quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap zei dat Annet weet hoe tv werkt.
Annet dacht dat wanneer je heel goed in de camera keek, dat je dan de redactie kon zien zitten
quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:56 schreef happyme28 het volgende:
Ik zat te wachten omdat ik dacht dat er al één zou zijn.
Ik zit me te verbazen hoe gefrustreerd die Jaap is. Hij is echt wel slim en een goeie jongen maar hij verpest het voor zichzelf door zijn eigen frustratie.
Kunnen die plannen niet inhouden dat huub misschien achter de schermen bij jaap aan de slag gaat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:55 schreef Peter6000 het volgende:
En weer een leugen van Huub ontmaskerd.
Jaap geeft aan 'gave plannen' te hebben met Huub.
edit: O nee, dat was dezelfde leugen: over het achter de schermen blijven.
biertje ook ?quote:
Hij heeft best wel een hoog stemmetjequote:Op zaterdag 25 april 2009 16:00 schreef Renesite het volgende:
Danny, briljant dude.
Lekker!quote:
quote:
terror dannyquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker!
Durft Jaap nu niet een pittige discussie met Danny aan?
Ik wil Terror Danny!
dat is joeyquote:
zonder zaad wit in het haar was ze mooierquote:
Maar oh wee als ie zijn verbale terror de vrije loop laatquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:04 schreef Jimbo het volgende:
terror danny
gast heeft in 48uur nog maar 1 zinning ding gezegd
quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:05 schreef NatteBever het volgende:
Wie is dat kale wijf met die piepstem?
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij bent toch dat usertje die Dilana wilde afmaken.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Dat was helemaal een kutbeest die katten dood maakte.
Ik gok dat Maanvis zondag toch weer die sterkere TL-buizen erin moet komen draaien.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:07 schreef Flabberguest het volgende:
Zijn mijn ogen zo slecht of is de verlichting daar nou zo ruk?
zo te zien zijn 't je ogenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:07 schreef Flabberguest het volgende:
Zijn mijn ogen zo slecht of is de verlichting daar nou zo ruk?
Hey mongooltje! Heb je poep in je ogen of zo? Dat je dat niet ziet. Kankerdebieltje.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:09 schreef snetje het volgende:
Ribas helpt ff ..... hier moet nog wat en daar .....
[ afbeelding ]
En ook zomaar onverwacht mensen beet. Gevaarlijke kuthond was hetquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Dat was helemaal een kutbeest die katten dood maakte.
Dat word niet in dank afgenomen..mind my words...quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:09 schreef snetje het volgende:
Ribas helpt ff ..... hier moet nog wat en daar .....
[ afbeelding ]
Ik blijf niet aan de gang!!!quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok dat Maanvis zondag toch weer die sterkere TL-buizen erin moet komen draaien.
Is die hond al dood?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ook zomaar onverwacht mensen beet. Gevaarlijke kuthond was het
achter de pc meer vent,..quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar oh wee als ie zijn verbale terror de vrije loop laat.
Ik mag hopen van wel. Jammer voor Mikey natuurlijk maar zo'n onbetrouwbaar beest hoort niet op straat.quote:
Zal ik doen, ik ben wel on speaking terms met Peterquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan je het beste aan Peter Nunninga vragen.
Die heeft zich toen ook over Mikey ontfermd.
Bitch.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik hoop het van harte.
Met therapie voor eenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:16 schreef Marrije het volgende:
Dit lijkt wel de eerste groepstherapie in de bunker.
Geen gore plaatjes hier hoor, van kadavers enzoquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bitch.
Maak ik je dag weer goed als ik een afbeelding plaats van een dode hond?
Misschien helpt deze therapie hem wat te ontspannen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
Jaap zit vol rancune. En is zeer gefrustreerd.
snap alleen niet waarom, hij had toch gewonnenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
Jaap zit vol rancune. En is zeer gefrustreerd.
Stuur maar Chinaquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bitch.
Maak ik je dag weer goed als ik een afbeelding plaats van een dode hond?
omdat ie niet serieus wordt genomenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:20 schreef Eigenweis het volgende:
[..]
snap alleen niet waarom, hij had toch gewonnen
Ik heb het net doorgelezen:quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:19 schreef superjojo het volgende:
Heb jullie zijn weblog al gelezen of wat.
Ze hebben donders goed door dat wanneer je tegen Jaap ingaat hij het direct heel erg op de persoon gaat spelen. Daar zou ik ook geen zin in hebben. Ga eerst in therapie, dan praten we verder.quote:
Ja, hij heeft gewonnen, maar hij is boos omdat zijn televisiecarrière niet van de grond komt. En hij voelt zich onheus bejegend door de media. Eigenlijk door iedereen lijkt welquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:20 schreef Eigenweis het volgende:
[..]
snap alleen niet waarom, hij had toch gewonnen
niet zo vreemd toch, hij lult maar wat aanquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
omdat ie niet serieus wordt genomen
samenvattign>?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het net doorgelezen:
Wat Jaap graag even kwijt wil.
Vind ik nu juist wel een meerwaarde. Niks ten nadele van Johan.quote:
Mijn laatste post in dat topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |