Thrash Metalquote:Auschwitz, the meaning of pain
The way that I want you to die
Slow death, immense decay
Showers that cleanse you of your life
Forced in
Like cattle
You run
Stripped of
Your life's worth
Human mice, for the Angel of Death
Four hundred thousand more to die
Angel of Death
Monarch to the kingdom of the dead
Sadistic, surgeon of demise
Sadist of the noblest blood
Destroying, without mercy
To benefit the Aryan race
Surgery, with no anesthesia
Feel the knife pierce you intensely
Inferior, no use to mankind
Strapped down screaming out to die
Angel of Death
Monarch to the kingdom of the dead
Infamous butcher,
Angel of Death
Pumped with fluid, inside your brain
Pressure in your skull begins pushing through your eyes
Burning flesh, drips away
Test of heat burns your skin, your mind starts to boil
Frigid cold, cracks your limbs
How long can you last
In this frozen water burial?
Sewn together, joining heads
Just a matter of time
'Til you rip yourselves apart
Millions laid out in their
Crowded tombs
Sickening ways to achieve
The holocaust
Seas of blood, bury life
Smell your death as it burns
Deep inside of you
Abacinate, eyes that bleed
Praying for the end of
Your wide awake nightmare
Wings of pain, reach out for you
His face of death staring down,
Your blood running cold
Injecting cells, dying eyes
Feeding on the screams of
The mutants he's creating
Pathetic harmless victims
Left to die
Rancid Angel of Death
Flying free
Dat heb ik nou bij techno en trance luisteraars.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Death metal en Black metal, WTF
Wat schreeuwen en een gitaar aanzetten.
Ik hoop dat iedereen die naar die meuk luistert een gehoornbeschadiging krijgt op jonge leeftijd.
Grz
Je relativeringsvermogen is briljant.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop dat iedereen die naar die meuk luistert een gehoornbeschadiging krijgt op jonge leeftijd.
Grz
daar is beter naar te luisteren dan botgeschreeuw en vage gitaartrash geluiden wat nergens op slaat. Het zal best dat het zeeeeer lastig is om de liedjes te spelen maar god... mijn orenquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:10 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dat heb ik nou bij techno en trance luisteraars.![]()
*zet even wat op van Children Of Bodom*
Edit: wbt klacht: moeten ze het maar White Metal noemen.![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:10 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dat heb ik nou bij techno en trance luisteraars.![]()
*zet even wat op van Children Of Bodom*
Edit: wbt klacht: moeten ze het maar White Metal noemen.![]()
Hoe ben jij ooit mod geworden, vuige troll.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Grz
Ik heb nog nooit een muziektopic in KLB meegemaakt dat niet zo eindigdequote:Op zaterdag 25 april 2009 10:20 schreef LordNemephis het volgende:
begint al aardig een welles-nietes topic te worden zo
Aha. Dus omdat ik jouw muzieksmaak afkeur moet je me zo bejegenen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:17 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hoe ben jij ooit mod geworden, vuige troll.
Ach welnee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:20 schreef LordNemephis het volgende:
begint al aardig een welles-nietes topic te worden zo
Uiteraard ligt het altijd aan de anderquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha. Dus omdat ik jouw muzieksmaak afkeur moet je me zo bejegenen.
Faler. Bouw een e-olifantenhuid op.
Check die teksten/reacties onder dat filmpjequote:Op zaterdag 25 april 2009 10:33 schreef Djeez het volgende:
Nazimetal is weer een heel ander genre. Via YouTube stuitte ik onlangs op dit:
Ga buiten spelen. Het is mooi weer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Uiteraard ligt het altijd aan de ander.
Ga jij maar buiten spelen, het is mooi weer!quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga buiten spelen. Het is mooi weer.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Check die teksten/reacties onder dat filmpje
quote:ah bless greeks trying to say they won against wehrmacht all i can say is you greek faggots practically invented gayness (not literally)
Naziquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:36 schreef TonyMalony het volgende:
Wat een bullshit in dat filmpje zeg!
No way dat ze hem doodtrappen wanneer ze zien dat hij aan het filmen is. Sowieso zijn er genoeg mensen die dik schijt hebben aan de teksten van een band. Ik luister ook naar black metal bands met nazi teksten en die teksten kunnen me geen fuck schelen, het gaat me puur om de muziek zelf! Ik vind het wel jammer dat er extreme politieke bands zijn, maar daar moet je je gewoon overheen zetten.
Jij bent om te jankenquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
Kom op jongens....
Dit soort mensen zijn toch om te janken:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou introduceer ik de ban-o-meter:quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
Kom op jongens....
[ afbeelding ]
Jij moet vooral zo doorgaanquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De ban-o-meter:
[|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||.....................]
Klopt. Metallui zijn vaak dikke losers, maar wat doe je eraanquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
Kom op jongens....
[ afbeelding ]
Die zijn niet eens trui man.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
Kom op jongens....
[ afbeelding ]
Ik zie het jou niet nadoen, technisch gitaarwerk bij de hardere metal is juist echt hoogstaand en "wat schreeuwen" kon je ook nog wel eens tegenvallen... Probeer het maar eens een half uurtje zonder je stem volledig te slopen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat je gothic bentquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zie het jou niet nadoen, technisch gitaarwerk bij de hardere metal is juist echt hoogstaand en "wat schreeuwen" kon je ook nog wel eens tegenvallen... Probeer het maar eens een half uurtje zonder je stem volledig te slopen.
Maar waarom ga ik hier op in?
Ik vind dat geen muziek, net als hardcore.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zie het jou niet nadoen, technisch gitaarwerk bij de hardere metal is juist echt hoogstaand en "wat schreeuwen" kon je ook nog wel eens tegenvallen... Probeer het maar eens een half uurtje zonder je stem volledig te slopen.
Maar waarom ga ik hier op in?
Behalve ik. Ik ben een Adonis.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:48 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Klopt. Metallui zijn vaak dikke losers, maar wat doe je eraan
quote:NSBM is a joke, a despaired approach of people who're incapable to comprehend the perversion and the insanity of Black Metal. They're trying to appear extreme and limit their selves in their conception to that kind of society, which describes something that we wouldn't care less about. Fuck the world! Black Metal doesn't have anything to do with the world like you know it.
Waarom post je dat in een blackmetal topicquote:
Burzumquote:
Ik ga die discussie niet eens meer aan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:04 schreef Quir het volgende:
Waarom zijn het altijd de domme mensen die metal bashen?
Mooi, toch? Dan heeft niemand er last van en kan iedereen zijn eigen muziek blijven luisteren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:06 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ik ga die discussie niet eens meer aan.
Ik werk 5 dagen in de weekquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:08 schreef De_Ananas het volgende:
Allemaal langharig werkschuw tuig dat naar metal luistert
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:08 schreef De_Ananas het volgende:
Wat? Heel snel een paar powerchords kunnen raggen maakt het niet hoogstaand, he. En ja, je hebt natuurlijk voorbeelden van wat bands met fatsoenlijke gitaristen die daadwerkelijk wat kunnen, maar dat is niet het geval voor de hele hardere metalscene. Zeker nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
technisch gitaarwerk bij de hardere metal is juist echt hoogstaand
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:08 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Speciaal voor jou introduceer ik de ban-o-meter:
zovty
[|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||.....................]
In de plantsoendienst omdat je geen opleiding hebt genoten omdat je steeds zat te blowen hippiequote:
Dunkelheit pwnt al die ambient troep. Wát een waardeloze albums.quote:
Doe profiel eens lezen.,quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In de plantsoendienst omdat je geen opleiding hebt genoten omdat je steeds zat te blowen hippie
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:04 schreef Quir het volgende:
Waarom zijn het altijd de domme mensen die metal bashen?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
En als mensen dit shirt niet gaaf vinden dan weet ik het ook niet meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens, drukke bandshirts.
Shirt met alleen bandlogo. [ afbeelding ]
dat je bakkes wat extra uitgedeukt mag worden tijdens een voetbalwedstrijd!quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Grz
Heey, een soortgenootquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:08 schreef Slappy het volgende:
Nou ik luister ook wel eens naar black metal en ik heb geen lang haar en draag geen kisten en shirts ben ik nu gek?
quote:Zuckenzie mein diche. jaja!
Het maakt mij niet uit als iemand mijn muziekstijl beledigd, maar meestal zijn de argumenten erg onredelijk. Dat elke metalhead een satanist is, is bijvoorbeeld al zoiets.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:27 schreef BaronPils het volgende:
Heel leuk dat dit soort muziek grote hoeveelheid 'skill' vereist in gitaarwerk of stemgeluid, maar ik vind het onluisterbaar. Het lijkt (ik zeg het lijkt) dat de enige 'emotie' die hierin gevonden kan worden (toegegeven, ik weet er niet veel vanaf, heb slechts een paar nummers in dit topic geluisterd) aggressie en woede is. Niet mijn ding. Maar het constante posten van nummers om schijnbaar anderen te overtuigen dat het toch wel goed is, vind ik jammer.
Waarom is het ook altijd zo dat je mensen die meer 'extremere' (en dat gebruik ik relatief) muziek luisteren zo snel boos worden als iemand hun muziekstijl bekritiseert? Wat maakt het uit als iemand anders jouw geprefereerde stijl kut vindt?
Black metal is ook waardeloos.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:32 schreef Tfphoenix het volgende:
[..]
Verder vind ik Black Metal ook niet bijzonder en vind ik veel Black Metal bands echt waardeloos kwa gitaarspel/zang.
Hey dat shirt heb ik nu aan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
En als mensen dit shirt niet gaaf vinden dan weet ik het ook niet meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens, drukke bandshirts.
Shirt met alleen bandlogo. [ afbeelding ]
Hm? We hebben 't hier over Boswachter, hm?quote:
Het ging me meer om de Anti Islam, alhoewel het shirt opzich wel vet is maar dan bij iemand anders.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:41 schreef Gewas het volgende:
[..]
Hey dat shirt heb ik nu aan.Met die voorkant in ieder geval dan, mijn achterkant is anders. Taake heerst.
Ik heb dat Marduk shirt met achterop "Fuck me Jesus"quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het ging me meer om de Anti Islam, alhoewel het shirt opzich wel vet is maar dan bij iemand anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |