Ah ok. Maar het ziet er wel uit alsof het helemaal is uitgescheurd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... daar is mijn haar nat...... en heel kort van anderhalfjaar gelden ofzo....
ik ben blond..... da''s mijn kleur die je ziet.....
volgens mij eventjes aan het poepen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:17 schreef Espabilado het volgende:
Danny heeft de auto gepakt als ie wijs is
Toch wel, Bart hield voor de zekerheid zijn hand op zijn micquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat soort dingen in The Bunker niet zouden doen...
Ooitquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Heb ik je wel eens verteld dat ik ooit met Jean Paul de Vries heb gezoend? Met tong enzo? Maar na tien seconden besloten we toch allebei maar niet vreemd te gaan.
The bunker redactie webcam online!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:17 schreef Espabilado het volgende:
Danny heeft de auto gepakt als ie wijs is
nou dat is de eerste goeie vraag van vanavond dat vraag ik me ook af.......quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:17 schreef lies1958 het volgende:
Ribas antwoord op de vraag of hij in de kickoff zou zitten met wie weet
Had ook al eerder gelezen dat hij mee zou doen dus waarom hij er niet is ?
Ah ok, dus toch wel, maar wel érg lang geleden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dementor heeft vanmorgen nog hele fatsoenlijke eieren voor hem gebakken.
kipshoarma staat opquote:
nee nét niet tot het einde.......quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah ok. Maar het ziet er wel uit alsof het helemaal is uitgescheurd.
Nep voerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |