Ik gok niet, ik handel.quote:Op zondag 26 april 2009 03:12 schreef willem-jozef het volgende:
zo, dat doe je goed! en dat bedrag gok je dan niet meer mee/heb je dus gereserveerd, neem ik aan?
Neuh, ik had donderdag in moeten zetten op Ajax, die odd is filnk naar beneden gegaan.quote:
die bunkert weet ik niet eigenlijk. zal wel gesjellig geweest zijn..quote:
ja, ik heb me er kort in verdiept eens, maar vond het best ingewikkeld idd.quote:Op zondag 26 april 2009 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ik gok niet, ik handel.
Weddenschappen waarvan je denkt dat de odd gaat dalen inkopen bij een bookmaker en verkopen op Betfair.
Beetje ingewikkeld, maar het is zoiets als short gaan op aandelen geloof ik.
Probleem begint nu wel te worden dat bookmakers mij haten en dat ik bijna niets meer in mag zetten.
Ach heb m'n moeder op bezoek, die ook bleef slapen, de taart is mislukt en over een paar uur staan er 10 jengelende kinderen in de woonkamerquote:Op zondag 26 april 2009 03:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en jij nog wat te melden, alweer sterk genoeg voor da good old thing?
ben je jarig?quote:Op zondag 26 april 2009 03:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach heb m'n moeder op bezoek, die ook bleef slapen, de taart is mislukt en over een paar uur staan er 10 jengelende kinderen in de woonkamer
Nee, ben volgende week jarig, maar vier het nu alvast aangezien er nog 2 verjaardagen zijn in de familie de dag na mijn verjaardagquote:Op zondag 26 april 2009 03:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ben je jarig?
of woon je samen met pietje puk?![]()
![]()
okee, het staat genoteerd. hoe oud word je?quote:Op zondag 26 april 2009 03:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ben volgende week jarig, maar vier het nu alvast aangezien er nog 2 verjaardagen zijn in de familie de dag na mijn verjaardag
quote:Op zondag 26 april 2009 03:26 schreef willem-jozef het volgende:
dat had ik trouwens met knikkeren op de lagere school, ik werd in het hele dorp geweigerd omdat ik alles won. jaaaren later dat ik verhuisde uit het ouderlijk huus, met een vriend iets van 7 of 8 emmers vol knikkers en geluksies etc. in het speelkwartier op het schoolplein van m'n oude basisschool gegooid, was erg leuk, koters vechten en zo. had ik het maar gefilmd haha
27 geloof ikquote:Op zondag 26 april 2009 03:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, het staat genoteerd. hoe oud word je?
oftewel: ff kassen en je hand ophouden?quote:Op zondag 26 april 2009 03:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
27 geloof ik
Maar vier het niet echt, alleen even voor de formaliteit voor familie
Denk dat het uiteindelijk meer kost dan het op zal leverenquote:Op zondag 26 april 2009 03:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
oftewel: ff kassen en je hand ophouden?
good boy!quote:Op zondag 26 april 2009 03:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk dat het uiteindelijk meer kost dan het op zal leveren![]()
Maar is niet erg, ze hebben dit jaar ook genoeg aan mij uitgegeven
Beetje streamverslagen gelezen en gister even gekeken en toen CC, Dementor en Juud gezien, maar vooralsnog denk ik niet dat ik het echt ga volgen via streamsquote:Op zondag 26 april 2009 03:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
good boy!
volg jij die bunkert al / nog eigenlijk?
hoi! haha, ik dacht dat je misschien boos zou zijn!quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 03:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi! haha, ik dacht dat je misschien boos zou zijn!
hoe is het met de verkering, steady?
woon je nu al op jezelf, da's wel handig als remlof langswipt natuurlijk?
kleine guitige dikkerd, die cc. maar dat perfecte lichaam en die slanke kont waar ze het wel eens over had in de s.c., heb ik niet gezien. wel een leuk gezichtje, maar verder leek het net of ze d'r fietstassen om d'r heupen hadquote:Op zondag 26 april 2009 03:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Beetje streamverslagen gelezen en gister even gekeken en toen CC, Dementor en Juud gezien, maar vooralsnog denk ik niet dat ik het echt ga volgen via streams
quote:
Ach het is en blijft een lekker ding met tettenquote:Op zondag 26 april 2009 03:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kleine guitige dikkerd, die cc. maar dat perfecte lichaam en die slanke kont waar ze het wel eens over had in de s.c., heb ik niet gezien. wel een leuk gezichtje, maar verder leek het net of ze d'r fietstassen om d'r heupen had
Ik werd om 2 uur wakker na een gefaseerde powernap vanaf half achtquote:Op zondag 26 april 2009 03:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik werd lichamelijk gezien om 23:56 ofzo al wakker, na een powernap van 4 uur
Ik denk dat je hoe ik me nu voel kan vergelijken met een ochtendmens rond een uur of 11.
Gelukkig zit mijn vakantie er bijna op
mooi. een beetje de boel opnaaien is leuk, verder ben ik wel vriendelijk (zie de post over ccquote:Op zondag 26 april 2009 03:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw hoi!
Boos? nee ik moest lachen en ja ik woon voor het eerst van mijn leven op mezelf
Tussen de dozen, maar zo gelukkig en vrij,
En ik heb een tuin!
Verkering!Als je mij en remlof bedoelt, dan is het leuk O
Hoest met de knie?
zulke muiters staan leuk op een grietje van 18. bij 40something lijkt het me meer een last.quote:Op zondag 26 april 2009 03:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach het is en blijft een lekker ding met tetten
Ik vond haar er geen 40something uitzienquote:Op zondag 26 april 2009 03:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zulke muiters staan leuk op een grietje van 18. bij 40something lijkt het me meer een last.
ik had het over die 40+muiters (waar een ieder over brult op fok) van dat formaat. die gaan hangen, manu(voordat ik morgen helemaal als een boef wordt gezienquote:Op zondag 26 april 2009 04:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vond haar er geen 40something uitzien
Hoi Fan, kom je echt nu pas uit je mand?quote:
nah......om een uur of drie vanmiddag werd ik wakker......quote:Op zondag 26 april 2009 17:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hoi Fan, kom je echt nu pas uit je mand?![]()
"Mocht"? Hoezo, gelden er bij jou restricties dan?quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Manu82 het volgende:
Ah je mocht weereens buiten de deur kijken
Ja, dat figuur hier moet altijd meequote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
"Mocht"? Hoezo, gelden er bij jou restricties dan?![]()
Overigens heb ik gewoon in de kroeg gekeken hoor, dat gespuis in het stadion zoekt het maar lekker uit.
Er zat geen kip vanmiddag! Terwijl het ADO - Feyenoord was. M'n maat en ik, en één andere vent. En die was ook voor Feyenoord. Ja het leeft in Den Haag hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, dat figuur hier moet altijd mee
Maar in de kroeg kijken vind ik veelal ook leuker dan in het stadion
Vond dat in Engeland altijd juist fantastisch, stonden we altijd om 11 uur al voor de kroeg terwijl hij pas om half twaalf open ging.quote:Op zondag 26 april 2009 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zat geen kip vanmiddag! Terwijl het ADO - Feyenoord was. M'n maat en ik, en één andere vent. En die was ook voor Feyenoord. Ja het leeft in Den Haag hoor.
Maar om half 1 al weer aan het bier heeft ook wel z'n charmes, burp.![]()
Neem jij je mokkel ook mee als je gaat hoeresnoeren in Engeland dan?
O da's wel tof.quote:Op zondag 26 april 2009 21:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vond dat in Engeland altijd juist fantastisch, stonden we altijd om 11 uur al voor de kroeg terwijl hij pas om half twaalf open ging.
En ja, ze is net zo'n voetbalfan als ik, maar we gaan over het algemeen alleen naar Europese wedstrijden en wedstrijden in Manchester
Oh daar heb ik een hele goede ontstopper voor, mijn man.quote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef FANN het volgende:
Die klote gootsteen is weer verstopt !!!!!!!!!!!!![]()
alsof ik niks beters te doen heb......
Ik denk dat ze die lamp gewoon lelijk vond.quote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef Manu82 het volgende:
Ja, mooi seizoen was dat
Hier trouwens heeft ze 2 weken terug een lamp kapot gesprongen toen PSV scoorde
Blijkbaar niet, want ze is nog steeds niet terugquote:
Onder de vlonders ligt worteldoek en ze worden gedragen door stoeptegels. Die liggen op negen punten onder iedere vlonder.quote:Op zondag 26 april 2009 23:00 schreef Rijpie het volgende:Mooi resultaat
heb je toevallig ook foto's van de fundering onder de vlonders?
Zullen we heel hard gaan roepen?quote:Op zondag 26 april 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want ze is nog steeds niet terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |