Maar nu wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:23 schreef TimKuik het volgende:
Klacht: Nazi skinheads en mensen die denken dat skinheads van oorsprong rasistisch zijn.
quote:
I know, die video is duidelijker dan deze die jij net plaatst.quote:
Samenvatting van het filmpje?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:23 schreef TimKuik het volgende:
Wat een faalhaas ben je dan, als je een Nazi skinhead bent.
Weet je wel waar het woord skinhead vandaan komt en wie het zo'n beetje bedacht heeft?
Dan ga ik die mensen die dat niet weten nu even een lesje geschiedenis geven in de vorm van een filmpje:
Klacht: Nazi skinheads en mensen die denken dat skinheads van oorsprong rasistisch zijn.
Oke.quote:
Nee hoor, skinhead staat eigenlijk gewoon voor gemillimeterd/kaalgeschoren hoofd.quote:
Goh echt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee hoor, skinhead staat eigenlijk gewoon voor gemillimeterd/kaalgeschoren hoofd.
Niet iedereen is zo'n genie als jij hoor..quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:42 schreef nattermann het volgende:
Bij het lezen van de TT dacht ik aan HARDCORE, YOU PUSSY MOTHERFUCKERS
Jij wintquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:46 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n genie als jij hoor..
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:25 schreef padlarf het volgende:
Boeien boeien boeien interessant boeien boeien
Ik zie de link totaal niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:42 schreef nattermann het volgende:
Bij het lezen van de TT dacht ik aan HARDCORE, YOU PUSSY MOTHERFUCKERS
Skinhead:I'm white.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee hoor, skinhead staat eigenlijk gewoon voor gemillimeterd/kaalgeschoren hoofd.
Dat is inderdaad zo, maar ze (lees: Nazi skinheads) denken allemaal dat ze het bedacht hebben. Het is eigenlijk bedacht door de mensen waar ze een hekel aan hebben. Dan faal je toch best wel hard naar mijn idee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:55 schreef Specularium het volgende:
Mensen die denken dat iets wat oorspronkelijk was nog steeds zo is.
Als je überhaupt denkt dat je beter bent dan andere en daar domme argumenten voor geeft dan faal je vervolgens nog harder.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, maar ze (lees: Nazi skinheads) denken allemaal dat ze het bedacht hebben. Het is eigenlijk bedacht door de mensen waar ze een hekel aan hebben. Dan faal je toch best wel hard naar mijn idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |