abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68356974
Ik vroeg mij af, is het anno 2009 het nog steeds een taboe dat jongens een string dragen ?
ik ben namelijk een jongen van 19, volledig hetero! en ik draag strings.
Er zijn veel vooroordelen over deze taboe. maar zijn er eingelijk nog jongens die strings dragen ?
Ik draag zelf altijd boxershorts als ik ergens naar toe ga, als ik moet gaan werken, naar school ga,. Maar, om te slapen (omdat ik dit enorm makkelijk vind zitten) of gewoon eens overdag in mijn vrije tijd draag ik een string. geen ordinaire mannen strings of glitter dingen!
infeite vrouwen/meisjes strings. vb [img=http://img509.imageshack.us/img509/9610/hpim1879.th.jpg] deze.
dit is er één van mij zelf, die ik soms draag. De meeste denken nu, dat zit toch niet goed als jongen ?
Ik vindt dit dus wel!.. (en aan alle jongens die zegt dat dit niet goed kan zitten, hebben jullie er al eingelijk ooit al eens één aangedaan?)

graag reactie's..
pi_68357062
ja, 100 % heb een relatie met een meisje, en er gaat ook niets boven een meisje!
homo ben ik zeker niet, ik zou niet weten wat ik in een jongen zou moeten zien ?
(ik versta dat je denkt dat ik niet 100% zeker ben dat ik hetero ben, maar wie weet dit beter dan ikzelf ?)
  zaterdag 25 april 2009 @ 00:34:25 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_68357168
Strings kunnen in geen enkele anno.

Maar als jij je er lekker in voelt, gewoon blijven doen?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 25 april 2009 @ 00:34:58 #4
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68357180
Lijkt me niets, is een van die velen dingen die vrouwelijk zijn en de vrouwelijke vormen/rondingen weergeven en dat behoort niet om die harige billen van een vent te zitten.
Mijn bescheiden mening natuurlijk, als jij je er prettig in voelt.

Open gerust ook nog een topic over je panty's en je Guido lipstick.
pi_68361478
kijk eens even linksbovenin
staat daar ONZ?
nee he?
blijf dan weg met die semi-lollige shit
véél verwijderd, volgende keer wordt er genote.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68361503
ja, ook dit hoeft niet.

[ Bericht 47% gewijzigd door Mirjam op 25-04-2009 10:48:35 ]
pi_68361508
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 00:34 schreef eleusis het volgende:

dat dus, ik zou ze zelf niet aan willen maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Als iemand zich stoort aan jou kleding, dan kijken ze maar ergens anders heen..... Mooi blijven doen dus
No Guts, No Glory
pi_68361512
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:41 schreef hankiephankie het volgende:
gwn er in
cliche van dat komt er allemaal uit is niet waar..
Dan heb jij echt kleine onderdelen, want zelfs bij vrouwen steekt er wel eens wat buiten een model als dit
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:49:09 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_68361559
Oke die string in de OP... Ik hoop toch niet dat je er draagt die daarop lijken. Maar een 'mannenstring'.. Als jij je daar lekker in voelt
pi_68361604
Zit dat niet gewoon veel te strak zon vrouwen string?
pi_68361605
Wat vind je vriendin ervan?
I'll throw my apples if you get too close to me.
pi_68361639
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:46 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dan heb jij echt kleine onderdelen, want zelfs bij vrouwen steekt er wel eens wat buiten een model als dit
Ik heb vindt ik geen "kleine onderdelen". heb althans van ex vriendinnen gehoord dat zij hem meer dan groot genoeg vonden (wordt hier weer eens het cliche van "jij hebt een kleine" aangetoond..)
Daarbij, de string is heel rekbaar van voor.. Daar moet je natuurlijk wel op letten.. anders zit het idd voor geen meter! En het is katoen/rekbare stof , dus zachte stof om aan te hebben.
pi_68361730
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:52 schreef Appletree het volgende:
Wat vind je vriendin ervan?
Mijn vriendin schrok even in het begin, maar daarna vond ze het niet erg.
Zolang ik mij maar goed voelde.. Ze vond het wel niet echt sexy, maar ik draag het toch alleen in mijn vrije tijd en om te slapen. En dan nog niet altijd.. Dus als ik bij haar ben draag ik een boxershort, wat ik overigs voornamelijk draag en en ook graag draag.
pi_68361736
Draag gewoon wat je prettig vind zou ik zeggen.
(al moet ik er niet aan denken een veter in mijn naad te hebben...)
pi_68361749
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:52 schreef Basp1 het volgende:
Zit dat niet gewoon veel te strak zon vrouwen string?
nee, zolang je de juiste maat en de juiste stof maar neemt..
pi_68361833
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:58 schreef nout72 het volgende:
Draag gewoon wat je prettig vind zou ik zeggen.
(al moet ik er niet aan denken een veter in mijn naad te hebben...)
Die "veter" voel je totaal niet hoor..
pi_68361888
ik vind niets vreemd zolang je maar niemand kwaad doet.
Als jij je er goed bij voelt dan is het oke.

je maakt mensen wel nieuwsgierig hoor....heb je geen foto's?
pi_68361932
Allereerst moet je natuurlijk helemaal zelf weten wat je draagt..
Alleen vind ik het echt niet mooi bij een man. Ik vind het zelfs een afknapper. Niet omdat er zogenaamd een taboe op rust, maar omdat ik het echt niet mooi vind.
pi_68361959
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:06 schreef sanven het volgende:
ik vind niets vreemd zolang je maar niemand kwaad doet.
Als jij je er goed bij voelt dan is het oke.

je maakt mensen wel nieuwsgierig hoor....heb je geen foto's?
Ik de draag de strings voor mijzelf. Ik ga er heus niet gaan over stoefen, te koop mee gaan lopen,.. dat is gwn belachelijk.. ( Al zou ik soms wel willen dat moest je hem per ongeluk zien, dit normaal zou zijn, en niemand raar zou kijken. Maar dat zal er wss nooit van komen.)

Ik trek niet echt foto's van mijzelf..
En moest ik het doen zou er toch maar belachelijk op gereageerd worden..
kzou zo zeggen, probeer het zelf een keer ofzo
pi_68362044
[quote]Op zaterdag 25 april 2009 11:09 schreef Mayla het volgende:
Allereerst moet je natuurlijk helemaal zelf weten wat je draagt..
Alleen vind ik het echt niet mooi bij een man. Ik vind het zelfs een afknapper. Niet omdat er zogenaamd een taboe op rust, maar omdat ik het echt niet mooi vind.
[/quote

Dat is wss omdat je alleen van die vuile prentjes ziet met bodybuilders met leren strings en weet-ik-veel?.. Of heb je het al in het echt gezien ? (Maar, ik heb het al gezegd, ik versta dat je het een afknapper vindt. Iedereen geeft tenslotte een andere smaak ook. En ik denk ook, dat die "afknapping" een deel komt ddoordat het dragen van een string bij een jongen, nog niet echt ingeburgerd is. En dat zal wss nooit ook nooit ingeburgerd geraken.. nuja...)
pi_68363226
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:15 schreef hankiephankie het volgende:
Dat is wss omdat je alleen van die vuile prentjes ziet met bodybuilders met leren strings en weet-ik-veel?.. Of heb je het al in het echt gezien ? (Maar, ik heb het al gezegd, ik versta dat je het een afknapper vindt. Iedereen geeft tenslotte een andere smaak ook. En ik denk ook, dat die "afknapping" een deel komt ddoordat het dragen van een string bij een jongen, nog niet echt ingeburgerd is. En dat zal wss nooit ook nooit ingeburgerd geraken.. nuja...)
Nee. Het is gewoon lelijk. Een string benadrukt de ronde vormen van een vrouw, de smalle taille en dan de flinke, ronde kont. Bij een man is dat juist heel onaantrekkelijk. Plus dan is er nog het punt van bilhaar.
pi_68363302
Is dit serieus?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_68363582
Wat Dipkip dus zegt...
zoals ik al zei, niet omdat er mogelijk een taboe op rust/ niet ingeburgerd is... gewoon een kwestie van smaak.
Geef mij maar een vent in een mooie boxershort, vind ik vele malen aantrekkelijker.

Maar als jij je er prettig bij voelt, vooral blijven doen.
pi_68363592
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:07 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee. Het is gewoon lelijk. Een string benadrukt de ronde vormen van een vrouw, de smalle taille en dan de flinke, ronde kont. Bij een man is dat juist heel onaantrekkelijk. Plus dan is er nog het punt van bilhaar.
naakt mss mss, maar met kleren aan ook ?
pi_68363607
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:23 schreef Mayla het volgende:
Wat Dipkip dus zegt...
zoals ik al zei, niet omdat er mogelijk een taboe op rust/ niet ingeburgerd is... gewoon een kwestie van smaak.
Geef mij maar een vent in een mooie boxershort, vind ik vele malen aantrekkelijker.

Maar als jij je er prettig bij voelt, vooral blijven doen.
ik draag ook boxershorts
idd, ik blijf het dragen..
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:29:29 #26
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_68363699
De strings die je post...Ik vind het serieus fascinerend hoe je het hele zaakje daar in gepropt krijgt. Niet om belachelijk te doen maar ik ben écht benieuwd hoe je dat doet...Dat stofje is van voren zo smal dat je er nog best een piemel in kan stoppen maar je hebt toch ook ballen? Hangen die niet aan weerszijde?
L'Enfer, c'est les autres.
pi_68363703
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:10 schreef Pritt het volgende:
Is dit serieus?
nou ja serieus?

Wie had er gedacht dat de skinny jeans weer helemaal in zouden zijn?
Ik kan me nog heel goed voor de geest halen wat de modepolitie (niet het programma) daar jaren geleden over te zeggen had.
Het moest bij voorkeur een bootcut zijn, dat kleed nl. goed af en doet de benen langer doen lijken.
(De enige keer dat ik het met de modepolitie eens was)
Wedden dat wanneer deze zelfde trendwatchers de string voor mannen gaan hypen dat binnen de kortste keren iedereen hier in loopt? (met uitzondering van mij)

Draag gewoon wat je wilt, laat je niet leiden door anderen.
pi_68363713
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:24 schreef hankiephankie het volgende:
naakt mss mss, maar met kleren aan ook ?
Ja als je het niet kan zien en niet weet kun je er moeilijk op afknappen he dat maakt het niet ineens aantrekkelijk.
pi_68363748
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:49 schreef kwiwi het volgende:
Oke die string in de OP... Ik hoop toch niet dat je er draagt die daarop lijken. Maar een 'mannenstring'.. Als jij je daar lekker in voelt
"Mannenstring", 2810 google hits....OMG het bestaat echt en ik maar denken dat TS een late april grap maakte.

*de don wist voor de zekerheid maar even de search history*
My name is Juan Ernesto; Don Juan Ernesto.
pi_68363750
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:29 schreef nout72 het volgende:
Wie had er gedacht dat de skinny jeans weer helemaal in zouden zijn?
Ik kan me nog heel goed voor de geest halen wat de modepolitie (niet het programma) daar jaren geleden over te zeggen had.
Het moest bij voorkeur een bootcut zijn, dat kleed nl. goed af en doet de benen langer doen lijken.
(De enige keer dat ik het met de modepolitie eens was)
Het zal dan ook een koude dag in de hel zijn wil ik een kerel daten die skinny jeans draagt

Walgelijke look, tenzij gay.
pi_68376022
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:29 schreef Maria2.0 het volgende:
De strings die je post...Ik vind het serieus fascinerend hoe je het hele zaakje daar in gepropt krijgt. Niet om belachelijk te doen maar ik ben écht benieuwd hoe je dat doet...Dat stofje is van voren zo smal dat je er nog best een piemel in kan stoppen maar je hebt toch ook ballen? Hangen die niet aan weerszijde?
nee die hangen niet aan de zijkanten
zijn er hier eingelijk nog meisjes/jongens die een string dragen ?
pi_68377479
Ja hoor, vandaag nog gedragen! :-)

Je hebt zo van die dagen dat je denkt, ehm boxer...bleehhh geen zin in, slip....bleeehh ook geen zin in...en dat je het het gevoel van een string wilt...!
Ik wissel het lekker dus af met boxers, slips...

Een mooie string (eentje met wat 'body' en niet zo'n houtje touwtje glitterding) kan erg mooi staan bij een jongen! (hij moet er dan wel een beetje figuur voor hebben). En een goede string zit niet als een schurende veter tussen de bilnaad! Je voelt het nauwelijks...
pi_68377575
Sorry, maar dit kan gewoon echt niet
X
X
X
pi_68377594
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:51 schreef Nikonnijntje het volgende:
Ja hoor, vandaag nog gedragen! :-)

Je hebt zo van die dagen dat je denkt, ehm boxer...bleehhh geen zin in, slip....bleeehh ook geen zin in...en dat je het het gevoel van een string wilt...!
Ik wissel het lekker dus af met boxers, slips...

Een mooie string (eentje met wat 'body' en niet zo'n houtje touwtje glitterding) kan erg mooi staan bij een jongen! (hij moet er dan wel een beetje figuur voor hebben). En een goede string zit niet als een schurende veter tussen de bilnaad! Je voelt het nauwelijks...
Eindelijk iemand die het begrijpt Zo een dagen heb ik dus ook.. En een string voel je idd nauwelijks dat maakt het juist zo comfortabel..
pi_68377758
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:55 schreef hankiephankie het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het begrijpt Zo een dagen heb ik dus ook.. En een string voel je idd nauwelijks dat maakt het juist zo comfortabel..
Gast, als je het zo comfortabel vind om niets te voelen, draag dan gewoon niets . Ik denk nog steeds dat je iedereen in de maling neemt en de echte stringendragers wilt uitlokken en ontmaskeren .
I'm trying to figure out why kamikaze pilots wore helmets
pi_68377884
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:00 schreef SinjiOnO het volgende:

[..]

Gast, als je het zo comfortabel vind om niets te voelen, draag dan gewoon niets . Ik denk nog steeds dat je iedereen in de maling neemt en de echte stringendragers wilt uitlokken en ontmaskeren .
geloof wat je wil
pi_68378970
een man met een string mag van mij echt richting de deur
nee, echt alles behalve sexy
pi_68385394
quote:
als je het zo comfortabel vind om niets te voelen, draag dan gewoon niets
Niet waar, als je niks draagt bungelt het hele zaakje alle kanten op...da's pas oncomfortabel :-(
Tenminste zo vind ik het...

[quote]een man met een string mag van mij echt richting de deur
nee, echt alles behalve sexy [q/uote]

Het wordt hoog tijd dat Bjorn Borg eens Strings voor jongens lanceert, naast de overbekende boxershorts, eens kijken wat een hype het wordt! ;-)
pi_68385513
en een string van bjorn borg is wel sexy? nee punt. het merk maakt me geen f*ck uit, al is het een boxer van de wibra, lekker belangrijk, maar strings zijn fout, al waren ze van prada
pi_68386083
Damn gast...
pi_68387040
quote:
Op zondag 26 april 2009 10:46 schreef Kleintje19 het volgende:
en een string van bjorn borg is wel sexy? nee punt. het merk maakt me geen f*ck uit, al is het een boxer van de wibra, lekker belangrijk, maar strings zijn fout, al waren ze van prada
je hebt al lang strings van Calvin Klein, enz
pi_68387062
Mijn ex droeg in het begin van onze relatie ook strings. Heb hem direct gezegd dat hij dat niet meer moest doen omdat het onwijs ranzig is bij een man, ziet er echt niet uit! Totaal niet geil gewoon
En hij serieus nog denken dat het juist wel stoer en geil was, want tja dat vond zijn ex toen wel. Maar goed, zij is dan ook een heel truttig doosje zonder mening en vrienden

Gelukkig draagt mijn huidige vriend gewoon stoere strakke boxers. Dát is wel geil

Dus, mijn antwoord: strings voor mannen, dat kan echt niet! Heeft nooit gekund en zal ook nooit kunnen.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_68387420
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:05 schreef MissJ het volgende:
Mijn ex droeg in het begin van onze relatie ook strings. Heb hem direct gezegd dat hij dat niet meer moest doen omdat het onwijs ranzig is bij een man, ziet er echt niet uit! Totaal niet geil gewoon
En hij serieus nog denken dat het juist wel stoer en geil was, want tja dat vond zijn ex toen wel. Maar goed, zij is dan ook een heel truttig doosje zonder mening en vrienden

Gelukkig draagt mijn huidige vriend gewoon stoere strakke boxers. Dát is wel geil

Dus, mijn antwoord: strings voor mannen, dat kan echt niet! Heeft nooit gekund en zal ook nooit kunnen.
Ik vindt er anders niets stoer aan..
Gewoon mooi (voor mijzelf) en ze zitten goed.
pi_68387668
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:02 schreef hankiephankie het volgende:

[..]

Ik als meisje zijnde draag liever strings omdat onderbroeken zo strak lijken te voelen en vaak gewoon niet echt mooi zijn. xD
"Het maakt niet uit wat je doet, zolang je het maar goed doet!"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 26 april 2009 @ 12:46:28 #45
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_68388146
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:02 schreef hankiephankie het volgende:

[..]

Als meisje moet ik zeggen dat ik geen strings (meer) draag. Vind ze eigenlijk een beetje onaantrekkelijk. Ik ga voor de hipsters!

En bij mannen vind ik strings ook niet mooi, en nee ik ken heus wel meer dan een 'leren' string. Ik vind een mannenkont dan ook niet echt aantrekkelijk en die zie je daarbij nogal.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  † In Memoriam † zondag 26 april 2009 @ 12:46:53 #46
34726 Fratz
Max
pi_68388160
ik vind de string die je gepost hebt echt een meisjesstring.
maar goed, als het jou lekker zit, gewoon blijven dragen.
ik zou persoonlijk wel in shock zijn als mijn vriend hiermee aan zou komen zetten..
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_68388415
quote:
Op zondag 26 april 2009 10:38 schreef Nikonnijntje het volgende:

[..]

Niet waar, als je niks draagt bungelt het hele zaakje alle kanten op...da's pas oncomfortabel :-(
Tenminste zo vind ik het...

[quote]een man met een string mag van mij echt richting de deur
nee, echt alles behalve sexy [q/uote]

Het wordt hoog tijd dat Bjorn Borg eens Strings voor jongens lanceert, naast de overbekende boxershorts, eens kijken wat een hype het wordt! ;-)
idd, nog een voordeel van een string als man, je zaakje gaat niet alle kanten op.
En in de zomer plakt het niet..
pi_68388497
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:05 schreef hankiephankie het volgende:

[..]

je hebt al lang strings van Calvin Klein, enz
lezen reetveter , ik zeg dat het niet UITMAAKT of een string een merk is, het blijft walgelijk bij een man
pi_68388514
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:46 schreef Fratz het volgende:
ik vind de string die je gepost hebt echt een meisjesstring.
maar goed, als het jou lekker zit, gewoon blijven dragen.
ik zou persoonlijk wel in shock zijn als mijn vriend hiermee aan zou komen zetten..
Dat is omdat ik die ook het schoonst vindt..
meisjes strings hebben altijd leukere prints,..
strings voor mannen vindt ik echt ranzig. (het klinkt gek, idd)

maar zou je je vriend dumpen als hij het bleef dragen of niet ?
pi_68391074
Hahahahahahaha als ik dan éindelijk na maanden jagen die leuke lekkere geile vent in mij bed tref en ik ineens een string zou zien, zou ik denk ik echt moeten gieren van het lachen

Nee, bij een man vind ik het zeker niet wat
Kan me daarentegen wel vinden in de beweegredenen om er een aan te trekken als man, nml dat het lekker zit. Ik draag ze ook en het zit super
  † In Memoriam † zondag 26 april 2009 @ 14:49:56 #51
34726 Fratz
Max
pi_68391862
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:58 schreef hankiephankie het volgende:

[..]

Dat is omdat ik die ook het schoonst vindt..
meisjes strings hebben altijd leukere prints,..
strings voor mannen vindt ik echt ranzig. (het klinkt gek, idd)

maar zou je je vriend dumpen als hij het bleef dragen of niet ?
dumpen? nee hoor.
maar ik vind het gewoon niet bij mijn vriend passen
pi_68394456
quote:
Op zondag 26 april 2009 14:26 schreef Starr_003 het volgende:
Kan me daarentegen wel vinden in de beweegredenen om er een aan te trekken als man, nml dat het lekker zit. Ik draag ze ook en het zit super
pi_68395231
Dit is zeker 1 grote grap ofzo? Geen touw aan vast te knopen.. Ik snap tenminste helemaal geen reet van dit hele topic. Volgens mij mist er nogal wat, want ik zie reacties op berichten die er niet zijn.

Mijn mening over jongens met strings:

Niks voor mij, maar als je het lekker vind moet je het gewoon dragen, zolang je er niemand kwaad mee doet, dus niet op het strand, disco of anders in het openbaar. Net als met panty's denk ik. Zijn blijkbaar veel mannen die strings of panty's dragen, maar het is niet bepaald aantrekkelijk.
Ga dus ook niet verwachten dat vrouwen erop kicken.

[ Bericht 0% gewijzigd door slozzo op 26-04-2009 16:28:40 ]
  zondag 26 april 2009 @ 19:05:39 #54
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_68400507
http://www.mensunderwear.nl/?artikelen=1928&mensunderwear_id=6ed5369085b1ffa70cdab097530744c8 Van voren ziet het er wel prima uit, maar van achteren... Euh, not my cup of tea. En TS, koop iig dan een mannenversie, anders ziet het er helemaal niet uit.
pi_68400941
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:05 schreef egeltje1985 het volgende:
http://www.mensunderwear.nl/?artikelen=1928&mensunderwear_id=6ed5369085b1ffa70cdab097530744c8 Van voren ziet het er wel prima uit, maar van achteren... Euh, not my cup of tea. En TS, koop iig dan een mannenversie, anders ziet het er helemaal niet uit.
ervaring ?
pi_68401532
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:05 schreef egeltje1985 het volgende:
http://www.mensunderwear.nl/?artikelen=1928&mensunderwear_id=6ed5369085b1ffa70cdab097530744c8 Van voren ziet het er wel prima uit, maar van achteren... Euh, not my cup of tea.
En valt ook deze uit de "cup of tea"?? Vind de door jouw aangehaalde ook wel een beetje te, maar kan me niet voorstellen dat meisjes onderstaande niet mooi zouden vinden?
http://www.mensunderwear.nl/index.php?artikelen=1756&mensunderwear_id=6ed5369085b1ffa70cdab097530744c8
pi_68401745
ik vind deze dan toch de mooiste van heel die site:

http://www.mensunderwear.nl/index.php?artikelen=2178
  maandag 27 april 2009 @ 16:42:53 #58
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_68427968
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:42 schreef Nikonnijntje het volgende:

[..]

En valt ook deze uit de "cup of tea"?? Vind de door jouw aangehaalde ook wel een beetje te, maar kan me niet voorstellen dat meisjes onderstaande niet mooi zouden vinden?
http://www.mensunderwear.nl/index.php?artikelen=1756&mensunderwear_id=6ed5369085b1ffa70cdab097530744c8
Gaat, al zou ie in het zwart mooier zijn.
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:49 schreef hankiephankie het volgende:

Euh... Als mn vriend hierin aan zou komen zou ik in lachen uitbarsten. Mja, ieder zijn ding he.
  maandag 27 april 2009 @ 16:55:08 #59
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68428420
@ TS: het is geen porem en mensen zullen naar je wijzen en je uitlachen.

Maar wat niet weet wat niet deert. Dus ik zie het probleem niet.
Intelligent, but fucked up.
  maandag 27 april 2009 @ 16:56:23 #60
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_68428463
Mannen die zich steeds meer als vrouwen gaan gedragen mogen van sowieso een nekschot krijgen.
pi_68432082
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:56 schreef AryaMehr het volgende:
Mannen die zich steeds meer als vrouwen gaan gedragen mogen van sowieso een nekschot krijgen.
pi_68459261
pi_68461432
nu moet je kappen
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:21:42 #64
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68462020
Van wie is dit een relkloon?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_68462907
quote:

Ok, vanaf hier stopte ik echt 100% met TS het voordeel van de twijfel te geven

toch wel een heel klein zaakje als dat volledig in dat roze dingetje past... hihi
I had a signature once. It was awful.
pi_68463186
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:10 schreef hankiephankie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier zullen ze zich in de pornoindustrie nog voor doodschamen
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:55:16 #67
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_68463253
quote:

Je bent de t achter vind vergeten

Maar goed, ieder zijn ding denk ik. Als jij je er prettig en fijn in voelt draag ze lekker. Maar anno 2009 (en verder) verwacht ik weinig animo voor de mannenstring, gelukkig.
pi_68465256
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef MikeLowrey het volgende:

[..]

Hier zullen ze zich in de pornoindustrie nog voor doodschamen
ik vindt hem mooi..
pi_68465480
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 00:34 schreef eleusis het volgende:

Dat dus. En daar zou ik aan toe willen voegen dat ik het geen porem vind bij mannen EN bij vrouwen. Reetveters zijn oncomfortabel, esthetisch voegen ze niks toe, onhygiënisch, ze zijn populair geworden door jaren '80 porno for crying out loud, en ze hebben de nare gewoonte om boven broeken uit te komen piepen. Maar een taboe? Zover zou ik niet willen gaan.
pi_68465633
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:55 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Je bent de t achter vind vergeten
Opfriscursusje nodig?
Als je mensen gaat lopen verbeteren, zorg dan tenminste dat je gelijk hebt.
pi_68465825
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:52 schreef veuve_amiot het volgende:

[..]

Dat dus. En daar zou ik aan toe willen voegen dat ik het geen porem vind bij mannen EN bij vrouwen. Reetveters zijn oncomfortabel, esthetisch voegen ze niks toe, onhygiënisch, ze zijn populair geworden door jaren '80 porno for crying out loud, en ze hebben de nare gewoonte om boven broeken uit te komen piepen. Maar een taboe? Zover zou ik niet willen gaan.
Oncomfortabel? hoe ben je daar zo zeker van?
Ik vind ze anders enorm comfortabel !!

Onhygiënisch.. waarom dan wel ?
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:02:38 #72
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_68465886
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:56 schreef veuve_amiot het volgende:

[..]

Opfriscursusje nodig?
Als je mensen gaat lopen verbeteren, zorg dan tenminste dat je gelijk hebt.
pi_68465933
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:47 schreef hankiephankie het volgende:

[..]

ik vindt hem mooi..
'

En dan nog beweren dat je volledig heteroseksueel bent.
pi_68466108
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:04 schreef MikeLowrey het volgende:

[..]

'

En dan nog beweren dat je volledig heteroseksueel bent.
ik beweer niets, het is gewoon zo
pi_68466680
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:01 schreef hankiephankie het volgende:

[..]

Oncomfortabel? hoe ben je daar zo zeker van?
Ervaring. Maar ok, dat argument geldt uiteraard alleen voor mezelf. Als jij het het toppunt van comfort vindt, hoor je me niet klagen.
quote:
Onhygiënisch.. waarom dan wel ?
Mjah. Laten we zeggen dat ze het werk van wc-papier overnemen, in sommige gevallen. Kan niet goed zijn.
pi_68466855
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:08 schreef hankiephankie het volgende:

[..]

ik beweer niets, het is gewoon zo
Moeilijk te geloven met dat roze strikkertje van je. Die kleur en dan nog die strikjes. Ieder zelfrespecterend man draagt dat toch niet.

Overigens denk ik gewoon dat het één grote grap is. Of heb jij een verklaring waarom je zomaar in het niets een plaatje van dat "ding" laat zien. Of dacht je echt dat mensen hier behoefte aan hebben.
pi_68467134
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 00:25 schreef hankiephankie het volgende:
Ik vroeg mij af, is het anno 2009 het nog steeds een taboe dat jongens een string dragen ?
ik ben namelijk een jongen van 19, volledig hetero! en ik draag strings.
Er zijn veel vooroordelen over deze taboe. maar zijn er eingelijk nog jongens die strings dragen ?
Ik draag zelf altijd boxershorts als ik ergens naar toe ga, als ik moet gaan werken, naar school ga,. Maar, om te slapen (omdat ik dit enorm makkelijk vind zitten) of gewoon eens overdag in mijn vrije tijd draag ik een string. geen ordinaire mannen strings of glitter dingen!
infeite vrouwen/meisjes strings. vb [img=http://img509.imageshack.us/img509/9610/hpim1879.th.jpg] deze.
dit is er één van mij zelf, die ik soms draag. De meeste denken nu, dat zit toch niet goed als jongen ?
Ik vindt dit dus wel!.. (en aan alle jongens die zegt dat dit niet goed kan zitten, hebben jullie er al eingelijk ooit al eens één aangedaan?)

graag reactie's..
Met het vermelden van 'volledig hetero' geef je al antwoord op je vraag of het dragen van een string door een man nog steeds een taboe is in 2009.

edit:
ow wat scherp. En, 'ik vind' is nóóit, maar dan ook NOOIT met dt.
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2009 @ 17:40:27 #78
34726 Fratz
Max
pi_68467272
sorry hoor maar als mijn vent zo'n roze string aan zou willen hebben dan doet hij dat maar lekker als ik er niet bij ben.
pi_68467542
quote:
op je vraag of het dragen van een string door een man nog steeds een taboe is 2009.
Nou wordt hoog tijd om dat taboe te doorbreken! :-)

Al ben ik ook wel van mening dat laatst geposte roze string door TS mischien leuk is om in het voorspel te betrekken of een andere geile bui maar niet echt functioneel/praktisch is in dagelijks gebruik bij een normale jongen...(=veels te klein/krap).
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:15:22 #80
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_68473016
Ik zou zelf een beetje raar opkijken, maar als jij je er prettig in voelt moet je het gewoon dragen.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:44:45 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68474356
Ik dacht eerst dat het een serieus topic was, maar na de roze string weet ik zeker dat het niet zo is.
Die oranje string uit de post van egeltje is tenminste nog enigszins oke.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_68475610
Ik vind het persoonlijk geen gezicht, geef mij maar een strakke boxershort of slip.

Dit fenomeen zie ik steeds meer opduiken bij mensen die vaak naar de sportschool gaan, beetje gespierde mannen, dus mijn vraag is echter of het een soort van een fetisjisme is? Misschien praktisch bij het zonnebaden?
  dinsdag 28 april 2009 @ 21:36:03 #83
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_68476773
Als je toch als man strings gaat dragen, kies dat wel iets wat ook voor mannen bedoeld is en er ook nog enigzins mannelijk uit ziet. Anders kan het volgens mij echt niet lekker zitten en valt er alles uit ofzo. Tenzij dat je fetisj is, zoja, succes ermee.
pi_68517496
pi_68530453
heb er ooit 2 gekregen van een ex voor me verjaardag dragen zelde ja oke 1 vriendin ondekte ze ook een keer en die wilde het natuurlijk zien ze had er niks op tegen maar voor de rest diep in het kastje verstopt
proud to be loud
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:58:09 #86
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_68554031
lijkt me meer een vorm van travestie in TS zijn geval...
pi_70717806

(dit is een mooie)

nee geen travestie..
strings die voor mannen bedoelt zijn zijn gwn lelijk!
qwa prints enzo.. daar is iedereen het algemeen over eens denk ik ?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 07:43:31 #88
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_70728150
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:35 schreef hankiephankie het volgende:
[ afbeelding ]
(dit is een mooie)

nee geen travestie..
Kutkick

En het is QUA
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:59:37 #89
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_70729086
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:35 schreef hankiephankie het volgende:
[ afbeelding ]
(dit is een mooie)

nee geen travestie..
ach ja je moet het zelf weten natuurlijk het blijft maar ondergoed dus in principe val je er niemand mee lastig
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 7 juli 2009 @ 09:00:42 #90
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70729103
Blijf je nou telkens dit topic kicken met een string?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_70744807
Ik draag hipsters en boxers en mocht het een erg warme dag zijn een string.
Bij mannen zie ik liever een mooie boxer dan een string of een slip. Er zijn mannen die het best kunnen hebben maar mijn voorkeur gaat echt naar een mooie boxer.
Haters gonna hate.
pi_70776711
Wat ik mij eingelijk alleen nog afvroeg is, of dat er hier nog jongens zijn op dit forum die strings dragen.
pi_70779530
mijn rij-instructeur draagt er een
hij is bi. dacht ik.
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:59:48 #94
16715 Mylene
*schatje*
pi_70788298
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:36 schreef hankiephankie het volgende:
Wat ik mij eingelijk alleen nog afvroeg is, of dat er hier nog jongens zijn op dit forum die strings dragen.
Krijg je nou een stijve lul van het dragen van een string?
pi_70798042
Nee, het zit gewoon goed & het geeft iets... ik versta niet dat zoveel vrouwen het slecht vinden zitten..
Maar, dat is wss van persoon tot persoon.
pi_70798629
Ik draag zelf af en toe een string, en mijn zoontje van 12 draagt ze dan ook. Soms gaan we samen naar het zwembad, en dan worden we wel raar aangekeken maarja, wij voelen ons er goed bij dus wie zijn anderen om er iets van te zeggen .
pi_70811618
grappig ?
pi_70811701
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:43 schreef boskameel het volgende:
Ik draag zelf af en toe een string, en mijn zoontje van 12 draagt ze dan ook. Soms gaan we samen naar het zwembad, en dan worden we wel raar aangekeken maarja, wij voelen ons er goed bij dus wie zijn anderen om er iets van te zeggen .
Papa! Ons geheim!
pi_70888605
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Als je toch als man strings gaat dragen, kies dat wel iets wat ook voor mannen bedoeld is en er ook nog enigzins mannelijk uit ziet. Anders kan het volgens mij echt niet lekker zitten en valt er alles uit ofzo. Tenzij dat je fetisj is, zoja, succes ermee.
Eens! Ik kan me niet voorstellen waar je als man anders alles moet laten enzo..
Klussen deel 1 en 2
pi_70905993
Tuurlijk.
pi_70906004
Heb je trouwens een micropenis ofzo? Waar moet je anders je zaakje kwijt in die string van die foto?
pi_70906074
quote:
pi_70979371
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:08 schreef Smart_ass het volgende:
Heb je trouwens een micropenis ofzo? Waar moet je anders je zaakje kwijt in die string van die foto?
nee dat heb ik niet
waar ? van voor tsjien..
pi_70979895
zijn er hier nog serieuze mensen die iemand als ik begrijpen ?
pi_70980853
Strings zijn best leuk... als je Chippendale bent met een goddelijk lichaam en 's nachts een zaal met vrouwelijke 50+'ers moet opgeilen...
pi_70981905
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:08 schreef Smart_ass het volgende:
de voorkant is breed

ik vind hem super ! en niet omdat hij van bjorn borg is..
  dinsdag 14 juli 2009 @ 22:16:02 #107
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_70983089
@TS

Misschien moet je eens contact opnemen met Emil van http://www.string-emil.de/

[ Bericht 17% gewijzigd door NoFidea op 14-07-2009 22:21:09 ]
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
pi_70983346
jet geen leven..
  dinsdag 14 juli 2009 @ 22:48:01 #109
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_70984092
@ post hierboven

Maar iig je zou ook eens een kijkje kunnen nemen in het badpakken topic schijnt ook erg fijn te zitten.

Mannen in badpak het is wel een KLB topic maar je vindt er veel info .
.se
Swedish girls #2
pi_70984247
de grappigste thuis ?
pi_70984429
quote:
Dat je er zelf 1 draagt kan ik eigenlijk al niet begrijpen maar ok. Maar je zoontje van 12...
pi_70984480
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:57 schreef Wisheh het volgende:

[..]

Dat je er zelf 1 draagt kan ik eigenlijk al niet begrijpen maar ok. Maar je zoontje van 12...
je geloof dat toch niet ?
pi_70984550
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:59 schreef hankiephankie het volgende:

[..]

je geloof dat toch niet ?
Er zitten genoeg van die mafketels hier op FOK! Ik kijk nergens meer van op hier.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 23:02:43 #114
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_70984585
Fags.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_70984587
Ik snap niet waarom mensen dat niet geloven. Hij vind het net als ik lekker zitten, en in onze familie is het zo dat iedereen zich vrij mag voelen en doen en laten wat hij wilt. Laat ons graag in onze waarde, oke?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 23:05:30 #116
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_70984660
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:02 schreef boskameel het volgende:
Ik snap niet waarom mensen dat niet geloven. Hij vind het net als ik lekker zitten, en in onze familie is het zo dat iedereen zich vrij mag voelen en doen en laten wat hij wilt. Laat ons graag in onze waarde, oke?
Maak er een klaagbaak topic over
.se
Swedish girls #2
pi_70984704
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:02 schreef boskameel het volgende:
Ik laat jouw uiteraard in je waarde maar ik vind het gewoon niet ok dat je je zoon van 12 een string laat dragen. 12 is toch bijna middelbare school tijd? Succes met de ouder avonden over pest gedrag op school
pi_70984864
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:06 schreef Wisheh het volgende:

[..]

Ik laat jouw uiteraard in je waarde maar ik vind het gewoon niet ok dat je je zoon van 12 een string laat dragen. 12 is toch bijna middelbare school tijd? Succes met de ouder avonden over pest gedrag op school
Daarin heb je wel gelijk. Maar zijn zoon hoeft niet persé zijn string te tonen..
Ik draag ze soms ook op school en dat al van ook mij 12de of ietsje later en niemand is er ooit achter gekomen of geeft hem ooit gezien.. Als zijn zoon die beslissing zelf geeft genomen en niet gepusht is: geen probleem. zo niet: zelfde mening als Wisheh
pi_70992123
Even met een kloon

Ik draag ze ook al vanaf mn 16de vind het aan de ene kant gewoon lekker "zitten" en aan de andere kant spannend omdat het eigenlijk voor meisjes/vrouwen is.

de meeste strings/onderbroekjes van mij komen gewoon van de H&M of New Yorker ofzo ik heb de mazzel dat mn meisje er geen moeite mee heeft dus die dingen gewoon voor mij haalt indien nodig. vind het zelf niet zo prettig om in zo een winkel uitgebreid strings voor mezelf staan uit te zoeken.

volgens mij is het zo dat er aardig wat mannen zijn welk deze "fetish" ook hebben, ik zelf draag het niet in het openbaar dus val er verder niemand mee lastig.
pi_70995892
omfg
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:54:52 #121
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_71001705
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:20 schreef Kinky_Monkey het volgende:
Even met een kloon

Ik draag ze ook al vanaf mn 16de vind het aan de ene kant gewoon lekker "zitten" en aan de andere kant spannend omdat het eigenlijk voor meisjes/vrouwen is.

de meeste strings/onderbroekjes van mij komen gewoon van de H&M of New Yorker ofzo ik heb de mazzel dat mn meisje er geen moeite mee heeft dus die dingen gewoon voor mij haalt indien nodig. vind het zelf niet zo prettig om in zo een winkel uitgebreid strings voor mezelf staan uit te zoeken.

volgens mij is het zo dat er aardig wat mannen zijn welk deze "fetish" ook hebben, ik zelf draag het niet in het openbaar dus val er verder niemand mee lastig.
Je valt ons ermee lastig net als TS
.se
Swedish girls #2
pi_71002803
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef NoFidea het volgende:

[..]

Je valt ons ermee lastig net als TS
niemand dwingt je op dit topic te klikken.... dus ik vraag me af wat je hier doet
pi_71039632
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Kinky_Monkey het volgende:

[..]

niemand dwingt je op dit topic te klikken.... dus ik vraag me af wat je hier doet
helemaal mee eens.

jeetje ben even weggeweest maar nog is dit topic actief.
hankie...mooie string is dat!
geniet ervan en laat de rest maar praten...sommige mensen zijn nogal kortzichtig.
pi_71058498
Een meisje/vrouw die mij verstaat ?
Dank u ! zal ik zeker doen!
pi_71060851
http://www.lingerieenzo.nl/full591567_a.jpg
http://www.lingerieenzo.nl/full591567.jpg
deze ! die stof & de combinatie roze/zwart !

Jammer dat ik nog steeds geen wicked weasel string heb

[ Bericht 15% gewijzigd door hankiephankie op 17-07-2009 12:06:43 ]
pi_71065335
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:44 schreef hankiephankie het volgende:
http://www.lingerieenzo.nl/full591567_a.jpg
http://www.lingerieenzo.nl/full591567.jpg
deze ! die stof & de combinatie roze/zwart !

Jammer dat ik nog steeds geen wicked weasel string heb

Hmmm, show eens wat van je mooie strings (zoals de door jouw hierboven genoemde modellen) in FOK!kers sexy en gewaagd
Want je maakt me (en denk ik andere) erg nieuwsgierig!

wicked weasel string??? wat is dat nu weer? Ken ik nog niet...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:59:31 #127
167434 bird_rok
Vogel Rok, maar dan anders
pi_71079815
En wat denken jullie dan van echte mannenversies:

Link 1

en link 2

Dat ziet er toch al wat stoerder uit dan wat hierboven is laten zien volgens mij?
pi_71082810
Strings moeten sowieso verboden worden. Het ziet er niet uit en is niet gezond.
do you see my heart on my sleeve?
pi_71089012
Vond een string bij mannen eerst ook helemaal niets. Het beeld wat ik eerst had was inderdaad ook van foute olifantenstrings en harige billen. Totdat ik er een paar keer mee geconfronteerd werd
en bij die jongens stond het eigenlijk wel erg mooi en sexy. Niet alle mannen kunnen het hebben, maar zo zie ik ook genoeg vrouwen waar een string niet mooi staat.

Dit vind ik helemaal niet vervelend om naar te kijken:

Kan me overigens nog niet voorstellen dat ik dat ook vind van een man in een vrouwenstring. Lijkt zo erop dat het je meer om het dragen van vrouwenlingerie gaat dan het dragen van een string, want daarvoor zijn genoeg modellen voor mannen toch?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:06:25 #130
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71097068
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 10:27 schreef lucienne2 het volgende:
Vond een string bij mannen eerst ook helemaal niets. Het beeld wat ik eerst had was inderdaad ook van foute olifantenstrings en harige billen. Totdat ik er een paar keer mee geconfronteerd werd
en bij die jongens stond het eigenlijk wel erg mooi en sexy. Niet alle mannen kunnen het hebben, maar zo zie ik ook genoeg vrouwen waar een string niet mooi staat.

[ afbeelding ]

Kan me overigens nog niet voorstellen dat ik dat ook vind van een man in een vrouwenstring. Lijkt zo erop dat het je meer om het dragen van vrouwenlingerie gaat dan het dragen van een string, want daarvoor zijn genoeg modellen voor mannen toch?
Nice ass. Helaas hebben de meeste er niet zo eentje en is het dus NIET om aan te zien.
Een vent in string kick ik toch echt mijn bed uit
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_71101377
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 10:27 schreef lucienne2 het volgende:

[ afbeelding ]

Ik vindt mannen modellen gewoon niet echt schoon.
Geen idee waarom.. Ik vindt vooral strings met een dun randje/touwtje mooi.
En die vind je niet zoveel bij mannen strings. Ook strings met een toffe print vind je niet. Ik heb er nog maar één tegen gekomen en dat is de deze: http://fotos.marktplaats.(...)eYcb3eeD7BkpSg==.jpg

alleen de maat is te groot..
pi_71101984
Persoonlijk vind ik strings helemaal niets voor mannen. Het is voor mij meer een vrouwenlingerie en de vrouwelijke vormen worden hierdoor meer geaccentueerd. Bij mannen vind ik dit niet zo van toepassing...

Als je als man graag strings draagt is dat natuurlijk je eigen keuze, niemand die je hiervoor iets in de weg zal leggen hé ;-)
pi_71105415
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:32 schreef tush het volgende:Als je als man graag strings draagt is dat natuurlijk je eigen keuze, niemand die je hiervoor iets in de weg zal leggen hé ;-)
De reactie's van de mensen soms wel.
zoals bij het kopen van strings / leg het maar eens uit aan je ouders / ...
pi_71106830
Ok, dit hoort hier wel niet echt, maar kom:
Ik zag net zo'n "harem broek" en vond die nog wel tof !

met daaronder een toffe string ofzo. lijk mij wel super om in te relaxen/te slapen.
luchtig enzo...

(zal nu wss weer veel reacties krijgen van mensen die het maar weer niets vinden. Nuja!..)
  zondag 19 juli 2009 @ 00:09:40 #135
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_71107140
Dat vind ik bij vrouwen al afzichtelijke dingen.
L'Enfer, c'est les autres.
  zondag 19 juli 2009 @ 00:27:09 #136
19242 yavanna
Results may vary.
pi_71107429
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:55 schreef hankiephankie het volgende:
Ok, dit hoort hier wel niet echt, maar kom:
Ik zag net zo'n "harem broek" en vond die nog wel tof !
[ afbeelding ]
met daaronder een toffe string ofzo. lijk mij wel super om in te relaxen/te slapen.
luchtig enzo...

(zal nu wss weer veel reacties krijgen van mensen die het maar weer niets vinden. Nuja!..)
Als jij het leuk vind, draag je het toch gewoon.

Dat veel mensen zulke broeken afschuwelijk vinden voor M/V en strings alleen iets voor vrouwen vinden, zoals ik, daar hoef jij je toch niets van aan te trekken.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_71107648
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:27 schreef yavanna het volgende:

[..]

Als jij het leuk vind, draag je het toch gewoon.

Dat veel mensen zulke broeken afschuwelijk vinden voor M/V en strings alleen iets voor vrouwen vinden, zoals ik, daar hoef jij je toch niets van aan te trekken.
Weet ik wel
Maar ik vroeg mij gwn af wat andere mensen denken.
pi_71115266
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:55 schreef hankiephankie het volgende:[ afbeelding ]
super toch
pi_71140621
ik moet eerlijk bekennen dat het bij mij ook niet bij vrouwen onderbroeken blijft.
ik loop regelmatig in dit soort leggings (let wel niet buiten op straat natuurlijk )
pi_71140934
Het lijkt er meer op dat het je gaat om het dragen van vrouwenkleding dan het strings in het algemeen.. Ik vind dat nogal twee hele verschillende dingen
pi_71141073
quote:
Op maandag 20 juli 2009 09:14 schreef lucienne2 het volgende:
Het lijkt er meer op dat het je gaat om het dragen van vrouwenkleding dan het strings in het algemeen.. Ik vind dat nogal twee hele verschillende dingen
voor mij (ik ben niet de TS) gaat het inderdaad om meer dan vrouwenondergoed.
nu denk je al snel travestiet ofzo maar dat is het dan dus net weer niet.
ik wil er niet uitzien als een vrouw dus geen make up, pruiken dat soort ongein, maar vind het wel fijn om zelf bepaalde meisjeskleding aan te hebben.
  maandag 20 juli 2009 @ 10:34:51 #142
263076 Eddy.
De vriend van Ed en Edd.
pi_71142396
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 00:29 schreef hankiephankie het volgende:
ja, 100 % heb een relatie met een meisje, en er gaat ook niets boven een meisje!
homo ben ik zeker niet, ik zou niet weten wat ik in een jongen zou moeten zien ?
(ik versta dat je denkt dat ik niet 100% zeker ben dat ik hetero ben, maar wie weet dit beter dan ikzelf ?)
Ja tuurlijk. Geef gewoon toe dat je een gayhoofd bent.
pi_71142633
quote:
Op maandag 20 juli 2009 10:34 schreef Eddy. het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Geef gewoon toe dat je een gayhoofd bent.

net alsof een stukje kleding je geaardheid bepaald.....
  maandag 20 juli 2009 @ 10:48:30 #144
263076 Eddy.
De vriend van Ed en Edd.
pi_71142710
quote:
Op maandag 20 juli 2009 10:45 schreef Kinky_Monkey het volgende:

[..]

net alsof een stukje kleding je geaardheid bepaald.....
In dit geval wel ja. Jij bent zeker ook zo'n gayhoofd.
pi_71142860
quote:
Op maandag 20 juli 2009 10:48 schreef Eddy. het volgende:

[..]

In dit geval wel ja. Jij bent zeker ook zo'n gayhoofd.
sure...

gayhoofd...
pi_72189592
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:36:20 #147
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_72193985
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 00:45 schreef hankiephankie het volgende:
[ afbeelding ]
wat wil je nou met deze post?
pi_72195065
En hoe zit het met de acceptatie van de mannenpanty? Volgens mij is er genoeg interesse voor.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:54:49 #149
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_72195870
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:22 schreef Divel het volgende:
En hoe zit het met de acceptatie van de mannenpanty? Volgens mij is er genoeg interesse voor.
de wat?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:42:36 #150
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72197129
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:22 schreef Divel het volgende:
De manty?

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_72198687
quote:
kapot lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')