zo te zien zijn 't je ogenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:07 schreef Flabberguest het volgende:
Zijn mijn ogen zo slecht of is de verlichting daar nou zo ruk?
Hey mongooltje! Heb je poep in je ogen of zo? Dat je dat niet ziet. Kankerdebieltje.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:09 schreef snetje het volgende:
Ribas helpt ff ..... hier moet nog wat en daar .....
[ afbeelding ]
En ook zomaar onverwacht mensen beet. Gevaarlijke kuthond was hetquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Dat was helemaal een kutbeest die katten dood maakte.
Dat word niet in dank afgenomen..mind my words...quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:09 schreef snetje het volgende:
Ribas helpt ff ..... hier moet nog wat en daar .....
[ afbeelding ]
Ik blijf niet aan de gang!!!quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok dat Maanvis zondag toch weer die sterkere TL-buizen erin moet komen draaien.
Is die hond al dood?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ook zomaar onverwacht mensen beet. Gevaarlijke kuthond was het
achter de pc meer vent,..quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar oh wee als ie zijn verbale terror de vrije loop laat.
Ik mag hopen van wel. Jammer voor Mikey natuurlijk maar zo'n onbetrouwbaar beest hoort niet op straat.quote:
Zal ik doen, ik ben wel on speaking terms met Peterquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan je het beste aan Peter Nunninga vragen.
Die heeft zich toen ook over Mikey ontfermd.
Bitch.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik hoop het van harte.
Met therapie voor eenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:16 schreef Marrije het volgende:
Dit lijkt wel de eerste groepstherapie in de bunker.
Geen gore plaatjes hier hoor, van kadavers enzoquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bitch.
Maak ik je dag weer goed als ik een afbeelding plaats van een dode hond?
Misschien helpt deze therapie hem wat te ontspannen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
Jaap zit vol rancune. En is zeer gefrustreerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |