quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap zei dat Annet weet hoe tv werkt.
Annet dacht dat wanneer je heel goed in de camera keek, dat je dan de redactie kon zien zitten
quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:56 schreef happyme28 het volgende:
Ik zat te wachten omdat ik dacht dat er al één zou zijn.
Ik zit me te verbazen hoe gefrustreerd die Jaap is. Hij is echt wel slim en een goeie jongen maar hij verpest het voor zichzelf door zijn eigen frustratie.
Kunnen die plannen niet inhouden dat huub misschien achter de schermen bij jaap aan de slag gaat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:55 schreef Peter6000 het volgende:
En weer een leugen van Huub ontmaskerd.
Jaap geeft aan 'gave plannen' te hebben met Huub.
edit: O nee, dat was dezelfde leugen: over het achter de schermen blijven.
biertje ook ?quote:
Hij heeft best wel een hoog stemmetjequote:Op zaterdag 25 april 2009 16:00 schreef Renesite het volgende:
Danny, briljant dude.
Lekker!quote:
quote:
terror dannyquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker!
Durft Jaap nu niet een pittige discussie met Danny aan?
Ik wil Terror Danny!
dat is joeyquote:
zonder zaad wit in het haar was ze mooierquote:
Maar oh wee als ie zijn verbale terror de vrije loop laatquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:04 schreef Jimbo het volgende:
terror danny
gast heeft in 48uur nog maar 1 zinning ding gezegd
quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:05 schreef NatteBever het volgende:
Wie is dat kale wijf met die piepstem?
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij bent toch dat usertje die Dilana wilde afmaken.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Dat was helemaal een kutbeest die katten dood maakte.
Ik gok dat Maanvis zondag toch weer die sterkere TL-buizen erin moet komen draaien.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:07 schreef Flabberguest het volgende:
Zijn mijn ogen zo slecht of is de verlichting daar nou zo ruk?
zo te zien zijn 't je ogenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:07 schreef Flabberguest het volgende:
Zijn mijn ogen zo slecht of is de verlichting daar nou zo ruk?
Hey mongooltje! Heb je poep in je ogen of zo? Dat je dat niet ziet. Kankerdebieltje.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:09 schreef snetje het volgende:
Ribas helpt ff ..... hier moet nog wat en daar .....
[ afbeelding ]
En ook zomaar onverwacht mensen beet. Gevaarlijke kuthond was hetquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Dat was helemaal een kutbeest die katten dood maakte.
Dat word niet in dank afgenomen..mind my words...quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:09 schreef snetje het volgende:
Ribas helpt ff ..... hier moet nog wat en daar .....
[ afbeelding ]
Ik blijf niet aan de gang!!!quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok dat Maanvis zondag toch weer die sterkere TL-buizen erin moet komen draaien.
Is die hond al dood?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ook zomaar onverwacht mensen beet. Gevaarlijke kuthond was het
achter de pc meer vent,..quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar oh wee als ie zijn verbale terror de vrije loop laat.
Ik mag hopen van wel. Jammer voor Mikey natuurlijk maar zo'n onbetrouwbaar beest hoort niet op straat.quote:
Zal ik doen, ik ben wel on speaking terms met Peterquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan je het beste aan Peter Nunninga vragen.
Die heeft zich toen ook over Mikey ontfermd.
Bitch.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik hoop het van harte.
Met therapie voor eenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:16 schreef Marrije het volgende:
Dit lijkt wel de eerste groepstherapie in de bunker.
Geen gore plaatjes hier hoor, van kadavers enzoquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bitch.
Maak ik je dag weer goed als ik een afbeelding plaats van een dode hond?
Misschien helpt deze therapie hem wat te ontspannen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
Jaap zit vol rancune. En is zeer gefrustreerd.
snap alleen niet waarom, hij had toch gewonnenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
Jaap zit vol rancune. En is zeer gefrustreerd.
Stuur maar Chinaquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bitch.
Maak ik je dag weer goed als ik een afbeelding plaats van een dode hond?
omdat ie niet serieus wordt genomenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:20 schreef Eigenweis het volgende:
[..]
snap alleen niet waarom, hij had toch gewonnen
Ik heb het net doorgelezen:quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:19 schreef superjojo het volgende:
Heb jullie zijn weblog al gelezen of wat.
Ze hebben donders goed door dat wanneer je tegen Jaap ingaat hij het direct heel erg op de persoon gaat spelen. Daar zou ik ook geen zin in hebben. Ga eerst in therapie, dan praten we verder.quote:
Ja, hij heeft gewonnen, maar hij is boos omdat zijn televisiecarrière niet van de grond komt. En hij voelt zich onheus bejegend door de media. Eigenlijk door iedereen lijkt welquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:20 schreef Eigenweis het volgende:
[..]
snap alleen niet waarom, hij had toch gewonnen
niet zo vreemd toch, hij lult maar wat aanquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
omdat ie niet serieus wordt genomen
samenvattign>?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het net doorgelezen:
Wat Jaap graag even kwijt wil.
Vind ik nu juist wel een meerwaarde. Niks ten nadele van Johan.quote:
Mijn laatste post in dat topic.quote:
hij speelt wel een spel !quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:29 schreef Marrije het volgende:
Wie heeft het nou serieus over een Emmy voor Jaap?
komt toch wel goedquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jaap de reclamemaker. Nu al rekening houden met een boycot.
bier en tietenquote:
Als jaap eens om zich heen zou kijken moet hij toch weten dat hij nooit geen kans maakt op tv.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jaap de reclamemaker. Nu al rekening houden met een boycot.
hij zit al 2.5 uur te pratenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
Is Jaap on speed?
My goodness wat draaft hij door
tof !quote:
Oh ja, mijn foboquote:
Deze gratis stream is misschien wel zijn laatste strohalm....quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ga zo door Jaap. Afgeven op alles en iedereen in de media. Als er nog iemand iets in je gezien had is dat nu wel over.
zoog ze maar aan mijn ' duim 'quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:34 schreef Marrije het volgende:
Milica zit gewoon ongegeneerd op haar duim te zuigen.
Vergeet de lurkers niet. Echt heel veel mensen lezen wel maar durven / willen niet posten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:31 schreef Jimbo het volgende:
komt toch wel goedal kijkt er geen hond behalve deze 30 users naar thebunker
ja posten dusquote:
terrorjaap.nlquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:31 schreef Kwaliteit het volgende:
wat is de site van terror jaap? weet iemand dat?
Mooi toch? Iets onbewust en ongegeneerd durven doen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:34 schreef Marrije het volgende:
Milica zit gewoon ongegeneerd op haar duim te zuigen.
Heeft hij geen manager? Ik neem toch aan dat zo iemand ingezien had dat Jaap hier beter niet had kunnen gaan zitten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
Terror Jaap. No Offense, maar wat lul je slap en krom.
ik denk echt dat ze de 150 niet halenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vergeet de lurkers niet. Echt heel veel mensen lezen wel maar durven / willen niet posten.
dat dusquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zelfs Annet valt mee vergeleken bij Jaap nu
Hij doet zichzelf hier geen plezier mee. Hij bevestigt voornamelijk het vooroordeel wat over hem bestaat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:34 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Deze gratis stream is misschien wel zijn laatste strohalm....
Ja, maar op je duim zuigenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi toch? Iets onbewust en ongegeneerd durven doen.
Hoever naar beneden?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:36 schreef Peter6000 het volgende:
Marrije zoekt gewoon iets om Millica naar beneden te halen.
Jahwel, in de registratieURL. Ik zit tussen de 400 en 500 en heb me vanmorgen aangemeld. Maar je hoeft nu nog niet geregistreerd te zijn om te kijken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:36 schreef Jimbo het volgende:
is dr geen user nummer op de official websitedan weten we hoeveel er ong zijn
ik kijk via wmp, en met mij nog wel meerdere denk ik, dus dat gaat ook niet werken ben ik bangquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:36 schreef Jimbo het volgende:
is dr geen user nummer op de official websitedan weten we hoeveel er ong zijn
www.terrorjaap.nlquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:31 schreef Kwaliteit het volgende:
wat is de site van terror jaap? weet iemand dat?
ok , ik denk dat ze nu op 500 zitten dan maar nog geen 500 mensen die kijken ...quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, in de registratieURL. Ik zit tussen de 400 en 500 en heb me vanmorgen aangemeld. Maar je hoeft nu nog niet geregistreerd te zijn om te kijken.
In gezelschap op je duim zuigen als je in de 20 bentquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:36 schreef Peter6000 het volgende:
Marrije zoekt gewoon iets om Milica naar beneden te halen.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
In gezelschap op je duim zuigen als je in de 20 bentWie het ook is
Dat deed ingrid in BB5 ook, het gaf een stukje kwetsbaarheid weer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
In gezelschap op je duim zuigen als je in de 20 bentWie het ook is
wat zeg je , een maand man !quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Jeroen ziet er nu al tegenop om 11 pagina's weblog te moeten lezen. Dat gaat 'm nooit lukken binnen een week
overmorgen pas toch ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:42 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe het morgen gaat als het écht gaat beginnen.
Je hebt gewoon die cap paraatquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat deed ingrid in BB5 ook, het gaf een stukje kwetsbaarheid weer.
[ afbeelding ]
Da's overmorgenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:42 schreef Kwaliteit het volgende:Ik ben echt benieuwd hoe het morgen gaat als het écht gaat beginnen.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:41 schreef marky het volgende:
Iedere keer als ik Danny door beeld zie schuiven dan denk ik steeds doet Egbert ook mee?
quote:
Het geeft echt de indruk of hij van rol verwisselt.quote:
zeg maar gerust zwaaaar irritante eigenschapquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het geeft echt de indruk of hij van rol verwisselt.
Een beetje een onaangenaam trekje, want nu kan het ook gespeelde emotie zijn.
Terwijl ik graag oprechtheid wil zien.
nee hij is nogsteeds niet gebeltquote:
zoek de verschillen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:50 schreef spapaars het volgende:
Het is geen whiskey, maar toch.
[ afbeelding ]
zelfs danny is dr kritisch overquote:
Hij wacht op een SMSje uit de USAquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:50 schreef cobain1994 het volgende:
Heeft jaap de show al verkocht?
Jaap is getting desperate....quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:51 schreef Kwaliteit het volgende:
Kan die Jaap niet een keer z'n muil houden, het gaat al 5 uur over hetzelfde.
Welke redactie?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
Kan de redactie de oxazepam voor Jaap doorsturen?
Of spare-ribs, dat werkt ook kalmerend denk ik
In haar vel als ze niet gestroopt is..quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:54 schreef D. het volgende:
Wie is Lieke?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:56 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
In haar vel als ze niet gestroopt is..
alsdat ie ontvangst heeft daar in die bunkerquote:
Johan had wel ontvangst gisterenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alsdat ie ontvangst heeft daar in die bunker
Dat was dat meisje die op rachel leekquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zat daar een Lieke in?
Kan haar me ff niet voor de geest halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |