Kan me voorstellen dat je de vrijdag- en zaterdagavond voor iets anders benut, als je daarna (maximaal) een maand onder de grond gaat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
Valt me trouwens wel op dat geen van de overlevers meepost, vanavond.
Ook de veelposters Bobby Rond en Peter Nuninga niet.
Vreselijk mannetje is dat! En maar geilen op zichzelf. Maar hij kan wel dansen, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dancing with the stars? ja hij heeft met lieke van lexmond gedanst heeft ie 100x gezegd
Even een mogelijk misverstand uit de weg ruimen: de mensen die je nu op de stream ziet, hoéven geen punten. Het "echte" spel begint pas maandagavond. Dit is (een poging tot) warmlopen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:57 schreef Fonk het volgende:
Misschien is ie wel aardig.. maar patsers krijgen van mij geen punten
Gert, komen er meer streams? Of moeten we het met 1tje doen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je de vrijdag- en zaterdagavond voor iets anders benut, als je daarna (maximaal) een maand onder de grond gaat.
1quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:02 schreef Day het volgende:
[..]
Gert, komen er meer streams? Of moeten we het met 1tje doen?
Serieus? Maar dan kunnen we toch niet alles volgen?quote:
Is ook een topic over:quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
Serieus? Maar dan kunnen we toch niet alles volgen?
Net tv hequote:Op zaterdag 25 april 2009 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
Serieus? Maar dan kunnen we toch niet alles volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |