Is dat het resultaat na 10 jaar RLS op internet? 1 stream? Zijn we niet zover dat de kijker zelf mag bepalen welke camera ze willen zien? Of iig welke ruimte. Slaapkamer, woonkamer, dagboekkamer, luchtruimte,quote:4. En wanneer gaan de streams de lucht in? En hoeveel schermen zijn er? Twee?
1 op de redactie en 1 op de deelnemers? Of 3, ook nog 1 op de luchtplaats?
Er word door de regisseur bepaald welke stream er online komt, maar dit zal zeker wisselend zijn, er hangen genoeg camera's om alles te kunnen zien zowel buiten als binnen. De redactie stream komt apart.
Misschien weet ze niet wat stream betekendquote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef Stefan het volgende:
Mariell gaf net aan dat er 1 stream komt en de regisseur bepaalt wat er te zien is.
[..]
Is dat het resultaat na 10 jaar RLS op internet? 1 stream? Zijn we niet zover dat de kijker zelf mag bepalen welke camera ze willen zien? Of iig welke ruimte. Slaapkamer, woonkamer, dagboekkamer, luchtruimte,
Waarom niet 10 streams realtime in thumbnail en dan de kijker zelf laten bepalen wat hij wil zien. WIE hij wil zien en waar hij wil kijken. DAT is internet anno 2009. Het liefst zie ik 35 streams. Dat is waarmee je je onderscheidt, dat is eerlijke tv. Wat als Bobby buiten kletst met Eline en Peter binnen aan het fietsen is. En Renate in de slaapkamer aan het lezen is.
1 stream, sjonge. Na 10 jaar internet en RLS hebben we toch wel meer bereikt.
Oja, voor 35 streams had ik ook best 35 euro willen betalen voor een maandje."
A: de vraag is duidelijk over de hoeveelheidquote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien weet ze niet wat stream betekend
Redactie heeft geen moer te maken met De Bunker. Wat zich binnen afspeelt DAT is de game. Je moet toch minstens in staat zijn elke bewoner te kunnen volgen? Er komen geen TV samenvattingen, dus je moet t doen met wat je KUNT ziebn. Dat is nu wel heel erg beperkt.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:21 schreef Papabear het volgende:
Er zijn 2 streams: Stream 2 = redactie
Nou. . . . .die kans lijkt me klein. Dat had ze dan wel gezegd. Misschien ook niet, maar dat lijkt me wel iets om mensen mee binnen te halen dus gek als je dat dan niet zegt.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wacht nou eerst ff af voordat je begint met azijnzeiken. Misschien is er 1 stream die constant bijgestuurd wordt en kan je 3 andere kamers volgen vanuit vaste camerastandpunten (dus zonder regie). Kan allemaal nog.
Dat moet ze het handiger formuleren.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wacht nou eerst ff af voordat je begint met azijnzeiken. Misschien is er 1 stream die constant bijgestuurd wordt en kan je 3 andere kamers volgen vanuit vaste camerastandpunten (dus zonder regie). Kan allemaal nog.
quote:Er word door de regisseur bepaald welke stream er online komt
Dan is dit topic overbodig .. Volgens mij is er diverse info hieroverquote:Op donderdag 23 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoezo misschien? Dan moeten ze dat zeggen. Die vraag over de streams stond al zes dagen open. Dus als dit het antwoord is dan is dat het antwoord.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is helemaal geen diverse info hierover. Het antwoord is net pas gegeven.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is dit topic overbodig .. Volgens mij is er diverse info hierover
Je start dit topic zelfquote:Op donderdag 23 april 2009 22:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoezo misschien? Dan moeten ze dat zeggen. Die vraag over de streams stond al zes dagen open. Dus als dit het antwoord is dan is dat het antwoord.
Ik reageer hier als potentiële consument die de Bunker wil gaan volgen. Die 8 piek boeit me niks, dat betaal ik zo uit mijn achterzak. Ik azijnzeik helemaal niet over geld, maar over wat ons wordt aangeboden.
1 stream, kom op zeg.
Nee, ik constateer dat we na 10 jaar RLS en Internet, waar The Bunker een symbiose van is, wel meer verdient dan 1 stream.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Je start dit topic zelfEn zoek je een antwoord bij jezelf ofzo ??
Maar waar haal je dat dan vandaan?? Plus kijk het morgen even aan. (gratis) en ga dan zeikenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, ik constateer dat we na 10 jaar RLS en Internet, waar The Bunker een symbiose van is, wel meer verdient dan 1 stream.
Nee, dit is een teleurgestelde consument die eerlijk zegt wat hij denkt. Ik denk dat Bart dat ook wel kan hendelen want die zegt zelf al 10 jaar eerlijk wat hij denkt.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Je vroeg me gister wat ik bedoelde met dat jullie je eigen partner affikken, nou dit dus![]()
Tis toch simpel ..Niks is verplicht . Dan doe je het nietquote:Op donderdag 23 april 2009 22:37 schreef Marrije het volgende:
Nou, ik ben het in deze wel met Stefan eens.
Dat is weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis toch simpel ..Niks is verplicht . Dan doe je het niet
Ja das een goeiequote:
Ja, wat is er nou mooier dat je en een streamcap hebt van een roddelende Bobby en tegelijk Eline hoort klagen over een Roddelende bobby.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
Maar is het ook niet in het belang van het programma dat er straks zo veel mogelijk verschillende beelden op de forums verschijnen? dat komt het programma alleen maar te goede.. anders zien de potentiële instappers steeds maar die éne cap overal...
Ze hebben ook aangegeven dat ze streven naar zoveel mogelijk transparantie. Dat kan alleen maar als alle beelden zichtbaar (en hoorbaar) zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
Maar is het ook niet in het belang van het programma dat er straks zo veel mogelijk verschillende beelden op de forums verschijnen? dat komt het programma alleen maar te goede.. anders zien de potentiële instappers steeds maar die éne cap overal...
Oi ik twijfel aan dit topic omdat het giswerk is !!! Daarom zeg ik dat we de kickoff moeten bekijken en ff niet zeiken dat kan daarna welquote:
giswerk? De prdame zegt het toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi ik twijfel aan dit topic omdat het giswerk is !!! Daarom zeg ik dat we de kickoff moeten bekijken en ff niet zeiken dat kan daarna wel
Dat dus, we doen allemaal veel te hard ons best om geen kusjekroel site te zijn. Het resultaat, azijnpisserij om halve informatie en dus negativiteit alom. Heb gewoon geduld en wees positief / negatief gebaseerd om waarneembare feiten.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:43 schreef Soury het volgende:
Daarom zeg ik dat we de kickoff moeten bekijken en ff niet zeiken dat kan daarna wel
Nou dat valt wel mee toch? Je mag toch ook wel een beetje kritisch zijn?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat dus, we doen allemaal veel te hard ons best om geen kusjekroel site te zijn. Het resultaat, azijnpisserij om halve informatie en dus negativiteit alom. Heb gewoon geduld en wees positief / negatief gebaseerd om waarneembare feiten.
Zelf daar heb ik geen vertrouwen in .. Volgens mij kan ze net tot twee tellenquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelf daar heb ik geen vertrouwen in .. Volgens mij kan ze net tot twee tellen(lucky her)
Van mij mag alles, het topic staat wagenwijd openquote:Op donderdag 23 april 2009 22:47 schreef Marrije het volgende:
Nou dat valt wel mee toch? Je mag toch ook wel een beetje kritisch zijn?
Ik zie het anders, enthousiasme laat zich niet beteugelenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Van mij mag alles, het topic staat wagenwijd open. Alleen morgen zijn er streams, laten we gewoon ff wachten totdat we 't zeker weten.
Jammer dat jij mij verwijt azijn te zeiken. Maar goed, die discussie moeten wij samen sowieso niet hier voeren natuurlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat dus, we doen allemaal veel te hard ons best om geen kusjekroel site te zijn. Het resultaat, azijnpisserij om halve informatie en dus negativiteit alom. Heb gewoon geduld en wees positief / negatief gebaseerd om waarneembare feiten.
Ik ben 2 weken positief. Lijkt me leuk de deelnemers te volgen.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:52 schreef Marrije het volgende:
Ik vind de geluiden over het algemeen ook erg positief, het merendeel heeft er enorm veel zin in en kan niet wachten.
Precies. Ik ben vast niet de enige die dit mager vindt. Dus wellicht komen ze nu met 4 streams of 10.quote:Maar hey, 1 stream 'met volop afwisseling' is niet iets waar je over jubelt. Beter iets dan niets, daar niet van, maar toch. Mag ook best gezegd worden dat het er beter meer kunnen zijn, juist nu, dan kan er nog wat aan gedaan worden misschien. Zó moeilijk lijkt me die change niet.
Ja, ben het hier helemaal mee eens.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is zo een audio+video-stream van een aardige bitrate voor duizenden users niet zo heel goedkoop/ rete duurquote:Op donderdag 23 april 2009 22:44 schreef Marrije het volgende:
Ja dat was ook zo leuk met dgk, om maar wat te noemen, dat er ruzie was op 1 stream, en vette roddels op de andere, dat je eigenlijk 2 streams tegelijk wilde luisteren. Maar dat is misschien wat verwend?
Maar ik begrijp het niet. Wat is de extra moeite van een stream of 2 meer? De camera's hangen er toch al.
Ja volledige transparantie word wel wat lastig met 1 stream.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:04 schreef Stefan het volgende:
Overigens is er snachts geen regie, dus de deelnemers weten nu al dat ze na 12 uur van alles kunnen bekokstoven in de luchtruimte.
Ah, op die manier.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is zo een audio+video-stream van een aardige bitrate voor duizenden users niet zo heel goedkoop/ rete duur
Maar daar laat je de kijkers toch ook voor betalen? Deels voor de content, deels voor de internetdata.quote:
Zal wel niet in verhouding staan.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar daar laat je de kijkers toch ook voor betalen? Deels voor de content, deels voor de internetdata.
Dat is niet ons probleem natuurlijk. Misschien hadden ze het tarief 4 euro duurder kunnen maken? Als nu mensen afhaken vanwege 1 stream zal dat kostbaarder zijn.quote:
Ik denk dat als het zo is, dat het echtwel een kosten-batenanalyse is.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar daar laat je de kijkers toch ook voor betalen? Deels voor de content, deels voor de internetdata.
Nee, de kick-off wordt gewoon een leuk feestquote:Op donderdag 23 april 2009 23:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
die kick-off zal ongetijfeld een harde test-case worden...
Nou ja, 2, maar 1 daarvan op de redactie. Die mag van mij dan ook wel flexibel zijn, als er op 2 verschillende plekken actie is (ruzie, roddels, interessant gesprek) dan wil ik dát zien en dan niet een redactielid dat zit te lachen om wat ie allemaal zietquote:Op donderdag 23 april 2009 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. 1 stream is wel erg karig.
Precies.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ja, 2, maar 1 daarvan op de redactie. Die mag van mij dan ook wel flexibel zijn, als er op 2 verschillende plekken actie is (ruzie, roddels, interessant gesprek) dan wil ik dát zien en dan niet een redactielid dat zit te lachen om wat ie allemaal ziet
Misschien kan je die reactiestream wegstemmen voor bunkerbeeldenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ja, 2, maar 1 daarvan op de redactie. Die mag van mij dan ook wel flexibel zijn, als er op 2 verschillende plekken actie is (ruzie, roddels, interessant gesprek) dan wil ik dát zien en dan niet een redactielid dat zit te lachen om wat ie allemaal ziet
De slaapvertrekken zijn in een andere ruimte, dus daar kan geroddeld worden, terwijl 2 die buiten staan te luchten aan het roddelen kunnen zijn. Dan heb je ook nog wat mensen over in de 'woonkamer'.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:19 schreef logicc123 het volgende:
1 stream zou wel jammer zijn maar misschien niet zo'n probleem als het lijkt.
De bunker bestaat toch maar uit 1 ruimte van 40 vierkante meter. Als mensen 8 mensen afzonderlijk gesprekken gaan voeren in zo'n kleine ruimte is dat toch niet te volgen.
Ik denk ook dat het veel meer groepsgesprekken gaan worden, je hebt immers geen ruimte om je samen met iemand af te zonderen om even te roddelen over de anderen, omdat je constant op elkaars lip zit.
En het programma is zo kort, ik vraag me af of je de bewoners dan wel een beetje kan leren kennen/inschatten. Mensen geven zichzelf ook niet direct te kennen lijkt me.
(Oja de luchtruimte heb je als enige plek om je even terug te trekken. Maar dat is ook zo klein dat er weinig geregisseerd hoeft te worden denk ik.)
Dat bedoelde ik niet, als die test-case in het weekend technisch "niet bevalt" kunnen die kandidaten de volgende 25 dagen op een houtje bijten!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, de kick-off wordt gewoon een leuk feest![]()
Maandag begint het harde leven van de kandidaten.
Volgens mij komen er verschillende ruimeys, slaapkamer, speelkamer, keuken, luchtruimte. Het is niet te hopen 1 ruimte want dan wordt elk gesprek 1 holle kippenhokquote:Op donderdag 23 april 2009 23:19 schreef logicc123 het volgende:
De bunker bestaat toch maar uit 1 ruimte van 40 vierkante meter.
Ja èn?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, al die test-case in het weekend technisch "niet bevalt" kunnen die kandidaten de volgende 25 dagen op een houtje bijten!
Stefan is er geweest en ik dacht dat hij zei dat het wel verschillende ruimtes zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:19 schreef logicc123 het volgende:
1 stream zou wel jammer zijn maar misschien niet zo'n probleem als het lijkt.
De bunker bestaat toch maar uit 1 ruimte van 40 vierkante meter. Als mensen 8 mensen afzonderlijk gesprekken gaan voeren in zo'n kleine ruimte is dat toch niet te volgen.
Ik denk ook dat het veel meer groepsgesprekken gaan worden, je hebt immers geen ruimte om je samen met iemand af te zonderen om even te roddelen over de anderen, omdat je constant op elkaars lip zit.
En het programma is zo kort, ik vraag me af of je de bewoners dan wel een beetje kan leren kennen/inschatten. Mensen geven zichzelf ook niet direct te kennen lijkt me.
(Oja de luchtruimte heb je als enige plek om je even terug te trekken. Maar dat is ook zo klein dat er weinig geregisseerd hoeft te worden denk ik.)
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:24 schreef Maria44 het volgende:
1 stream? Als dat maar geen bufferen en wegvallen wordt dan.
Tsja, dat stimuleerd nou niet echt om streams aan te schaffen....quote:Op donderdag 23 april 2009 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja èn?
Dat is toch juist de bedoeling?
Dat is wat ze vertelden op FOK!tvquote:Op donderdag 23 april 2009 23:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stefan is er geweest en ik dacht dat hij zei dat het wel verschillende ruimtes zijn.
Al heb je 2 mensen dan is 4 streams nog geen overkill. Elke vijf dagen gaat er iemand weg dus tijdens de finaledag heb je er sowieso nog 4 mensen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef PC eend het volgende:
Aan de andere kant worden er ook snel mensen weggestemd, en dan zijn op het laatst 4 streams weer overkill...
maar dan laat je dat gewoon weg. Dus zou het maar voor 2 a 3 weken nodig zijn en daarvoor te duur? Maar er komt ook een The Bunker II. Dus komt het dan weer van pas.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef PC eend het volgende:
Aan de andere kant worden er ook snel mensen weggestemd, en dan zijn op het laatst 4 streams weer overkill...
Wordt het toch nog een hypequote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is wat ze vertelden op FOK!tv
Hier komt de keuken, hier komt de slaapkamer, hier komt de woonkamer.
ALs je je niet eens kunt terugtrekken en afzonderen dan slaan ze elkaar na 2 dagen al de hersens in.
Ze hebben ook 35 camera's, dus waarom dan niet meer streams? Dan kun je net zo goed 4 camera;s in de bunker stoppen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
stream is iddd wel weinig, maar je hebt wel gelijk in het feit dat het een kleine ruimte is, dus hoeveel streams wil je hebben op die paar vierkante meter.
.
Dan stemmen we gewoon dat ze bij elkaar moeten blijven, en omstebeurt moeten pratenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Al heb je 2 mensen dan is 4 streams nog geen overkill. Elke vijf dagen gaat er iemand weg dus tijdens de finaledag heb je er sowieso nog 4 mensen.
Juist wél, kun je zien dat mensen gek worden van verlangen naar een lekker vers broodje bijv.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, dat stimuleerd nou niet echt om streams aan te schaffen....
Kooi, plusminus 100 camera's, 4 streams, the Bunker, 35 camera's ehh...quote:Op donderdag 23 april 2009 23:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze hebben ook 35 camera's, dus waarom dan niet meer streams? Dan kun je net zo goed 4 camera;s in de bunker stoppen.
Het is helemaal niet zielig speculeren als de bron de PR zelf is.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:35 schreef Soury het volgende:
Nou blijft zielig speculeren zonder dat we de beelden 'gratis' kunnen bekijken ..
Ze hebben 4 a 5 ruimtes. Dussssquote:Op donderdag 23 april 2009 23:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kooi, plusminus 100 camera's, 4 streams, the Bunker, 35 camera's ehh...
Minder ruimtes, veel minder ruimtes, dusss
Het zal mij een worst zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 23:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zielig speculeren als de bron de PR zelf is.
Dat kan toch niet, 40 vierkante meter. Blijf niks van over.quote:
Het is een vrij ruime kelder, de woonkamer zal redelijk zijn, slaapkamer staan stapelbedden, er komt 1 bed in of naast de woonkamer. Er is een keuken, een dagboekkamer en een binnenruimte. En douce en sanitair. Dus er zijn hoeken genoeg om te filmen en die interressant zijn om te streamen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:39 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, 40 vierkante meter. Blijf niks van over.
Waar heb ik eigenlijk gelezen dat het 40 vierkante meter is?
Ik kom ook niet verder dan één hoofdruimte+keuken en een nisje voor Dagboeknisje en de lucht ehhh spleet..quote:Op donderdag 23 april 2009 23:39 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, 40 vierkante meter. Blijf niks van over.
Waar heb ik eigenlijk gelezen dat het 40 vierkante meter is?
Zo simpel is het ..quote:Op donderdag 23 april 2009 23:45 schreef Suikeroom het volgende:
doe eerst ff dan een dag gratis streams, dan ik daarna bepalen of ik ze neem
Oeii echt veel dus, maar zijn het aparte ruimtes? ....weet je, ik vind dit een leuk alternatief, ze denken dat ze het kunnen, LAAT ze het dan bewijzen, tuurlijk heb ik ook mijn bedenkingen...maar ben niet van plan om in de negativiteit mee te gaan. Die jongens werken er hard genoeg voor, staan er voor en laat maar zien wat ze kunnen..quote:
Klinkt het er nogb steeds zo hol als op FOK!tv?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:48 schreef Copycat het volgende:
Het is één grote woon-eet-kook-slaapruimte. En daarnaast een aparte natte ruimte.
Maanvis komt het zo wel beamen.
Gok ik.
Ach jou mening is niet ondergrond, je bent verliefdquote:Op donderdag 23 april 2009 23:48 schreef Copycat het volgende:
Het is één grote woon-eet-kook-slaapruimte. En daarnaast een aparte natte ruimte.
Maanvis komt het zo wel beamen.
Gok ik.
Nee.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:49 schreef Stefan het volgende:
Klinkt het er nogb steeds zo hol als op FOK!tv?
Maanvis.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:50 schreef Soury het volgende:
Ach jou mening is niet ondergrond, je bent verliefd
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |