Weet je dat aan de hand van onderzoek of denk je dat?quote:Op woensdag 29 april 2009 01:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mensen zich te makkelijk neerleggen bij dingen, de meest begaanbare weg kiezen. Voorbeeldje dan: een jongen van 17 die week in week uit elke avond thuis in z'n eentje spelletjes speelt omdat ie het eng vindt om onder de mensen te komen. Als je hem er iets van zou zeggen, zal z'n reactie iets zijn als: laat me lekker, ik vind dit leuker. Maar dat is niet juist: hij vindt het waarschijnlijk MAKKELIJKER. Maar eigenlijk is het een uitdaging die je op z'n minst moet aangaan om jezelf geestelijk te ontwikkelen, iets te doorbreken. Pas daarna kun je echt zeggen wat je nou leuker vindt.

Moet er echt niet aandenken.
   Moet er echt niet aandenken.  

Ach ja, om te weten dat pedofilie 'fout' is hoef je toch ook geen onderzoek te doen?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:49 schreef McKillem het volgende:
[..]
Weet je dat aan de hand van onderzoek of denk je dat?
Je hoeft ook niet alles te proberen in je leven. Ik zou b.v. nooit van m'n leven iets wat op een heavy metal-concert lijkt bezoeken.quote:Ik heb bijvoorbeeld, bijvoorbaat genoeg dingen waarvan ik nu al weer dat ik het geen drol aan vind.

Dan geef je me toch gelijk? Je doet wel degelijk aan 'sociale' dingen. Je hebt je eigen smaak en met jou in Nederland nog een paarduizend mensen. Verwar smaak niet met ontwikkeling.quote:Ik ben er ook zo 1.
Ik ben vele malen gelukkiger met mijn fotocamera op de zaterdagavond voor mooie nachtfoto's dan dat ik er 50 piek drank doorheen jas. (bijvoorbeeld)
Antisociaal ben ik ook weer niet want ik werk gewoon in een informeel kantoor en doe gewoon mee met de daarbij horende ouwehoerderij. Ook heb ik geen probleem mee festivallen te bezoeken waar ruim 70.000 man aanwezig zijn, doe ik ieder jaar weer.
Nee, die kroeg was slechts een voorbeeldje. En ik neem aan dat jij al over de 23 bent en je weet wat je leuk vindt en wat niet.quote:Ik heb gewoon in een mindere mate wat met dat doorsnee gedoe wat bijna (zoals jij aantoont) wel van je verwacht word. Zoals dus, naar de kroeg gaan met een groepje.
Dat heb je niet, aangezien je gewoon je deur uitkomt.quote:Je zou ook wel kunnen zeggen dat ik inderdaad in mindere mate wat met mensen heb, maar ook dat moet van meerdere kanten bekeken worden dan alleen de conclusie trekken dat ik met weinig mensen omga en dus ergens een achterstand bij zou hebben.
Je zult toch ook wel vrienden hebben waar je dingen mee doet? En wacht maar tot je een keer een vrouwtje tegenkomt op een van je festivals.quote:Ik kan mij bijvoorbeeld oprecht prettiger voelen alleen te zijn dan dat er constant iemand aanwezig is. Ik vind dat een onschuldige persoonlijke voorkeur, en daar hoef je iemand echt niet op af te keuren of meer achter te zoeken.

Hoe moet ik dit interpreteren?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:25 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan die vrienden? Zijn het toevallig mensen die je je hele leven al kent of mensen met dezelfde interesses?

En maar janken dat je niet geaccepteerd wordt en dat ze je met rust moeten laten maar intussen zelf vanachter je PCtje zitten zeiken op mensen die een feestje vieren.
 En maar janken dat je niet geaccepteerd wordt en dat ze je met rust moeten laten maar intussen zelf vanachter je PCtje zitten zeiken op mensen die een feestje vieren. 

Op 5 Mei in Wageningen dan maar?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk, gezellig man. Wanneer en waar?

Je moet 't ook niet te zwaar zien allemaal, het valt best wel mee.quote:Op donderdag 30 april 2009 08:07 schreef Ritmo het volgende:
Nu weet ik weer waarom mensen met 'afwijkend gedrag' allemaal een nekschot moeten: Nederland viert feest, en alleen op FOK! vind je anti-koninginnedag topics en collumns.En maar janken dat je niet geaccepteerd wordt en dat ze je met rust moeten laten maar intussen zelf vanachter je PCtje zitten zeiken op mensen die een feestje vieren.

Mwoah, ik zie echt ontzettend veel anti-koninginnedag reacties + nog een collumn en dat zal in de loop van de dag nog wel meer worden.quote:Op donderdag 30 april 2009 08:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet 't ook niet te zwaar zien allemaal, het valt best wel mee.

En veranderd je leven erdoor?quote:Op donderdag 30 april 2009 08:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, ik zie echt ontzettend veel anti-koninginnedag reacties + nog een collumn en dat zal in de loop van de dag nog wel meer worden.

Kun je nagaan met voor sukkels je elke dag opnieuw weer hebt te maken.quote:Op donderdag 30 april 2009 08:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, maar m'n mening over dit topic wel.

Ludiek is dat, geen woning geen kroning was andere shit toe ging het er nog vol op.quote:Op donderdag 30 april 2009 09:00 schreef Happel het volgende:
K-dag is gewoon een slap excuus voor mensen om feest te vieren en te zuipen. Altijd gezellig: Zestig arrestaties in Amsterdam

Psst. Tis gewoon een EXTRA dag om te feesten. Niet een speciale. De weekenden ertussen zijn er ook nogquote:Op donderdag 30 april 2009 09:44 schreef neo2000 het volgende:
Tsjah, als mensen lekker feest willen vieren en uit hun dak willen gaan dan mogen ze w.m.b. lekker hun gang gaan.. Ik heb daar geen speciale dag voor nodig waarin we iemands verjaardag vieren die toevallig met een gouden lepel in de reet geboren is.
Het kan zijn dat mensen niet zoveel met de monarchie op hebben, maar om daar inderdaad klaagtopic over te openen gaat ook wat.. Ver.

Kadootje voor deze post:quote:Op zondag 26 april 2009 13:29 schreef SexPistol het volgende:
Nietzsche schreef ooit eens: "Het afzetten van de gezapige kudde is de enige mogelijkheid om het hogere te scheppen. Ik pleit voor het individualisme! Ik leer u de ubermensch!"
En ik ben er 110% mee eens! Je kan wel in een kudde blijven lopen (wat ik zeer verwerpelijk vind, in de eerste plaats), maar je kan ook je eigen ding doen en dingen uitvinden door alleen te gaan leven.
Zarathustra (het voorbeeld van Nietzsche) leefde ook een poos in eenzaamheid voor hij probeerde het volk te onderwijzen. Helaas faalde hij. De mensen begrepen hem niet, omdat ze teveel in een kudde geleefd hadden. De jongen die dat topic opende van dat alleen gaan eten is onderdeel van dat publiek. Iedere standaar dat niet gezien wordt als normaal, wordt verworpen door deze.
Nu wil ik niet zeggen dat de leer van Nietzsche de waarheid is. Nee, ik wil zeggen dat er een kern van waarheid inzit. Nietzsche vond bijvoorbeeld ook dat het leven een wedijvering was tussen twee krachten en dat het doel van het leven het winnen van deze wedijveringen was.
Ik denk dat die jongen die dat ene topic opende wereldvreemd is. Hij snapt het niet. En iedereen met commentaar behoort ook tot het publiek die lacht om Zarathustras ideeen (zij stonden ook niet open voor ideeen).

Deze topics worden ook massaal geopend door de alternatievelingen die zeiken dat ze niet ge-accepteert worden? Of is KLB topics openen over letterlijk _alles_ toch stiekem wel inherent aan fok en zegt het niet zo veel?quote:Op donderdag 30 april 2009 08:07 schreef Ritmo het volgende:
Nu weet ik weer waarom mensen met 'afwijkend gedrag' allemaal een nekschot moeten: Nederland viert feest, en alleen op FOK! vind je anti-koninginnedag topics en collumns.En maar janken dat je niet geaccepteerd wordt en dat ze je met rust moeten laten maar intussen zelf vanachter je PCtje zitten zeiken op mensen die een feestje vieren.

Want iedereen met "afwijkend gedrag" heeft een hekel aan koninginnedag.quote:Op donderdag 30 april 2009 08:07 schreef Ritmo het volgende:

Jongen, jij draait het om.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mensen zich te makkelijk neerleggen bij dingen, de meest begaanbare weg kiezen. Voorbeeldje dan: een jongen van 17 die week in week uit elke avond thuis in z'n eentje spelletjes speelt omdat ie het eng vindt om onder de mensen te komen. Als je hem er iets van zou zeggen, zal z'n reactie iets zijn als: laat me lekker, ik vind dit leuker. Maar dat is niet juist: hij vindt het waarschijnlijk MAKKELIJKER. Maar eigenlijk is het een uitdaging die je op z'n minst moet aangaan om jezelf geestelijk te ontwikkelen, iets te doorbreken. Pas daarna kun je echt zeggen wat je nou leuker vindt.

)
 ) 

) Moet jij als individu eens proberen geen belasting af te dragen en dit jarenlang volhouden.
 ) Moet jij als individu eens proberen geen belasting af te dragen en dit jarenlang volhouden.   

Jij snapt hetquote:Op donderdag 30 april 2009 23:14 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Jongen, jij draait het om.
Er zijn twee verschillende type mensen die jij door elkaar haalt. De onzekere, en de zekere 'loner'. De zekere zal zich als uniek willen profileren. Daar gaat dit topic over. Jij besteedt alleen maar aandacht aan die onzekere die niet uit zijn wereldje wil komen

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |