Ze komen toch gesteriliseerd bij het asiel vandaan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
whehehe, die zogenaamde gesteriliseerde poes van mijn broertje is gewoon hartstikke krols
ze komt niet uit het asielquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze komen toch gesteriliseerd bij het asiel vandaan?
Dat wordt dus toch nog een dure katquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
ze had deze week al een paar keer gepist... op de bank en op z'n bedVandaag belt ie me op: ja, Lola doet zo raar, ze maakt van die valse mauwgeluiden en ze loopt de hele tijd met d'r reet omhoog enzo, dus ik vraag: heeft ze een natte foef? Ja dus, beest krols. Zou me niks verbazen als het ook gewoon nog een jonge poes is van een maand of zes
En, moedergevoelens?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
whehehe, die zogenaamde gesteriliseerde poes van mijn broertje is gewoon hartstikke krols
natte foefquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
ze had deze week al een paar keer gepist... op de bank en op z'n bedVandaag belt ie me op: ja, Lola doet zo raar, ze maakt van die valse mauwgeluiden en ze loopt de hele tijd met d'r reet omhoog enzo, dus ik vraag: heeft ze een natte foef? Ja dus, beest krols. Zou me niks verbazen als het ook gewoon nog een jonge poes is van een maand of zes
Eet je wel gezond Juup?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef Juup© het volgende:
Godnundeju, het gaat nog steeds niet lekker met mijn darmen. Volgens mij zijn ze aan het afsterven of zo.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef Juup© het volgende:
Godnundeju, het gaat nog steeds niet lekker met mijn darmen. Volgens mij zijn ze aan het afsterven of zo.
Wat is dat?quote:
Idd dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent wel chronisch kapot, niet?
Foto?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:06 schreef Juup© het volgende:
Ben al klaarWaren maar 12 grote schroeven.
kind verwekken was meer werk dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:06 schreef Juup© het volgende:
Ben al klaarWaren maar 12 grote schroeven.
Wordt dat niet elk half jaar al gezegd?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:48 schreef febster het volgende:
Correctie, vnv 19:00... en dan Alex snel (09-09-09?) op de troon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |