Ik was echt voor Jeroen, hij is zo lekker droog en nikserig. Heerlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:09 schreef Gert het volgende:
Omgelooflijk eigenlijik, als je dit weer ziet, dat die Jeroen gewoon WINNAAR was van een Big Brother.
Ik snap best dat "gewone" mensen populair kunnen zijn/worden, en ook winnen. maar hij is zooooooo saaaaaaaai en nikserig.
Hehehe!!!!! Ik was ook pro Jeroen, gossie wat een commentaar kreeg ik over mij heen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik was echt voor Jeroen, hij is zo lekker droog en nikserig. Heerlijk.
Er werd gisteren na een úúr al geroepen dat het saai was. "Ze zitten alleen maar te lullen."quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat maar lekker saai zijn, ik vind het heerlijk "gluren" zo
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik geef het 5 minuten voordat ie klem zit in de luchtruimte.
alleen Bart is steeds aan het lullen, niemand komt er haast tussen en intresseert Bart het onderwerp niet ziet hij groene lieveheersbeestjes lopenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Er werd gisteren na een úúr al geroepen dat het saai was. "Ze zitten alleen maar te lullen."
Ja gek hè, wat had je dan verwacht. Daar bestáát een RLS uit. Mensen bij elkaar, die een beetje lullen.
Of hadden ze binnen het uur elkaar al de hersens in moeten slaan.
Aan de andere kant: het competitiie-element is wel nodig. Best leuk hoor, om wat "oude bekenden" terug te zien, maar maandagavond gaat het pas echt beginnen.
Met of zonder knoflooksausquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lekker die zijn?
Dat is een delicatesse.
ja we posten ook allemaal hier in de topicquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:18 schreef Gert het volgende:
Gezellig hier hè, met z'n honderdviftigduizenden.
zou wel humor zijnquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:18 schreef Spooky4u het volgende:
Zullen we massaal voor de deur gaan staan met 150.000 man?
minder website gezeik , meer ruziequote:
Dat heeft hij aan z'n medekandidaten te danken. De blonde zusjes en brabantse broertjes probeerden hem destijds urenlang in diskrediet te brengen. Jeroen bleef overeind en kreeg de sympathie van de kijker.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:09 schreef Gert het volgende:
Omgelooflijk eigenlijik, als je dit weer ziet, dat die Jeroen gewoon WINNAAR was van een Big Brother.
Ja, geniaal heerlijk overdrijven en vooral voor ons lachwekkend!quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:18 schreef Gert het volgende:
Gezellig hier hè, met z'n honderdviftigduizenden.
Exact! En ik vind nog steeds leuk, gewoon hollandse nuchtere gozer, lekker droog en rateld goddank niet zo als Bart.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat heeft hij aan z'n medekandidaten te danken. De blonde zusjes en brabantse broertjes probeerden hem destijds urenlang in diskrediet te brengen. Jeroen bleef overeind en kreeg de sympathie van de kijker.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij noemde FANN, "dat meisje" ....
neequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
goedemiddag enne, is het al spannend????
heeft bart de 15.000 kijkers al gehaald???
dat is deel van het mindfuckenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:25 schreef Toverheks het volgende:
Zie een 2 pits kookplaatje staan, moet daar straks voor 8 man op gekookt worden??? Gaat lekker lang duren voor je aan tafel mag dan
Ik heb 8000 klonen dus gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
goedemiddag enne, is het al spannend????
heeft bart de 15.000 kijkers al gehaald???
handjes vasthouden met de 6000 van mijquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:26 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik heb 8000 klonen dus gaat de goede kant op![]()
Maar ik ben acuut weer streamverslaafd.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:27 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb m.p.s. onder 1 account dus dan komen er i.i.g. weer 512 users bij
Hebberig typje dusquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:29 schreef PeterNB het volgende:
Ook Ribas heeft 'een bwiannetje' gedaan..... een rs binnenkomen met 1 tas
en naar huis gaan met 3 vrachtwagens......
van vooooooor naar achter van liiiiinks naar reeeheeechtquote:
Strak plan maar dan eerst zeggen dat je Joentje wel lief vind he!quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
handjes vasthouden met de 6000 van mij?
ik ken heul die gozer nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Strak plan maar dan eerst zeggen dat je Joentje wel lief vind he!
quote:
Een vrouw moet luisterenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:33 schreef koemleit het volgende:
Ribas vindt wel veel niet normaal haha.
DAS TOCH FUCKING NIET NORMAAL !quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:33 schreef koemleit het volgende:
was CC in der bunkertquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mogge, mooi mens ben jij om te zien! Echt leuk.![]()
Hoe vond je het daar.
peppi en kokki en de vermissing van de koffiequote:
Serieus?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:33 schreef koemleit het volgende:
Ik snapte het hele koop systeem ook niet, dus zo dom is het nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:35 schreef mspoez het volgende:
[domme vraag]
Is het handig om nu al een abo te kopen als het toch maar 25 dagen geldig is en de stream nu gratis? Of is niet alles gratis nu?
[/domme vraag]
hahhahaah leuk je filmpjes weerquote:
quote:
wrom moet je je registreren incl je hele adres etc etc opgeven bij de site van de bunkerquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik snapte het hele koop systeem ook niet, dus zo dom is het niet
Ik heb die uit de vorige COS ook maar ff in de OP gezet (de meeste dan), ze zijn idd fantastischquote:
wacht daar maar ff mee, las gister hier iemand had abo aangeschaft weg geld kreeg niksquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:35 schreef mspoez het volgende:
[domme vraag]
Is het handig om nu al een abo te kopen als het toch maar 25 dagen geldig is en de stream nu gratis? Of is niet alles gratis nu?
[/domme vraag]
dan kunnen ze je vindenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wrom moet je je registreren incl je hele adres etc etc opgeven bij de site van de bunker
dan kan je gewoon mailenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wacht daar maar ff mee, las gister hier iemand had abo aangeschaft weg geld kreeg niks
Leuk om een beetje aan de zijlijn bij betrokken te zijn. Alleen lag het niet in de lijn de verwachtingen om on stream te zijn. Maar dat is ook wel weer grappig om een keer mee te maken.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:39 schreef mazaru het volgende:
wat zou ze toch in die nono zien?
Ik snap het niet, hij heeft ook geen 'verborgen' talenten
[ afbeelding ]
pics !quote:
Dat wil ik geloven!quote:
Je was echt heel leuk aan het meejuichen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk om een beetje aan de zijlijn bij betrokken te zijn. Alleen lag het niet in de lijn de verwachtingen om on stream te zijn. Maar dat is ook wel weer grappig om een keer mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |