Is dat het resultaat na 10 jaar RLS op internet? 1 stream? Zijn we niet zover dat de kijker zelf mag bepalen welke camera ze willen zien? Of iig welke ruimte. Slaapkamer, woonkamer, dagboekkamer, luchtruimte,quote:4. En wanneer gaan de streams de lucht in? En hoeveel schermen zijn er? Twee?
1 op de redactie en 1 op de deelnemers? Of 3, ook nog 1 op de luchtplaats?
Er word door de regisseur bepaald welke stream er online komt, maar dit zal zeker wisselend zijn, er hangen genoeg camera's om alles te kunnen zien zowel buiten als binnen. De redactie stream komt apart.
Misschien weet ze niet wat stream betekendquote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef Stefan het volgende:
Mariell gaf net aan dat er 1 stream komt en de regisseur bepaalt wat er te zien is.
[..]
Is dat het resultaat na 10 jaar RLS op internet? 1 stream? Zijn we niet zover dat de kijker zelf mag bepalen welke camera ze willen zien? Of iig welke ruimte. Slaapkamer, woonkamer, dagboekkamer, luchtruimte,
Waarom niet 10 streams realtime in thumbnail en dan de kijker zelf laten bepalen wat hij wil zien. WIE hij wil zien en waar hij wil kijken. DAT is internet anno 2009. Het liefst zie ik 35 streams. Dat is waarmee je je onderscheidt, dat is eerlijke tv. Wat als Bobby buiten kletst met Eline en Peter binnen aan het fietsen is. En Renate in de slaapkamer aan het lezen is.
1 stream, sjonge. Na 10 jaar internet en RLS hebben we toch wel meer bereikt.
Oja, voor 35 streams had ik ook best 35 euro willen betalen voor een maandje."
A: de vraag is duidelijk over de hoeveelheidquote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien weet ze niet wat stream betekend
Redactie heeft geen moer te maken met De Bunker. Wat zich binnen afspeelt DAT is de game. Je moet toch minstens in staat zijn elke bewoner te kunnen volgen? Er komen geen TV samenvattingen, dus je moet t doen met wat je KUNT ziebn. Dat is nu wel heel erg beperkt.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:21 schreef Papabear het volgende:
Er zijn 2 streams: Stream 2 = redactie
Nou. . . . .die kans lijkt me klein. Dat had ze dan wel gezegd. Misschien ook niet, maar dat lijkt me wel iets om mensen mee binnen te halen dus gek als je dat dan niet zegt.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wacht nou eerst ff af voordat je begint met azijnzeiken. Misschien is er 1 stream die constant bijgestuurd wordt en kan je 3 andere kamers volgen vanuit vaste camerastandpunten (dus zonder regie). Kan allemaal nog.
Dat moet ze het handiger formuleren.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wacht nou eerst ff af voordat je begint met azijnzeiken. Misschien is er 1 stream die constant bijgestuurd wordt en kan je 3 andere kamers volgen vanuit vaste camerastandpunten (dus zonder regie). Kan allemaal nog.
quote:Er word door de regisseur bepaald welke stream er online komt
Dan is dit topic overbodig .. Volgens mij is er diverse info hieroverquote:Op donderdag 23 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoezo misschien? Dan moeten ze dat zeggen. Die vraag over de streams stond al zes dagen open. Dus als dit het antwoord is dan is dat het antwoord.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is helemaal geen diverse info hierover. Het antwoord is net pas gegeven.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is dit topic overbodig .. Volgens mij is er diverse info hierover
Je start dit topic zelfquote:Op donderdag 23 april 2009 22:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoezo misschien? Dan moeten ze dat zeggen. Die vraag over de streams stond al zes dagen open. Dus als dit het antwoord is dan is dat het antwoord.
Ik reageer hier als potentiële consument die de Bunker wil gaan volgen. Die 8 piek boeit me niks, dat betaal ik zo uit mijn achterzak. Ik azijnzeik helemaal niet over geld, maar over wat ons wordt aangeboden.
1 stream, kom op zeg.
Nee, ik constateer dat we na 10 jaar RLS en Internet, waar The Bunker een symbiose van is, wel meer verdient dan 1 stream.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Je start dit topic zelfEn zoek je een antwoord bij jezelf ofzo ??
Maar waar haal je dat dan vandaan?? Plus kijk het morgen even aan. (gratis) en ga dan zeikenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, ik constateer dat we na 10 jaar RLS en Internet, waar The Bunker een symbiose van is, wel meer verdient dan 1 stream.
Nee, dit is een teleurgestelde consument die eerlijk zegt wat hij denkt. Ik denk dat Bart dat ook wel kan hendelen want die zegt zelf al 10 jaar eerlijk wat hij denkt.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Je vroeg me gister wat ik bedoelde met dat jullie je eigen partner affikken, nou dit dus![]()
Tis toch simpel ..Niks is verplicht . Dan doe je het nietquote:Op donderdag 23 april 2009 22:37 schreef Marrije het volgende:
Nou, ik ben het in deze wel met Stefan eens.
Dat is weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis toch simpel ..Niks is verplicht . Dan doe je het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |