quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:44 schreef hankiephankie het volgende:
http://www.lingerieenzo.nl/full591567_a.jpg
http://www.lingerieenzo.nl/full591567.jpg
deze ! die stof & de combinatie roze/zwart !![]()
Jammer dat ik nog steeds geen wicked weasel string heb![]()
Nice ass. Helaas hebben de meeste er niet zo eentje en is het dus NIET om aan te zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:27 schreef lucienne2 het volgende:
Vond een string bij mannen eerst ook helemaal niets. Het beeld wat ik eerst had was inderdaad ook van foute olifantenstrings en harige billen. Totdat ik er een paar keer mee geconfronteerd werd
en bij die jongens stond het eigenlijk wel erg mooi en sexy. Niet alle mannen kunnen het hebben, maar zo zie ik ook genoeg vrouwen waar een string niet mooi staat.
Dit vind ik helemaal niet vervelend om naar te kijken:
[ afbeelding ]
Kan me overigens nog niet voorstellen dat ik dat ook vind van een man in een vrouwenstring. Lijkt zo erop dat het je meer om het dragen van vrouwenlingerie gaat dan het dragen van een string, want daarvoor zijn genoeg modellen voor mannen toch?
Ik vindt mannen modellen gewoon niet echt schoon.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:27 schreef lucienne2 het volgende:
Vond een string bij mannen eerst ook helemaal niets. Het beeld wat ik eerst had was inderdaad ook van foute olifantenstrings en harige billen. Totdat ik er een paar keer mee geconfronteerd werd
en bij die jongens stond het eigenlijk wel erg mooi en sexy. Niet alle mannen kunnen het hebben, maar zo zie ik ook genoeg vrouwen waar een string niet mooi staat.
Dit vind ik helemaal niet vervelend om naar te kijken:
[ afbeelding ]
Kan me overigens nog niet voorstellen dat ik dat ook vind van een man in een vrouwenstring. Lijkt zo erop dat het je meer om het dragen van vrouwenlingerie gaat dan het dragen van een string, want daarvoor zijn genoeg modellen voor mannen toch?
De reactie's van de mensen soms wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:32 schreef tush het volgende:Als je als man graag strings draagt is dat natuurlijk je eigen keuze, niemand die je hiervoor iets in de weg zal leggen hé ;-)
Als jij het leuk vind, draag je het toch gewoon.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:55 schreef hankiephankie het volgende:
Ok, dit hoort hier wel niet echt, maar kom:
Ik zag net zo'n "harem broek" en vond die nog wel tof !
[ afbeelding ]
met daaronder een toffe string ofzo. lijk mij wel super om in te relaxen/te slapen.
luchtig enzo...
(zal nu wss weer veel reacties krijgen van mensen die het maar weer niets vinden. Nuja!..)
Weet ik welquote:Op zondag 19 juli 2009 00:27 schreef yavanna het volgende:
[..]
Als jij het leuk vind, draag je het toch gewoon.
Dat veel mensen zulke broeken afschuwelijk vinden voor M/V en strings alleen iets voor vrouwen vinden, zoals ik, daar hoef jij je toch niets van aan te trekken.
voor mij (ik ben niet de TS) gaat het inderdaad om meer dan vrouwenondergoed.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:14 schreef lucienne2 het volgende:
Het lijkt er meer op dat het je gaat om het dragen van vrouwenkleding dan het strings in het algemeen.. Ik vind dat nogal twee hele verschillende dingen
Ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:29 schreef hankiephankie het volgende:
ja, 100 %heb een relatie met een meisje, en er gaat ook niets boven een meisje!
homo ben ik zeker niet, ik zou niet weten wat ik in een jongen zou moeten zien ?
(ik versta dat je denkt dat ik niet 100% zeker ben dat ik hetero ben, maar wie weet dit beter dan ikzelf ?)
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:34 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.Geef gewoon toe dat je een gayhoofd bent.
In dit geval wel ja.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:45 schreef Kinky_Monkey het volgende:
[..]
net alsof een stukje kleding je geaardheid bepaald.....
sure...quote:Op maandag 20 juli 2009 10:48 schreef Eddy. het volgende:
[..]
In dit geval wel ja.Jij bent zeker ook zo'n gayhoofd.
![]()
de wat?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:22 schreef Divel het volgende:
En hoe zit het met de acceptatie van de mannenpanty? Volgens mij is er genoeg interesse voor.
De manty?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:22 schreef Divel het volgende:
En hoe zit het met de acceptatie van de mannenpanty? Volgens mij is er genoeg interesse voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |