Incantric welkom! En vlindur ook! (al kan het zijn dat ik dat in het vorige topic ook al zei, hoezo dementie

)
Gisteren de hele dag op pad geweest, eerst een begrafenis en toen naar mijn ouders, dat voel je toch wel goed aan je buik, zo'n dagje. Heb het gevoel dat Driekus alles omhoog drukt waardoor ik het snel benauwd heb. De allergiemedicijnen helpen gelukkig goed, maar helemaal opgelost is het niet. En dan in een warme kerk, op een te kort bankje en met indrukwekkende dingen voor je, is dat niet handig. Ik huil echt altijd bij een begrafenis wel, maar nou wilde de kraan niet echt dicht. En omdat manlief niet meekon, werd ik getroost door vrienden, das net iets minder effectief.
Huup, die tintelende arm, heb je er niet raar op gelegen terwijl je sliep ofzo? Ik merk bij mezelf dat ik de laatste week regelmatig wakker werd met een levenloze arm, had ik er helemaal bovenop gelegen. Maar dat hyperventileren kan ook hoor, ik merk dat je dat veel sneller doet als je uberhaupt al kortademig bent. En een AHtasje werkt ook hoor, maar dan moet je er een 'klein' tasje van maken door em ergens onderaan in je vuist te stoppen en dus een groot stuk te laten uitsteken. En de truc om het te voorkomen is niet te diep gaan ademhalen, gewoon redelijk oppervlakkig. Je krijgt er net zoveel lucht mee!