yasmin was zijn vriendinnetjequote:Op zondag 26 april 2009 02:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik las nog wel dat ie het over je had. da's lief van 'm!
die ken ik niet. was ook een deelnemer uit dat gedrocht cblm oid?
Lees ik dat nou goed?quote:Op zondag 26 april 2009 02:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is ook wél een beetje té dominant voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
hee apkquote:Op zondag 26 april 2009 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck, was jij dat?
Goed trouwens, hè, die bunker!
quote:Op zondag 26 april 2009 02:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Lees ik dat nou goed?sneak ........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yasmin is domdat klopt wel......
ze kon er niet mee omgaan denk ik...... je moet ze africhten![]()
great, die 2 lekkere huppelhoertjesquote:Op zondag 26 april 2009 02:40 schreef FANN het volgende:
[..]
yasmin was zijn vriendinnetje![]()
maar goed......... ik heb hem weer gevonden![]()
Dominante mannen africhten.. interessante benadering.quote:Op zondag 26 april 2009 02:46 schreef FANN het volgende:
[..]
sneak ........
Yasmin is domdat klopt wel......
ze kon er niet mee omgaan denk ik...... je moet ze africhten
quote:Op zondag 26 april 2009 02:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Lees ik dat nou goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fritsjens
Neuh, nog wel wat ingezet op 3 Noord Ierse wedstrijden.quote:
Is het tegenwoordig mode om liedjes van Caro et moi te presenteren?quote:
nou alles wat jullie posten kijk ik altijd heur..... en als ik het leuk vindt doe ik hem in mijn lijst jah.....quote:Op zondag 26 april 2009 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig mode om liedjes van Caro et moi te presenteren?
best leuk, vroegah ook wel is op voetbalpotten gegokt (kijkt dan ook leuk naar bijv. een engelse pot of zo), maar weer is doen binnenkort, maar met niet te grote bedragen (4000 euro of zo per potquote:Op zondag 26 april 2009 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, nog wel wat ingezet op 3 Noord Ierse wedstrijden.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/northern_ireland/8016159.stm
Sorry Hirsch ballin, of hoe die minister tegen gokken ook alweer heet.![]()
Ik zag Danny trouwens hier posten vandaag en even later zat hij weer in de bunkert.
Maar jij hebt dus ook vanavond niet een vrouwtje gesloopt?
thanks darlingquote:
Jazeker.quote:Op zondag 26 april 2009 03:02 schreef willem-jozef het volgende:
best leuk, vroegah ook wel is op voetbalpotten gegokt (kijkt dan ook leuk naar bijv. een engelse pot of zo), maar weer is doen binnenkort, maar met niet te grote bedragen (4000 euro of zo per pot).
heb je nog wat gewonnen?
Vrienden moet je idd zuinig op zijn.quote:nee, niks gesloopt. dat juffie vanavond is gewoon een vrind.
zo, dat doe je goed! en dat bedrag gok je dan niet meer mee/heb je dus gereserveerd, neem ik aan?quote:Op zondag 26 april 2009 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Jazeker.
Ticket naar Thailand is alweer bijelkaar geschraapt voor dit jaar.
Moet alleen nog even werk vinden om de maanden to december door te komen.
[..]
Vrienden moet je idd zuinig op zijn.![]()
Volgende week weer een kans om een vrouwdingetje helemaal uit te wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |