Dat die nog steeds platen maken...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:41 schreef zodiakk het volgende:
Dakota Suite - The Night Just Keeps Coming In
'The Night Keeps Coming In' is een remix-verzamelaar, met bijdragen van de huidige "who's who" in de neo-klassieke/ambient/drones-hoek zoals Peter Broderick, Arve Henriksen, Loscil, Elegi, Machinefabriek, etc. Geen idee wat voor muziek ze vroeger maakten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:49 schreef Grobbel het volgende:
Dat die nog steeds platen maken...Was ooit zo'n band die door Napster als recommended download werd aangeboden, in 2000 of zo. Maar wel de moeite, dus? Ik vond het toen in elk geval niet heel bijzonder.
Respect man, je luisterd naar muziek van 40 jaar oudquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:11 schreef emokid het volgende:
Uiteraard. Je verwacht toch niet dat iemand een mening zal geven zonder het gehoord te hebben?
Misschien moet je eens echte muziek gaan luisteren, en begin hier maar.
Jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef Vatta het volgende:
Ik vind Black Sabath ruk en the Arctic Monkeys geweldig, heb ik dan een slechte muzieksmaak.
Wow! Al uit in ons landje ook cafca??quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:55 schreef cafca het volgende:
Ik denk dat deze ook wel in mijn jaarlijstje terecht gaat komen:
[ afbeelding ]
Nee, alleen uit de preview. Ik zit te twijfelen om hem te bestellen, of te wachten tot ie hier uit is. Wellicht komt het er niet van en koop ik hem tijdens zijn concert in november......quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wow! Al uit in ons landje ook cafca??
Mooie concurrent voor Joe Gideon & The Shark, Florence + The Machine en PJ Harvey & John Parish.
Okee, maar eens even in de gaten houden dan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, alleen uit de preview. Ik zit te twijfelen om hem te bestellen, of te wachten tot ie hier uit is. Wellicht komt het er niet van en koop ik hem tijdens zijn concert in november......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |