Dan is het duidelijk, maar in eerste instantie bracht je het wat anders.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:11 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat anderen zo moeten meten als ik, dat is uberhaupt niet im frage. IK vind het dit jaar niet veel in veel genre's.
Een album met 5 sterren is een album dat ik dooddraai of gedraaid heb, waar ik echt helemaal iets mee heb. ( Damien Rice- O, Elliott Smith- XO en Shpongle's 2de schieten menu te binnen. Albums die van A tot Z briljant zijn in mijn ogen, waar geen noot in mist of verkeerd is.
Dan heb je daaronder superalbums die net iets missen, om een voorbeeld te geven Shpongle's 3de, die krijgen dan eenn 4,5 en zo gaan we verder door.
Er zijn ook mensen die van onderaf gaan tellen. Een goed album is sowieso al 3 punten en echt beter is al 4 of 5. Ik bewaar mn 4en en 5en voor topalbums die in mn collectie eruitspringen, niet voor een fatsoenlijk album. Maar goed, dat is allemaal wat IK doe. Iedereen moet dat verder lekker zelf doen.
Prima album. Ik vind vaak zo'n orkest erbij weinig toevoegen, maar in dit geval zeker wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:00 schreef Moody het volgende:
5* 4
Elbow & The BBC Concert Orchestra - The Seldom Seen Kid
die heb ik in pre-order staan maar is al een paar keer uitgesteld.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:55 schreef methodmich het volgende:
Matthew Sweet and Susanna Hoffs - Under The Covers vol. 2
Ik vrees dat je van dit soort muziek moet houden. Mij doe je er geen plezier meequote:Op maandag 3 augustus 2009 17:48 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Born of Osiris - A Higher Place 5*
Alles klopt gewoon aan dit album![]()
[ afbeelding ]
Underneath the Gun - Forfeit Misfortunes 4*
Minder dan hun debuut 'The Awakening' maar zeker wel een goed album
[ afbeelding ]
Here Comes the Kraken - Here Comes the Kraken 3.5*
Paar leuke nummers, chaotisch maar als je er goed naar luisterd gaat alles toch mooi samen
[ afbeelding ]
The Devil Wears Prada - With Roots Above and Branches Below 3.5*
Catchy maar minder hard dan vorige albums :/ Lyrics zijn wel beter vind ik
[ afbeelding ]
Iemand ^?
Oh ja, daarom zijn ook 2 van de albums die ik heb genoemd christian metalcore, probeer niet ergens over te praten waar je geen verstand van hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:57 schreef Moody het volgende:
[..]
De muziekstijl is enkel en alleen gericht op pijn en dood, zie ook de album artworks en typerende fonts van
En daar sla jij de plank weer mis....jammer....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:35 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
ze geven niks om hun muziek op een kleine uitzondering na
Niemand vroeg je om jouw mening dus waarom begin je er in 1e instantie over, kneusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Neuh, ik ben behoorlijk open-minded. Ik zeg alleen wat ik er van vind...
Maar goed, geen discussie waard...
Je geeft zelf al toe dat je vooroordelen hebt, wat ben jij voor zielig mens?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Deze reactie steunt mijn vooroordeel
Dat die nog steeds platen maken...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:41 schreef zodiakk het volgende:
Dakota Suite - The Night Just Keeps Coming In
'The Night Keeps Coming In' is een remix-verzamelaar, met bijdragen van de huidige "who's who" in de neo-klassieke/ambient/drones-hoek zoals Peter Broderick, Arve Henriksen, Loscil, Elegi, Machinefabriek, etc. Geen idee wat voor muziek ze vroeger maakten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:49 schreef Grobbel het volgende:
Dat die nog steeds platen maken...Was ooit zo'n band die door Napster als recommended download werd aangeboden, in 2000 of zo. Maar wel de moeite, dus? Ik vond het toen in elk geval niet heel bijzonder.
Respect man, je luisterd naar muziek van 40 jaar oudquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:11 schreef emokid het volgende:
Uiteraard. Je verwacht toch niet dat iemand een mening zal geven zonder het gehoord te hebben?
Misschien moet je eens echte muziek gaan luisteren, en begin hier maar.
Jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef Vatta het volgende:
Ik vind Black Sabath ruk en the Arctic Monkeys geweldig, heb ik dan een slechte muzieksmaak.
Wow! Al uit in ons landje ook cafca??quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:55 schreef cafca het volgende:
Ik denk dat deze ook wel in mijn jaarlijstje terecht gaat komen:
[ afbeelding ]
Nee, alleen uit de preview. Ik zit te twijfelen om hem te bestellen, of te wachten tot ie hier uit is. Wellicht komt het er niet van en koop ik hem tijdens zijn concert in november......quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wow! Al uit in ons landje ook cafca??
Mooie concurrent voor Joe Gideon & The Shark, Florence + The Machine en PJ Harvey & John Parish.
Okee, maar eens even in de gaten houden dan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, alleen uit de preview. Ik zit te twijfelen om hem te bestellen, of te wachten tot ie hier uit is. Wellicht komt het er niet van en koop ik hem tijdens zijn concert in november......
Zou kunnen. Excelsior heeft hem dit jaar in Nederland gedistribueerd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:47 schreef trebremmit het volgende:
Sleepdrunk Seasons komt toch uit 2007? Wel een leuk album, zanger doet erg denken aan Patrick Watson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |