Ik heb ook al betaald hahaha, dag korting. Ach, maakt me niet uit, het was maar 7,95quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah zo. Dus geen fok abo meer als je streams neemt?
gordonquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:09 schreef Gehannes het volgende:
Wie is eigenlijk die gozer met die witte haren?
quote:
Ohquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, dat is wat hij hoopt te krijgen aan betalende streamers.
Hoeveel er nu kijken is niet bekend.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Doet je oor het weer .. enne dat groeit wel dicht iid maar laat de bellen maar ff uit.
De verschrikkelijke sneeuwmanquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, ze sturen nu iedereen weg. Eindelijk.
Blijven Bart, Danny en wie over?
Heb je nog meer Ccquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Heb ik je wel eens verteld dat ik ooit met Jean Paul de Vries heb gezoend? Met tong enzo? Maar na tien seconden besloten we toch allebei maar niet vreemd te gaan.
Nou ja, wat je hebt dat pakken ze je niet meer af!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ook al betaald hahaha, dag korting. Ach, maakt me niet uit, het was maar 7,95
kwaliteitstelevisie zeg ik je!quote:
En blondie?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, ze sturen nu iedereen weg. Eindelijk.
Blijven Bart, Danny en wie over?
Huh, ik dacht dat jij kort bruin haar had, die foto in je avatar, maar dat ben jij dus niet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
jah... heb je het gezien ?
hele snee in mijn oorlel.... nee ik doe effe geen oorbel meer in doet zeer.....
[ afbeelding ]
tis toch verschrikkelijk.........
nou ik ben één en al oor.......quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je nog meer CcWe staan er open voor hoor
Moet je wel even uitleggen wie Jean Paul de Vries is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Heb ik je wel eens verteld dat ik ooit met Jean Paul de Vries heb gezoend? Met tong enzo? Maar na tien seconden besloten we toch allebei maar niet vreemd te gaan.
Wat is devven?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er is vast ook wel iemand anders die dat ff kan devven
Ik vind dat een vreselijke pic eigenlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
jah... heb je het gezien ?
hele snee in mijn oorlel.... nee ik doe effe geen oorbel meer in doet zeer.....
tis toch verschrikkelijk.........
Developen, het programmeren van het hele gedoequote:
ow.... daar is mijn haar nat...... en heel kort van anderhalfjaar gelden ofzo....quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat jij kort bruin haar had, die foto in je avatar, maar dat ben jij dus niet?
*honger krijgtquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Wat Bart nu heeft heet vreetkick.
Dat krijgen mensen als ze stoned zijn.
Uhuhquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is toch zo'n cokesnuiver, die Mischa Klein?
Ik dacht dat ze dat soort dingen in The Bunker niet zouden doen...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:12 schreef Gert het volgende:
Overleg Bart en Mariell. Geluid wordt even weggedraaid.
Hij heeft de hele dag geen fatsoenlijke maaltijd gehad, dus zal ook wel gewoon normale honger zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Wat Bart nu heeft heet vreetkick.
Dat krijgen mensen als ze stoned zijn.
Dementor heeft vanmorgen nog hele fatsoenlijke eieren voor hem gebakken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij heeft de hele dag geen fatsoenlijke maaltijd gehad, dus zal ook wel gewoon normale honger zijn.
Ah ok. Maar het ziet er wel uit alsof het helemaal is uitgescheurd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... daar is mijn haar nat...... en heel kort van anderhalfjaar gelden ofzo....
ik ben blond..... da''s mijn kleur die je ziet.....
volgens mij eventjes aan het poepen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:17 schreef Espabilado het volgende:
Danny heeft de auto gepakt als ie wijs is
Toch wel, Bart hield voor de zekerheid zijn hand op zijn micquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat soort dingen in The Bunker niet zouden doen...
Ooitquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
The bunker redactie webcam online!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:17 schreef Espabilado het volgende:
Danny heeft de auto gepakt als ie wijs is
nou dat is de eerste goeie vraag van vanavond dat vraag ik me ook af.......quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:17 schreef lies1958 het volgende:
Ribas antwoord op de vraag of hij in de kickoff zou zitten met wie weet
Had ook al eerder gelezen dat hij mee zou doen dus waarom hij er niet is ?
Ah ok, dus toch wel, maar wel érg lang geleden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dementor heeft vanmorgen nog hele fatsoenlijke eieren voor hem gebakken.
kipshoarma staat opquote:
nee nét niet tot het einde.......quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah ok. Maar het ziet er wel uit alsof het helemaal is uitgescheurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |