Ik was echt voor Jeroen, hij is zo lekker droog en nikserig. Heerlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:09 schreef Gert het volgende:
Omgelooflijk eigenlijik, als je dit weer ziet, dat die Jeroen gewoon WINNAAR was van een Big Brother.
Ik snap best dat "gewone" mensen populair kunnen zijn/worden, en ook winnen. maar hij is zooooooo saaaaaaaai en nikserig.
Hehehe!!!!! Ik was ook pro Jeroen, gossie wat een commentaar kreeg ik over mij heen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik was echt voor Jeroen, hij is zo lekker droog en nikserig. Heerlijk.
Er werd gisteren na een úúr al geroepen dat het saai was. "Ze zitten alleen maar te lullen."quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat maar lekker saai zijn, ik vind het heerlijk "gluren" zo
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik geef het 5 minuten voordat ie klem zit in de luchtruimte.
alleen Bart is steeds aan het lullen, niemand komt er haast tussen en intresseert Bart het onderwerp niet ziet hij groene lieveheersbeestjes lopenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Er werd gisteren na een úúr al geroepen dat het saai was. "Ze zitten alleen maar te lullen."
Ja gek hè, wat had je dan verwacht. Daar bestáát een RLS uit. Mensen bij elkaar, die een beetje lullen.
Of hadden ze binnen het uur elkaar al de hersens in moeten slaan.
Aan de andere kant: het competitiie-element is wel nodig. Best leuk hoor, om wat "oude bekenden" terug te zien, maar maandagavond gaat het pas echt beginnen.
Met of zonder knoflooksausquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lekker die zijn?
Dat is een delicatesse.
ja we posten ook allemaal hier in de topicquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:18 schreef Gert het volgende:
Gezellig hier hè, met z'n honderdviftigduizenden.
zou wel humor zijnquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:18 schreef Spooky4u het volgende:
Zullen we massaal voor de deur gaan staan met 150.000 man?
minder website gezeik , meer ruziequote:
Dat heeft hij aan z'n medekandidaten te danken. De blonde zusjes en brabantse broertjes probeerden hem destijds urenlang in diskrediet te brengen. Jeroen bleef overeind en kreeg de sympathie van de kijker.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:09 schreef Gert het volgende:
Omgelooflijk eigenlijik, als je dit weer ziet, dat die Jeroen gewoon WINNAAR was van een Big Brother.
Ja, geniaal heerlijk overdrijven en vooral voor ons lachwekkend!quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:18 schreef Gert het volgende:
Gezellig hier hè, met z'n honderdviftigduizenden.
Exact! En ik vind nog steeds leuk, gewoon hollandse nuchtere gozer, lekker droog en rateld goddank niet zo als Bart.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat heeft hij aan z'n medekandidaten te danken. De blonde zusjes en brabantse broertjes probeerden hem destijds urenlang in diskrediet te brengen. Jeroen bleef overeind en kreeg de sympathie van de kijker.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij noemde FANN, "dat meisje" ....
neequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
goedemiddag enne, is het al spannend????
heeft bart de 15.000 kijkers al gehaald???
dat is deel van het mindfuckenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:25 schreef Toverheks het volgende:
Zie een 2 pits kookplaatje staan, moet daar straks voor 8 man op gekookt worden??? Gaat lekker lang duren voor je aan tafel mag dan
Ik heb 8000 klonen dus gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
goedemiddag enne, is het al spannend????
heeft bart de 15.000 kijkers al gehaald???
handjes vasthouden met de 6000 van mijquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:26 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik heb 8000 klonen dus gaat de goede kant op![]()
Maar ik ben acuut weer streamverslaafd.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:27 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb m.p.s. onder 1 account dus dan komen er i.i.g. weer 512 users bij
Hebberig typje dusquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:29 schreef PeterNB het volgende:
Ook Ribas heeft 'een bwiannetje' gedaan..... een rs binnenkomen met 1 tas
en naar huis gaan met 3 vrachtwagens......
van vooooooor naar achter van liiiiinks naar reeeheeechtquote:
Strak plan maar dan eerst zeggen dat je Joentje wel lief vind he!quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
handjes vasthouden met de 6000 van mij?
ik ken heul die gozer nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Strak plan maar dan eerst zeggen dat je Joentje wel lief vind he!
quote:
Een vrouw moet luisterenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:33 schreef koemleit het volgende:
Ribas vindt wel veel niet normaal haha.
DAS TOCH FUCKING NIET NORMAAL !quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:33 schreef koemleit het volgende:
was CC in der bunkertquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mogge, mooi mens ben jij om te zien! Echt leuk.![]()
Hoe vond je het daar.
peppi en kokki en de vermissing van de koffiequote:
Serieus?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:33 schreef koemleit het volgende:
Ik snapte het hele koop systeem ook niet, dus zo dom is het nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:35 schreef mspoez het volgende:
[domme vraag]
Is het handig om nu al een abo te kopen als het toch maar 25 dagen geldig is en de stream nu gratis? Of is niet alles gratis nu?
[/domme vraag]
hahhahaah leuk je filmpjes weerquote:
quote:
wrom moet je je registreren incl je hele adres etc etc opgeven bij de site van de bunkerquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik snapte het hele koop systeem ook niet, dus zo dom is het niet
Ik heb die uit de vorige COS ook maar ff in de OP gezet (de meeste dan), ze zijn idd fantastischquote:
wacht daar maar ff mee, las gister hier iemand had abo aangeschaft weg geld kreeg niksquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:35 schreef mspoez het volgende:
[domme vraag]
Is het handig om nu al een abo te kopen als het toch maar 25 dagen geldig is en de stream nu gratis? Of is niet alles gratis nu?
[/domme vraag]
dan kunnen ze je vindenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wrom moet je je registreren incl je hele adres etc etc opgeven bij de site van de bunker
dan kan je gewoon mailenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wacht daar maar ff mee, las gister hier iemand had abo aangeschaft weg geld kreeg niks
Leuk om een beetje aan de zijlijn bij betrokken te zijn. Alleen lag het niet in de lijn de verwachtingen om on stream te zijn. Maar dat is ook wel weer grappig om een keer mee te maken.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:39 schreef mazaru het volgende:
wat zou ze toch in die nono zien?
Ik snap het niet, hij heeft ook geen 'verborgen' talenten
[ afbeelding ]
pics !quote:
Dat wil ik geloven!quote:
Je was echt heel leuk aan het meejuichen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk om een beetje aan de zijlijn bij betrokken te zijn. Alleen lag het niet in de lijn de verwachtingen om on stream te zijn. Maar dat is ook wel weer grappig om een keer mee te maken.
en dat 3xquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:42 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen: Stoicijns is toch uhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ach, vond het wel leuk je te zien, gewoon een leuke vrouw dus so what!quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk om een beetje aan de zijlijn bij betrokken te zijn. Alleen lag het niet in de lijn de verwachtingen om on stream te zijn. Maar dat is ook wel weer grappig om een keer mee te maken.
Eff op stop drukken en dan weer op afspelenquote:
Ik doe alles vol overgavequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
Je was echt heel leuk aan het meejuichen.
Zie tietentopic.quote:
Beetje betweterig komt ie over,niet onaardig maar kweetnietnietmijntypequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:45 schreef Stranger het volgende:
Ik heb best een hekel aan Bart. Semi-intellectueel geneuzel.
Jij was dat lekkere ding uit dat ene R&P stemtopic toch?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ruuuuuuudddddddjeeeeeeeeeeeeeee![]()
Knuffeleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Omdat ik Bart had beloofd een beetje mee te helpen. Ik woon er vlakbij.quote:
wat leuk !quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik Bart had beloofd een beetje mee te helpen. Ik woon er vlakbij.
het is niet mijn capquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:49 schreef Kaat38 het volgende:
Haha, mooie cap Jimbo!
Ruud met vrouw en dan past Jaap er toch niet meer bij?
Dat blijkt. Je ging er weg en 5-10 minuten later zat je alweer op Fok.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik Bart had beloofd een beetje mee te helpen. Ik woon er vlakbij.
je zal maar in de buurt van johan flemminx wonenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat blijkt. Je ging er weg en 5-10 minuten later zat je alweer op Fok.
Oranjequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:53 schreef blomst het volgende:
Annet heeft haar huidskleur aangepast aan die van Roel.
dat word nog leuk met jaap erin dalijk, gelijk half vol daarquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu zitten er dus 8 man in, wat is 't druk!
was dr nou een kip gedood voor eten in BB1 ? of dacht ik dat maar ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
wij eenden![]()
wel leuk die verhalen van ex bewoners.
Ik mag Johan wel. Sinds ik 'm een paar jaar terug heb geïnterviewd, is mijn beeld van hem positief bijgesteld.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:53 schreef Jimbo het volgende:
je zal maar in de buurt van johan flemminx wonenarme Cc
Hier nog eentjequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:45 schreef Stranger het volgende:
Ik heb best een hekel aan Bart. Semi-intellectueel geneuzel.
maak em aanquote:
voor deze ene keer danquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik mag Johan wel. Sinds ik 'm een paar jaar terug heb geïnterviewd, is mijn beeld van hem positief bijgesteld.
't Is een typetje, maar dat vind ik juist wel geinig. En het is zeker geen domme gast.
Maar als je me wil komen troosten ....
quote:
naar mijn weten niet hoor en ik heb het behoorlijk gevolgd!quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
was dr nou een kip gedood voor eten in BB1 ? of dacht ik dat maar ?
ik ook... meteen streams aan om te kijken of er iets veranderde.. nog steeds saaiquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wil ik geloven!
Ik heb een gat in de dag geslapen.
quote:
Nou..quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik geef het 5 minuten voordat ie klem zit in de luchtruimte.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de TT een update gegeven, omdat ze er allemaal zijn.
Tssssquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de TT een update gegeven, omdat ze er allemaal zijn.
de tering wat een lap text, heb je een samenvatting ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap belde me net met het verzoek deze link te plaatsen als hij de kooi in zal komen.
Dus bij deze...
http://www.terrorjaap.nl/2009/04/25/tabula_rasa.html
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:04 schreef Leandra het volgende:
Tssss![]()
Nou klopt m'n OP niet meer en de TT was toch dekkend?!
das toch fucking niet meer normaalquote:
erg jammerquote:
Gaat goed komenquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:03 schreef hondjes het volgende:
Als Jaap slim is, zet hij zich nu anders neer, wil hij zijn show verkopen aan een omroep.
zou ie boven slapenquote:
Neuh, daar zorgt Danny wel voorquote:
ach zolang ie niet boven danny ligt ...quote:
Nee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:10 schreef Jimbo het volgende:
beter gaat mn stream het weer doen\
viel ie bij jullie ook uit ?
Hij haperde even, is nu weer ok.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:10 schreef Jimbo het volgende:
beter gaat mn stream het weer doen\
viel ie bij jullie ook uit ?
Ik ga voor Roel of Annet!quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:09 schreef Stranger het volgende:
Kunnen we er nu niet al iemand uitstemmen, ze zitten er met 9 toch?Bart.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:13 schreef Kaat38 het volgende:
Waar is Carlos vraagt Jaap.
Bart: toen hij hoorde dat jij kwam durfde hij niet meer.
is ie nogsteeds met Cora ? die had ie toch 'live op tv' gedumpt ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:13 schreef Toverheks het volgende:
Armoedig zooitje zeg, er is alleen koffie dus Jaap gaat uitdrogen hij zegt net al dat hij nog niet weet of hij blijft slapen, denk dat ie wel weer naast Cora kruipt vannacht![]()
Buiten dat, ik hou niet zo van dit soort vrouwen, helemaal afgebrand op de zonnebank en onder de make up en doen of ze boeiend zijn, ik hou meer van naturel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:14 schreef Peter6000 het volgende:
Annet mag er van mij ook wel uit.
Ik heb het niet zo op duo`s die zich niet zelfstandig profileren.
Ze wonen nog steeds op dat bungelowpark, geloof dat het van Cora haar ouders is.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:15 schreef Jimbo het volgende:
oh t word net besproken , ja hij is nog met cora![]()
vanmorgen toen ze met zn 3'en warenquote:
Hij is nog niets veranderd dat bluffertjequote:Op zaterdag 25 april 2009 13:17 schreef Jimbo het volgende:
'geen ene vrouw zal me naaien bla bla bla'
nee als je als vrouw met hem in bed beland mist er wat in de hersen capaciteit ja
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:18 schreef Jimbo het volgende:
sinds dr meer mensen zijn is ie in een asperger veranderd
Ja, gelukkigquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:18 schreef Marrije het volgende:
Gelukkig is Ribas daar.
nog even en hij gaat vertellen dat ie success heeft als djquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is nog niets veranderd dat bluffertje
gaat vast over de 150.000 leden , zo niet dan wel 150.000.00 nu inmiddelsquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij praat nu met Bart maar daar krijgen we dus niks van mee.
Ze hebben een relatie jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:19 schreef Jimbo het volgende:
neukt annette ruud of zijn dat gewoon vrienden ?
Die wonen al een poosje samen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:19 schreef Jimbo het volgende:
neukt annette ruud of zijn dat gewoon vrienden ?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben een relatie ja
Of er geneukt wordt weet ik niet, maar er wordt vast geknuffeld
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben een relatie ja
Of er geneukt wordt weet ik niet, maar er wordt vast geknuffeld
wat liefquote:
neequote:Op zaterdag 25 april 2009 13:21 schreef Marrije het volgende:
Ben ik de enige die dgk flashbacks krijgt zodra Jaap op de stream te zien is?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:22 schreef Leandra het volgende:
Ruud en Ribas hebben het over leeftijden.... Ruud geeft aan dat Ribas nog zo jong is.
Ribas: Hoe oud ben jij? 52, 53??
Ruud: Ik ben eh... 54.
Annet: Hij had 55 kunnen zijn, maar hij is een jaar ziek geweest
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:22 schreef Leandra het volgende:
Ruud en Ribas hebben het over leeftijden.... Ruud geeft aan dat Ribas nog zo jong is.
Ribas: Hoe oud ben jij? 52, 53??
Ruud: Ik ben eh... 54.
Da's een ouwe grap hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:22 schreef Leandra het volgende:
Ja ik dacht ook even doe dat maar uit, maar liever dat nog dan een naakte Jaapquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom in vredesnaam heeft Jaap weer dat zwarte pak aan en die stomme hoed op?
Imagoquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom in vredesnaam heeft Jaap weer dat zwarte pak aan en die stomme hoed op?
al heb ik alleen de laatste 3 maanden gevolgd , was DGK best tofquote:
Neequote:Op zaterdag 25 april 2009 13:21 schreef Marrije het volgende:
Ik kende m nog niet, bij ons in Schubbekutteveen zijn ze niet zo bijdehandquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's een ouwe grap hoor![]()
Als iemand je vraagt hoe oud je bent, dan zeg je gewoon dat je 20 bent en dat je 10 jaar ziek bent geweest
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's een ouwe grap hoor![]()
Als iemand je vraagt hoe oud je bent, dan zeg je gewoon dat je 20 bent en dat je 10 jaar ziek bent geweest
mensen uit schubbenkutjeveenquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kende m nog niet, bij ons in Schubbekutteveen zijn ze niet zo bijdehand
Ja, inderdaad, dat kan ons beter bespaard blijvenquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook even doe dat maar uit, maar liever dat nog dan een naakte Jaap
Nah, die blijft dus niet slapen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:25 schreef lies1958 het volgende:
jaap vind het niet leuk dat hij zo afgemaakt wordt op dit moment.
Hij voelt zich niet op zijn gemak hier de bunker.
hij legt t uit op zn weblog , check de link van netquote:
hopenlijk wel, en dan boven danny the survivorquote:
met een abbo komt dat wel, i hopequote:
Ja, je zou hem zo over het hoofd zienquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij legt t uit op zn weblog , check de link van net
en idd , imago , omdat mensen em zo 'herkennen'
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:21 schreef Marrije het volgende:
Bijv: "man, wat ben jij kankerdik zeg, fucking hell "quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:27 schreef Stranger het volgende:
Ja Ribas, ga even tegen Jaap over je gewicht beginnen.
Die loopt ergens fitness apparaten in elkaar te meppen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:29 schreef Jimbo het volgende:
brian hoor je nix meer over
leeft die nog![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die loopt ergens fitness apparaten in elkaar te meppen.
nee, hij werd bij het andere gesprek genegeerd , dus ging hier maar staan...waar het zelfde gebeurdequote:Op zaterdag 25 april 2009 13:31 schreef Stranger het volgende:
Stond Jeroen de hele tijd al bij het gesprek van Jaap en Ribas?
Eeuwige underdogquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, hij werd bij het andere gesprek genegeerd , dus ging hier maar staan...waar het zelfde gebeurde
zo heeft ie wel bb gewonnenquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, hij werd bij het andere gesprek genegeerd , dus ging hier maar staan...waar het zelfde gebeurde
quote:
hij praate zo weinig dat mensen hem vergatenquote:
Behalve de laatste ronde dan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij praate zo weinig dat mensen hem vergaten
en dus ook tijdens de stemming vergaten op hem te stemmen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |