Vanmorgen stond er nog DutchessX volgens mijquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:07 schreef Xenia het volgende:
DuchessX, ik ga vandaag ook naar het kruidvat, dankzij jouw tip. Ik hoop dat ze die luiertassen nog hebben.
Dat dusquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:04 schreef huuphuup het volgende:
Xenia wat fijn zo'n kdv! En ik duim voor je dat alles met je ex allemaal uitpakt zoals je wilt en hoopt
Ah, vandaar! Is m'n nieuwsgierigheid weer bevredigd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, toch wel vrij zeker. Ik ben al 40, deze zwangerschap is niet gemakkelijk tot stand gekomen en ik weet niet of ik dat zwanger zijn an sich nog wel een keer zou willen doen. Ik heb dus iig geen jaar of 2 ertussen om daarover na te denken en te bedenken of we een tweede toch wel leuk zouden vinden. Als je 40 bent bij de eerste is dat nou eenmaal een beperking waar je tegenaan loopt. Natuurlijk kan ik best als ik 42 ben nog proberen zwanger te worden, maar als dat weer ruim 2 jaar duurt, ben ik 44 als ik dan zwanger zou zijn. De kansen dat er iets mis is of gaat met dat kindje zijn ook weeer veel groter tegen die tijd.
Als ik 30 was geweest, zou ik het absoluut niet uitsluiten, ook al denken wij dat we maar 1 kind willen. Op deze leeftijd echter denk ik dat het heel gezond is ervan uit te gaan dat er geen tweede komt
Precies wat mijn vriend ook zeiquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vanmorgen stond er nog DutchessX volgens mij
DuchessX vroeg mij bij het Kruidvat of ik het erg zou vinden om het zo mooie luiertas rond te lopen, maar eigenlijk wist zij het antwoord al. Het maakt mij geheel niet uit hoe zo'n tas eruit ziet, ik vind alles best
Dus over een aantal maanden loop ik ook met zo'n gekleurde tas rond.
Zeg, waar blijft je buukskequote:Op zaterdag 25 april 2009 11:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Precies wat mijn vriend ook zeiLekker belangrijk dat de luiertas die ik gekocht heb, rood met oranje is.
![]()
Xenia, wat fijn van dat kdv! En ook fijn dat er in elk geval weer een beetje beschaafd contact is met je ex
quote:
Ik keek net al raar toen ik zag dat mijn pak appelsap langer houdbaar is dan mijn buik.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:54 schreef innepin het volgende:
Het staat echt stoer, een 2010 baby in de OP![]()
Ik weet nog dat Rocka tegen mij zei: "Wacht maar, straks zijn er mensen in 2010 uitgerekend terwijl jij in 2008 zwanger raakte, dan voelt het pas 'ver'" (of iets in die strekking), en mên, daar was echt geen woord van gelogen
En twaalf kilometer naar 't zuiden krijg je ook het papiertje er gratis bijquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:10 schreef Troel het volgende:
[..]
In Nieuwegein krijg je dus helemaal niet zo'n akte erbij, dus is het gratis. Ik wilde desondanks wel zo'n echt papier, dus daar hebben we wel voor moeten betalen (maar dat vind ik dan niet meer dan logisch)
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik keek net al raar toen ik zag dat mijn pak appelsap langer houdbaar is dan mijn buik.![]()
Achja, ik vind het vooral raar dat in een ziekenhuis waar het net een fabriek is (ze hebben nu 10 (!!!) verloskamers), ze niet gewoon een ambtenaar daar langs sturen zoals ze in Hengelo en Enschede wel hebbenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:15 schreef innepin het volgende:
[..]
En twaalf kilometer naar 't zuiden krijg je ook het papiertje er gratis bij![]()
[..]![]()
Wat schattig
![]()
Noli, zie je wel dat er op je wordt gelet?
Oei, dat klinkt niet positief... Nare ervaringen met het Antonius? ik mag kiezen tussen Tiel en N'gein als ik naar het ziekenhuis moet, en heb gekozen voor het laatste...quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Achja, ik vind het vooral raar dat in een ziekenhuis waar het net een fabriek is (ze hebben nu 10 (!!!) verloskamers), ze niet gewoon een ambtenaar daar langs sturen zoals ze in Hengelo en Enschede wel hebbenMet een ambtenaar 2 uur per dag in het ziekenhuis maak je veel papa's blij denk ik
nee, absoluut niet! Antonius is echt heerlijk! Serieusquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:23 schreef innepin het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet positief... Nare ervaringen met het Antonius? ik mag kiezen tussen Tiel en N'gein als ik naar het ziekenhuis moet, en heb gekozen voor het laatste...
woensdag 6 mei rare dag na de vakantie om weer te beginnen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:27 schreef Noli. het volgende:
28 april - Wilyan jarig
30 april - Koninginnedag
4 mei - uitgerekende datum - en dodenherdenking
5 mei - bevrijdingsdag
6 mei - 40wk2d (Wilyan en Hanne zijn beide met 40wk2d geboren)
Helaas ook meteen de dag dat W weer naar school moet.
Hihi, dan weet je wanneer je moet bevallenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:36 schreef Noli. het volgende:
Zweefviegje ik 'mag' idd in het ziekenhuis bevallen, dit omdat Wilyan via een keizersnede is geboren.
Maar ik heb nog even gekeken en de ambtenaar zit er idd alleen op de maandag, woensdag en vrijdagmorgens.
Grmbl. Verweekte hersenen zijn niet om mee te spottenquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:11 schreef Juup© het volgende:
Vanmorgen stond er nog DutchessX volgens mij
5-5-2009 is mooi jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:53 schreef huuphuup het volgende:
Oeh Noli, ik zet mn geld op 6 mei hoor!
En anders op 5 mei. 5 mei klinkt wel mooi om als verjaardag te hebben
En weet je wat het ergste is???quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:58 schreef Xenia het volgende:
[..]
Grmbl. Verweekte hersenen zijn niet om mee te spottenGek genoeg wist ik gewoon dat je het had gezien
Alles wat er geschreven wordt over vergeetachtigheid, dommigheidjes, blunders, etc gedurende de zwangerschap is waar weet ik inmiddels. Onvoorstelbaar dat zwangerschap zo'n invloed op je hersenen heeft![]()
Huup bedankt voor het duimen! En ook de anderen die zo lief meeleven.![]()
Miss_Sly, bij mij zal het zeer waarschijnlijk ook bij deze ene keer blijven. We gaan er gewoon dubbel van genieten
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:14 schreef Noli. het volgende:
En weet je wat het ergste is???
Het houdt (vaak) niet op na de bevalling..
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:14 schreef Noli. het volgende:
[..]
En weet je wat het ergste is???
Het houdt (vaak) niet op na de bevalling..
Een natte droom!quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
aah arme Noli! Zij lekker aan het zwemmen en jij aan het stofzuigen? Dat zou ik dan ook niet doen hoor, als je niet mee mag omdat je al teveel hebt gedaan gister....lekker op de tuinstoel relaxen zou ik zeggen!
Troel, mooi dat je er weer bent.
Hmm gek hoor, ik droomde gister gewoon dat ik onze baby aan het voeden was, aan de borst. Werd wakker met een nat shirt...!Gek iets hoor, een zwangerschap en wat het met je lijf kan doen.
haha ja, weet ik ook eens wat dat isquote:
Ik zou even checken of je vriend/man niet toevallig gedroomd heeft dat hij een baby was die borstvoeding kreeg...quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hmm gek hoor, ik droomde gister gewoon dat ik onze baby aan het voeden was, aan de borst. Werd wakker met een nat shirt...!Gek iets hoor, een zwangerschap en wat het met je lijf kan doen.
Ik ben er ook zo ontzettend opgelucht over. Het voelde daar helemaal goedquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:16 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Xenia dat klinkt echt ideaal een kdv zo dicht bij het werk!
Succesquote:Zometeen eens mijn eigen kleding uitzoeken wat er weg kan enzo, volgende week komt de nieuwe kledingkast dus ik wil goed beginnen!
Herkenbaar hier thuis, Die zwangerschapsdementie neemt soms lachwekkende vormen aanquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:58 schreef Xenia het volgende:
[..]
Grmbl. Verweekte hersenen zijn niet om mee te spottenGek genoeg wist ik gewoon dat je het had gezien
Alles wat er geschreven wordt over vergeetachtigheid, dommigheidjes, blunders, etc gedurende de zwangerschap is waar weet ik inmiddels. Onvoorstelbaar dat zwangerschap zo'n invloed op je hersenen heeft![]()
Het geeft mij het gevoel dat wij de juiste beslissing hebben genomen om aan een kindje te beginnen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:50 schreef Juup© het volgende:
Zo, rust is wedergekeerd in huize Juup©
Vanmiddag vrienden met hun twee kinderen van 3,5 en 5,5 jaar op bezoek gehad
Ondanks dat die ENORM druk waren, vond ik het toch fijn dat ze er bij waren. Heerlijk die kinderen en hun manier van redeneren en probleemoplossen
de milkshake was wel lekker maar zelfs de brownie was niet lekker...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:01 schreef huuphuup het volgende:
hahaha ja dan wordt je toch mooi gestraft voor je gulzigheid Vickymaar wel jammer dat het niet smaakte
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |