Ik ook van jouquote:
O wacht maar effequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Caro slaapt al vredig.
Kan die iets zachter?quote:
Wie de fuck ben jij eigenlijk ???quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:04 schreef LaTourette het volgende:
CAROOOOOOOO gooi er maar een paar toepjes in!
Denk ut nietquote:
Nee hoor ik scheld op een kutkloonquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
jij scheldt gewoon voor de lol![]()
hij hep LaTourette dus dan kan je er niks aan doen.......
Misschien vergis ik me welquote:
quote:
Tsss je moet het wel een kans geven hoor!quote:
Als ik je zie posten druk ik op de nsb knopquote:
Dit is niet de COSquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:07 schreef Gert het volgende:
De vaatwasser lekt, GODVERDOMME!
Dat was het.
Nou ik geloof dat ze inmiddels door heel de wereld bekeken is dus echt nieuw is het niet meerquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:09 schreef APK het volgende:
Ik ga dit in heel veel topics spammen, maar ik begin hier....
WTF![]()
Nee en die zeiknatte keukenvloer is HIER en niet DAAR.quote:
Oh dat is behoorlijk afschuwelijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee en die zeiknatte keukenvloer is HIER en niet DAAR.![]()
Die jury is haast nog enger dan dat inteeltwijf op het podium.
hi mopskequote:
Ja, das merkwaardigquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi mopske![]()
luister nu net naar die streams. 4 kerels die over calvin klein tassen praten en over konijnen. interessant![]()
ik gooi ze nu uit.
ja, ik ook zo.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, das merkwaardig
Ik gooi mn eigen streams ook maar eens uit, morgen om 9:00 werken![]()
Dank je, het zal vast allemaal goedkomen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik ook zo.
werk ze alvast en slaap wel
Nee hoor, dat mag je overal vragen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dat is behoorlijk afschuwelijk.
Vermaak je je al in je Bunker?
Of moet ik dat daar vragen
heeft apk nog / weeeer vragen gesteld?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je, het zal vast allemaal goedkomen.
Jij ook een goede nacht gewenst
Oh jaaa Dementor ging er ook naar toe, dat is ook zoquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag je overal vragen.
Ik vond het wel even leuk, vooral om al die FOK!-users te zien.
Maar heb het nu al weer een tijd uitstaan. Hopelijk wordt het tof zodra het echt begint (maandagavond).
Slaap lekker
Nee!quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heeft apk nog / weeeer vragen gesteld?![]()
bye
Maandagavond geloof ik. Tja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh jaaa Dementor ging er ook naar toe, dat is ook zo
't Valt nu nog wat tegen? Nou ja, afwachten dus.
Wel raar dat ze de kandidaten maandag laten starten. Als iedereen weer aan t werk gaat.
Neuh, ik laat mij niet wegpesten door een kotshuisvrouwensoap.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi apk![]()
ik dacht dat je al pleitert was (andere pagina zag ik je niet).
alles goed?
Oh leukquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Maandagavond geloof ik. Tja.
Ja, dementor was er, en Juud, en Maanvis, Danny, Copycat. Iteejer, Brechtje..
Gute Nachtruhe.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh leuk![]()
Nou, mis ik toch ineens heel wat!
Trusten!![]()
mooie stem. alleen een beetje jammer dat ze gecast is op haar uiterlijk. die juryleden met die "ooohs" en "aaahs"; alsof een lillekerd niet ken zingenquote:
Eg wel. We hoeven jou daar niet meer te zien. Opflikkeren, met je verzetsheldenproza.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik laat mij niet wegpesten door een kotshuisvrouwensoap.
]
Gut.quote:dementor was er, en Juud, en Maanvis, Danny, Copycat. Iteejer, Brechtje..
Veel plezier daar.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Eg wel. We hoeven jou daar niet meer te zien. Opflikkeren, met je verzetsheldenproza.
Dacht dat je wel op mongolide huisvrouwen viel, gezien je tjoeptjoep-spam.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Gut.
Morgen effe de Telegraafsite checken.
Het wordt alleen maar leuker zo.quote:
deze vanmiddag zufallig nog ff gehoord.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik laat mij niet wegpesten door een kotshuisvrouwensoap.
Heb je nog iets moois van The Stones?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Maandagavond geloof ik. Tja.
Ja, dementor was er, en Juud, en Maanvis, Danny, Copycat. Iteejer, Brechtje..
Voor APKquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Enjoy.
Heb je nog een leuk liedje, Caro?
Waar gaat dat over joh?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
deze vanmiddag zufallig nog ff gehoord.
ik heb 'm niet gezien maar wel gehoord dat het de moeite waard is om te kijkenquote:
Als ik daar op klik krijg ik een of andere Poolse tweedehands autosite?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb 'm niet gezien maar wel gehoord dat het de moeite waard is om te kijken
http://www.imdb.com/title/tt0063278/
hee, da's best vreemdquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik daar op klik krijg ik een of andere Poolse tweedehands autosite?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:15 schreef willem-jozef het volgende:
alleen deze van de bietjes doet er toe (vind ik dan):
alleen platonischquote:
Ja, duh.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alleen platonisch![]()
ik zal d'r nog ff een liedje ingooien. heb toch maar een glas whisky gescoord.
geintjequote:Op zaterdag 25 april 2009 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, duh.
Tegen mij en wie dan ook hoef je niet....
"But I'm sober half the time"
Je hebt niets eens naar Tom Waits geluisterd.quote:
cheers.quote:
echt wel, de buurtjes ookquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt niets eens naar Tom Waits geluisterd.
Jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben je 24?![]()
Gefeliciteerd!~![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
't Is voor het goede doel Coos, het wordt een palisje!quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:29 schreef Coos het volgende:
Ooowwwww......................wat een ravage hier in huis!!![]()
Ben even thuis om de post op te halen en het gras te maaien.
Het ziet er niet uit!! Er zit geeneens een vloer meer in de badkamer je kijkt zo van boven naar beneden.
Maar doordat ik even bij een vriendin verblijf hoop ik dat ze sneller klaar zijn omdat ik niet in de weg loop.
Overal ligt stof. Ook in mijn slaapkamer die ik toch zo goed en zo kwaad met oude lakens voor de deuren stofvrij probeerde te houden.
Volgende week op de dag eens checken hier als ze aan het werk zijn.
Eens eventjes bij de buren horen hoe die dit allemaal ervaren.![]()
Later
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is voor het goede doel Coos, het wordt een palisje!
Nice googling Buuf!
Oohoooo! Je doet het erom h?!quote:Op zondag 26 april 2009 00:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen zit in de COS, wachtend op jou Lithski.
Lekker he!quote:Op zondag 26 april 2009 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
puk piet, gefeliciteerd nog!
rustig hier
Haha sneakyquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 02:00 schreef willem-jozef het volgende:
ff schuifelen (en dan apk boos tegen de muur in het danszaaltje in z'n neus pulkend, omdat het jullie liedje is was)?!![]()
![]()
bel die kale ff wakker!!![]()
hoe was je dag?
dan bel ik 'm met een hoog piepstemmetje en zeg dat ik reuzegeil benquote:Op zondag 26 april 2009 02:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ha ja datie dan zo'n muurbloempje is![]()
Ohh jij loeder![]()
Geloof niet dat ie dat op prijs stelt dat ik hem wakker bel...
Dag was goed, veel gewerkt, feestje gehad en een pizza gegeten.
En de jouwe?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:29 schreef Coos het volgende:
Ooowwwww......................wat een ravage hier in huis!!![]()
Ben even thuis om de post op te halen en het gras te maaien.
Het ziet er niet uit!! Er zit geeneens een vloer meer in de badkamer je kijkt zo van boven naar beneden.
Maar doordat ik even bij een vriendin verblijf hoop ik dat ze sneller klaar zijn omdat ik niet in de weg loop.
Overal ligt stof. Ook in mijn slaapkamer die ik toch zo goed en zo kwaad met oude lakens voor de deuren stofvrij probeerde te houden.
Volgende week op de dag eens checken hier als ze aan het werk zijn.
Eens eventjes bij de buren horen hoe die dit allemaal ervaren.![]()
Later
Ik heb geen hoog piepstemmetje, dus dan weet ie meteen dat jij dat bentquote:Op zondag 26 april 2009 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan bel ik 'm met een hoog piepstemmetje en zeg dat ik reuzegeil benneeh
wah voor een pizza?
ja, wel lekker gemutlich dagje. vroeg op, ff klussen; toen eten, aansluitend verjaardagsfeestje van makkert (die in het bijzijn van z'n ouders in z'n eigen stuin stond te pissen, beetje genant gedoe; dronken na 3 biertjes). en afterwards nog bij een griet op 't dorp een glas ranja en een koffie gedronken, ohne zu tongen.
hoi liesquote:Op zondag 26 april 2009 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
WJ![]()
![]()
Hoe is het, ik had het nog over je met Dementor en Juud
, zullen we een keer dubbeldaten (geil)?
(btw, remlof
)
ja, die losbandigheid zal ik in toom houden voor jou (en dat andere mokkeltjequote:Op zondag 26 april 2009 02:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb geen hoog piepstemmetje, dus dan weet ie meteen dat jij dat bent![]()
Eentje met veel champies en salami![]()
Haha ja dat is best genant![]()
En dat na 3 biertjes al.
Ranja n koffie en dan niet hoeven tongen? Wat netjes!
Bij mij moet je tongen vanaf een glas water![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga naar beddie.
Nog eentje dan!
hoi ouwe grieks-orthodoxe-moslimpijpert van mequote:
yep Rieb was er en hij hep aan me gedacht.....quote:Op zondag 26 april 2009 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ouwe grieks-orthodoxe-moslimpijpert van me![]()
hoe is ie? rieb was er nog (in 't partycenter) zag ik?! was ie cool as ever?
Fuck, was jij dat?quote:Op zondag 26 april 2009 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
dan bel ik 'm met een hoog piepstemmetje en zeg dat ik reuzegeil ben![]()
ja, ik las nog wel dat ie het over je had. da's lief van 'm!quote:Op zondag 26 april 2009 02:35 schreef FANN het volgende:
[..]
yep Rieb was er en hij hep aan me gedacht.....![]()
tis uit met Yasmin
yasmin was zijn vriendinnetjequote:Op zondag 26 april 2009 02:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik las nog wel dat ie het over je had. da's lief van 'm!
die ken ik niet. was ook een deelnemer uit dat gedrocht cblm oid?
Lees ik dat nou goed?quote:Op zondag 26 april 2009 02:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is ook wl een beetje t dominant voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
hee apkquote:Op zondag 26 april 2009 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck, was jij dat?
Goed trouwens, h, die bunker!
quote:Op zondag 26 april 2009 02:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Lees ik dat nou goed?sneak ........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yasmin is domdat klopt wel......
ze kon er niet mee omgaan denk ik...... je moet ze africhten![]()
great, die 2 lekkere huppelhoertjesquote:Op zondag 26 april 2009 02:40 schreef FANN het volgende:
[..]
yasmin was zijn vriendinnetje![]()
maar goed......... ik heb hem weer gevonden![]()
Dominante mannen africhten.. interessante benadering.quote:Op zondag 26 april 2009 02:46 schreef FANN het volgende:
[..]
sneak ........
Yasmin is domdat klopt wel......
ze kon er niet mee omgaan denk ik...... je moet ze africhten
quote:Op zondag 26 april 2009 02:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Lees ik dat nou goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fritsjens
Neuh, nog wel wat ingezet op 3 Noord Ierse wedstrijden.quote:
Is het tegenwoordig mode om liedjes van Caro et moi te presenteren?quote:
nou alles wat jullie posten kijk ik altijd heur..... en als ik het leuk vindt doe ik hem in mijn lijst jah.....quote:Op zondag 26 april 2009 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig mode om liedjes van Caro et moi te presenteren?
best leuk, vroegah ook wel is op voetbalpotten gegokt (kijkt dan ook leuk naar bijv. een engelse pot of zo), maar weer is doen binnenkort, maar met niet te grote bedragen (4000 euro of zo per potquote:Op zondag 26 april 2009 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, nog wel wat ingezet op 3 Noord Ierse wedstrijden.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/northern_ireland/8016159.stm
Sorry Hirsch ballin, of hoe die minister tegen gokken ook alweer heet.![]()
Ik zag Danny trouwens hier posten vandaag en even later zat hij weer in de bunkert.
Maar jij hebt dus ook vanavond niet een vrouwtje gesloopt?
thanks darlingquote:
Jazeker.quote:Op zondag 26 april 2009 03:02 schreef willem-jozef het volgende:
best leuk, vroegah ook wel is op voetbalpotten gegokt (kijkt dan ook leuk naar bijv. een engelse pot of zo), maar weer is doen binnenkort, maar met niet te grote bedragen (4000 euro of zo per pot).
heb je nog wat gewonnen?
Vrienden moet je idd zuinig op zijn.quote:nee, niks gesloopt. dat juffie vanavond is gewoon een vrind.
zo, dat doe je goed! en dat bedrag gok je dan niet meer mee/heb je dus gereserveerd, neem ik aan?quote:Op zondag 26 april 2009 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Jazeker.
Ticket naar Thailand is alweer bijelkaar geschraapt voor dit jaar.
Moet alleen nog even werk vinden om de maanden to december door te komen.
[..]
Vrienden moet je idd zuinig op zijn.![]()
Volgende week weer een kans om een vrouwdingetje helemaal uit te wonen.
Ik gok niet, ik handel.quote:Op zondag 26 april 2009 03:12 schreef willem-jozef het volgende:
zo, dat doe je goed! en dat bedrag gok je dan niet meer mee/heb je dus gereserveerd, neem ik aan?
Neuh, ik had donderdag in moeten zetten op Ajax, die odd is filnk naar beneden gegaan.quote:
die bunkert weet ik niet eigenlijk. zal wel gesjellig geweest zijn..quote:
ja, ik heb me er kort in verdiept eens, maar vond het best ingewikkeld idd.quote:Op zondag 26 april 2009 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ik gok niet, ik handel.
Weddenschappen waarvan je denkt dat de odd gaat dalen inkopen bij een bookmaker en verkopen op Betfair.
Beetje ingewikkeld, maar het is zoiets als short gaan op aandelen geloof ik.
Probleem begint nu wel te worden dat bookmakers mij haten en dat ik bijna niets meer in mag zetten.
Ach heb m'n moeder op bezoek, die ook bleef slapen, de taart is mislukt en over een paar uur staan er 10 jengelende kinderen in de woonkamerquote:Op zondag 26 april 2009 03:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en jij nog wat te melden, alweer sterk genoeg voor da good old thing?
ben je jarig?quote:Op zondag 26 april 2009 03:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach heb m'n moeder op bezoek, die ook bleef slapen, de taart is mislukt en over een paar uur staan er 10 jengelende kinderen in de woonkamer
Nee, ben volgende week jarig, maar vier het nu alvast aangezien er nog 2 verjaardagen zijn in de familie de dag na mijn verjaardagquote:Op zondag 26 april 2009 03:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ben je jarig?
of woon je samen met pietje puk?![]()
![]()
okee, het staat genoteerd. hoe oud word je?quote:Op zondag 26 april 2009 03:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ben volgende week jarig, maar vier het nu alvast aangezien er nog 2 verjaardagen zijn in de familie de dag na mijn verjaardag
quote:Op zondag 26 april 2009 03:26 schreef willem-jozef het volgende:
dat had ik trouwens met knikkeren op de lagere school, ik werd in het hele dorp geweigerd omdat ik alles won. jaaaren later dat ik verhuisde uit het ouderlijk huus, met een vriend iets van 7 of 8 emmers vol knikkers en geluksies etc. in het speelkwartier op het schoolplein van m'n oude basisschool gegooid, was erg leuk, koters vechten en zo. had ik het maar gefilmd haha
27 geloof ikquote:Op zondag 26 april 2009 03:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, het staat genoteerd. hoe oud word je?
oftewel: ff kassen en je hand ophouden?quote:Op zondag 26 april 2009 03:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
27 geloof ik
Maar vier het niet echt, alleen even voor de formaliteit voor familie
Denk dat het uiteindelijk meer kost dan het op zal leverenquote:Op zondag 26 april 2009 03:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
oftewel: ff kassen en je hand ophouden?
good boy!quote:Op zondag 26 april 2009 03:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk dat het uiteindelijk meer kost dan het op zal leveren![]()
Maar is niet erg, ze hebben dit jaar ook genoeg aan mij uitgegeven
Beetje streamverslagen gelezen en gister even gekeken en toen CC, Dementor en Juud gezien, maar vooralsnog denk ik niet dat ik het echt ga volgen via streamsquote:Op zondag 26 april 2009 03:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
good boy!
volg jij die bunkert al / nog eigenlijk?
hoi! haha, ik dacht dat je misschien boos zou zijn!quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 03:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi! haha, ik dacht dat je misschien boos zou zijn!
hoe is het met de verkering, steady?
woon je nu al op jezelf, da's wel handig als remlof langswipt natuurlijk?
kleine guitige dikkerd, die cc. maar dat perfecte lichaam en die slanke kont waar ze het wel eens over had in de s.c., heb ik niet gezien. wel een leuk gezichtje, maar verder leek het net of ze d'r fietstassen om d'r heupen hadquote:Op zondag 26 april 2009 03:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Beetje streamverslagen gelezen en gister even gekeken en toen CC, Dementor en Juud gezien, maar vooralsnog denk ik niet dat ik het echt ga volgen via streams
quote:
Ach het is en blijft een lekker ding met tettenquote:Op zondag 26 april 2009 03:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kleine guitige dikkerd, die cc. maar dat perfecte lichaam en die slanke kont waar ze het wel eens over had in de s.c., heb ik niet gezien. wel een leuk gezichtje, maar verder leek het net of ze d'r fietstassen om d'r heupen had
Ik werd om 2 uur wakker na een gefaseerde powernap vanaf half achtquote:Op zondag 26 april 2009 03:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik werd lichamelijk gezien om 23:56 ofzo al wakker, na een powernap van 4 uur
Ik denk dat je hoe ik me nu voel kan vergelijken met een ochtendmens rond een uur of 11.
Gelukkig zit mijn vakantie er bijna op
mooi. een beetje de boel opnaaien is leuk, verder ben ik wel vriendelijk (zie de post over ccquote:Op zondag 26 april 2009 03:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw hoi!
Boos? nee ik moest lachen en ja ik woon voor het eerst van mijn leven op mezelf
Tussen de dozen, maar zo gelukkig en vrij,
En ik heb een tuin!
Verkering!Als je mij en remlof bedoelt, dan is het leuk O
Hoest met de knie?
zulke muiters staan leuk op een grietje van 18. bij 40something lijkt het me meer een last.quote:Op zondag 26 april 2009 03:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach het is en blijft een lekker ding met tetten
Ik vond haar er geen 40something uitzienquote:Op zondag 26 april 2009 03:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zulke muiters staan leuk op een grietje van 18. bij 40something lijkt het me meer een last.
ik had het over die 40+muiters (waar een ieder over brult op fok) van dat formaat. die gaan hangen, manu(voordat ik morgen helemaal als een boef wordt gezienquote:Op zondag 26 april 2009 04:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vond haar er geen 40something uitzien
Hoi Fan, kom je echt nu pas uit je mand?quote:
nah......om een uur of drie vanmiddag werd ik wakker......quote:Op zondag 26 april 2009 17:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hoi Fan, kom je echt nu pas uit je mand?![]()
"Mocht"? Hoezo, gelden er bij jou restricties dan?quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Manu82 het volgende:
Ah je mocht weereens buiten de deur kijken
Ja, dat figuur hier moet altijd meequote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
"Mocht"? Hoezo, gelden er bij jou restricties dan?![]()
Overigens heb ik gewoon in de kroeg gekeken hoor, dat gespuis in het stadion zoekt het maar lekker uit.
Er zat geen kip vanmiddag! Terwijl het ADO - Feyenoord was. M'n maat en ik, en n andere vent. En die was ook voor Feyenoord. Ja het leeft in Den Haag hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, dat figuur hier moet altijd mee
Maar in de kroeg kijken vind ik veelal ook leuker dan in het stadion
Vond dat in Engeland altijd juist fantastisch, stonden we altijd om 11 uur al voor de kroeg terwijl hij pas om half twaalf open ging.quote:Op zondag 26 april 2009 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zat geen kip vanmiddag! Terwijl het ADO - Feyenoord was. M'n maat en ik, en n andere vent. En die was ook voor Feyenoord. Ja het leeft in Den Haag hoor.
Maar om half 1 al weer aan het bier heeft ook wel z'n charmes, burp.![]()
Neem jij je mokkel ook mee als je gaat hoeresnoeren in Engeland dan?
O da's wel tof.quote:Op zondag 26 april 2009 21:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vond dat in Engeland altijd juist fantastisch, stonden we altijd om 11 uur al voor de kroeg terwijl hij pas om half twaalf open ging.
En ja, ze is net zo'n voetbalfan als ik, maar we gaan over het algemeen alleen naar Europese wedstrijden en wedstrijden in Manchester
Oh daar heb ik een hele goede ontstopper voor, mijn man.quote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef FANN het volgende:
Die klote gootsteen is weer verstopt !!!!!!!!!!!!![]()
alsof ik niks beters te doen heb......
Ik denk dat ze die lamp gewoon lelijk vond.quote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef Manu82 het volgende:
Ja, mooi seizoen was dat
Hier trouwens heeft ze 2 weken terug een lamp kapot gesprongen toen PSV scoorde
Blijkbaar niet, want ze is nog steeds niet terugquote:
Onder de vlonders ligt worteldoek en ze worden gedragen door stoeptegels. Die liggen op negen punten onder iedere vlonder.quote:Op zondag 26 april 2009 23:00 schreef Rijpie het volgende:Mooi resultaat
heb je toevallig ook foto's van de fundering onder de vlonders?
Zullen we heel hard gaan roepen?quote:Op zondag 26 april 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want ze is nog steeds niet terug
zoals voorspeldquote:Op zondag 26 april 2009 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we heel hard gaan roepen?
Ik mis 'r ook!![]()
Ben jij weer heel trouwens, qua ontsteking?
Nee he, straks heb je spijt.quote:Op zondag 26 april 2009 23:08 schreef Manu82 het volgende:
World War III has started!
Heb net m'n moeder de deur uitgeschopt
Nope, geen spijt, het komt binnen vallen en mij en m'n vriendin beledigen en wil dan ook nog blijven slapenquote:
ohoh, morgen maar even bellen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nope, geen spijt, het komt binnen vallen en mij en m'n vriendin beledigen en wil dan ook nog blijven slapen
Hoef dat mens voorlopig niet meer te zien
Nee, heb net broer, zus en m;n vader gebeld en die zijn inmiddels op de hoogte van de situatie.....quote:
OK danquote:Op zondag 26 april 2009 23:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, heb net broer, zus en m;n vader gebeld en die zijn inmiddels op de hoogte van de situatie.....
Ja, dat dacht ik al.quote:Op zondag 26 april 2009 23:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet echt OK, hele familie is overstuur
Wat had jij verwacht dan?quote:Op zondag 26 april 2009 23:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet echt OK, hele familie is overstuur
Tenminste geen dwaze moeder die 's avonds nog langs komtquote:
Maar zij had er blijkbaar wel op gerekend? anders wil ze niet blijven slapen toch? Of woont ze in de buurt? Dan is het nog vreemd, maar toch.quote:Op zondag 26 april 2009 23:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tenminste geen dwaze moeder die 's avonds nog langs komt
Palindroomreumaquote:Op zondag 26 april 2009 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zoals voorspeld![]()
Alleen was het nu blijkbaar zo heftig dat het ook nog ff mijn middenhandsbeentjes ingeslagen is.Dikke rode plek op mijn hand. Tof man, Palindroomreuma.
Ja, en roepen!! Carootje! waar ben je nou?!![]()
Nee, ze woont niet in de buurt en wilde mij meenemen naar dat stofhuisquote:Op zondag 26 april 2009 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar zij had er blijkbaar wel op gerekend? anders wil ze niet blijven slapen toch? Of woont ze in de buurt? Dan is het nog vreemd, maar toch.
Vervelend voor je
Kun je wr een ander telefoonnummer nemenquote:Op zondag 26 april 2009 23:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tenminste geen dwaze moeder die 's avonds nog langs komt
kooknie, en ik kan er ook niet een buigen met zulke handjesquote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Palindroomreuma![]()
Niet dat ik 'm snap hoor, wat is er dan een palindroom? Ik zie geen lepel.![]()
CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
En daar heeft ze nu heel veel spijt van, weddenquote:Op zondag 26 april 2009 23:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ze woont niet in de buurt en wilde mij meenemen naar dat stofhuis![]()
En vertelde ook even dat ik moest stoppen met schooltoen heb ik haar er maar uitgetrapt
Voor geen goud.quote:Op zondag 26 april 2009 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
@Dementor, als je bij die bunker niet aan de slag kunt heb ik nog wel vakantiewerk voor je
Ja, kinderachtig zeg!quote:Op zondag 26 april 2009 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is maar 300 vierkante meter, dat zijn maar 1200 vlondertegeltjes
22 euro per stuk, schiet jij het even voor?quote:Op zondag 26 april 2009 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is maar 300 vierkante meter, dat zijn maar 1200 vlondertegeltjes
een palindroom is iets dat terugkomtquote:Op zondag 26 april 2009 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kooknie, en ik kan er ook niet een buigen met zulke handjesHet zal er in zitten dat je hetzelfde maar dan in een ander gewricht krijgt. Wat daar nou achterstevorenhetzelfde aan is beats me, maar het heet nou een keer zo. Mijn vader noemt het ook stevast parterretrap-reuma.
![]()
denk dat het daar iets mee te maken zal hebben, het komt voor in de vorm van aanvallen.quote:palindroom (van het Grieks: πάλιν = opnieuw; δρόμος = lopen, doorlopen (van τρέχειν: lopen))
Ze heeft met iedereen van de kinderen wel ruzie gehad, maar normaal ben ik nogal ver weg en bemoeid ze zich niet met mijn relatie en dat deed ze nu dus welquote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
En daar heeft ze nu heel veel spijt van, wedden
Ook moeders doen wel eens stom.
Even wachten tot m'n vakantiegeld binnen is. Nee, 't is maar gekheid, maar het ziet er wel aardig uit daar in A'doorn.quote:Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
22 euro per stuk, schiet jij het even voor?
Dat denk ik ook, en dat is niet erg, ze weet het nu, maar ruzies moeten nooit lang duren,quote:Op zondag 26 april 2009 23:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze heeft met iedereen van de kinderen wel ruzie gehad, maar normaal ben ik nogal ver weg en bemoeid ze zich niet met mijn relatie en dat deed ze nu dus wel
Gelukkig had ik net m'n paps aan de telefoon en die zei dat het waarschijnlijk kwam dat ze van de kook raakte doordat ik tegengas gaf
Ja, geef nu maar toe, 't zit je helemaal niet lekker en je baalt er van.quote:Op zondag 26 april 2009 23:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gelukkig had ik net m'n paps aan de telefoon en die zei dat het waarschijnlijk kwam dat ze van de kook raakte doordat ik tegengas gaf
Het maakt me absoluut geen fuck uit dat ik ruzie met haar heb. Wat me echter wel uitmaakt is dat ze mijn vriendin en haar familie erin betrekt.quote:Op zondag 26 april 2009 23:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, en dat is niet erg, ze weet het nu, maar ruzies moeten nooit lang duren,
Ze is echt wel geschrokken en denkt nu..wat was ik stom....(zo denken moeders)
en zal dit niet gauw meer doen.
Ach is wel je moeder gewoon even afstand nemen komt het vanzelf weer oke. En ruzie maken mag toch in een familie. Als het maar weer goed komt dat is wel belangrijk vind ik.quote:Op zondag 26 april 2009 23:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het maakt me absoluut geen fuck uit dat ik ruzie met haar heb. Wat me echter wel uitmaakt is dat ze mijn vriendin en haar familie erin betrekt.
Gaat ze even zeggen dat mijn vriendin haar ouders gezegd hebben dat ze een hekel aan mij hebben terwijl we beiden weten dat dat niet zo is
Krijg je een beetje gecompliceerde situaties
Z'n moeder heeft gewoon gelijk, zoals moeders altijd gelijk hebben. Daarom is hij ook zo geagiteerd. Ik hoorde onlangs ook dat z'n schoonfamilie een pleurishekel aan 'm hadquote:Op maandag 27 april 2009 00:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ach is wel je moeder gewoon even afstand nemen komt het vanzelf weer oke. En ruzie maken mag toch in een familie. Als het maar weer goed komt dat is wel belangrijk vind ik.
Als je niet op past stuur ik een of andere stalker op je afquote:Op maandag 27 april 2009 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Z'n moeder heeft gewoon gelijk, zoals moeders altijd gelijk hebben. Daarom is hij ook zo geagiteerd. Ik hoorde onlangs ook dat z'n schoonfamilie een pleurishekel aan 'm had
Vind het gewoon vervelend, probeer me heel de tijd in te houden en dan blijft m'n moeder een keer slapen, heb ik een beetje ruzie en wordt dat helemaal opgeblazenquote:Op maandag 27 april 2009 00:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ach is wel je moeder gewoon even afstand nemen komt het vanzelf weer oke. En ruzie maken mag toch in een familie. Als het maar weer goed komt dat is wel belangrijk vind ik.
quote:Op maandag 27 april 2009 00:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je niet op past stuur ik een of andere stalker op je af
quote:Op maandag 27 april 2009 00:46 schreef lies1958 het volgende:
Ik ga zo mijn bed in ben toch wel moe na het huldigen van az hier.
Was heel gezellig maar je gaat op je ouwe dag toe mee doen met dat hossen en zingen.
Lijkt wel of je geinfecteerd wordt met die sfeer om je heen.
Was echt heel erg gaaf om er te zijn.
Op zo een moment bevalt het me wel om een geimporteerde westfries te zijn.
Ja dat snap ik. Is zo een nutteloos gedoe he. Laten rusten komt vanzelf wel weer in orde tussen jullie.quote:Op maandag 27 april 2009 00:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind het gewoon vervelend, probeer me heel de tijd in te houden en dan blijft m'n moeder een keer slapen, heb ik een beetje ruzie en wordt dat helemaal opgeblazen
Er waren geloof ik rond de 60.000 mensen op de been, misschien heb ik wel naast haar gestaan maar heb het niet gevraagd.quote:Op maandag 27 april 2009 00:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]Het is jullie gegund
![]()
Kaat nog gezien?
Thanksquote:Op maandag 27 april 2009 00:48 schreef CarOnline het volgende:
Vervelende situatie Manu!
Sterkte ermee.
Onbewust maak je je ertoch drukker om dan je wilt en iedereen die we gebeld hebben ookquote:Op maandag 27 april 2009 00:49 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Is zo een nutteloos gedoe he. Laten rusten komt vanzelf wel weer in orde tussen jullie.
volgens studio sport maar rond de 31.000?quote:Op maandag 27 april 2009 00:51 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Er waren geloof ik rond de 60.000 mensen op de been, misschien heb ik wel naast haar gestaan maar heb het niet gevraagd.
Was net wel lachen op tv nhn zag ik een bekende die met haar bootje onderste boven kwam en in het water viel.
En als ik heel eerlijk ben, kijk eigenlijk nooit voetbal maar de sfeer is zo ontzettend gezellig met die grote evenementen hier in de regio dat ik daar voor ga.
Oh dat ken ik maar al te goedquote:Op maandag 27 april 2009 00:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Thanks
Komt wel goed, ze heeft alleen een aantal opmerkingen gemaakt die niet helemaal goed te verteren zijn.......
sterkte ermee en echt je er niet druk om maken, van ruzie met hun kinderen leren ouders ook van denk ik dan maar. Je blijft altijd hun kind hoe oud je ook bent. Ik ben ook nog steeds een kind in de ogen van mijn ouders.quote:Op maandag 27 april 2009 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Onbewust maak je je ertoch drukker om dan je wilt en iedereen die we gebeld hebben ook
Weet nu al dat morgenavond m'n zus hier is
quote:Op maandag 27 april 2009 09:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!Jeutje Manu, je bent zowat z'n buurman en dan reizen jullie beide naar Scheveningen voor een voorstelling?
![]()
Wij rapen nog wat losse kleren bij elkaar en dan gaan we zo. Gelukkig is het mooi weer.
Ik heb twee voorstellingen van hem gezien en was er erg van onder de indruk. Tot op de dag van vandaag zeg ik niet tegen mijn kinderen dat iets "niet de bedoeling" is.quote:Op maandag 27 april 2009 09:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]kaartjes zijn niet echt makkelijk te krijgen, zijn vorig jaar ook al besteld
Heb er iig zin in
quote:Op maandag 27 april 2009 09:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb twee voorstellingen van hem gezien en was er erg van onder de indruk. Tot op de dag van vandaag zeg ik niet tegen mijn kinderen dat iets "niet de bedoeling" is.
Man haske ver ook nog! Derde eiland, hoe heet het daar Kamperland? opbeurende naam ook.quote:
Tsk, ik zat er net over te denken om ook maar daar naar toe te gaan.quote:Op maandag 27 april 2009 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en hier zetten we ons daar principieel tegen af.
Jij hebt Hem live gezien.quote:
Haha, ik dacht ook al, huh wie is dat?quote:Op maandag 27 april 2009 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb weer een hype gemist, don't shoot me, maar wie is 't?
Dat is de toekomstige - Bulgaarse - winnaar van het Eurovisie Songfestival.quote:Op maandag 27 april 2009 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb weer een hype gemist, don't shoot me, maar wie is 't?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |