Nep voerquote:
Voldoet primaquote:
Bob is een gave vent die vol vuur voor The Bunker gaat. Die als regisseur mede aan de wieg heeft gestaan van BB en sindsdien een schat aan RealityTV-ervaring heeft opgedaan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoorde z'n naam al en nu heb ik hem ook gezien, Bob doet de regie
inderdaad zwakke hap, hou ik ook niet van. Zogenaamde BN'ersquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het echt erg sneu voor B&B dat er zoveel hebben afgezegd. Begrijp dat ook niet. Beloof dan niks.
Dat hoef ik Yvonne niet uit te leggen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef LaTourette het volgende:
Moet je wel even uitleggen wie Jean Paul de Vries is.
quote:
Laten we, geheel tegen de gewoontes in, die mensen op Fok beledigenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
inderdaad zwakke hap, hou ik ook niet van. Zogenaamde BN'ers
betekent dit dat als ik overdag op mijn werk wil kijken dat ik dan 's avonds niet thuis kan kijken?quote:WAARSCHUWING
Je kan je account alleen maar op 1 IP-adres gebruiken.
Op je werk moet je werkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:23 schreef Rijpie het volgende:
[..]
betekent dit dat als ik overdag op mijn werk wil kijken dat ik dan 's avonds niet thuis kan kijken?
of wordt er bedoeld dat er maar op 1 IP-adres tegelijk ingelogd kan zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |