quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:41 schreef FuTilE het volgende:
"Als ik het vertel, dan krijg ik kippevel...
Want dat is passie."
Poëzie van de bovenste plank.
quote:
17 kg afgevallen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gezonde Hollandse knul die Danny
In lijn der verwachtingquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
IK ben pas een uur online was het begin
?
Nog erger dan de gemiddelde SCquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, nog een kilo of 5-10 en hij ister
't Gaat trouwens nergens over daar
Ik geef er 5 credits voorquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:49 schreef Espabilado het volgende:
Eigenlijk wil ik dat die gozer er in blijft en een paar uur alleen gelaten wordt met Jaap
Ja, de drank valt tegen voor een kick-offquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar daar wordt in ieder geval op vrijdag nog gezongen
Jaap gaat gewoon met de rug naar hem toe zitten denk ik?quote:
Of hij kotst hem onderquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap gaat gewoon met de rug naar hem toe zitten denk ik?
Als die morgen komt heeft ie vast z'n schaakspel bij hem
De Weldoordachte Televisie Slet?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:55 schreef Day het volgende:
Dat is toch die over de paard getilde klootzak uit DWTS?
Dancing with the stars? ja hij heeft met lieke van lexmond gedanst heeft ie 100x gezegdquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:55 schreef Day het volgende:
Dat is toch die over de paard getilde klootzak uit DWTS?
Kan me voorstellen dat je de vrijdag- en zaterdagavond voor iets anders benut, als je daarna (maximaal) een maand onder de grond gaat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
Valt me trouwens wel op dat geen van de overlevers meepost, vanavond.
Ook de veelposters Bobby Rond en Peter Nuninga niet.
Vreselijk mannetje is dat! En maar geilen op zichzelf. Maar hij kan wel dansen, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dancing with the stars? ja hij heeft met lieke van lexmond gedanst heeft ie 100x gezegd
Even een mogelijk misverstand uit de weg ruimen: de mensen die je nu op de stream ziet, hoéven geen punten. Het "echte" spel begint pas maandagavond. Dit is (een poging tot) warmlopen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:57 schreef Fonk het volgende:
Misschien is ie wel aardig.. maar patsers krijgen van mij geen punten
Gert, komen er meer streams? Of moeten we het met 1tje doen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je de vrijdag- en zaterdagavond voor iets anders benut, als je daarna (maximaal) een maand onder de grond gaat.
1quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:02 schreef Day het volgende:
[..]
Gert, komen er meer streams? Of moeten we het met 1tje doen?
Serieus? Maar dan kunnen we toch niet alles volgen?quote:
Is ook een topic over:quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
Serieus? Maar dan kunnen we toch niet alles volgen?
Net tv hequote:Op zaterdag 25 april 2009 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
Nee. Dat is echt een groot minpunt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, het is wel jammer, maar misschien hebben we we ook wel genoeg aan 1 camera. Zoveel mensen zijn er niet en de ruimte is ook niet supergroot.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee. Dat is echt een groot minpunt.
Maar er was geen geld om het wat geavanceerder te maken.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:16 schreef LaTourette het volgende:
[..]
De eerste kloon van Mark vanRinsum
Er schijnen morgen nog wel wat mensen bij te komen. In ieder geval Jaap.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:17 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, het is wel jammer, maar misschien hebben we we ook wel genoeg aan 1 camera. Zoveel mensen zijn er niet en de ruimte is ook niet supergroot.
Wel jammer overigens dat niet iedereen op is komen dagen voor de kick off. Al zag ik dat Huub het toch niet kon laten om naar beneden te komen.
Wat lukt er dan niet? Zwart?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
Bij DGK maakte ik screenshots met gadwin, hier werkt dit niet, iemand een idee waarom, of als ik me niet ingelezen heb, iemand een linkje?
Ja, en dan kijken nog één ding, maar horen wat de anderen zeggen is misschien nog wel interessanter. En dat ga je volgens mij echt missen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar toch: het is natuurlijk leuk om zelf te kunnen beslissen naar wie je wilt kijken, en waar.
agh, dat mis ik net, wat zeiden ze?quote:
Krijg je een zwarte schermprint?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
Bij DGK maakte ik screenshots met gadwin, hier werkt dit niet, iemand een idee waarom, of als ik me niet ingelezen heb, iemand een linkje?
nee, de regisseur Bob zat ook al vanaf BB1 bij de regiequote:Op zaterdag 25 april 2009 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Er schijnen morgen nog wel wat mensen bij te komen. In ieder geval Jaap.
Op zich vond ik de regie vandaag goed schakelen. Nog wat schoonheidsfoutjes, maar ze zijn wel vakbekwaam, 't is niet de neef van Bram die dat "best wel een uitdaging leek" , of zo.
Maar toch: het is natuurlijk leuk om zelf te kunnen beslissen naar wie je wilt kijken, en waar.
en waar is die te vinden?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan staat je hardware acceleratie niet op nul.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijg je een zwarte schermprint?
Dan staat je hardware acceleratie niet op nul.
Zie mijn post hierbovenquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, hij blijft bewegen, en opgeslagen is hij zwart.
Iets over het rolluik en iets dat als jij vannacht langs zou willen komen dat je dat zou lukken ofzoiets? Ze zijn wat moeilijk te volgen momenteel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
agh, dat mis ik net, wat zeiden ze?
Zie mijn post hierbovenquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert, come on! Mijn wat? Heb je dat stapje voor stapje in plaatjes?![]()
Ik heb zelf mijn internet geinstalleerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |