snap alleen niet waarom, hij had toch gewonnenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
Jaap zit vol rancune. En is zeer gefrustreerd.
Stuur maar Chinaquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bitch.
Maak ik je dag weer goed als ik een afbeelding plaats van een dode hond?
omdat ie niet serieus wordt genomenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:20 schreef Eigenweis het volgende:
[..]
snap alleen niet waarom, hij had toch gewonnen
Ik heb het net doorgelezen:quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:19 schreef superjojo het volgende:
Heb jullie zijn weblog al gelezen of wat.
Ze hebben donders goed door dat wanneer je tegen Jaap ingaat hij het direct heel erg op de persoon gaat spelen. Daar zou ik ook geen zin in hebben. Ga eerst in therapie, dan praten we verder.quote:
Ja, hij heeft gewonnen, maar hij is boos omdat zijn televisiecarrière niet van de grond komt. En hij voelt zich onheus bejegend door de media. Eigenlijk door iedereen lijkt welquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:20 schreef Eigenweis het volgende:
[..]
snap alleen niet waarom, hij had toch gewonnen
niet zo vreemd toch, hij lult maar wat aanquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
omdat ie niet serieus wordt genomen
samenvattign>?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het net doorgelezen:
Wat Jaap graag even kwijt wil.
Vind ik nu juist wel een meerwaarde. Niks ten nadele van Johan.quote:
Mijn laatste post in dat topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |