abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:27:46 #76
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68363673
28 april - Wilyan jarig
30 april - Koninginnedag
4 mei - uitgerekende datum - en dodenherdenking
5 mei - bevrijdingsdag
6 mei - 40wk2d (Wilyan en Hanne zijn beide met 40wk2d geboren)
Helaas ook meteen de dag dat W weer naar school moet.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:29:47 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_68363708
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:23 schreef innepin het volgende:

[..]

Oei, dat klinkt niet positief... Nare ervaringen met het Antonius? ik mag kiezen tussen Tiel en N'gein als ik naar het ziekenhuis moet, en heb gekozen voor het laatste...
nee, absoluut niet! Antonius is echt heerlijk! Serieus 24 uur per dag een ruggeprik (bij mij wassie er binnen 20 minuten) Maar het wordt nu wel echt heel groot zeg maar

(en daarnaast: elk ziekenhuis heeft zijn voors en zijn tegens toch?)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:35:18 #78
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68363818
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:27 schreef Noli. het volgende:
28 april - Wilyan jarig
30 april - Koninginnedag
4 mei - uitgerekende datum - en dodenherdenking
5 mei - bevrijdingsdag
6 mei - 40wk2d (Wilyan en Hanne zijn beide met 40wk2d geboren)
Helaas ook meteen de dag dat W weer naar school moet.
woensdag 6 mei rare dag na de vakantie om weer te beginnen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:36:57 #79
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68363858
Zweefviegje ik 'mag' idd in het ziekenhuis bevallen, dit omdat Wilyan via een keizersnede is geboren.
Maar ik heb nog even gekeken en de ambtenaar zit er idd alleen op de maandag, woensdag en vrijdagmorgens.
Maxi, Midi & Mini
pi_68363980
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:36 schreef Noli. het volgende:
Zweefviegje ik 'mag' idd in het ziekenhuis bevallen, dit omdat Wilyan via een keizersnede is geboren.
Maar ik heb nog even gekeken en de ambtenaar zit er idd alleen op de maandag, woensdag en vrijdagmorgens.
Hihi, dan weet je wanneer je moet bevallen
Maare, sterkte met de laatste loodjes!
En de rest van de dames natuurlijk ook!

Ik sluip snel weer weg uit dit topic!
pi_68364180
Oeh Noli, ik zet mn geld op 6 mei hoor!
En anders op 5 mei. 5 mei klinkt wel mooi om als verjaardag te hebben
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68364260
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:11 schreef Juup© het volgende:
Vanmorgen stond er nog DutchessX volgens mij
Grmbl. Verweekte hersenen zijn niet om mee te spotten Gek genoeg wist ik gewoon dat je het had gezien
Alles wat er geschreven wordt over vergeetachtigheid, dommigheidjes, blunders, etc gedurende de zwangerschap is waar weet ik inmiddels. Onvoorstelbaar dat zwangerschap zo'n invloed op je hersenen heeft

Huup bedankt voor het duimen! En ook de anderen die zo lief meeleven.

Miss_Sly, bij mij zal het zeer waarschijnlijk ook bij deze ene keer blijven. We gaan er gewoon dubbel van genieten
pi_68364283
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:53 schreef huuphuup het volgende:
Oeh Noli, ik zet mn geld op 6 mei hoor!
En anders op 5 mei. 5 mei klinkt wel mooi om als verjaardag te hebben
5-5-2009 is mooi ja
pi_68364478
In Arnhem hebben ze ook zo'n hokje om aangifte te doen in het ziekenhuis, wel handig!
Fake it till you make it...
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:14:07 #85
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68364595
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:58 schreef Xenia het volgende:

[..]

Grmbl. Verweekte hersenen zijn niet om mee te spotten Gek genoeg wist ik gewoon dat je het had gezien
Alles wat er geschreven wordt over vergeetachtigheid, dommigheidjes, blunders, etc gedurende de zwangerschap is waar weet ik inmiddels. Onvoorstelbaar dat zwangerschap zo'n invloed op je hersenen heeft

Miss_Sly, bij mij zal het zeer waarschijnlijk ook bij deze ene keer blijven. We gaan er gewoon dubbel van genieten
En weet je wat het ergste is???
Het houdt (vaak) niet op na de bevalling..
Maxi, Midi & Mini
pi_68364752
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:14 schreef Noli. het volgende:

Dat zal mijn baas niet leuk vinden om te horen.
pi_68365356
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:14 schreef Noli. het volgende:

[..]

Waar ben ik aan begonnen..
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:18:16 #88
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68365940
Oh ja had ik al gezegd dat we gisteren tompoucen hebben gehaald en dat ik er gisteravond maar één opgegeten heb?
(wel na eerst een cornetto als toetje na het eten)

Nu ben ik blij dat het zaterdag is, dan eten we over het algemeen altijd patat en daar heb ik zoooooooooo'n zin in.
Oh en wie was dat met broodje kroket?!?!?

Nu moet ik zo even mijn Extran-flesje met water of ranja vullen en gaan stofzuigen (heb ik M. beloofd) en dat laatste ga ik denk ik belonen met een Festini aardbeien-ijsje en een tukkie..
We hebben gisteren even een abonnement op het zwembad geregeld hier. Heerlijk dichtbij (echt letterlijk om de hoek!) en hij is nu dus ook even met de kinderen heen.
(ik heb gisteren weer 's te veel gedaan dus mocht niet meer mee )
Maxi, Midi & Mini
pi_68366094
aah arme Noli! Zij lekker aan het zwemmen en jij aan het stofzuigen? Dat zou ik dan ook niet doen hoor, als je niet mee mag omdat je al teveel hebt gedaan gister....lekker op de tuinstoel relaxen zou ik zeggen!

Troel, mooi dat je er weer bent.

Hmm gek hoor, ik droomde gister gewoon dat ik onze baby aan het voeden was, aan de borst. Werd wakker met een nat shirt...! Gek iets hoor, een zwangerschap en wat het met je lijf kan doen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_68366162
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
aah arme Noli! Zij lekker aan het zwemmen en jij aan het stofzuigen? Dat zou ik dan ook niet doen hoor, als je niet mee mag omdat je al teveel hebt gedaan gister....lekker op de tuinstoel relaxen zou ik zeggen!

Troel, mooi dat je er weer bent.

Hmm gek hoor, ik droomde gister gewoon dat ik onze baby aan het voeden was, aan de borst. Werd wakker met een nat shirt...! Gek iets hoor, een zwangerschap en wat het met je lijf kan doen.
Een natte droom!
pi_68366180
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:28 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Een natte droom!
haha ja, weet ik ook eens wat dat is
pi_68366697
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zou even checken of je vriend/man niet toevallig gedroomd heeft dat hij een baby was die borstvoeding kreeg...

Noli, tel de overeenkomsten: ik heb nét een tompouce op, een flesje gevuld met water, en een uurtje geleden gestofzuigd omdat ik dat D. beloofd had. Oh en ik heb ook al een Festini-perenijsje op vandaag
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68367029
Xenia dat klinkt echt ideaal een kdv zo dicht bij het werk!

Noli trek je het nog een beetje? Lekker zeg een abonnement op het zwembad! Wij willen binnenkort een abonnement op blijdorp gaan nemen, lekker dichtbij en ik zie het wel zitten om daar gewoon een wandelingetje te kunnen gaan maken!|

Wij zijn net even bij de prenatal geweest, ik had nog een bon voor 4 rompers voor de prijs van 3. Eigenlijk was het 1 van de twee acties (of deze of de 20% korting), maar deze mevrouw rekende gewoon beide acties dus nu hebben we 4 rompers voor 9 euro!

Zometeen eens mijn eigen kleding uitzoeken wat er weg kan enzo, volgende week komt de nieuwe kledingkast dus ik wil goed beginnen!
pi_68367326
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:16 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Xenia dat klinkt echt ideaal een kdv zo dicht bij het werk!
Ik ben er ook zo ontzettend opgelucht over. Het voelde daar helemaal goed
quote:
Zometeen eens mijn eigen kleding uitzoeken wat er weg kan enzo, volgende week komt de nieuwe kledingkast dus ik wil goed beginnen!
Succes
Ik heb afgelopen week 7 vuilniszakken vol met kleding weggebracht. En ik kom nog ruimte te kort.
Wat de babykamer moet gaan worden, was eigenlijk inloopkledingkamer
* Xenia kan heel slecht dingen weggooien
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:36:12 #95
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68367451
Ja hoor trek het prima! (zolang ik het maar lekker rustig aan doe)
Ik heb nog steeds enkels en dat zegt heel wat bij mij tijdens een zwangerschap.

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik nu zelf niet kan zwemmen maar voor die ongeveer anderhalve week een ander badpak aanschaffen vind ik ook weer zo wat.
Gewoon hopen dat de kleine zich snel aandient en ik niet al te lang vloei..
(dat zal toch hoop ik wel een keer over zijn voor 18 september? )
Maxi, Midi & Mini
pi_68368932
quote:

[..]

Herkenbaar hier thuis, Die zwangerschapsdementie neemt soms lachwekkende vormen aan
pi_68369058
Even crossposten.
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:50 schreef Juup© het volgende:
Zo, rust is wedergekeerd in huize Juup©
Vanmiddag vrienden met hun twee kinderen van 3,5 en 5,5 jaar op bezoek gehad
Ondanks dat die ENORM druk waren, vond ik het toch fijn dat ze er bij waren. Heerlijk die kinderen en hun manier van redeneren en probleemoplossen
Het geeft mij het gevoel dat wij de juiste beslissing hebben genomen om aan een kindje te beginnen.
pi_68370439
Ik had net trek ik de KFC.. maar gadver.. dat is echt niet te vreten zeg..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68370723
hahaha ja dan wordt je toch mooi gestraft voor je gulzigheid Vicky maar wel jammer dat het niet smaakte

Juup wat fijn dat het zo goed voelt he? ik heb dat ook vaak, ik ben dan weliswaar gesloopt maar ik vind het zo enorm leuk met kleintjes enzo

Blegh ik voel me een beetje gek. Rusteloos, enorm pijn in mn hoofd (heb al een tijdje terug een dinges op) en mn arm tintelt. Net of ie slaapt maar dan nog net niet ofzo. En ik voel me niet lekker. Blergh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68370734
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 18:01 schreef huuphuup het volgende:
hahaha ja dan wordt je toch mooi gestraft voor je gulzigheid Vicky maar wel jammer dat het niet smaakte
de milkshake was wel lekker maar zelfs de brownie was niet lekker...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zaterdag 25 april 2009 @ 18:24:15 #101
5428 crew  miss_sly
pi_68371279
quote:

[..]

Ik dacht voorheen ook altijd dat het lichtelijjk overdreven was, dat zwangerschapsdementie enzo. Maar het is niet waar, het is echt ik hoop wel dat het na de bevalling langzaam weer wat minder erg wordt, maar als ik de verhalen moet geloven is dat niet het geval

Ja, wij gaan extra genieten, van de zwangerschap en straks van onze dochter

Vicky, ik heb nog nooit iets van KFC gegeten, dus geen idee. Hoe kwam je er dan bij dat je er zin in had? Of had je eerder al eens wat op en was dat wel lekker?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68371670
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 18:01 schreef huuphuup het volgende:
Blegh ik voel me een beetje gek. Rusteloos, enorm pijn in mn hoofd (heb al een tijdje terug een dinges op) en mn arm tintelt. Net of ie slaapt maar dan nog net niet ofzo. En ik voel me niet lekker. Blergh
Dat klinkt niet fijn huup. Die hoofdpijn kan door het weer komen dat nu (hier althans) ineens zo drukkend is. Maar dan met je arm erbij, dat is wel raar. Even slapen misschien?
pi_68371850
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 18:41 schreef Xenia het volgende:

[..]

Dat klinkt niet fijn huup. Die hoofdpijn kan door het weer komen dat nu (hier althans) ineens zo drukkend is. Maar dan met je arm erbij, dat is wel raar. Even slapen misschien?
ik ben net weer wakker haha ik was gaar vanmiddag en ik had hoofdpijn dus ik was even gaan liggen. Maar t hielp weinig eigk.
Hoofdpijn ben k vanmorgen mee wakker geworden, toen een asperine genomen en later vanmiddag toen k thuis kwam nog een. K kijk er voor mn gevoel gewoon een beetje scheel van normaal voor mijn doen als k goeie hoofdpijn heb
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 25 april 2009 @ 18:51:00 #104
5428 crew  miss_sly
pi_68371908
Wat naar huup. Is het misschien migraine?
Enne...je neemt toch wel paracetamol he?
pi_68371995
ja die bedoelde ik, aspirine is korter om te schrijven ik gebruik finimal, das volgens mn vk prima.

Voor zover ik weet heb ik geen migraine. Dat komt toch niet zomaar ineens opzetten? zeg maar zonder dat je er ooit eerder last van hebt?

Vanavond maar ff een stukje door het park struinen ofzo nog en lekker vroeg naar bed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68372349
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 18:54 schreef huuphuup het volgende:
Voor zover ik weet heb ik geen migraine. Dat komt toch niet zomaar ineens opzetten? zeg maar zonder dat je er ooit eerder last van hebt?
Ik kreeg mijn eerste migraine aanval op mijn 22ste.
Het kan trouwens ook hyperventilatie zijn, dat tintelende gevoel in je arm. En dan die schele hoofdpijn er nog bij. Even in een zakje blazen, kijken of dat helpt?
  zaterdag 25 april 2009 @ 19:47:18 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68373474
Mijn tieten doen zeer vandaag. Of beter, mijn tepels. Links erger dan rechts, maar fijn is het niet. Hele nare scherpe steken/prikkels steeds. Ook met aanraking enzo.
Best een naar gevoel wel.

En die dementie? Het wordt wel ietsje minder na je zwangerschap, maar echt verdwijnen deed het bij mij niet. En nu, bij nummer 2 is het dus nog een tikkie erger zelfs...
pi_68373607
Dat vergeetachtige... hmmz. Ik heb de indruk dat het niet meer is teruggeweest op wat het was voordat ik zwanger was van Mirte...
pi_68373608
Vervelend BE

Xenia thanks, ik ga het even in de gaten houden of het vaker voorkomt enzo, kan k er eventueel wat over vragen volgende keer bij de vk. plastic zakjes heb ik hier niet, wel een albert heijn boodschappen tas maar dat lijkt me niet bevorderlijk Ik voel me wel vaak erg kortademig dus het zou zomaar kunnen dat k onbewust of ongemerkt hyperventileer?
Ik heb trouwens nu mn bril op en ik merk dat dat in elk geval ietsje beter voelt dus mja ach. Perenijsje erbij and it's all good
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 25 april 2009 @ 20:17:51 #110
5428 crew  miss_sly
pi_68374527
BE, wat vervelend. Ik vind het zo naar als mijn borsten pijn doen. Ik heb wel eens wat steken gehad, maar niet zo erg gelukkig. Zou het van het groeien zijn?

Aah, perenijsjes maken veel goed
pi_68374792
perenijsjes zijn lekkerrrr. Ik heb disco-ijsjes hier in t vriesvak liggen met van die spikkels... ook lekker
pi_68375053
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 19:50 schreef huuphuup het volgende:
Xenia thanks, ik ga het even in de gaten houden of het vaker voorkomt enzo, kan k er eventueel wat over vragen volgende keer bij de vk. plastic zakjes heb ik hier niet, wel een albert heijn boodschappen tas maar dat lijkt me niet bevorderlijk Ik voel me wel vaak erg kortademig dus het zou zomaar kunnen dat k onbewust of ongemerkt hyperventileer?
Maak dan een kommetje van je handen en adem daar een paar keer in en uit.
Ik heb ooit mijn ex een keer met bloedspoed naar de eerste hulp gereden, denkend dat hij een hersenbloeding oid had. Hij had rare hoofdpijn, een gekke tinteling in zijn arm en hij praatte ook wat moeilijk ineens. Hele dag heeft die aan allerlei apparaten gehangen en tests gedaan, bleek dus inderdaad dat hij (onbewust) hyperventilatie had.
pi_68375225
Jeetje, ben effe een nachtje op een motor aan het rondcrossen door het oosten, meteen een half topic verder...

Vlindur!!!! Gefeliciteerd!
Hier eigenlijk rustig, merk wel dat als ik minder (goed) slaap, de "kramp/pijntjes" in mijn onderbuik eerder komen dan anders.
Mag mijn voorlopige datum ook in de op? (24-12-09)
Deze week vk bellen voor afspraak en 6e week vieren spannend!!!
pi_68375271
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:27 schreef Nijna het volgende:
perenijsjes zijn lekkerrrr. Ik heb disco-ijsjes hier in t vriesvak liggen met van die spikkels... ook lekker
Klaar nou met de ijsjes! (kan geen ijsjes meer halen vanaaf)
  Moderator zaterdag 25 april 2009 @ 20:41:18 #115
5428 crew  miss_sly
pi_68375297
Jeetje Xenia, nooit geweten dat hyperventilatie zich zo kon uiten
Dan schrik je toch echt wel, zeg!
pi_68375387
Haha lijnloos, troost je, dit was mn laatste perenijsje en morgen zijn de supermarkten dicht. Bluuuh

ik wil ook disco-ijsjes, die zien er zo vrolijk uit maar ik kan niet tegen lactose
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68375539
de appie is gewoon open hoor hier. Moet ik morgen perenijsjes voor je meenemen huup?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_68375778
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:47 schreef Ticootje het volgende:
de appie is gewoon open hoor hier. Moet ik morgen perenijsjes voor je meenemen huup?
haha lief van je
doe maar niet hoor, ik ga denk ik maar es een dagje ijsloos kan geen kwaad geloof ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68376121
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haha lief van je
doe maar niet hoor, ik ga denk ik maar es een dagje ijsloos kan geen kwaad geloof ik
Hoezo, ben jij aan het aankomen dan?

zaterdag 25 april 2009 @ 21:08:19 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68376234
Ik heb ook eens bij een nachtarts gezeten met tintelende lippen en een heel naar gevoel in mijn keel.
De arts heeft een tijdje met me zitten praten en toen ging het vanzelf beter. Toen het over was zei hij 'dat was dus hyperventialtie'. Ik was echt helemaal stomverbaasd. Niks geen paniekerig hijgen verder.
Ik had dus een licht spasme in mijn slokdarm, dat veroorzaakte dat nare gevoel in mijn keel en daardoor was ik raar gaan ademen.

Ijsjes... oeh! Ehm... ik heb alleen nog van die zelf-invries dingen.

Lijnloos, ik ga je erbij zetten!
pi_68376398
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:05 schreef Juup© het volgende:

[..]

Hoezo, ben jij aan het aankomen dan?

whehehe
dat ook
maar dat ligt niet aan de perenijsjes verder, meer aan de chocola enzo

Ik haal maandag gewoon nieuwe denk ik. Maar dan zo'n multipack van de c1000, daar zitten verschillende smaakjes in!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:59:24 #122
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68377718
Mmmm..... ijsje.... vooral Mars icecream is erg favoriet hier!

Mamanik, ik ben t adres kwijt van de weblog van wennie, heb jij die nog voor mij?
Vandaag t kamertje afgemaakt, lampjes opgehangen en haakjes aan de muur gemaakt. Nu is t klaar (denk ik....) en kan t grote wachten echt beginnen!

Vlindur gefeliciteerd!!!
pi_68377883
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef huuphuup het volgende:

ik wil ook disco-ijsjes, die zien er zo vrolijk uit maar ik kan niet tegen lactose
Oh dat is minder... gelukkig zijn peer-ijsjes ook lekker
Ik heb ook nog raketten in de vriezer, maar die zijn wat stroperig en ranzig geworden, ik denk dat ze wat te lang liggen en dat komt de smaak niet ten goede. Natuurlijk is de doos met houdbaarheidsdatum allang weg .
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:43:23 #124
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_68379049
Vlinder, ik las heel goed nieuws in het updatetopic! Gefeliciteerd!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_68379473
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:59 schreef mikoxx het volgende:
Mamanik, ik ben t adres kwijt van de weblog van wennie, heb jij die nog voor mij?
Vandaag t kamertje afgemaakt, lampjes opgehangen en haakjes aan de muur gemaakt. Nu is t klaar (denk ik....) en kan t grote wachten echt beginnen!
www.dubbelgeluk.web-log.nl (toevallig gisteren teruggezocht)

Even een jompel voor alle nieuwe mama's 2 be
Lotte!
Noah!
  zaterdag 25 april 2009 @ 23:38:39 #126
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_68380413
Nieuw topic, zie ik Vlindur staan helemaal at the bottom WOOOHOOOOOO gefeliciteerd zeg
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_68380752
Vlindur, ik zie 'took nu pas. wat een geweldig nieuws!!! heel veel geluk gewenst met je buikje + inhoud!!!
pi_68380864
Vlindur gefeliciteerd!

Noli, ik volg je ook hoor!
  zondag 26 april 2009 @ 08:35:58 #129
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68384276
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:59 schreef mikoxx het volgende:
Mmmm..... ijsje.... vooral Mars icecream is erg favoriet hier!

Vlindur gefeliciteerd!!!
Nou Linda was me al voor met het adres gister niet meer achter de pc gezeten voor de rest.

Leuk het kamertje afgemaakt! Staan er al foto's in het fototopic??? Wij moeten nog iets van een kapstokje zien te vinden maar tot nu toe niks leuks gevonden, had iets maar toen we dat gingen bevestigen brak het gelijk in 2 stukken hahahaha kwaliteitje dus. Ik moet van de week ook weer eens verder met het kamertje, alles nog even verder opruimen en bedenken of alles nu echt wel de goede plek heeft, is een behoorlijke kamer maar met 2 bedjes een commode een linnenkast en een schommelstoel is het toch best snel vol
pi_68385503
jeetje wat hebben jullie weer een hoop geschreven in een korte tijd.

Vlindur Gefeliciteerd en welkom.

Troel wat fijn dat je weer thuis bent, hopelijk gaat t snel beter met je

Gister op de valreep nog even naar de Prenetal en een super lief boxkleed gekocht met Giraffjes
  zondag 26 april 2009 @ 10:57:45 #131
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68385666
Hi allemaal

Na een tijdje meelezen met jullie vind ik het toch maar eens tijd worden om te 'ontlurken' en ook een berichtje te posten. Ik ben bij toeval op Fok terechtgekomen toen ik en mijn lief naarstig poogden een kindje te maken en heb een tijdje erg veel steun gehad aan het 'wachten op het tweede streepje'-topic.

Nu een paar weekjes geleden heb ik inderdaad een tweede streepje (of 3, we geloofden het eerst niet) geplast en sindsdien hou ik me hier eigenlijk stil.. Maar een beetje meepraten is eigenlijk wel gezellig Ik ben nu 7 weken en een paar dagen, mijn uitgerekende datum is 9 december. Komende woensdag (precies op 8 weken) hebben we de eerste echo en ik kan echt niet wachten gewoon.. Verder heb ik zo ongeveer alle kwaaltjes waar ik ooit over gelezen heb wel in huis, maar tot nu toe kan ik er niet echt mee zitten.

Ehm, nouja.. Hoi dus *zwaait*
3!
pi_68385718
Incantrix, gefeliciteerd!! En welkom hier
pi_68385849
Incantrix van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
pi_68385859
Incantrix, welkom

Wij zijn even een rondje wezen wandelen, maar dat gaat me toch niet heel lekker af hoor. Oude oma-tempo en steeds een soort steken in mn onderbuik. Zodra ik stil sta is het dan wel weer weg, maar als ik weer loop komt het ook weer. Geen weeën ofzo volgens mij, het is meer constant. Net als dat je steken krijgt als je hardloopt, alleen dan onderin mn buik.
Ik doe tegenwoordig het liefst alles op de fiets... Bij Mirte had ik dat volgens mij helemaal niet zo...
  Moderator zondag 26 april 2009 @ 11:19:49 #135
5428 crew  miss_sly
pi_68386003
Incantrix welkom

Dat oude oma tempo herken ik wel, Nijna. Lopen is gewoon erg vermoeiend en pijnlijk, helaas. Ik dacht dat ik me aanstelde, maar er zijn er dus meer die met 26 weken minder mobiel zijn al.

Wij gaan dadelijk naar mijn vriendinnetje in Brabant. Die is as donderdag uitgerekend, dus nog even buiken vergelijken
pi_68386203
tvp
  zondag 26 april 2009 @ 11:42:31 #137
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68386467
Incantrix, gefeliciteerd!

Huup, hoe is het met je hoofdpijn? En Vicky, KFC njamjam, die wrap met kip en salsasaus en kaas hhhmmm, njamjam . Ik heb de brownies daar nog nooit op.

En 35 weken vandaag . Ik heb trouwens wel een besluit genomen vanmorgen en dat is: niemand gaat mijn zoon handmatig draaien zolang we die extra hart echo nog niet hebben gehad. Ik ga trouwens morgen ook de homeopaat bellen, het schijnt dat zij ook goed kan helpen als je kindje in een stuit ligt, dus ik ben benieuwd!

En miss_sly, je bent echt niet de enige met een bejaardentempo Daar doe ik ook volop aan mee!
Niet mieten! Door gieten!
  zondag 26 april 2009 @ 11:54:30 #138
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68386780
*ff snel meldt*

* Noli. gaat zo ff terug lezen enzo *
Maxi, Midi & Mini
pi_68387153
Incantrix, welkom & gefeliciteerd!

Leuk dat nu ook mee komt praten!
  zondag 26 april 2009 @ 12:18:26 #140
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68387389
Icantrix gefeliciteerd en welkom!

Nijna zouden dat niet je banden kunnen zijn?
Maxi, Midi & Mini
pi_68387495
Noli fijn dat het wel nog gewoon gaat allemaal!

Miss_sly veel plezier vandaag!!

Incantric gefeliciteerd!

Seilram, goed dat je voor jezelf die beslissing hebt genomen!

Nijna, ik heb dat ook af en toe, vooral een aantal weken terug erg veel, mijn vk zei dat het mijn banden zijn, zoals noli ook zegt.
  zondag 26 april 2009 @ 12:48:53 #142
100412 mefke79
komt goed!
pi_68388226
Incantric welkom! En vlindur ook! (al kan het zijn dat ik dat in het vorige topic ook al zei, hoezo dementie )

Gisteren de hele dag op pad geweest, eerst een begrafenis en toen naar mijn ouders, dat voel je toch wel goed aan je buik, zo'n dagje. Heb het gevoel dat Driekus alles omhoog drukt waardoor ik het snel benauwd heb. De allergiemedicijnen helpen gelukkig goed, maar helemaal opgelost is het niet. En dan in een warme kerk, op een te kort bankje en met indrukwekkende dingen voor je, is dat niet handig. Ik huil echt altijd bij een begrafenis wel, maar nou wilde de kraan niet echt dicht. En omdat manlief niet meekon, werd ik getroost door vrienden, das net iets minder effectief.
Huup, die tintelende arm, heb je er niet raar op gelegen terwijl je sliep ofzo? Ik merk bij mezelf dat ik de laatste week regelmatig wakker werd met een levenloze arm, had ik er helemaal bovenop gelegen. Maar dat hyperventileren kan ook hoor, ik merk dat je dat veel sneller doet als je uberhaupt al kortademig bent. En een AHtasje werkt ook hoor, maar dan moet je er een 'klein' tasje van maken door em ergens onderaan in je vuist te stoppen en dus een groot stuk te laten uitsteken. En de truc om het te voorkomen is niet te diep gaan ademhalen, gewoon redelijk oppervlakkig. Je krijgt er net zoveel lucht mee!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 26 april 2009 @ 13:23:24 #143
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68389164
Incantrix gefeliciteerd en welkom!

Linda, bedankt voor het linkje, ga snel ff checken!!
Mamanik, het kamertje is idd toch aardig snel vol met die 2 bedjes erin he? Ik vind het ook zo'n raar idee dat daar straks onze kindjes in liggen. Ik heb er al even een klein rompertje in gelegd en da's toch een heel raar gezicht hoor Ik houd je morgen in de gaten!
pi_68389450
Incanatrix wat een verrassing! gefeliciteerd!
pi_68390293
Snel een kort berichtje vanop mijn mobieltje... Net als bij Liande ging ik weer overtijd...blijkbaar ben ik een te goed huisje voor baby's :p
vrijdag bij de ctg had ik 4cm opening-wat ik wel fijn vond, bijna halfweg zonder last - enwerd ik gestript door de gynaecologe. Gisteren bleek dit de boel toch gestimuleerd te hebben, na een vlotte bevalling werd ik vannacht om 23u55 de trotse mama van een flinke zoon!

Tristan is zijn naam en het is een gezonde brok van 52cm groot en 3,805 kg zwaar!
pi_68390320
quote:
Op zondag 26 april 2009 14:01 schreef Iksje het volgende:
Snel een kort berichtje vanop mijn mobieltje... Net als bij Liande ging ik weer overtijd...blijkbaar ben ik een te goed huisje voor baby's :p
vrijdag bij de ctg had ik 4cm opening-wat ik wel fijn vond, bijna halfweg zonder last - enwerd ik gestript door de gynaecologe. Gisteren bleek dit de boel toch gestimuleerd te hebben, na een vlotte bevalling werd ik vannacht om 23u55 de trotse mama van een flinke zoon!

Tristan is zijn naam en het is een gezonde brok van 52cm groot en 3,805 kg zwaar!
Gefeliciteerddddd
  zondag 26 april 2009 @ 14:07:31 #147
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68390444
Yay Iksje! Gefeliciteerd met Tristan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68390493
Iksje Gefeliciteerd met je jongen, Wat een mooie naam

Nieuw zwangere gefeliciteerd en welkom ( ben ff je naam vergeten )
pi_68391280
hee Iksje, dat klinkt hoopvol zo'n bevalling!
Gefeliciteerd met Tristan!

Icantrix gefeliciteerd!

ik word ook heel vaak wakker met een slapende arm, zal wel een zwangerschapskwaaltje zijn, had ik eerder nooit.
  zondag 26 april 2009 @ 14:35:33 #150
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68391418
Proficiat Iksje met je zoon Tristan!
Niet mieten! Door gieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')