Ik niet, bijna wel, maar Leandra dus wel.quote:Op zondag 26 april 2009 18:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop niet dat Marrije dat nummer uit die cap heeft gebeld.
Anders heeft ze credits aan een andere account zitten betalen.
Oepsquote:Op zondag 26 april 2009 18:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop niet dat Marrije dat nummer uit die cap heeft gebeld.
Anders heeft ze credits aan een andere account zitten betalen.
quote:Op zondag 26 april 2009 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
OepsZal even controleren of ik er al credits bij heb
Lowkey dusquote:Op zondag 26 april 2009 18:54 schreef kevin2008 het volgende:
Blijft een beetje onduidelijk. Kan ik nu wel of niet met sms of gsm
streams kopen? Ik heb geen ideal, maar wel paypal, creditcard, sms, gsm.
(Lijkt me toch een beetje 'lowkey' als je alleen met ideal kan betalen?!)
I know dearquote:Op zondag 26 april 2009 18:57 schreef galiegalder het volgende:
[..]
streaming koop je met bellen of ideal, dat zijn de opties.
Joh, kennelijk weet je zelfs dat dingen alleen beschikbaar zijn voor mensen die al streams gekocht hebben.quote:
Ik heb mezelf wel aangemeld maar nog geen streams gekocht, omdat het bij veel mis ging.quote:Op zondag 26 april 2009 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
deissy...je hebt toch ook al jezelf aangemeld en streams gekocht...of zit ik nu mis
Nope, ik bel nix, zeker geen 0900 nr wat iemand die net geregistreerd is hier toevallig post, ik had me echter al wel geregistreerd en ik zag nergens iets over 0900 nrs.quote:Op zondag 26 april 2009 18:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik niet, bijna wel, maar Leandra dus wel.
Ik bel ook niet voor je het weet heb je S.y aan de lijnquote:Op zondag 26 april 2009 19:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik bel nix, zeker geen 0900 nr wat iemand die net geregistreerd is hier toevallig post, ik had me echter al wel geregistreerd en ik zag nergens iets over 0900 nrs.
quote:Op zondag 26 april 2009 19:02 schreef Laysa het volgende:
storing!!!!de server van ideal is overbelast wegens een overvloed van aanvragen op abbonnementen...
![]()
staat op home
Inmiddels ook voor je betaald hebt, dus dan heb je er ook wat aan dat je met 6 minuten bellen ook streams kunt kopenquote:Op zondag 26 april 2009 19:01 schreef happyme28 het volgende:
Maar wel een beetje krom dat je de bel-optie pas krijgt al je dus al met Ideal betaald hebt. Je kunt bij het aanschaffen niet kiezen tussen bellen of I deal.
anyway, bij ons is het gelukt en we hebben inderdaad een andere code dan hierboven genoemd.
Je moet overigens goed opletten op welk knopje je drukt want voor je het weet ben je een zooitje credits pleiten
Dat dus, beetje jammer idd dat het de eerste keer via ideal moet..quote:Op zondag 26 april 2009 19:01 schreef happyme28 het volgende:
Maar wel een beetje krom dat je de bel-optie pas krijgt al je dus al met Ideal betaald hebt. Je kunt bij het aanschaffen niet kiezen tussen bellen of I deal.
anyway, bij ons is het gelukt en we hebben inderdaad een andere code dan hierboven genoemd.
Je moet overigens goed opletten op welk knopje je drukt want voor je het weet ben je een zooitje credits pleiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |