Thrash Metalquote:Auschwitz, the meaning of pain
The way that I want you to die
Slow death, immense decay
Showers that cleanse you of your life
Forced in
Like cattle
You run
Stripped of
Your life's worth
Human mice, for the Angel of Death
Four hundred thousand more to die
Angel of Death
Monarch to the kingdom of the dead
Sadistic, surgeon of demise
Sadist of the noblest blood
Destroying, without mercy
To benefit the Aryan race
Surgery, with no anesthesia
Feel the knife pierce you intensely
Inferior, no use to mankind
Strapped down screaming out to die
Angel of Death
Monarch to the kingdom of the dead
Infamous butcher,
Angel of Death
Pumped with fluid, inside your brain
Pressure in your skull begins pushing through your eyes
Burning flesh, drips away
Test of heat burns your skin, your mind starts to boil
Frigid cold, cracks your limbs
How long can you last
In this frozen water burial?
Sewn together, joining heads
Just a matter of time
'Til you rip yourselves apart
Millions laid out in their
Crowded tombs
Sickening ways to achieve
The holocaust
Seas of blood, bury life
Smell your death as it burns
Deep inside of you
Abacinate, eyes that bleed
Praying for the end of
Your wide awake nightmare
Wings of pain, reach out for you
His face of death staring down,
Your blood running cold
Injecting cells, dying eyes
Feeding on the screams of
The mutants he's creating
Pathetic harmless victims
Left to die
Rancid Angel of Death
Flying free
Dat heb ik nou bij techno en trance luisteraars.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Death metal en Black metal, WTF
Wat schreeuwen en een gitaar aanzetten.
Ik hoop dat iedereen die naar die meuk luistert een gehoornbeschadiging krijgt op jonge leeftijd.
Grz
Je relativeringsvermogen is briljant.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop dat iedereen die naar die meuk luistert een gehoornbeschadiging krijgt op jonge leeftijd.
Grz
daar is beter naar te luisteren dan botgeschreeuw en vage gitaartrash geluiden wat nergens op slaat. Het zal best dat het zeeeeer lastig is om de liedjes te spelen maar god... mijn orenquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:10 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dat heb ik nou bij techno en trance luisteraars.![]()
*zet even wat op van Children Of Bodom*
Edit: wbt klacht: moeten ze het maar White Metal noemen.![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:10 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dat heb ik nou bij techno en trance luisteraars.![]()
*zet even wat op van Children Of Bodom*
Edit: wbt klacht: moeten ze het maar White Metal noemen.![]()
Hoe ben jij ooit mod geworden, vuige troll.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Grz
Ik heb nog nooit een muziektopic in KLB meegemaakt dat niet zo eindigdequote:Op zaterdag 25 april 2009 10:20 schreef LordNemephis het volgende:
begint al aardig een welles-nietes topic te worden zo
Aha. Dus omdat ik jouw muzieksmaak afkeur moet je me zo bejegenen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:17 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hoe ben jij ooit mod geworden, vuige troll.
Ach welnee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:20 schreef LordNemephis het volgende:
begint al aardig een welles-nietes topic te worden zo
Uiteraard ligt het altijd aan de anderquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha. Dus omdat ik jouw muzieksmaak afkeur moet je me zo bejegenen.
Faler. Bouw een e-olifantenhuid op.
Check die teksten/reacties onder dat filmpjequote:Op zaterdag 25 april 2009 10:33 schreef Djeez het volgende:
Nazimetal is weer een heel ander genre. Via YouTube stuitte ik onlangs op dit:
Ga buiten spelen. Het is mooi weer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Uiteraard ligt het altijd aan de ander.
Ga jij maar buiten spelen, het is mooi weer!quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga buiten spelen. Het is mooi weer.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Check die teksten/reacties onder dat filmpje
quote:ah bless greeks trying to say they won against wehrmacht all i can say is you greek faggots practically invented gayness (not literally)
Naziquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:36 schreef TonyMalony het volgende:
Wat een bullshit in dat filmpje zeg!
No way dat ze hem doodtrappen wanneer ze zien dat hij aan het filmen is. Sowieso zijn er genoeg mensen die dik schijt hebben aan de teksten van een band. Ik luister ook naar black metal bands met nazi teksten en die teksten kunnen me geen fuck schelen, het gaat me puur om de muziek zelf! Ik vind het wel jammer dat er extreme politieke bands zijn, maar daar moet je je gewoon overheen zetten.
Jij bent om te jankenquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
Kom op jongens....
Dit soort mensen zijn toch om te janken:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou introduceer ik de ban-o-meter:quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
Kom op jongens....
[ afbeelding ]
Jij moet vooral zo doorgaanquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De ban-o-meter:
[|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||.....................]
Klopt. Metallui zijn vaak dikke losers, maar wat doe je eraanquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
Kom op jongens....
[ afbeelding ]
Die zijn niet eens trui man.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
Kom op jongens....
[ afbeelding ]
Ik zie het jou niet nadoen, technisch gitaarwerk bij de hardere metal is juist echt hoogstaand en "wat schreeuwen" kon je ook nog wel eens tegenvallen... Probeer het maar eens een half uurtje zonder je stem volledig te slopen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat je gothic bentquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zie het jou niet nadoen, technisch gitaarwerk bij de hardere metal is juist echt hoogstaand en "wat schreeuwen" kon je ook nog wel eens tegenvallen... Probeer het maar eens een half uurtje zonder je stem volledig te slopen.
Maar waarom ga ik hier op in?
Ik vind dat geen muziek, net als hardcore.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zie het jou niet nadoen, technisch gitaarwerk bij de hardere metal is juist echt hoogstaand en "wat schreeuwen" kon je ook nog wel eens tegenvallen... Probeer het maar eens een half uurtje zonder je stem volledig te slopen.
Maar waarom ga ik hier op in?
Behalve ik. Ik ben een Adonis.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:48 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Klopt. Metallui zijn vaak dikke losers, maar wat doe je eraan
quote:NSBM is a joke, a despaired approach of people who're incapable to comprehend the perversion and the insanity of Black Metal. They're trying to appear extreme and limit their selves in their conception to that kind of society, which describes something that we wouldn't care less about. Fuck the world! Black Metal doesn't have anything to do with the world like you know it.
Waarom post je dat in een blackmetal topicquote:
Burzumquote:
Ik ga die discussie niet eens meer aan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:04 schreef Quir het volgende:
Waarom zijn het altijd de domme mensen die metal bashen?
Mooi, toch? Dan heeft niemand er last van en kan iedereen zijn eigen muziek blijven luisteren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:06 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ik ga die discussie niet eens meer aan.
Ik werk 5 dagen in de weekquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:08 schreef De_Ananas het volgende:
Allemaal langharig werkschuw tuig dat naar metal luistert
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:08 schreef De_Ananas het volgende:
Wat? Heel snel een paar powerchords kunnen raggen maakt het niet hoogstaand, he. En ja, je hebt natuurlijk voorbeelden van wat bands met fatsoenlijke gitaristen die daadwerkelijk wat kunnen, maar dat is niet het geval voor de hele hardere metalscene. Zeker nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
technisch gitaarwerk bij de hardere metal is juist echt hoogstaand
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:08 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Speciaal voor jou introduceer ik de ban-o-meter:
zovty
[|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||.....................]
In de plantsoendienst omdat je geen opleiding hebt genoten omdat je steeds zat te blowen hippiequote:
Dunkelheit pwnt al die ambient troep. Wát een waardeloze albums.quote:
Doe profiel eens lezen.,quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In de plantsoendienst omdat je geen opleiding hebt genoten omdat je steeds zat te blowen hippie
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:04 schreef Quir het volgende:
Waarom zijn het altijd de domme mensen die metal bashen?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
En als mensen dit shirt niet gaaf vinden dan weet ik het ook niet meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens, drukke bandshirts.
Shirt met alleen bandlogo. [ afbeelding ]
dat je bakkes wat extra uitgedeukt mag worden tijdens een voetbalwedstrijd!quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Grz
Heey, een soortgenootquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:08 schreef Slappy het volgende:
Nou ik luister ook wel eens naar black metal en ik heb geen lang haar en draag geen kisten en shirts ben ik nu gek?
quote:Zuckenzie mein diche. jaja!
Het maakt mij niet uit als iemand mijn muziekstijl beledigd, maar meestal zijn de argumenten erg onredelijk. Dat elke metalhead een satanist is, is bijvoorbeeld al zoiets.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:27 schreef BaronPils het volgende:
Heel leuk dat dit soort muziek grote hoeveelheid 'skill' vereist in gitaarwerk of stemgeluid, maar ik vind het onluisterbaar. Het lijkt (ik zeg het lijkt) dat de enige 'emotie' die hierin gevonden kan worden (toegegeven, ik weet er niet veel vanaf, heb slechts een paar nummers in dit topic geluisterd) aggressie en woede is. Niet mijn ding. Maar het constante posten van nummers om schijnbaar anderen te overtuigen dat het toch wel goed is, vind ik jammer.
Waarom is het ook altijd zo dat je mensen die meer 'extremere' (en dat gebruik ik relatief) muziek luisteren zo snel boos worden als iemand hun muziekstijl bekritiseert? Wat maakt het uit als iemand anders jouw geprefereerde stijl kut vindt?
Black metal is ook waardeloos.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:32 schreef Tfphoenix het volgende:
[..]
Verder vind ik Black Metal ook niet bijzonder en vind ik veel Black Metal bands echt waardeloos kwa gitaarspel/zang.
Hey dat shirt heb ik nu aan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
En als mensen dit shirt niet gaaf vinden dan weet ik het ook niet meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens, drukke bandshirts.
Shirt met alleen bandlogo. [ afbeelding ]
Hm? We hebben 't hier over Boswachter, hm?quote:
Het ging me meer om de Anti Islam, alhoewel het shirt opzich wel vet is maar dan bij iemand anders.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:41 schreef Gewas het volgende:
[..]
Hey dat shirt heb ik nu aan.Met die voorkant in ieder geval dan, mijn achterkant is anders. Taake heerst.
Ik heb dat Marduk shirt met achterop "Fuck me Jesus"quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het ging me meer om de Anti Islam, alhoewel het shirt opzich wel vet is maar dan bij iemand anders.
Je denkt dat mij dat boeit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelfquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Daarbij nog even ter info, mensen die niet weten wat een skinhead echt is:quote:You pick on the weak
You're only strong in groups
Can't do shit on your own
You pick on those who are few
Right winged scum
You have no place in our scene
Right winged scum
We'll teach you what skinhead really means!
Van sommige black metal word ik juist heel rustig op de een of andere manierquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:24 schreef cultheld het volgende:
Ik heb altijd het idee dat black metal liefhebbers emotioneel nogal beperkt zijn en zich in het openbaar maar zelden goed kunnen uiten. Een andere verklaring voor het kunnen verdragen van die teringherrie kan ik namelijk niet bedenken.
Alsof je maar van een genre kan houdenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:24 schreef cultheld het volgende:
Ik heb altijd het idee dat black metal liefhebbers emotioneel nogal beperkt zijn en zich in het openbaar maar zelden goed kunnen uiten. Een andere verklaring voor het kunnen verdragen van die teringherrie kan ik namelijk niet bedenken.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Alsof je maar van een genre kan houdenIk luister toevallig black metal en een heleboel bijna alle andere soorten muziek
Dat staat er nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Alsof je maar van een genre kan houdenIk luister toevallig black metal en een heleboel andere soorten muziek
Je snapt mijn puntquote:
Het gaat mij meer om het feit dat black metal bij bepaalde personen de acceptatiegrens blijkbaar niet overschrijdt: dan moet er toch echt iets aan je zintuigen mankeren, of je emoties zijn geblokkeerd. Anders kan ik het niet verklarenquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Je snapt mijn puntIk vind black metal soms prachtig hoor, maar ik kan net zo goed enorm genieten van een lekkere zwoele jazz song.
Ik denk dat jij vroeger veel gespest ben, een andere reden zou ik me niet kunnen bedenken dat je zo zou kunnen denken...quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:24 schreef cultheld het volgende:
Pure projectiequote:Op zaterdag 25 april 2009 19:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vroeger veel gespest ben, een andere reden zou ik me niet kunnen bedenken dat je zo zou kunnen denken...
Bekrompen mongool._!
En dan ga je maar de taalpolitie uithangen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Pure projectie.
Ter illustratie:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=black+metal&gbv=2&aq=f&oq=
Ja, want ik verbeterde je immersquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
En dan ga je maar de taalpolitie uithangen.___________________!
Een woordje verwijderd, en toch klopt ie nog helemaal. Gek is dat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het feit dat black metal bij bepaalde personen de acceptatiegrens blijkbaar overschrijdt: dan moet er toch echt iets aan je zintuigen mankeren, of je emoties zijn geblokkeerd. Anders kan ik het niet verklaren.
Godverdomme zeg, wat een tering herrie. Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier naar luisteren.quote:
Zegt gabberklaas.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:31 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, wat een tering herrie. Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier naar luisteren.
Hoi, leuke avaquote:
Het was anders toch goed druk toen ik het ging kijken in de 013.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:31 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, wat een tering herrie. Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier naar luisteren.
Ik snap het gewoon echt niet. Die lui zien er al niet uit, maar vinden het blijkbaar niet nodig om een shirt aan te trekken. En waarom in godsnaam je gezicht schminken? Ze komen echt als een stel kleuters op me over. Alsof ze proberen te provoceren met hun lelijkheid, maar daar gewoon niet in slagen.quote:
Gewoon hartstikke kvltquote:Op zondag 26 april 2009 19:28 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon echt niet. Die lui zien er al niet uit, maar vinden het blijkbaar niet nodig om een shirt aan te trekken. En waarom in godsnaam je gezicht schminken? Ze komen echt als een stel kleuters op me over. Alsof ze proberen te provoceren met hun lelijkheid, maar daar gewoon niet in slagen.
De ironiequote:Op zondag 26 april 2009 20:24 schreef Gino__Pietermaai het volgende:
Gino snap niks van die mannetjes. Zijn altijd boos en zetten zichzelf verschudt
Als je het niet weet is het onterecht dat je erover gaat klagen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:28 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon echt niet. Die lui zien er al niet uit, maar vinden het blijkbaar niet nodig om een shirt aan te trekken. En waarom in godsnaam je gezicht schminken? Ze komen echt als een stel kleuters op me over. Alsof ze proberen te provoceren met hun lelijkheid, maar daar gewoon niet in slagen.
probeer er eens een half jaartje naar te luisteren en misschien zelfs gaaf te vinden, dan zul je het snappen. Anders kun je het niet snappen. Zoiets snap je niet in een week.quote:Op zondag 26 april 2009 19:28 schreef rockstah het volgende:
[..]
Mooi verwoordquote:Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef A-mineur het volgende:
[..]
probeer er eens een half jaartje naar te luisteren en misschien zelfs gaaf te vinden, dan zul je het snappen. Anders kun je het niet snappen. Zoiets snap je niet in een week.
Bekijk bijvoorbeeld eens deze docu. Je moet alle aspecten in acht nemen, de kou, isolatie, natuur etc etc...
Metal, en voornamelijk black metal is niet enkel een muziekstijl het is een soort levenstijl. Zoiets valt niet uit te leggen. Wil je het snappen dan moet je in de scene zitten om het zo maar te zeggen. Dit betekent:quote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef rockstah het volgende:
Je kunt toch wel enigszins uitleggen wat de bedoeling er van is. Of wat ze uit willen stralen?
Staat trouwens los van de muziek die ze maken, in mijn stromingen heb je ook nog wel eens van die rare lui die met maskers op gaan draaien. Dat snap ik ook niet. Kunnen ze niet gewoon een keer zichzelf zijn in plaats van zich neer te zetten als een soort overdreven statement?
Nou ja, klagen. Ik ga me er verder niet druk om maken hoor. Zolang niet iedereen ineens zo over straat begint te lopen, hoewel dat misschien ook nog wel tof zou zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 21:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Als je het niet weet is het onterecht dat je erover gaat klagen.
Wat een pretentieuze onzin. Als ik een muzieksoort niet leuk vind, dan ga ik er niet een maand na luisteren om mezelf te proberen overtuigen het toch te snappen. Als ik jou vertel dat ik hiphop leuk vind, wat waar is, (even aangenomen dat je hiphop kut vindt), dan ga je jezelf toch ook niet een maand compleet in verdiepen?quote:Op zondag 26 april 2009 22:52 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Metal, en voornamelijk black metal is niet enkel een muziekstijl het is een soort levenstijl. Zoiets valt niet uit te leggen. Wil je het snappen dan moet je in de scene zitten om het zo maar te zeggen. Dit betekent:
concerten bezoeken, info lezen, docu's, de artistiek snappen van bijvoorbeeld album covers.
Correct.quote:Op maandag 27 april 2009 00:45 schreef BaronPils het volgende:
[..]
Wat een pretentieuze onzin. Als ik een muzieksoort niet leuk vind, dan ga ik er niet een maand na luisteren om mezelf te proberen overtuigen het toch te snappen. Als ik jou vertel dat ik hiphop leuk vind, wat waar is, (even aangenomen dat je hiphop kut vindt), dan ga je jezelf toch ook niet een maand compleet in verdiepen?
Als je 'metal' een levensstijl vindt, dan kan je met alle muziekstijlen wel een 'levensstijl' associeren. Ik vind het ook complete onzin dat mensen het opeens wel goed vinden als black metal artiesten zich zo kleden omdat dat 'binnen die levensstijl hoort'; ik zou het 'niet snappen' als ik die connectie niet zie. Als ik tegenwoordig een muziekzender bekijk en er zijn rappers die zich op een bepaalde manier gedragen, dan wordt dat ook veelal geridiculiseerd. Ik kan dit best begrijpen, en er zit ook wel wat belachelijkheid in, maar tegelijkertijd is het ook onderdeel van de (moderne) hiphop en de daarbijhorende levensstijl. De manier waarop black metal artiesten zich kleden is dan evenzeer belachelijk, dat heeft niets te maken met een of andere pretentieuze levensstijl die 'fans' erbij verzinnen om het gedrag van artiesten en het gedrag van henzelf te kunnen legitimeren.
Whehehe, hoe durf je dat te zeggen met zo'n naamquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:31 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om de muziek zelf. En ik begrijp best dat je in een subcultuur moet zitten om het echt te kunnen begrijpen en het zelfs leuk te vinden.quote:Op maandag 27 april 2009 00:45 schreef BaronPils het volgende:
[..]
Wat een pretentieuze onzin. Als ik een muzieksoort niet leuk vind, dan ga ik er niet een maand na luisteren om mezelf te proberen overtuigen het toch te snappen. Als ik jou vertel dat ik hiphop leuk vind, wat waar is, (even aangenomen dat je hiphop kut vindt), dan ga je jezelf toch ook niet een maand compleet in verdiepen?
Als je 'metal' een levensstijl vindt, dan kan je met alle muziekstijlen wel een 'levensstijl' associeren. Ik vind het ook complete onzin dat mensen het opeens wel goed vinden als black metal artiesten zich zo kleden omdat dat 'binnen die levensstijl hoort'; ik zou het 'niet snappen' als ik die connectie niet zie. Als ik tegenwoordig een muziekzender bekijk en er zijn rappers die zich op een bepaalde manier gedragen, dan wordt dat ook veelal geridiculiseerd. Ik kan dit best begrijpen, en er zit ook wel wat belachelijkheid in, maar tegelijkertijd is het ook onderdeel van de (moderne) hiphop en de daarbijhorende levensstijl. De manier waarop black metal artiesten zich kleden is dan evenzeer belachelijk, dat heeft niets te maken met een of andere pretentieuze levensstijl die 'fans' erbij verzinnen om het gedrag van artiesten en het gedrag van henzelf te kunnen legitimeren.
Metal die "gelijk staat" aan de duivelquote:Op maandag 27 april 2009 09:26 schreef Nosh het volgende:
Sowieso trouwens. Is een 'Fuck me Jesus'-shirt een soort van metal coming-out?
Kunnen metalfans alleen met homoseksualiteit omgaan als het gecombineerd wordt met de zoon van God en een afbeelding van twee wolven die naar een bloedrode maan huilen, terwijl Satan op de achtergrond gewillig op zijn geitenpoten wacht tot ze daar éindelijk klaar mee zijn?
Ja man, conclusies trekken op basis van de dingen die een subcultuur uitdraagt.quote:Op maandag 27 april 2009 09:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Metal die "gelijk staat" aan de duivelKortzichtige hond dat je bent
Verkapte ik-ben-nu-zeker-ook-racist-post?quote:Op maandag 27 april 2009 09:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja man, conclusies trekken op basis van de dingen die een subcultuur uitdraagt.
Hoe durf ik.
Jup, dat is het helemaal. Je hebt me door.quote:Op maandag 27 april 2009 09:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Verkapte ik-ben-nu-zeker-ook-racist-post?Triest manneke
quote:Op maandag 27 april 2009 09:40 schreef Nosh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar we zijn geen recalcitrante anti-cultuur hoor!
Ik luister niet naar metal, dus ik luister naar Frans Bauer. Ah.quote:Op maandag 27 april 2009 09:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]die 'paar' bands die alleen bekend zijn bij dit soort anti-mensen als jij juist omdat ze zo provoceren.
Maar goed, zet jij je Frans Bauer cd maar weer op, stel je voor dat mensen jouw muzieksmaak niet waarderen
Bullshit, ik luister van Legion of the Damned tot aan Kamelot en zelfs symphonic rock als Yes. Maar mensen die muziek als (black/thrash/death) metal 1 op 1 trekken met satanisme, kannibalisme, geweldsverheerlijking etc. die mogen van mij metersdiep door de ranzigste stront zakken.quote:Op maandag 27 april 2009 09:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik luister niet naar metal, dus ik luister naar Frans Bauer. Ah.
Ook leuk dat het áltijd maar een paar bands zijn die het verpesten voor de rest. Een hele scene, van thrash tot northern grindblackgore, die gebaseerd is op harde ontoegankelijkheid, maar ga daar vooral niet op bitchen, want dan is het meteen of je al hun moeders dik noemt.
Geef dan gewoon toe dat het recalcitrante teringherrie is. Dat is punk ook, daarom houd ik er van.
Ik wel hoor. De hele dag Adolescents luisteren, mijn neus dichtkitten met lijm en speed, en met ontbloot bovenlijf door mijn ouders' huis banjeren. Mijn levensstijl, hebben ze maar te accepteren.quote:Op maandag 27 april 2009 10:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar "recalcitrante" teringherrieJa, ik luister thuis naar metal/rock zodat ik kan rebelleren tegen mijn ouders die in hun eigen huis wonen
quote:Op maandag 27 april 2009 10:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik wel hoor. De hele dag Adolescents luisteren, mijn neus dichtkitten met lijm en speed, en met ontbloot bovenlijf door mijn ouders' huis banjeren. Mijn levensstijl, hebben ze maar te accepteren.
TRU PUNX.
whehequote:Op maandag 27 april 2009 10:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik wel hoor. De hele dag Adolescents luisteren, mijn neus dichtkitten met lijm en speed, en met ontbloot bovenlijf door mijn ouders' huis banjeren. Mijn levensstijl, hebben ze maar te accepteren.
TRU PUNX.
Nog steeds geen beschadiging, en ben hard op weg een ouwe zak te wordenquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Grz
Jíj bent degene die meteen een negatieve connotatie aan het woord 'teringherrie' hangt.quote:Op maandag 27 april 2009 11:19 schreef A-mineur het volgende:
Vooral ook omdat je het niks vind meteen teringherrie vindt. Hoe laag kan je zakken. Dat jij iets teringherrie vindt, prima. Maar dat het tering herrie is
.
Ja, want als je iets tering herrie vindt, dan vind je het niet om aan te horen lijkt mij toch? Of begrijp ik dit nu verkeerd.quote:Op maandag 27 april 2009 11:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jíj bent degene die meteen een negatieve connotatie aan het woord 'teringherrie' hangt.
quote:Op maandag 27 april 2009 09:40 schreef Nosh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar we zijn geen recalcitrante anti-cultuur hoor!
Weer lekker close-mindedquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Grz
Moet jij nodig zeggen, een beetje mijn meatspin topic dichtgooien!quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind ik eerder rauwe harde skin dan metal.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:33 schreef Djeez het volgende:
Tjonge.quote:Op maandag 27 april 2009 16:02 schreef tweaald het volgende:
De journalist is ervan overtuigd dat hij word doodgeslagen als hij word betrapt ? haha, mag het hopen![]()
Ik vind zelf de titel NSBM te soft (socialisme enzo) noem je eigen gewoon black metal en zing over dode negertjes, wel leuk dat die antifa kneusjes altijd te bang zijn om te demonstreren bij metal concerten, die durven alleen te huilen bij een skin concert.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:12 schreef tweaald het volgende:
Ach ontwetende kinders, kijk hier maar eens naar
Gewoon een kwestie van zielige vooroordelen die mensen blijkbaar over anderen moeten fellen. "Alle negers luisteren hiphop en R&B!" "Alle Goths rennen met dikke pentagrammen in de winter door het bos bij -30, terwijl ze half of geheel naakt een vuurtje stoken en kinderen erop gooien om aan Satan te offeren! O.o "quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef Mr-Coffee het volgende:
Het ironische is, is dat ik in m,n vriendenkring 2 negers heb die allebei naar zowel deathmetal als blackmetal luisteren.
Briljant.quote:Op maandag 27 april 2009 21:12 schreef tweaald het volgende:
Ben ook allochtoon en ik beschouw mezelf wel als een redelijke metalhead, en ik heb ooit eens gelezen (volgens mij in de Oor ofzo) dat Deicide een prefab band was. Beetje zoals BoyZone maar dan met metal.quote:Op maandag 27 april 2009 21:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van zielige vooroordelen die mensen blijkbaar over anderen moeten fellen. "Alle negers luisteren hiphop en R&B!" "Alle Goths rennen met dikke pentagrammen in de winter door het bos bij -30, terwijl ze half of geheel naakt een vuurtje stoken en kinderen erop gooien om aan Satan te offeren! O.o "
"En mensen die naar metal luisteren! OCH! Die geloven ook allemaal in Satan."
Over ironisch gesproken: Deicide [een van de 'extremere' bands] heeft nota bene een christelijke gitarist
Zijn ze ook, maar toch dat vooroordeel dat ze helemaal superduivels en shit zijnquote:Op maandag 27 april 2009 21:26 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ben ook allochtoon en ik beschouw mezelf wel als een redelijke metalhead, en ik heb ooit eens gelezen (volgens mij in de Oor ofzo) dat Deicide een prefab band was. Beetje zoals BoyZone maar dan met metal.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:43 schreef Hukkie het volgende:
Nergens iets te vinden over wanneer dat is uitgezonden, Ruud Terweijden is al een tijd geleden iig. Dus vandaar het standpunt mss.
Oh.quote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef Sigmund666 het volgende:
Zoals gezegd ergens rond 1995/1996. Omroep is RTL4
er, neequote:Op dinsdag 28 april 2009 01:32 schreef Sapstengel het volgende:
Veel metalgasten zijn wel racistisch valt me op. Type langharige grolsch drinker die shag rookt.
Mensen met de naam Sapstengel zijn vaak onzeker over de lengte van hun lidquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:32 schreef Sapstengel het volgende:
Veel metalgasten zijn wel racistisch valt me op. Type langharige grolsch drinker die shag rookt.
Precies. Er bestaan nog tientallen stromingen metal: Black metal, doom metal, lounge, vegetarian progressive grindcore, etc.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:06 schreef DrD00m het volgende:
Het is gewoon een aparte stroming van BlackMetal. NSBM (national socialistic black metal).
En ja, die zijn flink rascistisch. Maar omdat 1 stroming dat is, betekent niet dat alle metalheads rascisten zijn.
(Persoonlijk vind ikd NSBM maar kutmuziek)
iddquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:41 schreef A-mineur het volgende:
Het NS voegt naar mijn mening niks toe aan blackmetal. Enkel de lyrics. Nou als het daarom te doen is... laat maar![]()
Dat heb je vanquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Precies. Er bestaan nog tientallen stromingen metal: Black metal, doom metal, lounge, vegetarian progressive grindcore, etc.
Maar hebben die NSB metalheads ook lang haar?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:06 schreef DrD00m het volgende:
Het is gewoon een aparte stroming van BlackMetal. NSBM (national socialistic black metal).
En ja, die zijn flink rascistisch. Maar omdat 1 stroming dat is, betekent niet dat alle metalheads rascisten zijn.
quote:
\quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:32 schreef Sapstengel het volgende:
Luister je naar metal?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:53 schreef Jiep het volgende:
Ik ben wel weer racistisch maar ik drink en rook weer niet
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Want het is een epic guide die grotendeels klopt! Lounge metal is zoooooo vet!![]()
NSBM?quote:
Is vaak te soft voor mij, zogenaamd racistisch maar ze zingen alleen maar over joden als de tekst over rassen gaat.quote:
Mja, echt origineel is het niet. Voor de betere negerbashmuziek hoef je allang niet meer op de metalscene te rekenen. What a shamequote:Op woensdag 29 april 2009 00:03 schreef Jiep het volgende:
[..]
Is vaak te soft voor mij, zogenaamd racistisch maar ze zingen alleen maar over joden als de tekst over rassen gaat.
Jij bent geen nazi. Jij bent een kutknor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:00 schreef postmortum het volgende:
Zit ik van de week naar een reportage op tv te kijken over black metal. Zeggen ze dat black metal voor nazi's is, terwijl ik heul geen nazi ben![]()
de tesksten ook van de band die de band had die ze lieten zien: "die juden , die schwarzen alle wilkommen wie sie in das dritten reich " of zoets![]()
En als extra kreeg je een plastic tasje met een hakenkruis erop als je een dc van de desbetreffende band kocht![]()
http://www.een.be/televis(...)/index.shtml?video_1 : hier de link
Enigste negerbash band die ik ken maakt notabene countryquote:Op woensdag 29 april 2009 00:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Mja, echt origineel is het niet. Voor de betere negerbashmuziek hoef je allang niet meer op de metalscene te rekenen. What a shame
in de sub-stijlen die ik luister is het vooral de atmosfeer, Na het 10x herhalen van een riff raak ik in een soort trance wat een astral projective gevoel geeft. In veel gevalen moet je het zien als een melodie die vrij langzaam gaat (omdat de akkoorden 4, 8 of 16x worden gespeeld en rete snel).quote:Op woensdag 29 april 2009 01:21 schreef Conversatie het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er nu zo goed is aan bijvoorbeeld Black Metal?
Is het de techniek? De sfeer? De schmink? Het pitten bij concerten? De poëtische lyrics?
'Het gevoel' is natuurlijk geen antwoord, dat gevoel wordt ergens door veroorzaakt.
![]()
Voor mij blijft black metal altijd nog een waas aan distortion en woeste geluiden die mij aan kooigevechten doen denken.
Dus laat iemand mij deze ongetwijfeld prachtige muziekstroming omarmen! Ontdoe mij van mijn haast neanderthaler-achtige vooroordelen!
Nortt is heerlijk het wordt "Pure Depressive Black Funeral Doom Metal " genoemd door hem zelf. In zeker zin klopt dit ook wel. De langdradigheid van funeral doom en het snelle en schelle van blackmetal.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:31 schreef Slappy het volgende:
Luister nu Nortt damm wat een IJzingwekkend sfeer zit daar in
quote:Op maandag 27 april 2009 21:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Die presentator is zo'n burgerlijke ingekakte lul die een spannend sensationeel en vooral schokkend document vast heeft gelegd en zich daarbij ongeneerd af loopt te rukken
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:06 schreef DrD00m het volgende:
quote:
Ja, die bedoel ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:23 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dark Requiems, The Slaughter Of Innocence en Upon Promethean Shores zijn alledrie pareltjes van albums.
En ik neem aan dat je doelt op die clip van An Ode To A Haunted Wood?![]()
Ja die is om je te bescheuren zo slap.
Tering zeg. Als LTS nog had bestaan had jij er op gezeten. Wat een motivatie ookquote:
Speedcore is anders nog goed te doen, dus loop niet zo te huilen. Het is al erg genoeg dat je ooit naar Nu-Metal heb geluisterd.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:13 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Tering zeg. Als LTS nog had bestaan had jij er op gezeten. Wat een motivatie ook![]()
Ik geef best toe dat ik in de tijd dat hardcore nog populair was [Thunderdome en die om de week gabberplaatjes [Hollands Hakkuh deel 100, Gabber Gezwabber deel 20 en Gabber Piet en Hakkuhbar nummer 1 hits hadden] vaste afnemer was. Ik was rond een jaar of 10/11 denk ik zo.
Rond 2000 [toen ik een jaar of 14 was] ontdekte ik het betere werk. Begonnen met Slipknot [nu een kutband, toen echt zo tof] Metallica en Disturbed. Daarna eens Chaos AD [Sepultura] gehuurd bij de bieb. Blijft de beste plaat ooit. Nog wat Napalm Death geleend, maar dat was net iets minder.
Maar goed, over hardcore: Het is een uitgekakt genre dat gebasseerd is op dezelfde composities en ideeën en dezelfde inspiratieloze nichten die bekende hits voorzien van een uptempo en wat boem boem boem en dan doen alsof zij het gemaakt hebben. Pfffff, flikker mooi dood zeg!![]()
Wees een vent en motiveer je nu domme en ongemotiveerde antwoord gewoon eens als je de ballen hebt
HxCquote:Op woensdag 29 april 2009 20:13 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Tering zeg. Als LTS nog had bestaan had jij er op gezeten. Wat een motivatie ook![]()
Ik geef best toe dat ik in de tijd dat hardcore nog populair was [Thunderdome en die om de week gabberplaatjes [Hollands Hakkuh deel 100, Gabber Gezwabber deel 20 en Gabber Piet en Hakkuhbar nummer 1 hits hadden] vaste afnemer was. Ik was rond een jaar of 10/11 denk ik zo.
Rond 2000 [toen ik een jaar of 14 was] ontdekte ik het betere werk. Begonnen met Slipknot [nu een kutband, toen echt zo tof] Metallica en Disturbed. Daarna eens Chaos AD [Sepultura] gehuurd bij de bieb. Blijft de beste plaat ooit. Nog wat Napalm Death geleend, maar dat was net iets minder.
Maar goed, over hardcore: Het is een uitgekakt genre dat gebasseerd is op dezelfde composities en ideeën en dezelfde inspiratieloze nichten die bekende hits voorzien van een uptempo en wat boem boem boem en dan doen alsof zij het gemaakt hebben. Pfffff, flikker mooi dood zeg!![]()
Wees een vent en motiveer je nu domme en ongemotiveerde antwoord gewoon eens als je de ballen hebt
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Speedcore is anders nog goed te doen, dus loop niet zo te huilen. Het is al erg genoeg dat je ooit naar Nu-Metal heb geluisterd.
Die nieuwe CD van Slipknot vond ik toch anders verbazingwekkend goed...quote:
i agree. mooie plaat. daardoor ben ik zelfs slipknot gaan luisteren. daarvoor luisterde ik korn en niets anders kwa nu metal.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die nieuwe CD van Slipknot vond ik toch anders verbazingwekkend goed...
Die nieuwe plaat was juist dramatisch slecht. Het is alsof je Metallica morgen omdoopt tot een tuttige tea-roomband.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hmmm, misschien gaan ze dan juist wel weer spannende platen makenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het is alsof je Metallica morgen omdoopt tot een tuttige tea-roomband.![]()
Iowa en die schijf daarvoor waren wel goed, veel deathmetal invloeden.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:46 schreef laforest het volgende:
Ik ben een black metal fan en zit in een black metal band, ben ik nu een nazi?
niet als ze een CD kochten?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:00 schreef postmortum het volgende:
Zit ik van de week naar een reportage op tv te kijken over black metal. Zeggen ze dat black metal voor nazi's is, terwijl ik heul geen nazi ben![]()
de tesksten ook van de band die de band had die ze lieten zien: "die juden , die schwarzen alle wilkommen wie sie in das dritten reich " of zoets![]()
En als extra kreeg je een plastic tasje met een hakenkruis erop als je een dc van de desbetreffende band kocht![]()
http://www.een.be/televis(...)/index.shtml?video_1 : hier de link
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:46 schreef laforest het volgende:
Ik ben een black metal fan en zit in een black metal band, ben ik nu een nazi?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:29 schreef laforest het volgende:
Iemand die black metal docu van Ruud ter Weijden wel eens gezien? Staan een hoop bekenden van mij op, echt lachen.
Damnation Records
Jij bent er zeker zo'n eentje:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:28 schreef rood_verzet het volgende:
Ik klik op de link, filmpje begint, ik zie geen beelden, maar hoor op de achtergrond Rammstein () en weet al dat het niet meer serieus te nemen is. Alleen NSBM is nazi-metal, al het andere niet. Klaar.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:30 schreef Barachem het volgende:
Ik ben meer van het vooroordeel dan black metal bands en fans juist een ontiegelijke hekel aan christenen hebben en graag zeggen dat ze kerken willen platbranden en het christelijke geloof om zeep willen helpen.
Is deze gedachtengang algemeen toepasbaar op black metal bands en fans of vergis ik me nou?
Zo overtuigd zijn van je idealen en dan toch onherkenbaar op de foto moeten. Waarom? Als je ergens écht achter staat ga je jezelf niet zo laf achter een doekje verbergen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:57 schreef tweaald het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo'n eentje:
[ afbeelding ]
Nationaal Socialisme in Rusland
rowhaw2008 (2 dagen geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam Antwoorden HEIL fur die beste soldaten der welt!!! opa du war ein held und du bleibst immer meiner held sie habt gekamfd fur unser zukommst und ich kampf weiter fur dich und dein alter kameraden heil euch und ich vergessen sie niequote:Op zaterdag 25 april 2009 10:33 schreef Djeez het volgende:
Gast, echt.quote:
Hij heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:32 schreef sinadO het volgende:
[..]
Gast, echt.
Wat ben jij toch een ongelooflijk zielig mannetje. Ga toch buiten spelen, met je obsessie. Je zet jezelf genadeloos voor lul zo.
Luister, het zal me een zorg zijn wat zijn mening is en het zal me nog meer een zorg zijn of hij al dan niet 'gelijk' heeft (alhoewel, hoe kun je ooit 'gelijk' hebben in een twist over smaak?).quote:
Oh dat zou kunnen, ken hem verder niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:36 schreef sinadO het volgende:
[..]
Luister, het zal me een zorg zijn wat zijn mening is en het zal me nog meer een zorg zijn of hij al dan niet 'gelijk' heeft (alhoewel, hoe kun je ooit 'gelijk' hebben in een twist over smaak?).
Deze kerel is zo obsessief dat het echt beschamend wordt. Dat is het punt hier.
Een audiofiel die iemand anders obsessief noemt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:36 schreef sinadO het volgende:
[..]
Luister, het zal me een zorg zijn wat zijn mening is en het zal me nog meer een zorg zijn of hij al dan niet 'gelijk' heeft (alhoewel, hoe kun je ooit 'gelijk' hebben in een twist over smaak?).
Deze kerel is zo obsessief dat het echt beschamend wordt. Dat is het punt hier.
Dit meen je niet he?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een audiofiel die iemand anders obsessief noemt.
Waarom zet ik mezelf voor lul met 'metalquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:32 schreef sinadO het volgende:
[..]
Gast, echt.
Wat ben jij toch een ongelooflijk zielig mannetje. Ga toch buiten spelen, met je obsessie. Je zet jezelf genadeloos voor lul zo.
Ik ga hier echt niet meer op in.quote:
Omdat 'zij' het een enkele keer roepen en jij het over niets anders hebt. Daarom.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom zet ik mezelf voor lul met 'metal' en die 1000 anderen met hun: "dance
" of "hip-hop
" niet?
Ja hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:50 schreef sinadO het volgende:
[..]
Omdat 'zij' het een enkele keer roepen en jij het over niets anders hebt. Daarom.
Ok prima, wat jij wil. Ga zo door! Veel plezier! Succes verder!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja hoor.Ga toch weg man, bij mij valt het alleen meer op omdat ik op dit forum in de minderheid ben wat dit betreft.
Wederom heeft hij gelijk en jij niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:54 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ok prima, wat jij wil. Ga zo door! Veel plezier! Succes verder!
Met alle respect, maar je lult echt historisch slap nu.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja hoor.Ga toch weg man, bij mij valt het alleen meer op omdat ik op dit forum in de minderheid ben wat dit betreft.
Want?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar je lult echt historisch slap nu.
Daarom heb ik er ook geen zin meer in.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar je lult echt historisch slap nu.
Je hebt een beetje grootheidswaanzin en je manier van posten is aanstootgevendquote:
Een topic over metal, en 10 posts voordat ie dicht gaat post Ritmo "metalquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je hebt een beetje grootheidswaanzin en je manier van posten is aanstootgevend.
Want je bent geen underdog, hoe graag je het ook wilt zijn.quote:
En jij bent een beetje voor Ritmo wat biels ooit was voor crane, is het niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een topic over metal, en 10 posts voordat ie dicht gaat post Ritmo "metal" en een enorme discussie barst los
![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |