quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:13 schreef Kaat38 het volgende:
Waar is Carlos vraagt Jaap.
Bart: toen hij hoorde dat jij kwam durfde hij niet meer.
is ie nogsteeds met Cora ? die had ie toch 'live op tv' gedumpt ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:13 schreef Toverheks het volgende:
Armoedig zooitje zeg, er is alleen koffie dus Jaap gaat uitdrogen hij zegt net al dat hij nog niet weet of hij blijft slapen, denk dat ie wel weer naast Cora kruipt vannacht![]()
Buiten dat, ik hou niet zo van dit soort vrouwen, helemaal afgebrand op de zonnebank en onder de make up en doen of ze boeiend zijn, ik hou meer van naturel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:14 schreef Peter6000 het volgende:
Annet mag er van mij ook wel uit.
Ik heb het niet zo op duo`s die zich niet zelfstandig profileren.
Ze wonen nog steeds op dat bungelowpark, geloof dat het van Cora haar ouders is.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:15 schreef Jimbo het volgende:
oh t word net besproken , ja hij is nog met cora![]()
vanmorgen toen ze met zn 3'en warenquote:
Hij is nog niets veranderd dat bluffertjequote:Op zaterdag 25 april 2009 13:17 schreef Jimbo het volgende:
'geen ene vrouw zal me naaien bla bla bla'
nee als je als vrouw met hem in bed beland mist er wat in de hersen capaciteit ja
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:18 schreef Jimbo het volgende:
sinds dr meer mensen zijn is ie in een asperger veranderd
Ja, gelukkigquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:18 schreef Marrije het volgende:
Gelukkig is Ribas daar.
nog even en hij gaat vertellen dat ie success heeft als djquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is nog niets veranderd dat bluffertje
gaat vast over de 150.000 leden , zo niet dan wel 150.000.00 nu inmiddelsquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij praat nu met Bart maar daar krijgen we dus niks van mee.
Ze hebben een relatie jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:19 schreef Jimbo het volgende:
neukt annette ruud of zijn dat gewoon vrienden ?
Die wonen al een poosje samen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:19 schreef Jimbo het volgende:
neukt annette ruud of zijn dat gewoon vrienden ?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben een relatie ja
Of er geneukt wordt weet ik niet, maar er wordt vast geknuffeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |