gvd ben al de 3 dagen vroeg op te gaan klussen, na gisteren een bijzonder lange dag door buffelen gvd vandaag alsnog vroeg wakkerquote:
klussenquote:Op zondag 26 april 2009 11:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd ben al de 3 dagen vroeg op te gaan klussen, na gisteren een bijzonder lange dag door buffelen gvd vandaag alsnog vroeg wakker
ja dat is een vaktermquote:
Ok. Slapen inderdaadquote:Op zondag 26 april 2009 11:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, alleen thuis en een vriend kwam chillen. Maar ik hou gewoon van slapen
quote:Op zondag 26 april 2009 11:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik ben er hoor gers, jouw rots in de branding, jouw lichtje in de duisternis!!!!!
gefeliciteerdquote:Op zondag 26 april 2009 11:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
1 aug, morgen koopcontract tekenen!![]()
Ill Ninoquote:
quote:
ja ik was pissedquote:
Voor je het weet is 'ie weer voorbij hoorquote:Op zondag 26 april 2009 12:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hai!!!
Zo goed vind ik hem niet, werk en regen....
FASquote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef Fascination het volgende:
Toch even posten hier, omdat Bt er is.
Heuj heuj gers.quote:
True, true....maar ik beleef deze dag al vanaf 0400...das best lang en hier op schiphol regent het nog steeds.quote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor je het weet is 'ie weer voorbij hoor!
Hihihihiquote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef Fascination het volgende:
Toch even posten hier, omdat Bt er is.
Dat is balen ja.. Hoe laat ben je klaar? En wat een kutdroomquote:Op zondag 26 april 2009 12:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
True, true....maar ik beleef deze dag al vanaf 0400...das best lang en hier op schiphol regent het nog steeds.![]()
Mijn vriendin heeft iemand anders gezoend in mijn droom vannacht, badend in het zweet werd ik wakker....
quote:Op zondag 26 april 2009 12:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heuj heuj gers.
Hier schijnt de zon hoor.
quote:Op zondag 26 april 2009 12:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihihi![]()
[..]
Dat is balen ja.. Hoe laat ben je klaar? En wat een kutdroom!
Ik was er wel, maar toen was jij er niet.quote:Op zondag 26 april 2009 12:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Volgende keer als wij een msn-chat-date hebben, laat je me dan weer in de steek....?
![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 12:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Mn vriendin had me voor ons jubileum een love arrangement in de bios gegeven.
Daar ga ik dus vanmiddag heen
Belt ze me op: "Schatje, schatje, ze hebben ook looooooveseats"
Douchen, aankleden, op de fiets naar Ermelo, chillen in Ermelo, smoken daar met vrienden, weer terug, eten, weer chillen, fokken, slapen.quote:Op zondag 26 april 2009 12:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Oh, om 1400 uur al dus dat valt mee.![]()
En gelukkig was het maar een droom, als ik dan wakker schrik en haar prinsheerlijk naast mij zie slapen, ben ik weer blij!!!
Wat staat er vandaag op het programma?
Geilquote:Op zondag 26 april 2009 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik bt aan het spit geregen had.
Oooh joh, dat valt alles meequote:Op zondag 26 april 2009 12:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Oh, om 1400 uur al dus dat valt mee.![]()
En gelukkig was het maar een droom, als ik dan wakker schrik en haar prinsheerlijk naast mij zie slapen, ben ik weer blij!!!
Wat staat er vandaag op het programma?
quote:Op zondag 26 april 2009 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik was er wel, maar toen was jij er niet.![]()
Oh je gaat zo weer weg?quote:Op zondag 26 april 2009 12:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geil
[..]
Oooh joh, dat valt alles meenog eventjes doorbijten en je bent er alweer vanaf!
Ik vind prinsheerlijk altijd zo'n leuk woord trouwens!
En ik ga vandaag naar Delft, op bezoek bij een vriend van meen jullie plannen?
Ik was er heus.quote:Op zondag 26 april 2009 12:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Aj, zo zie je maar weer dat een afspraak maken zonder de 4de dimensie tijd niet te doen is!
quote:Op zondag 26 april 2009 12:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geil
[..]
Oooh joh, dat valt alles meenog eventjes doorbijten en je bent er alweer vanaf!
Ik vind prinsheerlijk altijd zo'n leuk woord trouwens!
En ik ga vandaag naar Delft, op bezoek bij een vriend van meen jullie plannen?
Ja over een uurtje!quote:Op zondag 26 april 2009 12:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh je gaat zo weer weg?Nou veel plezier dan.
Doe je goedquote:Op zondag 26 april 2009 12:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Gisteren pizza besteld dus vandaag lekker, gezond, lang, vers en gezellig koken!
quote:Op zondag 26 april 2009 12:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh je gaat zo weer weg?Nou veel plezier dan.
[..]
Ik was er heus.
quote:
Is er weer kut?quote:
quote:
Ja Ermelo, daar hadden ze een konijnenopvang.quote:Op zondag 26 april 2009 12:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Ermelo
quote:
En een vossenopvang dus dat werkte niet zo!quote:Op zondag 26 april 2009 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja Ermelo, daar hadden ze een konijnenopvang.
quote:Op zondag 26 april 2009 13:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En een vossenopvang dus dat werkte niet zo!
Natuurlijke selectie?quote:Op zondag 26 april 2009 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zou denken van wel...![]()
Het probleem lost zichzelf op ...
Of mag ik dat niet zeggen, eigenlijk?
quote:Op zondag 26 april 2009 13:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie?
Survival of the fittest?
Van mij mag je dat best zeggen hoor, maar om die 2 nou naast elkaar te plaatsen is de goden verzoeken!
Waar zijn de beelden van de nachtcamera?
Nu kopen en voljassen met voedsel, kerst is al weer over 7 maanden!quote:Op zondag 26 april 2009 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Tlijkt me ook geen strak plan...
Konijntjes zijn wel lieV![]()
Alleen wil en kan ik ze nu niet hebben
Ed, Edd 'n Eddyquote:Op zondag 26 april 2009 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
Goku was eckt mijn held.
Een tekenfilm met een verhaal.
Ik mis CartoonNetwork.Die 3 idioten met kaakkrakers.
Dexter met z'n lab. Die bange hond. Scooby Doo en zo voorts.
Ik vind rollade lekkerder.quote:Op zondag 26 april 2009 13:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nu kopen en voljassen met voedsel, kerst is al weer over 7 maanden!![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 15:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Net terug van familiedag, was vet leuk
quote:4EverBlackEyed 1 Krentenbol 1 Adelante 1 4everblackeyed 1 Paaskonijn 0.5 punt
quote:
Georgië ?quote:Op zondag 26 april 2009 17:13 schreef Syb-rund. het volgende:
Het wil niet echt meer lukken tegenwoordig he![]()
welkom trouwe baggeraars, bij het incidentele programma; ''Raad een land, en toon verdomme eens wat verstand''
het gaat hier wederom tand om tand, en hieronder bevind zich toevallig de huidige tussenstand!
[..]
[ afbeelding ]
Welk land zoeken we vandaag?
4 minuten nadat het antwoord gegeven isquote:Op zondag 26 april 2009 17:29 schreef Syb-rund. het volgende:
georgie is goed, gers krijgt een halve punt om het als tweede het te blerren
redtube.com zoog me internetsnelheid opquote:Op zondag 26 april 2009 17:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
4 minuten nadat het antwoord gegeven is
dit verlaagt de drempel om mee te doen, zodat er meer mensen meedoen, zodat er een grotere kans is dat de sc weer actie/f(ver) word!quote:Op zondag 26 april 2009 17:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
4 minuten nadat het antwoord gegeven is
dat doe je expres!quote:
Lesbian_chicks_bt_wd uploadenquote:Op zondag 26 april 2009 17:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat doe je expres!
maar wat doe je nu al op redtube![]()
en krentenbol danquote:
krentenbol wou alleen een pijpfilmpje makenquote:Op zondag 26 april 2009 17:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en krentenbol dan![]()
je verliefdheid wat doe je
dan is dat geschaar van wd idd interessanterquote:Op zondag 26 april 2009 17:46 schreef gers het volgende:
[..]
krentenbol wou alleen een pijpfilmpje maken
er zit ook wat dildo actie inquote:Op zondag 26 april 2009 17:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dan is dat geschaar van wd idd interessanter
quote:Op zondag 26 april 2009 17:13 schreef Syb-rund. het volgende:
Het wil niet echt meer lukken tegenwoordig he![]()
welkom trouwe baggeraars, bij het incidentele programma; ''Raad een land, en toon verdomme eens wat verstand''
het gaat hier wederom tand om tand, en hieronder bevind zich toevallig de huidige tussenstand!
[..]
[ afbeelding ]
Welk land zoeken we vandaag?
Ik houd niet zo van tuintjes.quote:
ah, dus dat zijn dus eigenlijk de werkzaamheden die in je tuin worden verrichtquote:Op zondag 26 april 2009 17:50 schreef gers het volgende:
[..]
er zit ook wat dildo actie in![]()
morgen wordt de trio gefilmd
Ik heb twee balkons.quote:
Je tuin nodigt wel erg uit; vooral door de de frisse groene uitstraling, en de verscheidenheid van het aantal plantsoorten! dat maakt mij erg warm van binnen als echte natuurrecreationist .quote:
Nee portiek.quote:
Heul niet !quote:
jaja, heet je toevallig anita?quote:Op zondag 26 april 2009 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee portiek.
In wberg woon ik wel in een normaal huis.
Met 1 balkon
eeuhm jawel jouw wijk in den haag is pauperquote:Op zondag 26 april 2009 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heul niet !
Die begint 2 wijken verderop pas
Hehehe, wauw wat een tuin.quote:
Hondjes in wandelwagens tegenlomen,quote:Op zondag 26 april 2009 18:14 schreef gers het volgende:
[..]
eeuhm jawel jouw wijk in den haag is pauper
kom je op ons tuinfeestjequote:
Gaan we barbecueën?quote:Op zondag 26 april 2009 18:23 schreef gers het volgende:
[..]
kom je op ons tuinfeestje![]()
de andere tuin zit er redelijk uit hoor
komt eraanquote:Op zondag 26 april 2009 18:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaan we barbecueën?![]()
Doe eens pics van je nieuwe kamer.
Ziet er best oké uit.quote:
doe jij maar foto's posten van jou huis posten.quote:Op zondag 26 april 2009 18:43 schreef gers het volgende:
zal ik ook foto's posten van ons huis posten
quote:Op zondag 26 april 2009 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb godverdekanker pijn aan mijn nek jezus. Ik ga nooit meer met mijn haar zwiepen op drum n bass of the prodigy.
zal ik je nek masserenquote:Op zondag 26 april 2009 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb godverdekanker pijn aan mijn nek jezus. Ik ga nooit meer met mijn haar zwiepen op drum n bass of the prodigy.
Ja, heerlijk, ik ben welgeteld 5 minuten lam geweest en daarna was ik weer nuchter.quote:Op zondag 26 april 2009 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mal kind. Wel leuk gehad, gister?
Ziet er mooi uit man. Met wie woon je daar nu samen?quote:
dat is gewoon een kwestie van trainenquote:Op zondag 26 april 2009 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
Het totale huis wordt verhuurdquote:Op zondag 26 april 2009 18:49 schreef swarmahoer het volgende:
ziet er wel mooi uit gers, is dat bij mensen in huis of is t huis totaal verhuurd?
Ja doe jij eens 3 uur lang met je haar zwiepen als een mallequote:Op zondag 26 april 2009 18:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is gewoon een kwestie van trainen
ah ok, dus je hebt nog n gedeelde woonkamer ook of niet ?quote:Op zondag 26 april 2009 18:50 schreef gers het volgende:
[..]
Het totale huis wordt verhuurd![]()
3 man wonen er in totaal , maar er komt een nieuwe bewoner(ster)
met hun 2quote:Op zondag 26 april 2009 18:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit man. Met wie woon je daar nu samen?
Ahh nice, dat moet ik ook weer eens ervaren.quote:Op zondag 26 april 2009 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, heerlijk, ik ben welgeteld 5 minuten lam geweest en daarna was ik weer nuchter.En ik heb ook blaren, want ik had mijn nieuwe schoenen aan (die nu kankersmerig zijn door al het bier op de grond) en dat gaat dus zeer dooeeen. Ik kwam om half 8 vanochtend thuis met de laatste nachtbus, die meneer is omgereden voor mij dus ik kon bekant voor de deur uitstappen
heb ik dit weekend al gedaanquote:Op zondag 26 april 2009 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja doe jij eens 3 uur lang met je haar zwiepen als een malle
gedeelde woonkamer hebben we ookquote:Op zondag 26 april 2009 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ah ok, dus je hebt nog n gedeelde woonkamer ook of niet ?
en hoe zit t met wasmachine enzohoeveel m2 heb je/euros betaal je ?
nouja, wat is dit voor gare crewstreekquote:Op zondag 26 april 2009 18:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Daar zorgt Gers natuurlijk voor, en dan bevruchten hè.
WAAROM BEN JE GEELquote:Op zondag 26 april 2009 18:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wtf heb jij voor achterlijke kleur?quote:Op zondag 26 april 2009 18:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:
Mooi toch?quote:Op zondag 26 april 2009 18:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wtf heb jij voor achterlijke kleur?
Do itquote:Op zondag 26 april 2009 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh nice, dat moet ik ook weer eens ervaren.
Op klassieke muziek of wat?quote:
ik vind het waardeloos, ik kan je naam amper lezenquote:
zit je best prima, hoe groot is je kamer? 12 ofzo gok ik? en gaat t prima samen met je huisgenoten?quote:Op zondag 26 april 2009 18:53 schreef gers het volgende:
[..]
gedeelde woonkamer hebben we ook
300 inc g/w/s en wasmachine internet+ tv is nog 5 euro de maand
Ik moet binnenkort minimaal 12 uur.quote:Op zondag 26 april 2009 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja doe jij eens 3 uur lang met je haar zwiepen als een malle
Ik vind het voornamelijk onleesbaar.quote:
12m2 ja en heb zelfs 2 inbouwkasten. een huisgenoot is chill de ander ookquote:Op zondag 26 april 2009 18:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zit je best prima, hoe groot is je kamer? 12 ofzo gok ik? en gaat t prima samen met je huisgenoten?
Ik heb gister ook 12 uur staan dansen ja. Maar na drie uur drum n bass was ik het wel zat en ging ik naar een andere zaal.quote:Op zondag 26 april 2009 18:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort minimaal 12 uur.
quote:Op zondag 26 april 2009 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik vind het waardeloos, ik kan je naam amper lezen
Goed genoeg.quote:Op zondag 26 april 2009 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk onleesbaar.
De admins natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 18:57 schreef swarmahoer het volgende:
aan wie heb je je tieten gepmt om je geil geel te maken?
Chilletjes.quote:Op zondag 26 april 2009 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die meneer is omgereden voor mij dus ik kon bekant voor de deur uitstappen
whehe Neuhquote:
Ik moet 12 uur lang als een debiel hoofdzwiepen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gister ook 12 uur staan dansen ja. Maar na drie uur drum n bass was ik het wel zat en ging ik naar een andere zaal.
okdoei, dit is de Staat johquote:Op zondag 26 april 2009 19:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dat die Boris van Idols?
Ik vin 'm zowaar goed.
hij deed toch iets jazzachtigs?quote:Op zondag 26 april 2009 19:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dat die Boris van Idols?
Ik vin 'm zowaar goed.
dat is echt alleen te doen als je als een beer gaat eten voordat je er heengaatquote:Op zondag 26 april 2009 18:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gister ook 12 uur staan dansen ja. Maar na drie uur drum n bass was ik het wel zat en ging ik naar een andere zaal.
Ga luisteren is goede muziek.quote:Op zondag 26 april 2009 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
neehallo, ik heb geen idee wie dat zijn.
quote:Op zondag 26 april 2009 19:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is echt alleen te doen als je als een beer gaat eten voordat je er heengaat
Hm, rock. Live zijn ze echt super. Stuk beter als gewoon op het album, stuk rockender. Album is wat rustiger. Maar het album is evengoed ook vet.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 19:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
een woeste vader in zn ballenknijper
Die komen op het bevrijdings festival hierquote:
Ik ben daarvoor uit eten geweest met vrienden en ik had oosterse soep (welke ik echt heeerlijk vond) en een medium doorbakken biefstuk in groenten curryquote:Op zondag 26 april 2009 19:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is echt alleen te doen als je als een beer gaat eten voordat je er heengaat
*kwijl*quote:Op zondag 26 april 2009 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben daarvoor uit eten geweest met vrienden en ik had oosterse soep (welke ik echt heeerlijk vond) en een medium doorbakken biefstuk in groenten curry
hey das een best leuk nummerquote:
hey danku, die zocht ik al een tijdjequote:Op zondag 26 april 2009 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
Say hey, good lookin. what ya got cookin?
Hows about cooking somethin up with me?
Hank Williams.quote:Op zondag 26 april 2009 19:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey danku, die zocht ik al een tijdje![]()
Weet ik toch.quote:
Leuk liedje, ook de clip is tof.quote:Op zondag 26 april 2009 19:26 schreef Syb-rund. het volgende:
intro intro intro
[..]
hey danku, die zocht ik al een tijdje![]()
Je hebt de SC vermoor.dquote:
Maak een pit, eerst zeggen ze dat ze het niet leuk vinden en als je door gaat gaan ze alleen maar harder spelenquote:Op zondag 26 april 2009 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die komen op het bevrijdings festival hier
Ik zat gister in een pit, toen viel ik bijna.quote:Op zondag 26 april 2009 19:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Maak een pit, eerst zeggen ze dat ze het niet leuk vinden en als je door gaat gaan ze alleen maar harder spelen
Een maat van mij heeft een blauw oog omdat SA met zn kop tegen zijn oog aan kwamquote:Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zat gister in een pit, toen viel ik bijna.
Vriend van me heeft ook een blauw oog omdat iemand hem sloegquote:Op zondag 26 april 2009 20:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Een maat van mij heeft een blauw oog omdat SA met zn kop tegen zijn oog aan kwam
Eekhoorns?quote:
Je ziet er op elke foto anders uit.quote:
Iedereen ziet er op elke foto anders uitquote:Op zondag 26 april 2009 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je ziet er op elke foto anders uit.
My thoughts exactly!quote:Op zondag 26 april 2009 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je ziet er op elke foto anders uit.
Bek dicht, ik stond stijf van de alcoholquote:Op zondag 26 april 2009 20:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je ziet er daar als een autist uit
Nee hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iedereen ziet er op elke foto anders uit
quote:Op zondag 26 april 2009 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bek dicht, ik stond stijf van de alcohol
Ik heb nog nooit identieke foto's gezien van mensen. Het komt door de pose die ze aannemen, de lichtinval en de gelaatsuitdrukkingquote:Op zondag 26 april 2009 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee hoor.
Godverdomme ik wil naar een concert van Depeche Mode.
Pinkpop..quote:Op zondag 26 april 2009 20:52 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme ik wil naar een concert van Depeche Mode.
Dit vraagt om tegenbewijs, even foto's zoeken.quote:Op zondag 26 april 2009 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit identieke foto's gezien van mensen. Het komt door de pose die ze aannemen, de lichtinval en de gelaatsuitdrukking
Om voor een band naar Pinkpop te gaan.quote:
Tja, ik zou alleen voor placebo gaan en een persoon waar ik zou meegaan wilde ook DM zien.quote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef Fascination het volgende:
Om voor een band naar Pinkpop te gaan.![]()
Hoe is het overigens met je?
Hier geen problemenquote:Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom is uitzendinggemist een pauper site? Bij mij wilt hij die gemiste uitzendingen niet laden
topless?quote:Op zondag 26 april 2009 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://94.100.113.125/537(...)37903331_5_hfAw.jpeg
Ahh oke, geen ander festival dan?quote:Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, ik zou alleen voor placebo gaan en een persoon waar ik zou meegaan wilde ook DM zien.
Dus dan zou ik voor 2 bands gaan.
Maar ik ga het niet doen, want dan moet ik een teringeind in de trein zitten, plus dat het vrij veel geld kost.![]()
Ja prima, lekker weekje vrij en er is regen voorspeld.
En met jou dan?
Niet alleen zienquote:Op zondag 26 april 2009 21:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil jij mij nog zien op Lowlands?
Misschien wel, even kijken wat er langs komt waaienquote:Op zondag 26 april 2009 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oke, geen ander festival dan?
Ja goed heur, lekker vakantie.
WAT ZEG JE GVD? NOEM JE ME NU DIK? IK PIK DIT NIET HOOR!quote:Op zondag 26 april 2009 21:13 schreef Emimich het volgende:
NG: wil je echt nog knokken?
BP: nog geneukt?
WD: hoe gaat het met je oom?
Fasci: harpoons?![]()
4EBE: ik kan me mijn laatste ruzie met jou niet herinneren
quote:Op zondag 26 april 2009 21:13 schreef Emimich het volgende:
Hihi.quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
WAT ZEG JE GVD? NOEM JE ME NU DIK? IK PIK DIT NIET HOOR!
Nee, 's middagsquote:
Goed, hij is nu in Parijsquote:Op zondag 26 april 2009 21:13 schreef Emimich het volgende:
Hihi lekker he? Zo hard en kloppend, naar het schijnt.quote:
Srsly.quote:Op zondag 26 april 2009 21:13 schreef Emimich het volgende:
Kom je aandacht tekort?quote:Op zondag 26 april 2009 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
AaBbCcDdEeFfGgHhIiJjKkLlMmNnOoPpQqRrSsTtUuVvWwXxYyZz
0) 1! 2@ 3# 4$ 5% 6^ 7& 8* 9(
Ach, mocht ik je toevallig eens een keer ergens tegenkomen, waarom nietquote:Op zondag 26 april 2009 21:13 schreef Emimich het volgende:
Mag ik dan aan jouw kant meevechten?quote:Op zondag 26 april 2009 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, mocht ik je toevallig eens een keer ergens tegenkomen, waarom niet
Moet je het zand er eens uitwassenquote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik verveel me de schurendevaginapleuris!
Jij en vechten?quote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag ik dan aan jouw kant meevechten?
quote:Op zondag 26 april 2009 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet je het zand er eens uitwassen
Ik niet. Ik heb geen zin de hele dag/nacht door Amsterdam hele einden te lopen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:41 schreef bloodysunday het volgende:
Wie gaat er koninginnen nachten in Amsterdam?
Ik niet.quote:Op zondag 26 april 2009 21:41 schreef bloodysunday het volgende:
Bowa toch met zijn kameradenquote:Op zondag 26 april 2009 21:41 schreef bloodysunday het volgende:
Nopequote:Op zondag 26 april 2009 21:41 schreef bloodysunday het volgende:
ja bedoelde ikquote:Op zondag 26 april 2009 22:28 schreef sezten het volgende:
Dan kan je volgende week geen kampioen worden
4 wedstrijden - 10 punten.
snap je niet ?quote:Op zondag 26 april 2009 22:40 schreef sezten het volgende:
Zit je dan niet daar ver weg in de buitenwereld dagdag?
Nachten niet, daggen welquote:Op zondag 26 april 2009 21:41 schreef bloodysunday het volgende:
Godsamme, daar gaat mn totoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |