Postbank? ING zul je bedoelenquote:Op zondag 26 april 2009 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Bij mij deed Ideal het gewoon, alleen zoek ik nog steeds naar Postbank![]()
En nu?
staat er al de hele dagquote:Op zondag 26 april 2009 19:02 schreef Laysa het volgende:
storing!!!!de server van ideal is overbelast wegens een overvloed van aanvragen op abbonnementen...
![]()
staat op home
Hier ook!quote:Op zondag 26 april 2009 19:13 schreef Dementor het volgende:
Het aanschaffen van een abonnement ging hier in één keer goed.
Bij mij ook, dus ik zie de problem not.quote:Op zondag 26 april 2009 19:13 schreef Dementor het volgende:
Het aanschaffen van een abonnement ging hier in één keer goed.
Zo ZOU het idd moeten kunnen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:13 schreef Leandra het volgende:
Okay dan, dan nog maar een keer wat die Sir Galahad probeerde te vertellen, maar waar ze de website kennelijk nog niet helemaal op hebben aangepast:
Ga naar de bunkerwebsite
Klik vervolgens op "Meer credits kopen?"
Daar zie je een 0900 nr staan waaronder een code staat die je moet invoeren.
Deze code is gelijk aan het user ID wat in je bevestigingsmail stond.
Als je 6 minuten met dit nr belt krijg je 25 streamdagen.
Zo zou het dus wel moeten werken voor mensen die geen Ideal hebben.
[disclaimer]Als het niet klopt zoals hierboven beschreven dan bemoei ik me er niet meer mee [/disclaimer]
Ja dat weet ik wel, ik heb ook al vaak genoeg ge-MIJNING-t, maar ik moet er gewoon ff aan wennenquote:
zie het nu, dankjequote:Op zondag 26 april 2009 19:13 schreef Leandra het volgende:
Okay dan, dan nog maar een keer wat die Sir Galahad probeerde te vertellen, maar waar ze de website kennelijk nog niet helemaal op hebben aangepast:
Ga naar de bunkerwebsite
[disclaimer]Als het niet klopt zoals hierboven beschreven dan bemoei ik me er niet meer mee [/disclaimer]
ja is ws een kort lijstjequote:Op zondag 26 april 2009 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Kunnen we daar dan geen topic over maken: Bij wie het allemaal vlekkeloos ging.
Mwah zou dat echt iets toevoegen?quote:Op zondag 26 april 2009 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Laat mij een screenshot maken.....dat gaat niet vlekkeloos, veel gevloek enzo en dat er tegen me wordt gezegd...dat heb je toch al vaker gedaan? ja daaag, 1x in tig maanden, nou dan vergeet ik dat hoor. Maar dit ging vlekkeloos jaquote:Op zondag 26 april 2009 19:17 schreef Deisyy het volgende:
dat geeft mij een deja-vu gevoelquote:Op zondag 26 april 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mwah zou dat echt iets toevoegen?
Het ging mij er meer om ook even te laten weten dat het wel goed kan gaan, ze lezen namelijk mee.
Er zijn wel meer topics die niets toevoegen, het was ook meer een garpjequote:Op zondag 26 april 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mwah zou dat echt iets toevoegen?
Het ging mij er meer om ook even te laten weten dat het wel goed kan gaan, ze lezen namelijk mee.
Maar dan kost het dus 1,50 euro duurderquote:Op zondag 26 april 2009 19:13 schreef Leandra het volgende:
Ga naar de bunkerwebsite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |