Nep voerquote:
Voldoet primaquote:
Bob is een gave vent die vol vuur voor The Bunker gaat. Die als regisseur mede aan de wieg heeft gestaan van BB en sindsdien een schat aan RealityTV-ervaring heeft opgedaan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoorde z'n naam al en nu heb ik hem ook gezien, Bob doet de regie
inderdaad zwakke hap, hou ik ook niet van. Zogenaamde BN'ersquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het echt erg sneu voor B&B dat er zoveel hebben afgezegd. Begrijp dat ook niet. Beloof dan niks.
Dat hoef ik Yvonne niet uit te leggen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef LaTourette het volgende:
Moet je wel even uitleggen wie Jean Paul de Vries is.
quote:
Laten we, geheel tegen de gewoontes in, die mensen op Fok beledigenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
inderdaad zwakke hap, hou ik ook niet van. Zogenaamde BN'ers
betekent dit dat als ik overdag op mijn werk wil kijken dat ik dan 's avonds niet thuis kan kijken?quote:WAARSCHUWING
Je kan je account alleen maar op 1 IP-adres gebruiken.
Op je werk moet je werkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:23 schreef Rijpie het volgende:
[..]
betekent dit dat als ik overdag op mijn werk wil kijken dat ik dan 's avonds niet thuis kan kijken?
of wordt er bedoeld dat er maar op 1 IP-adres tegelijk ingelogd kan zijn?
er wordt bedoeld dat het ipadres waarmee je je aanmeldt het ipadres is dat bij dat account hoort, dan kun je nog 1 keer wisselen van ip (maar volgens mij niet switchen, overdag de ene en s'avonds de andere)quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:23 schreef Rijpie het volgende:
[..]
betekent dit dat als ik overdag op mijn werk wil kijken dat ik dan 's avonds niet thuis kan kijken?
of wordt er bedoeld dat er maar op 1 IP-adres tegelijk ingelogd kan zijn?
Dat is ook zo, was ik weer even vergeten. Echt een paleisje, hè?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:22 schreef FuTilE het volgende:
De bunker is in 'zijn' Paleis Soestdijk 2', he?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
er wordt bedoeld dat het ipadres waarmee je je aanmeldt het ipadres is dat bij dat account hoort, dan kun je nog 1 keer wisselen van ip (maar volgens mij niet switchen, overdag de ene en s'avonds de andere)
quote:
oke thanks, lekker omslachtig zegquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
er wordt bedoeld dat het ipadres waarmee je je aanmeldt het ipadres is dat bij dat account hoort, dan kun je nog 1 keer wisselen van ip (maar volgens mij niet switchen, overdag de ene en s'avonds de andere)
Hij is eigenlijk gewoon een held dat ie er durft te gaan zitten, en daarmee al 't commentaar van internethelden te parerenquote:
Herstel: je kunt wel switchen:quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:De streams zijn IP gebonden, Je kunt vanaf twee IP's kijken. Mochten zich er problemen voordoen kunnen jullie met de helpdesk contact opnemen.
Ja, waar zit de sneeuwman?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:27 schreef Gert het volgende:
Het is voor het eerst tien seconden stil.
Danny doorbreekt het: "Nou, daar zitten we dan!"
shoarma is varkensvlees jaquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Herstel: je kunt wel switchen:
6. Zijn de streams IP-gebonden of via een password?
Ik heb hier meerdere PC's staan. Is het een licentie per PC? Per IP? Per account?
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:29 schreef blomst het volgende:
Danny doet me aan een tuimelpopje denken![]()
[ afbeelding ]
Als in naast hem zou zitten zou ik de neiging krijgen om hem een duwtje te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |