de afgelopen dagen ook niet, terwijl het tijdens DGK geen probleem was.quote:Op zondag 26 april 2009 19:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Laat mij een screenshot maken.....dat gaat niet vlekkeloos, veel gevloek enzo en dat er tegen me wordt gezegd...dat heb je toch al vaker gedaan? ja daaag, 1x in tig maanden, nou dan vergeet ik dat hoor. Maar dit ging vlekkeloos ja
nopequote:
Ik heb volgens mij wel een bouwvakkersdecolleté of wat richting camera gehad bij het vegen en het (koel-)kastjes en dergelijke van luxe en voedsel ontdoen. Men zat me te fokken over wel of geen streams online, en na zoveel jawel's en nee hoor's raak ik confuusquote:
Ik klik op meer credits kopen maar dan zie ik dus geen 0900 nr. Alleen dat standaardvenster met KOOP om via ideal de streams te kopen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:13 schreef Leandra het volgende:
Okay dan, dan nog maar een keer wat die Sir Galahad probeerde te vertellen, maar waar ze de website kennelijk nog niet helemaal op hebben aangepast:
Ga naar de bunkerwebsite
Klik vervolgens op "Meer credits kopen?"
Daar zie je een 0900 nr staan waaronder een code staat die je moet invoeren.
Deze code is gelijk aan het user ID wat in je bevestigingsmail stond.
Als je 6 minuten met dit nr belt krijg je 25 streamdagen.
Zo zou het dus wel moeten werken voor mensen die geen Ideal hebben.
[disclaimer]Als het niet klopt zoals hierboven beschreven dan bemoei ik me er niet meer mee [/disclaimer]
Niet alleen bij het verrichten van die werkzaamheden hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel een bouwvakkersdecolleté of wat richting camera gehad bij het vegen en het (koel-)kastjes en dergelijke van luxe en voedsel ontdoen. Men zat me te fokken over wel of geen streams online, en na zoveel jawel's en nee hoor's raak ik confuus.
Dat maakt mij echt helemaal niks meer uit, als ik maar streams hebquote:Op zondag 26 april 2009 19:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar dan is het dus 1,50 euro duurder
quote:Op zondag 26 april 2009 19:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat maakt mij echt helemaal niks meer uit, als ik maar streams heb
Ook geen code dus?quote:Op zondag 26 april 2009 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik klik op meer credits kopen maar dan zie ik dus geen 0900 nr. Alleen dat standaardvenster met KOOP om via ideal de streams te kopen.
Maar er staan verschillende nummers in die bevestigingsemail, welke is het precies?
Jij bent me ook aan het fokken hè?quote:Op zondag 26 april 2009 19:30 schreef Dementor het volgende:
Niet alleen bij het verrichten van die werkzaamheden hoor.
Linksonderin, onder account staat koop credits. die moet je hebben en dan staat je id nr er ook gelijk bij welke je moet invoeren als je beltquote:Op zondag 26 april 2009 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik klik op meer credits kopen maar dan zie ik dus geen 0900 nr. Alleen dat standaardvenster met KOOP om via ideal de streams te kopen.
Maar er staan verschillende nummers in die bevestigingsemail, welke is het precies?
D'r zijn ook Fokkers die het wat minder breed hebben..........................quote:Op zondag 26 april 2009 19:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat maakt mij echt helemaal niks meer uit, als ik maar streams heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |