abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68361843
Xenia wat fijn zo'n kdv! En ik duim voor je dat alles met je ex allemaal uitpakt zoals je wilt en hoopt
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68361968
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:07 schreef Xenia het volgende:

DuchessX, ik ga vandaag ook naar het kruidvat, dankzij jouw tip. Ik hoop dat ze die luiertassen nog hebben.

Vanmorgen stond er nog DutchessX volgens mij

DuchessX vroeg mij bij het Kruidvat of ik het erg zou vinden om het zo mooie luiertas rond te lopen, maar eigenlijk wist zij het antwoord al. Het maakt mij geheel niet uit hoe zo'n tas eruit ziet, ik vind alles best
Dus over een aantal maanden loop ik ook met zo'n gekleurde tas rond.
pi_68361973
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:04 schreef huuphuup het volgende:
Xenia wat fijn zo'n kdv! En ik duim voor je dat alles met je ex allemaal uitpakt zoals je wilt en hoopt
Dat dus
pi_68361975
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, toch wel vrij zeker. Ik ben al 40, deze zwangerschap is niet gemakkelijk tot stand gekomen en ik weet niet of ik dat zwanger zijn an sich nog wel een keer zou willen doen. Ik heb dus iig geen jaar of 2 ertussen om daarover na te denken en te bedenken of we een tweede toch wel leuk zouden vinden. Als je 40 bent bij de eerste is dat nou eenmaal een beperking waar je tegenaan loopt. Natuurlijk kan ik best als ik 42 ben nog proberen zwanger te worden, maar als dat weer ruim 2 jaar duurt, ben ik 44 als ik dan zwanger zou zijn. De kansen dat er iets mis is of gaat met dat kindje zijn ook weeer veel groter tegen die tijd.

Als ik 30 was geweest, zou ik het absoluut niet uitsluiten, ook al denken wij dat we maar 1 kind willen. Op deze leeftijd echter denk ik dat het heel gezond is ervan uit te gaan dat er geen tweede komt
Ah, vandaar! Is m'n nieuwsgierigheid weer bevredigd.

Zou er zelf in jouw situatie ws ook zo over denken. Hoewel dat natuurlijk lastig in te schatten is. Maar vind het voor nu iig een goeie instelling!

En hoe komt het dan dat je eerder niet aan kinderen 'begonnen' bent en nu wel?

Als ik te nieuwsgierig ben, mag je me de mond snoeren, hoor!
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:23:10 #55
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68362168
Xenia, klinkt stukken rooskleuriger als voorheen. Wat super voor je!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator zaterdag 25 april 2009 @ 11:25:27 #56
5428 crew  miss_sly
pi_68362207
Je bent niet te nieuwsgierig, hoor, en ik heb er sowieso nooit een geheim van gemaakt.
Ik heb in het verleden (jaar of 13 geleden) met een ex ook geprobeerd, ook via ziekenhuis enzo, maar dat is niet gelukt. De relatie liep ook op de klippen. Ik ben toen voornamelijk bezig geweest met leren accepteren dat ik kinderloos zou blijven. De vriend die ik toen had wilde ook geen kinderen, dus dat was lekker makkelijk.
Later toen ik schaap ontmoette wilde ik het toch graag nog een keer proberen, hij gelukkig ook. Ik was bijna 38 toen we ons in het ziekenhuis meldden, en dus net zwanger toen ik 40 werd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 25 april 2009 @ 11:27:07 #57
5428 crew  miss_sly
pi_68362244
Xenia, wat fijn van dat kdv. Heerlijk dat je dadelijk zo maar even tussendoor naar je meisje kan!

Op zich ook een positieve ontwikkeling met je ex. Wie weet hoe het nog loopt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68362261
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:11 schreef Juup© het volgende:

[..]

DuchessX vroeg mij bij het Kruidvat of ik het erg zou vinden om het zo mooie luiertas rond te lopen, maar eigenlijk wist zij het antwoord al. Het maakt mij geheel niet uit hoe zo'n tas eruit ziet, ik vind alles best
Dus over een aantal maanden loop ik ook met zo'n gekleurde tas rond.
Precies wat mijn vriend ook zei Lekker belangrijk dat de luiertas die ik gekocht heb, rood met oranje is.

Xenia, wat fijn van dat kdv! En ook fijn dat er in elk geval weer een beetje beschaafd contact is met je ex
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:29:01 #59
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68362285
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:27 schreef innepin het volgende:

[..]

Precies wat mijn vriend ook zei Lekker belangrijk dat de luiertas die ik gekocht heb, rood met oranje is.

Xenia, wat fijn van dat kdv! En ook fijn dat er in elk geval weer een beetje beschaafd contact is met je ex
Zeg, waar blijft je buukske ? Stella wordt zo wakker en dan ben ik verder de hort op .
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:01:19 #60
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68363087
Goedemorgen, waar is onze Noli?

Flower, wat een mooie echo!

Troel, wat balen zeg. Kan me helemaal voorstellen dat ziekenhuizen je neus uitkomen.

Rocka, lekker gegeten?

Hier alles prima. Heb besloten het hele gedoe omtrent zijn hartslag maar even te laten varen voorlopig en mezelf dus inderdaad niet druk te maken. Ik kan er toch niets aan doen. Gisteren dus lekker naar verjaardag geweest, dat was een welkome afwisseling, want ook mijn manlief had de hele dag barstende koppijn van het gedoe met zijn hartje. Maar zoonlief heeft pit genoeg in zich, dat heeft ie gisteren en vandaag bewezen. Het komt helemaal goed met mijn jongetje
Niet mieten! Door gieten!
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:02:16 #61
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68363110
En vlindur! Welkom en proficiat!
Niet mieten! Door gieten!
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:05:19 #62
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68363171
geen idee waar Noli is, weet niet hoe druk haar weekend ingedeeld is
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:10:19 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_68363291
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:50 schreef Juup© het volgende:
In Eindhoven kost het helemaal niets
[..]

In Nieuwegein krijg je dus helemaal niet zo'n akte erbij, dus is het gratis. Ik wilde desondanks wel zo'n echt papier, dus daar hebben we wel voor moeten betalen (maar dat vind ik dan niet meer dan logisch)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:12:06 #64
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68363329
het vreemde is wel dat de papa de akte dan weer in moet leveren, aan de bode als hij het kindje aan komt geven.
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:13:08 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68363352
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:54 schreef innepin het volgende:
Het staat echt stoer, een 2010 baby in de OP
Ik weet nog dat Rocka tegen mij zei: "Wacht maar, straks zijn er mensen in 2010 uitgerekend terwijl jij in 2008 zwanger raakte, dan voelt het pas 'ver'" (of iets in die strekking), en mên, daar was echt geen woord van gelogen
Ik keek net al raar toen ik zag dat mijn pak appelsap langer houdbaar is dan mijn buik.
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:13:23 #66
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68363361
*meldt*

Nog niks aan het handje hoor!
Vanmorgen lekker uitgeslapen!
(waren we gisteren ook mee bezig tot ineens *ting dong* M en ik keken elkaar even aan tot mijn-toch-niet-geheel-verweekte-hersenen ineens bedachten dat M iets op het krijtbord had gezet over een CV-man op de 24e (goed he? ))
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68363388
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:10 schreef Troel het volgende:

[..]

In Nieuwegein krijg je dus helemaal niet zo'n akte erbij, dus is het gratis. Ik wilde desondanks wel zo'n echt papier, dus daar hebben we wel voor moeten betalen (maar dat vind ik dan niet meer dan logisch)
En twaalf kilometer naar 't zuiden krijg je ook het papiertje er gratis bij
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik keek net al raar toen ik zag dat mijn pak appelsap langer houdbaar is dan mijn buik.
Wat schattig

Noli, zie je wel dat er op je wordt gelet?
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:16:40 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_68363423
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:15 schreef innepin het volgende:

[..]

En twaalf kilometer naar 't zuiden krijg je ook het papiertje er gratis bij
[..]

Wat schattig

Noli, zie je wel dat er op je wordt gelet?
Achja, ik vind het vooral raar dat in een ziekenhuis waar het net een fabriek is (ze hebben nu 10 (!!!) verloskamers), ze niet gewoon een ambtenaar daar langs sturen zoals ze in Hengelo en Enschede wel hebben Met een ambtenaar 2 uur per dag in het ziekenhuis maak je veel papa's blij denk ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:19:00 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68363476
Noli is idd wel heel stilletjes he? Zou het dan toch eindelijk zo ver zijn? Hoe zat het nou ook al weer met die wel of niet handige data?
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:19:50 #70
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68363490
kijk eens even een paar posts boven je be
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:21:35 #71
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68363528
"Hier" in L'warden heb je op of vlakbij de kraamafdeling ook een kamertje/bureautje waar een paar uur per dag een ambtenaar zit.

Oja en ik vergeet helemaal de geweldige echo-plaatjes van FTA en Vlindur te feliciteren!!!
Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:22:33 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68363557
Mijn scherm stond al die tijd nog open.
Noli!
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:22:51 #73
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68363564
Jeumig zei ik net iets over toch niet zo heel erg verweekte hersenen?

En Troel weer thuis! Wel mooi prut dat de sonde dus niet werkte.
Maxi, Midi & Mini
pi_68363587
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:16 schreef Troel het volgende:

[..]

Achja, ik vind het vooral raar dat in een ziekenhuis waar het net een fabriek is (ze hebben nu 10 (!!!) verloskamers), ze niet gewoon een ambtenaar daar langs sturen zoals ze in Hengelo en Enschede wel hebben Met een ambtenaar 2 uur per dag in het ziekenhuis maak je veel papa's blij denk ik
Oei, dat klinkt niet positief... Nare ervaringen met het Antonius? ik mag kiezen tussen Tiel en N'gein als ik naar het ziekenhuis moet, en heb gekozen voor het laatste...
pi_68363671
*binnensluipt*

Vlindur supergefeliciteerd!! Gaaf!!

En Noli. Beval jij in het ziekenhuis? Mij was verteld dat die ambtenaar er in het MCL maar een paar dagen per week zit. Ben thuis bevallen dus weet verder niet meer welke dagen dat waren.
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:27:46 #76
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68363673
28 april - Wilyan jarig
30 april - Koninginnedag
4 mei - uitgerekende datum - en dodenherdenking
5 mei - bevrijdingsdag
6 mei - 40wk2d (Wilyan en Hanne zijn beide met 40wk2d geboren)
Helaas ook meteen de dag dat W weer naar school moet.
Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:29:47 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_68363708
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:23 schreef innepin het volgende:

[..]

Oei, dat klinkt niet positief... Nare ervaringen met het Antonius? ik mag kiezen tussen Tiel en N'gein als ik naar het ziekenhuis moet, en heb gekozen voor het laatste...
nee, absoluut niet! Antonius is echt heerlijk! Serieus 24 uur per dag een ruggeprik (bij mij wassie er binnen 20 minuten) Maar het wordt nu wel echt heel groot zeg maar

(en daarnaast: elk ziekenhuis heeft zijn voors en zijn tegens toch?)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:35:18 #78
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68363818
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:27 schreef Noli. het volgende:
28 april - Wilyan jarig
30 april - Koninginnedag
4 mei - uitgerekende datum - en dodenherdenking
5 mei - bevrijdingsdag
6 mei - 40wk2d (Wilyan en Hanne zijn beide met 40wk2d geboren)
Helaas ook meteen de dag dat W weer naar school moet.
woensdag 6 mei rare dag na de vakantie om weer te beginnen.
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:36:57 #79
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68363858
Zweefviegje ik 'mag' idd in het ziekenhuis bevallen, dit omdat Wilyan via een keizersnede is geboren.
Maar ik heb nog even gekeken en de ambtenaar zit er idd alleen op de maandag, woensdag en vrijdagmorgens.
Maxi, Midi & Mini
pi_68363980
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:36 schreef Noli. het volgende:
Zweefviegje ik 'mag' idd in het ziekenhuis bevallen, dit omdat Wilyan via een keizersnede is geboren.
Maar ik heb nog even gekeken en de ambtenaar zit er idd alleen op de maandag, woensdag en vrijdagmorgens.
Hihi, dan weet je wanneer je moet bevallen
Maare, sterkte met de laatste loodjes!
En de rest van de dames natuurlijk ook!

Ik sluip snel weer weg uit dit topic!
pi_68364180
Oeh Noli, ik zet mn geld op 6 mei hoor!
En anders op 5 mei. 5 mei klinkt wel mooi om als verjaardag te hebben
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68364260
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:11 schreef Juup© het volgende:
Grmbl. Verweekte hersenen zijn niet om mee te spotten Gek genoeg wist ik gewoon dat je het had gezien
Alles wat er geschreven wordt over vergeetachtigheid, dommigheidjes, blunders, etc gedurende de zwangerschap is waar weet ik inmiddels. Onvoorstelbaar dat zwangerschap zo'n invloed op je hersenen heeft

Huup bedankt voor het duimen! En ook de anderen die zo lief meeleven.

Miss_Sly, bij mij zal het zeer waarschijnlijk ook bij deze ene keer blijven. We gaan er gewoon dubbel van genieten
pi_68364283
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:53 schreef huuphuup het volgende:
Oeh Noli, ik zet mn geld op 6 mei hoor!
En anders op 5 mei. 5 mei klinkt wel mooi om als verjaardag te hebben
5-5-2009 is mooi ja
pi_68364478
In Arnhem hebben ze ook zo'n hokje om aangifte te doen in het ziekenhuis, wel handig!
Fake it till you make it...
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:14:07 #85
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68364595
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:58 schreef Xenia het volgende:

[..]

Grmbl. Verweekte hersenen zijn niet om mee te spotten Gek genoeg wist ik gewoon dat je het had gezien
Alles wat er geschreven wordt over vergeetachtigheid, dommigheidjes, blunders, etc gedurende de zwangerschap is waar weet ik inmiddels. Onvoorstelbaar dat zwangerschap zo'n invloed op je hersenen heeft

Huup bedankt voor het duimen! En ook de anderen die zo lief meeleven.

Miss_Sly, bij mij zal het zeer waarschijnlijk ook bij deze ene keer blijven. We gaan er gewoon dubbel van genieten
En weet je wat het ergste is???
Het houdt (vaak) niet op na de bevalling..
Maxi, Midi & Mini
pi_68364752
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:14 schreef Noli. het volgende:

Dat zal mijn baas niet leuk vinden om te horen.
pi_68365356
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:14 schreef Noli. het volgende:

[..]

Waar ben ik aan begonnen..
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:18:16 #88
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68365940
Oh ja had ik al gezegd dat we gisteren tompoucen hebben gehaald en dat ik er gisteravond maar één opgegeten heb?
(wel na eerst een cornetto als toetje na het eten)

Nu ben ik blij dat het zaterdag is, dan eten we over het algemeen altijd patat en daar heb ik zoooooooooo'n zin in.
Oh en wie was dat met broodje kroket?!?!?

Nu moet ik zo even mijn Extran-flesje met water of ranja vullen en gaan stofzuigen (heb ik M. beloofd) en dat laatste ga ik denk ik belonen met een Festini aardbeien-ijsje en een tukkie..
We hebben gisteren even een abonnement op het zwembad geregeld hier. Heerlijk dichtbij (echt letterlijk om de hoek!) en hij is nu dus ook even met de kinderen heen.
(ik heb gisteren weer 's te veel gedaan dus mocht niet meer mee )
Maxi, Midi & Mini
pi_68366094
aah arme Noli! Zij lekker aan het zwemmen en jij aan het stofzuigen? Dat zou ik dan ook niet doen hoor, als je niet mee mag omdat je al teveel hebt gedaan gister....lekker op de tuinstoel relaxen zou ik zeggen!

Troel, mooi dat je er weer bent.

Hmm gek hoor, ik droomde gister gewoon dat ik onze baby aan het voeden was, aan de borst. Werd wakker met een nat shirt...! Gek iets hoor, een zwangerschap en wat het met je lijf kan doen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_68366162
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
aah arme Noli! Zij lekker aan het zwemmen en jij aan het stofzuigen? Dat zou ik dan ook niet doen hoor, als je niet mee mag omdat je al teveel hebt gedaan gister....lekker op de tuinstoel relaxen zou ik zeggen!

Troel, mooi dat je er weer bent.

Hmm gek hoor, ik droomde gister gewoon dat ik onze baby aan het voeden was, aan de borst. Werd wakker met een nat shirt...! Gek iets hoor, een zwangerschap en wat het met je lijf kan doen.
Een natte droom!
pi_68366180
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:28 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Een natte droom!
haha ja, weet ik ook eens wat dat is
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_68366697
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zou even checken of je vriend/man niet toevallig gedroomd heeft dat hij een baby was die borstvoeding kreeg...

Noli, tel de overeenkomsten: ik heb nét een tompouce op, een flesje gevuld met water, en een uurtje geleden gestofzuigd omdat ik dat D. beloofd had. Oh en ik heb ook al een Festini-perenijsje op vandaag
pi_68367029
Xenia dat klinkt echt ideaal een kdv zo dicht bij het werk!

Noli trek je het nog een beetje? Lekker zeg een abonnement op het zwembad! Wij willen binnenkort een abonnement op blijdorp gaan nemen, lekker dichtbij en ik zie het wel zitten om daar gewoon een wandelingetje te kunnen gaan maken!|

Wij zijn net even bij de prenatal geweest, ik had nog een bon voor 4 rompers voor de prijs van 3. Eigenlijk was het 1 van de twee acties (of deze of de 20% korting), maar deze mevrouw rekende gewoon beide acties dus nu hebben we 4 rompers voor 9 euro!

Zometeen eens mijn eigen kleding uitzoeken wat er weg kan enzo, volgende week komt de nieuwe kledingkast dus ik wil goed beginnen!
pi_68367326
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:16 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Xenia dat klinkt echt ideaal een kdv zo dicht bij het werk!
Ik ben er ook zo ontzettend opgelucht over. Het voelde daar helemaal goed
quote:
Zometeen eens mijn eigen kleding uitzoeken wat er weg kan enzo, volgende week komt de nieuwe kledingkast dus ik wil goed beginnen!
Succes
Ik heb afgelopen week 7 vuilniszakken vol met kleding weggebracht. En ik kom nog ruimte te kort.
Wat de babykamer moet gaan worden, was eigenlijk inloopkledingkamer
* Xenia kan heel slecht dingen weggooien
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:36:12 #95
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68367451
Ja hoor trek het prima! (zolang ik het maar lekker rustig aan doe)
Ik heb nog steeds enkels en dat zegt heel wat bij mij tijdens een zwangerschap.

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik nu zelf niet kan zwemmen maar voor die ongeveer anderhalve week een ander badpak aanschaffen vind ik ook weer zo wat.
Gewoon hopen dat de kleine zich snel aandient en ik niet al te lang vloei..
(dat zal toch hoop ik wel een keer over zijn voor 18 september? )
Maxi, Midi & Mini
pi_68368932
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:58 schreef Xenia het volgende:

[..]

Herkenbaar hier thuis, Die zwangerschapsdementie neemt soms lachwekkende vormen aan
pi_68369058
Even crossposten.
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:50 schreef Juup© het volgende:
Zo, rust is wedergekeerd in huize Juup©
Vanmiddag vrienden met hun twee kinderen van 3,5 en 5,5 jaar op bezoek gehad
Ondanks dat die ENORM druk waren, vond ik het toch fijn dat ze er bij waren. Heerlijk die kinderen en hun manier van redeneren en probleemoplossen
Het geeft mij het gevoel dat wij de juiste beslissing hebben genomen om aan een kindje te beginnen.
pi_68370439
Ik had net trek ik de KFC.. maar gadver.. dat is echt niet te vreten zeg..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68370723
hahaha ja dan wordt je toch mooi gestraft voor je gulzigheid Vicky maar wel jammer dat het niet smaakte

Juup wat fijn dat het zo goed voelt he? ik heb dat ook vaak, ik ben dan weliswaar gesloopt maar ik vind het zo enorm leuk met kleintjes enzo

Blegh ik voel me een beetje gek. Rusteloos, enorm pijn in mn hoofd (heb al een tijdje terug een dinges op) en mn arm tintelt. Net of ie slaapt maar dan nog net niet ofzo. En ik voel me niet lekker. Blergh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68370734
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 18:01 schreef huuphuup het volgende:
hahaha ja dan wordt je toch mooi gestraft voor je gulzigheid Vicky maar wel jammer dat het niet smaakte
de milkshake was wel lekker maar zelfs de brownie was niet lekker...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')