Nope jammerrrrquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:01 schreef amaranta het volgende:
Feb kerel (ik wilde krekel typen) het is 19.00 uur geweest maar ik heb niks gezien of gehoord.
Ghe, oh ja, je pa doet in bomen. Dat was het.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:17 schreef gr8w8 het volgende:
Ik bellen met zandboer: Kom maar halen die dikke kuub geel zand.
Ik bellen met pap: Pa belt wel even.
Pa belt mij terug: Morgen tussen 10 en 12 komen ze ruim een kuub zand brengen, 60 euro. Hij wist niet dat je m'n zoon was.
Wat ik al zei, internet is een bijzonder belabberde bron voor dit soort zaken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:13 schreef febster het volgende:
[..]
Nope jammerrrr. Volgende keer beter
.
Bij alle grote dingen de laatste jaren staat het als 1e op internet/twitterquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat ik al zei, internet is een bijzonder belabberde bron voor dit soort zaken.
Lijkt me voor journalistiek NL, handig om internet te filteren op categorie ofzo.
Al heeft de echte pers *geloof ik* wel ff afgewacht wat er zou gebeuren.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, oh ja, je pa doet in bomen. Dat was het.
Doet die zandboer ook zand halen voor een paar euro?
Waar heb jij eik een kuub zand voor nodig?
Dan heb ik echt helemaal niks aan mij.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:00 schreef bleiblei het volgende:
Wel jammer trouwens dat ik wat dat betreft weinig aan mijn pa heb.
Naja, op wat wel handige dingetjes bij banken na dan.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan heb ik echt helemaal niks aan mij.
Meer dan lopendeband bij de philips/tpg heeft hij niet gedaan.
Wel nam hij soms een mars mee. Ik snapte er niks van. Hoe kwam hij toch aan die marsen!
Jaren later zag ik voor het eerst zo'n automaat
Het was wel spannend want hij nam ze alleen mee op vrijdag en alleen als hij avonddienst had gehad, dus het was elke zaterdag om de 2 weken spannend of er een mars op de kast lag of niet!\
Ik snap niet waarom babies niet uitslapen. Ben ik weer zo vroeg wakker.quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom sommige mensen trappen af stampen ipv lopen, ben ik weer zo vroeg wakker
Later in bed leggenquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom babies niet uitslapen. Ben ik weer zo vroeg wakker.
Been there done that.quote:
klinkt weer heerlijk denigrerend, er is nooit wat mis geweest met de tuin, alleen was het nu een beetje verwaarloosd sinds de vijver eruit wasquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:10 schreef bleiblei het volgende:
gras? gaan jullie eindelijk wat met de tuin doen? mooie bestrating, gr8w8!
leuke schoenen, neuken?quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:10 schreef bleiblei het volgende:
gras? gaan jullie eindelijk wat met de tuin doen? mooie bestrating, gr8w8!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:16 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Thanks. Nu nog een pad naar achter, links border & beumpkes, rechts gras, paar palen met cementvoet, schommel, hangmat, kratje Bav...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |