Weber compact 47cm voor maar 73 euro incl verzenden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:21 schreef bleiblei het volgende:
Wavoor1 is het geworden?
Nou, als het van Febster afkomt dan geloof ik het meteen. FEBSTER FOR PRES!quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:48 schreef febster het volgende:
Correctie, vnv 19:00... en dan Alex snel (09-09-09?) op de troon.
wie had dat verwacht? Heel fukkin Nederland gaat vandaag op vakantie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:00 schreef ArTiC het volgende:
er werd een rustige vrijdagmiddagspits verwacht.
Wrong!
Veel mensen zijn gisteren al gegaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
wie had dat verwacht? Heel fukkin Nederland gaat vandaag op vakantie.
als die mensen kinderen hebben dan vinden zij na de vakantie wel een brief van de leerambtenaar op de mat, in ieder geval als die mensen hun kind bij mij op school hebben zittenquote:
Heb ik ook gedaan. Brandt de darmen een beetje schoonquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
veel sambal erbij, is goed voor je darmen :-)
Die is OF in coma, OF aan het werken. Iets anders kan ik mij niet voorstellenquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:01 schreef amaranta het volgende:
Feb kerel (ik wilde krekel typen) het is 19.00 uur geweest maar ik heb niks gezien of gehoord.
Jeetje, ik ruik het hier.quote:
Nee, ik vind 'm ook compleet waardeloos. Laat z'n pa een cd uitbrengen! Wat viel Clark trouwens live door de mand bij X-factor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:11 schreef amaranta het volgende:
Ben ik de enige die anti-alain-clark is?
Vind het zo'n lulletje.
Ik heb het al op je hyves geplaatst maar als je vader zich nog eens verveelt dan mag hij onze tuin opnieuw doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:17 schreef gr8w8 het volgende:
Ik bellen met zandboer: Kom maar halen die dikke kuub geel zand.
Ik bellen met pap: Pa belt wel even.
Pa belt mij terug: Morgen tussen 10 en 12 komen ze ruim een kuub zand brengen, 60 euro. Hij wist niet dat je m'n zoon was.
Vriendjes politiekquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:17 schreef gr8w8 het volgende:
Ik bellen met zandboer: Kom maar halen die dikke kuub geel zand.
Ik bellen met pap: Pa belt wel even.
Pa belt mij terug: Morgen tussen 10 en 12 komen ze ruim een kuub zand brengen, 60 euro. Hij wist niet dat je m'n zoon was.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:29 schreef amaranta het volgende:
Juup, ken je het liedje bloemen zijn rood van Gerard Maasakkers?
Het is jou op het lijf geschreven.
Als je het niet kan volgen kan ik de tekst wel voor je zoeken.
Heel erg mooi idd. Dank jequote:Bloemen zijn rood / Gerard van Maasakkers
‘n Jungske ging vur ‘t uurst naor school hij kreeg ‘n vel papier en krijt en hij kleurde en kleurde ‘t hul vel vol want kleure, da vond-ie fijn.
Mer de juffrouw zei “Wat doe je daar, jongeman ?”
“Ik teken bluumkes, juffrouw”
Ze zei “We doen hier niet aan kunst, jongeman, bloemen zijn rood en de lucht is blauw.
Je zult er rekening mee moeten houden;
je bent hier niet alleen.
Als alle kinderen ‘ns deden zoals jij,
waar moest dat dan toch heen, ik zeg je:
BLOEMEN ZIJN ROOD, JONGEMAN,
BLAADJES ZIJN GROEN
‘T HEEFT GEEN ENKELE ZIN OM ‘T ANDERS TE ZIEN, DUS WAAROM ZOU JE ‘T DAN NOG ANDERS DOEN.”
Mer ‘t jungske zei:
“Ja mer juffrouw, d’r zijn zoveul kleuren bloemen, zoveul kleuren blaadjes, zoveul kleuren, overal, zoveul kleuren zijn nie op te noemen mer ik zie ze allemaol.”
Mer de juffrouw zei “Je bent ondeugend, jongeman je kliedert en je nederlands is slecht.
Ik weet zeker dat je ‘t alletwee veel beter kan, ik wil dat je herhaalt wat ik zeg:
BLOEMEN ZIJN ROOD, JONGEMAN,
BLAADJES ZIJN GROEN
‘T HEEFT GEEN ENKELE ZIN OM ‘T ANDERS TE ZIEN, DUS WAAROM ZOU JE ‘T DAN NOG ANDERS DOEN.”
Mer ‘t jungske zei:
“Ja mer juffrouw, d’r zijn zoveul kleuren bloemen, zoveul kleuren blaadjes, zoveul kleuren, overal, zoveul kleuren zijn nie op te noemen mer ik zie ze allemaol.”
Mer de juffrouw zei: “Dit duurt me nou te lang, je moet maar weten hoe ‘t hoort”
en ze zette ‘t jungske op de gang
(”Voor je bestwil” enzovoort).
Mer hij werd bang, zo na ‘nen tijd
klopte zachtjes aan de deur.
En hij zei “Juffrouw, ik heb wel spijt”
en hij kreeg ‘n kleur toen-ie zei:
“BLOEMEN ZIJN ROOD
BLAADJES ZIJN GROEN,
‘T HEEFT GEEN ENKELE ZIN OM ‘T ANDERS TE ZIEN DUS WAAROM ZOU IK ‘T ANDERS DOEN.”
Mer d’n tijd ging dur, gao altijd dur
en hij ging naor de tweede klas
en de juffrouw was hul anders dan die daorvur, ze was nieuw, ze was er pas.
En ze lachte vriendelijk toen ze zei
“tekenen doe je voor je lol,
je krijgt genoeg papier en krijt van mij, teken maar je hele vel vol.”
Mer ‘t jungske tekende bloemen,
gruun en rood, en in de rij,
en toen de juffrouw vroeg waorum
kreeg-ie weer ‘n kleur, en-ie zei:
“BLOEMEN ZIJN ROOD…”
BLAADJES ZIJN GROEN,
‘T HEEFT GEEN ENKELE ZIN OM ‘T ANDERS TE ZIEN DUS WAAROM ZOU IK ‘T ANDERS DOEN.”
Gerard van Maasakkers
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:34 schreef amaranta het volgende:
Damn, die Van Velzen is écht klein.
Heb hem ooit in Nederweert zien optreden en hij stond achter zn keyboard en kwam er echt nét bovenuit.
Ik zei het net ook tegen Manon. Kan goed zingen, maar is vast slecht in bed. Alles is toch in verhouding even klein, anders heeft ie telkens zijn *** tegen z'n kin aan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:34 schreef amaranta het volgende:
Heb hem ooit in Nederweert zien optreden en hij stond achter zn keyboard en kwam er echt nét bovenuit.
Buik?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:02 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik zei het net ook tegen Manon. Kan goed zingen, maar is vast slecht in bed. Alles is toch in verhouding even klein, anders heeft ie telkens zijn *** tegen z'n kin aan.
Ik vind het maar een eng kereltje... iemand die zo klein is en geen liliputter is kan niet normaal zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:02 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik zei het net ook tegen Manon. Kan goed zingen, maar is vast slecht in bed. Alles is toch in verhouding even klein, anders heeft ie telkens zijn *** tegen z'n kin aan.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:34 schreef amaranta het volgende:
Gollum!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind het maar een eng kereltje... iemand die zo klein is en geen liliputter is kan niet normaal zijn
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind het maar een eng kereltje... iemand die zo klein is en geen liliputter is kan niet normaal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |