waar lees je dat? ik zie het niet op de site van the bunker online . tv?quote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef galiegalder het volgende:
Ik lees....
IDeal,
Bellen:
Je kunt bellen naar 09094445444
Als code moet je 000010 invoeren.
Je ontvangt dan elke minuut 5 credits.
Als je 6 minuten belt,
krijg je een abonnements-verlenging van 25 dagen.
OF SMS:
SMS bunker naar 7478 voor 9 credits .
Het systeem zal een aantal sms'jes van ¤ 1.5 versturen tot er een bedrag van ¤ 8 betaald is.
In de laatste SMS zit de code die je kan gebruiken
om 9 credits te activeren op je account. Vul de verkregen code hier in:
Ik zie 't niet. Kan iemand 't bevestigen?quote:Op zondag 26 april 2009 18:36 schreef galiegalder het volgende:
http://final.thebunkeronline.tv/koopcredits.html
Die tekst krijg je als op 'credits kopen' klinkt, op de officiėle site.quote:Op zondag 26 april 2009 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zie 't niet. Kan iemand 't bevestigen?
zoveel pret had ik niet tijdens het typen van een reactiie.quote:Op zondag 26 april 2009 18:38 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil de pret niet drukken hoor, maar dat gaat over het verlengen van een abonnement, en niet over het afsluiten.
Dan staat er:quote:Op zondag 26 april 2009 18:38 schreef galiegalder het volgende:
nogmaals... http://final.thebunkeronline.tv/koopcredits.html
ff inloggen en rechts boven, "meer credits nodig"
Klik ik op koop ga ik naar ideal.quote:KOOP ABONNEMENT
WAARSCHUWING
Je kan je account alleen maar op 1 IP-adres gebruiken.
Weet je niet wat een IP-adres is? Klik dan hier.
Een abonnement kost ¤ 7.95 en duurt 25 dagen.
Betaling gaat d.m.v. iDEAL.
toen geluk nog heel gewoon wasquote:Op zondag 26 april 2009 18:39 schreef Deisyy het volgende:
Als je niet internetbankiert moet je toch nog van die acceptgiro's invullen?
Dat is zo vorige eeuws
Nee, maar Marrije wel, want die dacht eindelijk streams te kunnen kopen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:39 schreef galiegalder het volgende:
[..]
zoveel pret had ik niet tijdens het typen van een reactiie.
Dit is in ieder geval voor zowel nieuw als verlengen aangezien verlengen niet logisch daar de bunker maar 25 dagen duurt..
Op de pagina 'koop credits' :quote:Op zondag 26 april 2009 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
waar lees je dat? ik zie het niet op de site van the bunker online . tv?
volgens mij gaat er een FAQ open vanaf morgen voor vragen ed..quote:Op zondag 26 april 2009 18:40 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wist dat ik ook ergens had gelezen dat je kon bellen maar kon het niet meer vinden, bij het credits kopen dus.
Ik zie het ook niet, en ik heb het vermoeden dat een kutkloon/kutuser/newbie hier enorm zit te klotenquote:Op zondag 26 april 2009 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zie 't niet. Kan iemand 't bevestigen?
nee, afsluiten kan via IDEAL OF via BELLENquote:Op zondag 26 april 2009 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, maar Marrije wel, want die dacht eindelijk streams te kunnen kopen.![]()
Volgens mij moet het afsluiten echt via Ideal.
ho ho, ik probeer 't hier bevestigd te krijgen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet, en ik heb het vermoeden dat een kutkloon/kutuser/newbie hier enorm zit te kloten
alweer dus? dan houdt het opquote:Op zondag 26 april 2009 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan staat er:
[..]
Klik ik op koop ga ik naar ideal.
Vriendelijk hoor, ik zal nog eens helpen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet, en ik heb het vermoeden dat een kutkloon/kutuser/newbie hier enorm zit te kloten
quote:Op zondag 26 april 2009 18:43 schreef galiegalder het volgende:
Vriendelijk hoor, ik zal nog eens helpen.
nee, als je naar de bunkersite gaat, na het inloggen heb je rechts boven:quote:Op zondag 26 april 2009 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zie je dat alleen als je al betaald hebt via ideal?
Kan wel wezen, maar niemand ziet dat hier staan, en er komt iemand vers binnen en het blijft zo staan?quote:Op zondag 26 april 2009 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ho ho, ik probeer 't hier bevestigd te krijgen.
Ik heb een account, en met de beste wil van de wereld werkt 't bij mij niet. Heb al 3x opnieuw ingelogd en gedaan wat je zei.quote:Op zondag 26 april 2009 18:44 schreef galiegalder het volgende:
[..]
nee, als je naar de bunkersite gaat, na het inloggen heb je rechts boven:
Je hebt nog 2432 credits
Meer credits nodig?
Klik op meer credits nodig, en voilį!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |