gvd ben al de 3 dagen vroeg op te gaan klussen, na gisteren een bijzonder lange dag door buffelen gvd vandaag alsnog vroeg wakkerquote:
klussenquote:Op zondag 26 april 2009 11:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd ben al de 3 dagen vroeg op te gaan klussen, na gisteren een bijzonder lange dag door buffelen gvd vandaag alsnog vroeg wakker
ja dat is een vaktermquote:
Ok. Slapen inderdaadquote:Op zondag 26 april 2009 11:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, alleen thuis en een vriend kwam chillen. Maar ik hou gewoon van slapen
quote:Op zondag 26 april 2009 11:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik ben er hoor gers, jouw rots in de branding, jouw lichtje in de duisternis!!!!!
gefeliciteerdquote:Op zondag 26 april 2009 11:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
1 aug, morgen koopcontract tekenen!![]()
Ill Ninoquote:
quote:
ja ik was pissedquote:
Voor je het weet is 'ie weer voorbij hoorquote:Op zondag 26 april 2009 12:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hai!!!
Zo goed vind ik hem niet, werk en regen....
FASquote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef Fascination het volgende:
Toch even posten hier, omdat Bt er is.
Heuj heuj gers.quote:
True, true....maar ik beleef deze dag al vanaf 0400...das best lang en hier op schiphol regent het nog steeds.quote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor je het weet is 'ie weer voorbij hoor!
Hihihihiquote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef Fascination het volgende:
Toch even posten hier, omdat Bt er is.
Dat is balen ja.. Hoe laat ben je klaar? En wat een kutdroomquote:Op zondag 26 april 2009 12:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
True, true....maar ik beleef deze dag al vanaf 0400...das best lang en hier op schiphol regent het nog steeds.![]()
Mijn vriendin heeft iemand anders gezoend in mijn droom vannacht, badend in het zweet werd ik wakker....
quote:Op zondag 26 april 2009 12:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heuj heuj gers.
Hier schijnt de zon hoor.
quote:Op zondag 26 april 2009 12:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihihi![]()
[..]
Dat is balen ja.. Hoe laat ben je klaar? En wat een kutdroom!
Ik was er wel, maar toen was jij er niet.quote:Op zondag 26 april 2009 12:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Volgende keer als wij een msn-chat-date hebben, laat je me dan weer in de steek....?
![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 12:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Mn vriendin had me voor ons jubileum een love arrangement in de bios gegeven.
Daar ga ik dus vanmiddag heen
Belt ze me op: "Schatje, schatje, ze hebben ook looooooveseats"
Douchen, aankleden, op de fiets naar Ermelo, chillen in Ermelo, smoken daar met vrienden, weer terug, eten, weer chillen, fokken, slapen.quote:Op zondag 26 april 2009 12:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Oh, om 1400 uur al dus dat valt mee.![]()
En gelukkig was het maar een droom, als ik dan wakker schrik en haar prinsheerlijk naast mij zie slapen, ben ik weer blij!!!
Wat staat er vandaag op het programma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |