Je was echt heel leuk aan het meejuichen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk om een beetje aan de zijlijn bij betrokken te zijn. Alleen lag het niet in de lijn de verwachtingen om on stream te zijn. Maar dat is ook wel weer grappig om een keer mee te maken.
en dat 3xquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:42 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen: Stoicijns is toch uhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ach, vond het wel leuk je te zien, gewoon een leuke vrouw dus so what!quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk om een beetje aan de zijlijn bij betrokken te zijn. Alleen lag het niet in de lijn de verwachtingen om on stream te zijn. Maar dat is ook wel weer grappig om een keer mee te maken.
Eff op stop drukken en dan weer op afspelenquote:
Ik doe alles vol overgavequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
Je was echt heel leuk aan het meejuichen.
Zie tietentopic.quote:
Beetje betweterig komt ie over,niet onaardig maar kweetnietnietmijntypequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:45 schreef Stranger het volgende:
Ik heb best een hekel aan Bart. Semi-intellectueel geneuzel.
Jij was dat lekkere ding uit dat ene R&P stemtopic toch?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ruuuuuuudddddddjeeeeeeeeeeeeeee![]()
Knuffeleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Omdat ik Bart had beloofd een beetje mee te helpen. Ik woon er vlakbij.quote:
wat leuk !quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik Bart had beloofd een beetje mee te helpen. Ik woon er vlakbij.
het is niet mijn capquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:49 schreef Kaat38 het volgende:
Haha, mooie cap Jimbo!
Ruud met vrouw en dan past Jaap er toch niet meer bij?
Dat blijkt. Je ging er weg en 5-10 minuten later zat je alweer op Fok.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik Bart had beloofd een beetje mee te helpen. Ik woon er vlakbij.
je zal maar in de buurt van johan flemminx wonenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat blijkt. Je ging er weg en 5-10 minuten later zat je alweer op Fok.
Oranjequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:53 schreef blomst het volgende:
Annet heeft haar huidskleur aangepast aan die van Roel.
dat word nog leuk met jaap erin dalijk, gelijk half vol daarquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu zitten er dus 8 man in, wat is 't druk!
was dr nou een kip gedood voor eten in BB1 ? of dacht ik dat maar ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
wij eenden![]()
wel leuk die verhalen van ex bewoners.
Ik mag Johan wel. Sinds ik 'm een paar jaar terug heb geïnterviewd, is mijn beeld van hem positief bijgesteld.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:53 schreef Jimbo het volgende:
je zal maar in de buurt van johan flemminx wonenarme Cc
Hier nog eentjequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:45 schreef Stranger het volgende:
Ik heb best een hekel aan Bart. Semi-intellectueel geneuzel.
maak em aanquote:
voor deze ene keer danquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik mag Johan wel. Sinds ik 'm een paar jaar terug heb geïnterviewd, is mijn beeld van hem positief bijgesteld.
't Is een typetje, maar dat vind ik juist wel geinig. En het is zeker geen domme gast.
Maar als je me wil komen troosten ....
quote:
naar mijn weten niet hoor en ik heb het behoorlijk gevolgd!quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
was dr nou een kip gedood voor eten in BB1 ? of dacht ik dat maar ?
ik ook... meteen streams aan om te kijken of er iets veranderde.. nog steeds saaiquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wil ik geloven!
Ik heb een gat in de dag geslapen.
quote:
Nou..quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik geef het 5 minuten voordat ie klem zit in de luchtruimte.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de TT een update gegeven, omdat ze er allemaal zijn.
Tssssquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de TT een update gegeven, omdat ze er allemaal zijn.
de tering wat een lap text, heb je een samenvatting ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap belde me net met het verzoek deze link te plaatsen als hij de kooi in zal komen.
Dus bij deze...
http://www.terrorjaap.nl/2009/04/25/tabula_rasa.html
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:04 schreef Leandra het volgende:
Tssss![]()
Nou klopt m'n OP niet meer en de TT was toch dekkend?!
das toch fucking niet meer normaalquote:
erg jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |